Snel bezorgd top en alles op maat gemaakt.

Super snelle en nette service!!

Ik had al wat besteld, maar wilde toch nog wat anders erbij bestellen. Dus heb ik gebeld en het werd geregeld! De volgende dag was alles bezorgd! Super!

Mooi materiaal, snelle service

Al meerdere keren hier steigerbuis en koppelingen besteld voor meubelstukken. De zwarte serie is erg mooi, strak gecoat, stoere uitstraling.

mooi op tijd en goed verpakt, precies zoals besteld

Mooie buizen, paste precies.

Groot assortiment en snelle levering

Groot assortiment. Snelle levering. Helemaal top.

Goede len vlotte evering, website kan beter

Was moeilijk om de juiste accessoires te vinden, maar eenmaal gevonden vlot bestelproces en snelle levering

Goede ervaring en goede aflevering vriendelijke chauffeur kwaliteit

Snelle bestelling en levering

De steigerbuizen zijn van goede kwaliteit en met accurate maatvoering gezaagd. Een buis had wel een lichte beschadiging.

Ik had een bestelling van steigerbuizen gedaan en stond de volgende dag al klaar om op te halen. Alles netjes verpakt en geen schade op de poedercoating. Nu hebben we een mooie, op maat gemaakte kapstok ermee gemaakt!

Goed geholpen online en telefonisch,snelle levering. Prima ga zo door

super snelle levering

Snelle levering en mooi materiaal

On line bestellen volgende dag klaar. Mooi materiaal keurig op de juiste maat afgesneden en de helft van de prijs tov de bouwmarkten

Duidelijke website, zeer nette prijzen

Zwarte steigerbuis besteld voor de gordijnen. Snelle levering. Top

Supersnelle levering.

Correcte en snelle levering.

Snelle service, netjes verpakt en goed product. Zeer aan te bevelen!!

Juiste materiaal optijd geleverd.

Prima levering en product

top service

Makkelijk te bestellen en een vlotte en snelle levering, en natuurlijk mooi materiaal en een ruime keuze.

Alles was in order

Snelle en correcte levering.

Website goed toegankelijk

Na het bestellen direct een bevestiging en twee dagen later al bezorgd top!

Prettige site en prima service.

Bij mijn bestelling had ik zelf een foutje gemaakt. Na contact was alles prima geregeld en bezorgd.

Makkelijk bestellen en goede kwaliteit

Wordt netjes afgeleverd en bestellen is een eitje. Zeer blij met het eindresultaat.

eenvoudig bestellen en volgende dag ophalen.

Gewoon goed, zonder problemen.

prima service en makkelijk aftehalen

Eenvoudig te bestellen en vlotte levering

Via de site is eenvoudig aan te geven wat met welke maten je nodig bent. De site is duidelijk en overzichtelijk en daarbij is de levering vlot verlopen en met track and tracé goed het verloop van je bestelling te volgen.

Betrouwbare webshop

De maten waren op de millimeter nauwkeurig. Alles netjes verpakt. Betrouwbare webshop.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.