prima ervaring

Wij zijn goed en adequaat geholpen, men heeft geluisterd naar onze wensen en ons perfect geholpen. We hebben nu een goed en stevig onderstel voor onze steigerhouten tafel.

Goede levering en kwaliteit

Snel en netjes

Vlotte en nette afhandeling. De site is makkelijk te hanteren

Zie onder.

Alles netjes op maat .Ik heb wel diverse koppelingen aan binnenzijde met een vijl moeten afbramen .Totaalprijs was wel aan de hoge kant,maar resultaat was goed.

Mooi product, levering niet compleet

Heel blij met prachtig strakke en solide trapleuningen. Helaas ontbrak aan de levering 1 afsluitdop. Die wordt nageleverd en daar wacht ik op….

Topservice!

Alles geleverd zoals gewenst, prima kwalitieit en goede service!

Helemaal top!

Goed verpakt, goed materiaal en snel geleverd!

Website kan beter/ duidelijker

Het zou mooi zijn, als aanverwante artikelen beter worden gelinkt met wat je aan het bestellen bent. Nu had ik, na enig gepuzzel, een buis met 2 ophangbeugels besteld. Kom ik er 5 minuten later achter dat er ook bijpassend bevestigingsmateriaal/schroeven bestaat. Dus ook besteld, maar 2x keer verzendkosten en 2x een koerier. Dat kan efficiënter, ook beter voor t milieu

Top, wordt een mooie inloopkast

Snel!

Goede site met prima producten

Mooie stellage op zolder gemaakt. Ideaal om kleding etc op te bergen. Zelf gekozen voor alu buizen met verzinkte verbindingsstukken. Jammer dat rvs een andere maatvoering heeft.

top service

goede website en snelle levering ! Zeer tevreden !

Zoals de keer ervoor zonder problemen en netjes geleverd.

Snel en compleet geleverd.

Levering was snel en compleet, goed verpakt. Betrouwbare webshop, de laagste prijzen voor de meeste soorten koppelingen.

Goede producten

Mijn bestelling bij Steigerbuis online heb ik als zeer prettig ervaren. De producten werden netjes en in goede staat afgeleverd en voldoen aan mijn eisen!

Toppie geregeld

Wat ik besteld heb , netjes verpakt en conform afspraak bezorgd, kort om een super service.

Snelle en correcte levering

Prima leverancier

Prima afgehandeld

Snelle levering, en alles geleverd op maat zoals besteld.

Beetje duur de levering maar was wel allemaal in orde en producten zijn van goede kwaliteit

Snelle service!

Netjes alle spullen op tijd en onbeschadigd geleverd.

Wederom prima.

Snel, keurig verpakt, heel goed! Ruim assortiment ook. Toppie!

Perfect materiaal, levering OK!

Alles perfect en tijdig geleverd. Stevige kwaliteit!!!

Goed materiaal

Zeer tevreden met mijn bestelling. Materiaal is erg goed en de levering snel en duidelijk.

Vast en zeker een 10

Materiaal van zeer goede kwaliteit. Mooi gespoten (zwart) en snel geleverd. Buizen gebruikt als trapleuning voor een industriële look. Blij mee !

Goed bedrijf, komt afspraken na.

Al meerdere malen bestellingen gedaan. Bij bestellen weet je direct wat de kosten zijn (al dan niet met bezorgkosten) en binnen de afgesproken tijd in huis. Ook het track en trace van de vervoerder werkt prima.

Snel en volgens afspaak

Keurig en volgens bestelling bezorgd alles zat erbij

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.