Goede producten en super klantenservice.

Excellent

Snelle, vakkundige levering, alles klopte. Bedankt.

Goede pull-up rack Duncan: stevig en makkelijk te monteren

Ik ben heel tevreden met de pull-up rack. Kwaliteit van de buizen en koppelingen is goed. De pull-up rack is stevig en staat ook stabiel. Ik ben er heel blij mee!

Netjes geleverd, zoals omschreven

Bestellen ging eenvoudig, helaas kreeg ik direct na de bestelling geen bevestiging, maar de bestelling was na navraag gelukkig wel doorgekomen. Netjes geleverd na de voorspelde levertijd. Paar aanbevelingen voor de gegevens van de koppelingen: Bij veel koppelingen mist de technische tekening, wat jammer is. Zeker aangezien deze bij sommige koppelingen, soms uit dezelfde serie, wel beschikbaar is. Daarnaast is de vereiste inbussleutel helaas een Amerikaanse maat. Die informatie mis ik bij de koppelingen. (Maar een inbussleutel is wel bij te bestellen.) Normale, metrische inbussleutels die iedereen heeft passen vaak ook, maar zijn niet ideaal.

Materiaal goed, levering íets minder

De steigerbuis is van topkwaliteit. De - 1e - levering duurde vrij lang terwijl ik niets hoorde. Onhandig dat er een 2e levering nodig was om compleet te zijn.

Goede website, en goede levering

Website bevat losse artikelen zodat je zelf kan bepalen wat je nodig hebt, maar daarentegen hebben ze ook een aantal vooraf samengestelde artikelen. Zoals een gordijnrails of trapleuning. Hier hoef je alleen maar een maat op te geven en worden alle artikelen bijgevoegd. Scheelt weer zoeken ;) ideaal.

ontbrekende delen van de bestelling

Ontbrekende schroeven die besteld waren. Bouten om te bevestigen van slechte kwaliteit, draaide de kop ervan af. Met alle gevolgen van dien. Steigerbuis zelf en de gevraagde maten waren wel ok.

Dank voor uw reactie, vervelend dat de bout is afgebroken. Zou u ons wellicht wat meer info kunnen geven zodat we kunnen kijken wat de oorzaak is en of er nog een oplossing mogelijk is. Team SteierbuisOnline

Heel Goed

Kwaliteit en service

Goede ervaring met dit bedrijf

Duidelijke website en goede communicatie

Helemaal fijn het kritisch meedenken

Het proces startte een beetje traag, ik zou graag sneller een belmoment maken, zodat we elkaar sneller en echt goed begrijpen. Mik e is superaardig en denkt goed mee, dus erg blij mee. Dat de planken nu ook op maat gezaagd kunnen worden.

uitstekend

Snelle en correcte levering.

Al jaren mijn favoriete winkel voor steigerbuis!!!

Kom er nu al bijna 2 jaar en heb al heel veel materialen besteld. Maak voor de hobby kapstokken van dit schitterende materiaal!!!!

Dank je Jef! Jij bent al jaren onze favoriete klant ;)

prima snelle levering

Ik koop hier met enige regelmaat. Onlangs heb ik hier zwarte aluminium steigerbuizen besteld voor de trapleuning. Deze zijn wel iets fragiel. ze beschadigen snel bij het monteren. Omdat ik iets vergeten was te bestellen moets ik nog wat apart bestellen en dan zijn steeds weer de verzendkosten van 7,50 voor iets kleins wel aan de hoge kant.

Dank voor uw reactie. We proberen altijd een aantrekkelijke manier te bedenken, maar helaas zitten wij ook vast aan kosten voor vervoer, handeling en verpakking e.d. Team SteigerbuisOnline

Hoewel er bij de transporteur wat was misgegaan, was dit binnen een dag opgelost. Het bouwen ging van een leien dakje. Alles klopte precies.

Snelle levering, alles gezaagd en voor de beste prijs.

Snelle levering, alles gezaagd en voor de beste prijs. En zelf die buizen doorzagen zou ik echt niet aanraden, zeker niet met de hand. En de prijs is ongeëvenaard.

Prima.

Was binnen 4 dagen geleverd. Erg snel voor bouwmateriaal. Goede communicatie. Product naar verwachting.

Gewoon super goed allemaal

Precies zoals ik het wilde

Fijn om te lezen dat alles naar wens was! Veel plezier met uw bestelling. Team SteigerbuisOnline

eenvoudig bestellen, snelle levering

gewoon goed

Mooi materiaal,

Relatief snel geleverd. Goed verpakt. Alleen allemaal iets te lang (5mm) Ook makkelijk te installeren. Maar het zou net wat beter kunnen met de juiste begeleiding. Geef bijvoorbeeld aan op je site hoeveel lengte je minder nodig hebt met bevestiging tussen twee muren. (ik geloof 4 mm minder per wandrozet) Laat daarnaast ook weten bij hoeveel lengte je een tussensteun nodig hebt tegen doorbuiging. En stel mensen voor om zwarte schroeven en bijpassende pluggen te kopen voor je afrekent. Soort popup.

Goed .

Alles hebben jullie goed geregeld .

Bedankt voor de beoordeling. Team SteigerbuisOnline

Levering conform verwachtingen vooraf

Mooi strak en modern uitzicht, ook met even nadenken en wat puzzelwerk toch ook praktisch

Even wat navragen op de site, ging vlot en god verder geholpen als pure leek in deze materie. Bij plaatsing wat denkwerk, wat puzzelen (vb. neen, toch eerst anders en dan herbeginnen) en geslaagd resultaat.

Leuk om te lezen dat uw project geslaagd is! Een tweede project zal nog gemakkelijker zijn. Team SteigerbuisOnline

Duidelijke website met goed materiaal en voorbeelden

Zowel het uitzoeken als het bestellen ging makkelijk. Fijne website.

Goed geregeld maar geen “bouwtekening” en een erg lange levering

Helemaal prima maar het moet geen last minute moeten zijn want dan ben je te laat. Ik had nog wat haakjes te weinig dus nog een bestelling gedaan, vrijdag besteld en het is nu woensdag en nog niets… het is iets wat kant en klaar ligt dus ik had het bij wijze van spreken de volgende dag al kunnen hebben. Wel hele mooie materialen en dat is het belangrijkste!

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen in Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+450). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.