Snel geleverd, mooie kapstok van gemaakt.

Snel, kompleet en goede prijs

Snel, kompleet en goede prijs. Alles tip top in gepakt.

top geregeld

diverse onderdelen besteld en op maat laten zagen. gewoon prima

Prima materiaal en snelle levering.Alleen de verzendkost is wat aan de hoge kant.

Snelle levering en materiaal ziet er super mooi uit

Perfect op maat en snel geregeld

Heldere site, perfect geleverd. Vriendelijke service

Bestelling geplaatst en deze was vlot geleverd. Alles in orde en goed verpakt .

Goed en snel

Ik heb steigerbuizen in diverse lengtes besteld. Deze werden keurig op tijd binnen en waren perfect op maat gezaagd.

Alles klopte. Maatvoering, levering, compleetheid.

Heel fijn alles alles gewoon klopt. Ik bestel veel en vaak via internet, maar tegenwoordig mag je blij zijn als alles in 1 x goed gaat. Dus nu heel blij :-)

Levering was snel voor herhaling vatbaar.

Snelle levering, kwalitatief perfect

Snelle levering, kwalitatief perfect

Gewoon prima!

Prettig en helder telefonisch contact gehad met prima advies (bv over lengte te bestellen buis); afhaalorder lag de volgende werkdag al klaar. Prima kwaliteit en mooie afgeronde (kapstok-)haken; dit in tegenstelling tot de "vleeshaken" die je bij de bouwmarkt nog wel eens tegenkomt.

Alles op maat scheelt een hoop werk.

Nette afhandeling van de order.

Op Steigerbuis Online heb ik niets aan te merken. De order is keurig verwerkt. Dat Post.nl er vervolgens een puinhoop van maakte is niet de schuld van Steigerbuis Online.

Topproducten en snelle levering zelfs in Coronatijd!

Website is duidelijk navigeerbaar, prijzen zijn goed en levering was snel!

Netjes geleverd

Order werd supersnel uitgevoerd en netjes uitgevoerd, maar ik had het fijn gevonden om een inschatting te krijgen wanneer de levering klaar zou liggen. Was een beetje zoeken aan de buitenkant van het gebouw, misschien een briefje hoe laat het luik weer opengaat voor ophalen?

dit was de 2 keer dat ik een bestelling heb gedaan en net zo als de vorige keer klopte alles, buizen precies op maat en vlotte levering.

Prima service, snel geleverd!

Goede ervaring!

Service zoals het hoort! Super.

Ik was op zoek naar steigerbuizen om een constructie in elkaar te zetten om thuis te kunnen sporten. (optrekken/gymrings). Kwam na wat gegoogle op hun Facebookpagina terecht en zag daar een paar mooie voorbeelden staan. Nam contact op en ik had in eerste instantie niet echt een idee wat ik wilde. Dus veel gemaild en allerlei voorbeelden gestuurd. Veranderde ook steeds van idee.... toch bleven ze super geduldig en heel behulpzaam. Uiteindelijk een constructie uitgekozen. Ze hebben voor mij het winkelwandje gevuld en kon zo afrekenen. Daarnaast reageren ze ook heel vlot en vragen een mooie prijs. Dus als je nog een goed alternatief zoekt voor thuissporten ;)

Niet duur goede kwalitijd en service

Duidelijk ,eerlijk gepreist en mooi spul

Perfect geregeld en snel

Prima ervaring super shop en snel in huis. Super dank

Wil je een aparte tafel in de tuin, kijk dan eens bij Steigerbuis Online.

Ja, wanneer je een tafel in de tuin wilt, en niet zomaar een, kies dan eens voor Steigerbuis Online. Ze leveren snel, verzorgd en precies wat je besteld.

100% tevreden...

Al een paar keer besteld hier...snelle levering en goede kwaliteit...

Netjes verpakt en afgeleverd

Eenvoudig bestellen in de webshop Duidelijk en overzichtelijk Netjes op de juiste maat te bestellen

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.