Te laat qua levering

Hallo ,POST.NL heeft meermaals de leverdatum opgeschoven waarna wij de materialen niet op tijd hebben ontvangen voor plaatsing en we een andere oplossing hebben moeten zoeken helaas.....

Prima producten en een vlotte levering

Ik ben erg tevreden. Voor toekomstige aankopen hou ik dit zeker in gedachten.

Zo leuk om ook reviews uit België te mogen ontvangen, Guy. Bedankt voor de mooie beoordeling en woorden. We zien je graag terug in onze shop! Veel plezier van je aankoop.

Goed bedrijf met correcte snelle service

Ik heb om ruimte te winnen garderobe rekken op maat besteld en hoog aan mijn muren bevestigd om kastruimte te voorkomen en meer ruimte te creëren door de open constructie. Mijn huis lijkt nu wel op een fashionshop (haha)

Nu zijn we toch wel erg benieuwd naar jouw fashionshop ;) , Arne. Mocht je het leuk vinden om een foto te delen, zien we deze graag tegemoet. Veel plezier van je fashionshop!

Top kwaliteit en snelle levering

De buizen waten keurig op maat gemaakt en samen met de toebehoren erg snel geleverd. Ook de prijs is prima.

Top winkel

Heldere website, eenvoudig bestelproces, kwaliteits spullen, snelle levering! Allemaal veel sterren.

De service van steigerbuis online is zeer goed!

Bedankt voor de kwaliteit buizen en koppelingen. De bestelling was niet compleet maar na een belletje naar uw bedrijf werd dit gelijk in orde gemaakt. Snelle levering en goede prijs kwaliteit.

Zeer snelle levering

Zeer snelle en correcte levering

Snel en accuraat gelverd

Prima levering. Het bestellen is heel eenvoudig met de hulp van het ontwerpprogramma. Je weet precies wat je nodig hebt

Bedankt voor de mooie beoordeling, Dietmar! Leuk om te lezen dat je gebruik hebt gemaakt van het ontwerpprogramma. Benieuwd wat je ontworpen hebt, een foto van het eindresultaat vinden we altijd leuk om te ontvangen. Veel plezier van je aankoop.

Mooie buis, solide bevestigingsmaterialen en snelle en goede service. Prijs was ook prima, hoefde niet meer verder te zoeken.

Bedankt voor de 5-sterren beoordeling, Marcel! We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in de shop. Veel plezier van je aankoop.

Goede service en meedenkend

Goed bedrijf

Zijn flexibel, product is van goede kwaliteit. Overzichtelijke webshop.

Mooi materiaal. Makkelijk te bestellen via de website. Zowel het ophalen als laten bezorgen is prima.

Super service.

Mijn 1e levering bleek per ongeluk onjuist. De afhandeling ging heel soepel. Met spoed werden de juiste beugels nagestuurd. Dank hiervoor. Top bedrijf.

Beste Ciska, Wat een mooie beoordeling, ondanks dat er iets mis was met de bestelling. Waarderen we enorm! Veel plezier van de bestelde producten.

Snel geleverd en is top

Vlot verloop van aankoop tot levering.

Duidelijke website. Vanaf aankoop tot levering verliep alles zeer vlot! Heel tevreden van deze dressing.

jullie zijn een geweldig bedrijf en doen altijd alles aan service en garantie

klant vriendelijk en oplossing gericht.. nooit te beroerd om mee te denken.

Wat een mooie beoordeling, bedankt Jordan! Waarderen we enorm. Service staat hoog in het vaandel, dus heel leuk om dit terug te lezen. We wensen je veel plezier van je aankoop.

Goed geregeld

Prima bedrijf meerder malen hier wat besteld / snelle levering en goed kwaliteit materiaal Kort om een aanrader voor iedereen

Bedankt voor de 5-sterren beoordeling en de mooie woorden, Corne. Veel plezier van je aankoop.

Snel goed correct, precies wat gevraagd was

Zeer positief

Mooi product

Mooie producten en hele snelle levering. Alles goed verpakt. Duidelijke website

De bestelling voldeed volledig aan de verwachting.

Ik heb meerdere keren besteld, vooral omdat alles naar wens werd geleverd.

Correct

Goed, betrouwbaar, correct

perfect materiaal voor mijn buitenvolieres te bouwen voor mijn fazanten

perfect materiaal voor mijn buitenvolieres te bouwen voor mijn fazanten

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Rik. Wat leuk om te lezen dat onze producten worden gebruikt voor een volière voor fazanten. Mocht je het leuk vinden om een foto van het eindresultaat te delen, zien we deze heel we graag tegemoet. Veel plezier ervan!

snelle en correcte levering

bestellen kan zonder kopzorgen en zekerheid van correcte levering

Bedankt Pascal, Je beschrijft precies waar wij het voor doen. Veel plezier van je aankoop en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen in onze webshop.

Goed geregeld

Alles netjes opmaat geleverd mijn super blij bedankt voor goeden service

Precies zoals ik wilde hebben.

Precies zoals ik het wilde hebben!

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen van Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+650). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.