Buizen en alle toebehoren zorgvuldig verpakt en mooi van kwaliteit.

Netjes verpakt, en mooie kwaliteit. Bijzonder dat er nagebeld werd om te vragen of het pakket afgeleverd was omdat er eenmaal niemand thuis was. Bijzonder tevreden.

Levering snel en verzorgd

Het was meten, de kleur kiezen e.d. en de bestellings lijst invullen. 2 dagen later alles binnen. Het was goed ingepakt en dus geen beschadigingen. Het hangt inmiddels. Wij zijn zeer te vreden.

Fijn materiaal. Onbeschadigd en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen, alles op maat, goed geleverd!

uitstekende servies

Ik had verkeerde afmetingen doorgegeven ze hebben me verwittigd ik heb alles kunnen annuleren en her bestellen qua betaling werd alles ook mooi geregeld prime firma Proficiat !!

Snel geleverd + goede kwaliteit

Goed en snel geleverd

Kwaliteit prima en snel geleverd

behulpzaam en snel

Ik ga ze zeker weer gebruiken als ik steiger buizen nodig heb.

Heel goede ervaring

Prima service. Snelle levering. Alles correct geleverd

Alles super snel en goed.

Snel goed bezorging super snel.

Positieve ervaring

Via internet opgezocht Maten doorgegeven Snelle levering Goede prijs Mooi produkt Goede afhandeling

Alles goed. Wij hadden zelf iets verkeerd besteld. Dat moest retour. En de goede onderdelen opnieuw besteld. Zij zijn goed telefonisch bereikbaar. En het geld van de verkeerde onderdelen werd keurig terug gestort. Ook via de mail krijg je snel antwoord.

zeer snel geleverd goede kwaliteit

donderdag besteld zaterdag al geleverd. rvs buizen netjes gezaagd. materiaal was zeer goed verpakt geen enkele beschadiging mogelijk hulde hier voor.

Snel verzonden, netjes verpakt en op maat!

Producten netjes geleverd, netjes verpakt en netjes op maat. Goede informatievoorziening m.b.t. levering.

Prima voor elkaar

Ik heb wat zwarte buiskoppelingen, zwarte doppen en een (door SO op maat gezaagde) aluminium buis gecombineerd om een mooie optrekstang te maken in de pergola van onze achtertuin. Vooral de zwarte delen (het moet toch wat lijken he) waren lang niet overal te koop, dus ik ben erg blij met het uitgebreide assortiment van Steigerbuis Online. Levering ging ook snel, dus al met al prima tevreden!

Alles super behalve Nalevering, slechte communicatie

Ok

In een woord geweldig!

Zeer goed geholpen deskundig advies ze weten er veel van en zeer scherp/eerlijk geprijsd. Zal er zeker weer bestellen

tevreden

tot op heden zeer goed de keus om achteraf te kunnen betalen schept vertrouwen. gemaakte afspraken keurig nagekomen. zorgvuldig verpakt . Dit alles voor een redelijke prijs.

Snelle levering en prima prijzen

Zie titel

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden het was ook snel bezorgt

Geweldige service en leverdienst en uitstekende produkten

Fijn materiaal , goede service en uitsekende pridukten die snel worden geleverd . Deze site is een aanrader waard.

Snelle levering, prima materiaal.

Snelle levering en goede kwaliteit van het materiaal.

zal vaker bestellen.

snelle levering en er werd mee gedacht. Complimenten!!

Prima geregeld

Het is mij prima bevallen. Kreeg ook netjes advies over mijn bestelde items. Prima geregeld en een fijne winkel

levering en kwaliteit oke

levering en kwaliteit oké

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.