Geweldig materiaal!

Al jaren klant hier voor de mooiste dingen te maken

Zeer nette producten

Onlangs bij steigerbuis online onderdelen gekocht om een kapstok te maken. Eerst thuis wat tekenwerk gedaan en toen online bestellen. Heb gekozen voor de 26,9 mm zwarte buizen en hulpstukken. Dit werd binnen 5 dagen geleverd, erg netjes zoals beloofd. Wat ik wel miste is hoever de buis in bijvoorbeeld een hoekstuk geschuift, ik had dus een te brede kapstok en moest flexen. Maar al met al goed gelukt.

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling Stephan! Goed te lezen dat je het zelf hebt kunnen oplossen, wel hebben we een tip voor je voor je volgende project. Bij de gewenste buiskoppeling onder technische informatie kun je de informatie vinden hoe ver de steigerbuis in de buiskoppeling geschoven kan worden. Veel plezier van je kapstok.

Niets te zeuren

Heb via app contact meerder dagen op en af vragen gesteld, aanpassingen gemaakt aan mijn idee hoe ik een bed wilde hebben gemaakt. En ben steeds met geduld ontvangen. Heb het bed vandaag in elkaar gezet en ben helemaal tevreden over het resultaat

Mooi rek voor de grote badhanddoeken! Snel geleverd.

Stevig, mooie materialen die keurig op maat en met inbussleutel worden geleverd. Transport klaar verpakt. Vriendelijke en snelle service.

Top service.

Solide advies, snelle service en een stevig product

Niets meer aan toe te voegen

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling Edwin! Veel plezier met je aankoop.

Toffe diy voorbeelden

het is makkelijk om de diy plannen aan te passen! Veel toffe voorbeelden om uit te kiezen en makkelijk om in elkaar te zetten

Prima verpakt en vlug geleverd!

Ziet er ok uit,nog niet gemonteerd maar qua verzending,opvolging en eenvoudigheid website is het alvast prima!

verkeerde maat geleverd

5 gelijke haken besteld. krijg er 4 van de juiste maat en 1 kleinere. Nu kan ik er 1 gaan omruilen met een hoop gedoe en kan ik mn kapstok weer een keer afbreken en opbouwen om de 5e haak er aan tebevestigen.

Beste Ron, dat is vervelend! Onze excuses voor het ongemak. Als u ons een berichtje stuurt via e-mail, WhatsApp of de Chat dan gaan we een mooie oplossing bedenken.

Kort lijntje met de mail Ik kreeg n stuk te weinig en het was binnen een dag opgelost

Super handig en snel

Ik heb de online tool gebruikt om mijn constructie te bouwen en dat was maar goed ook, want anders had ik de verkeerde koppelstukken besteld, super handig dus! En het was ook nog eens snel geleverd. Er ontbrak wel wat, maar dat werd snel nagestuurd.

Roos, superleuk om te lezen dat je via de online tool hebt besteld! Veel plezier met je aankoop.

aanrader!

Snel geleverd, mooie strakke afwerking, leuke ideeën op de website.

Snelle levering. Mooi product

Super handig en prijs kwaliteit top!

Alles meteen keurig op de juiste lengte aangeleverd!

proper geleverd wat gevraagd was

proper geleverd wat gevraagd was

Super snelle en correcte levering.

Simpele, maar duidelijke site. Wat wordt beloofd komen ze na. Top

perfect voor onze hobby

Wij hebben die buis besteld om een kerstboom te maken met ws2811 lampjes die bestuurd worden door een controller, Zo kunnen wij een hele lichtshow maken die in december in bedrijf gaat.

Goed, snel en compleet

De spullen die ik besteld heb waren op tijd binnen en compleet. Ondanks dat ik achteraf nog spullen via mail heb toegevoegd.

Heel mooi assortiment en uitstekende service

Mooie bouwpakketten in het assortiment voor veel inspiratie. 2 pakketten besteld en binnen een dag gereed.

Perfect en snel geregeld

Buizen lagen in een dag klaar en alles compleet, perfect geregeld.

Snel geleverd en goed op maat.

Fijne leverancier voor steigerbuis en aanverwante artikelen

Voor een maatwerk bureau met steigerbuis diverse 26,9mm steigerbuizen en koppelingen besteld. De volgende dag konden ze opgehaald worden. Alles netjes op maat gezaagd en compleet geleverd. Het bureau staat ondertussen in elkaar en de kwaliteit van de steigerbuizen en koppelingen is uitstekend! Ook op vragen voor advies wordt binnen een uur gereageerd Alles bij elkaar gewoon goed en snel voor een mooie prijs, een aanrader.

Perfect op maat geleverd; snel in huis

Goede info via de telefoon, snel geleverd en exact volgens de opgegeven maten. Van één onderdeel was de maat incorrect. Zonder mankeren een nieuw exemplaar toegezegd.

Mooi materiaal en prima service!

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering met uiteindelijk een mooi resultaat!

Goed product en op tijd.

Véél keuze, goede service, snelle levering echt een aanrader

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen van Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+650). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.