geweldig

snelle levering bestelling correct afgehandeld

Snel, efficiënt en hulpvaardig.

Snel, efficiënt en hulpvaardig

Snelle en prima levering, goede communicatie.

Voor de eerste keer hier iets besteld maar zeker niet voor de laatste keer. Goede informatie, snelle levering en zeer acceptabele prijzen. Prima!

Er waren 3 onderdelen teveel geleverd en ik miste 1 onderdeel. Geen probleem, de volgende dag werd dat ook geleverd!

geheel tevreden

bestelling binnen twee dagen geleverd en geheel naar wens.

Precies zoals je het hoopt

Perfecte en snelle respons bij vragen en perfect advies. Snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Alles vlot verlopen!

Wat kan je nog schrijven als alles exact loopt zoals het hoort? Het enige wat misschien nog handig zou zijn, is een beter 'lengtebepaling'. Ik leg uit: Hoe lang is (wordt) een buis als ik er bvb links en rechts een elleboog op monteer? Ik weet dat de technische tekeningen bij ieder onderdeel staan, maar toch... bvb "Een elleboog voegt minstens 3 tot max 5 cm toe aan de lengte van je buis." "Een voetje voegt 6mm tot 15mm toe aan de lengte van je buis". Het maakt de berekening voor het bepalen van de totale buislengte in een moeilijkere constructie een beetje eenvoudiger.

SNEL EN PERFECT

Goed product, goede kwaliteit en betrouwbaar snelle levering.

wederom top !

Niet voor de eerste keer steigerbuizen en koppelstukken besteld en wederom enorm tevreden. Snel en netjes afgeleverd thuis. Bleek vervolgens dat ik zelf foute keus had gemaakt (verkeerde dikte buis). Omruilen van voetplaten en koppelstukken totaal geen probleem (buizen uiteraard niet, eigen fout). Afspraak gemaakt voor bezoek showroom in Monster en toen goed advies en leuke tips gekregen. Kom zeker weer terug.....

Goed geholpen,Goed product,Goede aflevering.

Steigerbuizen gekocht, eerst in de zaak geweest om te kijken hoe of wat, besteld, en netjes afgeleverd met 2/3 dagen. Top.

Goede aflevering zoals afspraak

Goede verzorging en correcte bezorging

Ik ben zeer tevreden over de eenvoud van bestellen en de afhandeling van levering.

Eenvoudige site, overzichtelijk, bestelling levering is goed te volgen en op de afgesproken tijd geleverd.

Snel en correct afgehandeld

Binnen een halve dag lag mijn bestelling klaar om te worden afgehaald

heel goed afgehandeld

heel goed af gehandeld

SUPER!

Zowel zwarte steigerbuizen voor onze dressing als voor de trapleuning besteld. Steeds goed geholpen met welk materiaal we nodig hadden. Levering verloopt op de dag dat we het gevraagd hadden. Afwerking is super. Alleen maar goede dingen!

mooie materialen snelle levering

Mooi alles pas gemaakt en eenvoudig te monteren We zijn er blij mee

2 gegalvaniseerde buizen besteld van 3 meter lang, netjes op tijd geleverd en in perfecte staat.

geweldig

Uitstekend geholpen en super goede service

Bij het ontwerpen van onze inloopkast met steigerbuizen, zijn we enorm geholpen bij het technische gedeelte en het berekenen van hoeveel koppelstukken, maten van de buizen enz. Zonder deze service had het nooit tot een goed resultaat gekomen, daar ben ik van overtuigd.

Hadden verschillende projecten besteld en de dag erna was alles al klaar en netjes en ordelijk ingepakt per project. Zo kon alles heel makkelijk worden geassembleerd. Bedankt daarvoor.

Mooi verpakt

Top!!

Een zeer goede service, goede levering en netjes verzorgd!! Top!!

Prima bedrijf met goede service

Niet voor niets ben ik voor de volgende verbouwing aan ons winkelinterieur wederom bij steigerbuis online uitgekomen. Net als de vorige keren volgens afspraak geleverd.

Goed assortiment en prima levertijd

Wij vonden wat we zochten en kregen op tijd geleverd. Dikke 10

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.