Mooie buizen..

De buizen en koppelstukken zijn mooi. Ook was de levering snel. Maar zodra je wilt weten waarme je je bestelde spullen het beste kunt bevestigen houd het op. Dan wordt je doorverwezen naar een bouwmarkt. Ik vind het slecht dat je als bedrijf niet een duidelijk antwoord kan geven hoe je jou product het beste kunt bevestigen.

Dank voor je review. Vanzelfsprekend vinden we het vervelend dat we niet volledig hebben kunnen adviseren. Soms zijn toepassingen te specifiek voor ons om op afstand te kunnen beoordelen. Mvg Team SteigerbuisOnline

Niet meedenkend

Als vaste zakelijke klant regelmatig besteld, echter bij de laatste levering waren er 2 stuks te weinig voetplaten meegeleverd. Omdat ik voor 2 opdrachten tegelijk had besteld ben ik nadat ik aan de 2e opdracht was begonnen er te laat op teruggekomen dat er 2 te weinig in de verpakking zaten en moest ik gewoon de volle pond betalen, inclusief de verzendkosten van €9,95 terwijl postnl voor dit gewicht € 7,25 hanteert. 2 keer genaaid maar had ze snel nodig dus toch maar besteld. Ik ga in iedergeval niet zo met mijn klanten om en enige coulance was op zijn plaats geweest.

Beste Dennis, bedankt voor je review. Mijn collega had aangeboden om alleen de verzendkosten a 7,50 te betalen, is via de chat terug te lezen. De koppelingen zouden wij zonder kosten opsturen. Je hebt hiervan geen gebruik gemaakt en hebt daarna zelf via de webshop alles besteld? Dat is zonde en was niet nodig geweest. Mvg Team SteigerbuisOnline

Grote keuze, fijne prijzen en snelle levering

Heb een keuze uit het ruime assortiment gemaakt om een rekje in de keuken te maken. Ben er blij mee, het staat hartstikke leuk.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Duidelijke website, goede kwaliteit en snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt.

Vlotte verzending en goed verpakt. Zonder schade aangekomen.

Snel en duidelijk

Snelle levering en aantrekkelijke prijs

Bedankt voor uw review! En tot ziens in onze webshop.

Zoals gewoonlijk perfect en accuraat

Groot assortiment, fijne website en snel en correct geleverd

Alles ging vrij snel, besteld en 2 dagen later was het binnen . We hebben het nog niet gebruikt , we maken er een kledinghang systeem van voor in de inloopkast. Zover zijn we alleen nog niet gekomen.

Snel, correct en goede service

Niks aan te merken! Snelle levering, netjes verpakt, goede communicatie!

Makkelijk te bestellen, ruime keuze en snelle levering.

Veel keuze in soorten, maten en kleuren. Overzichtelijk en makkelijk. En een vlotte levering .

Bestelling was snel gereed en alles tiptop in orde. Aanrader!

Goede maatvoering en tijdige levering. Vtv telefonisch advies gevraagd en uitstekend geholpen.

Echt TOP!

Ik wilde een onderstel voor mijn tuintafel van 2,5 mtr. Ik kwam na even googelen bij Steigerbuis Online uit omdat de omschrijvingen, prijzen en afmetingen erg duidelijk waren op de site. Ook verschillende onderdelen worden al voor je onder de aandacht gebracht. Ik had de afmetingen op de millimeter nauwkeurig berekend en besteld. Dus afwachten hoe de levering zou verlopen, hoe is het verpakt en...kloppen de opgegeven/bestelde maten. En in 1 woord klasse. Ik heb een score van 10 gegeven omdat ik met de beste wil van de wereld geen verbeterpunten zie. Dus een vette aanrader. Steigerbuis Online THANKS.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Perfect!

Snelle levering & missend onderdelen snel nageleverd

Bestelde artiekelen snel geleverd. Bij uitpakken 2 dagen later waren er een paar onderdelen niet geleverd, bij opgave hiervan alsnog snel nageleverd.

altijd goed en snel geleverd

Ruim op voorraad aanwezig en heel snel geleverd

Alleen de verzendkosten zijn hoog

Snel, goede kwaliteit

Duidelijke website, snelle levering, zorgvuldig verpakt, mooie kwaliteit.

Snel en netjes geregeld

Materiaal geselecteerd en besteld, de volgende dag in huis. Buis op maat besteld en is netjes gezaagd.

Snelle levering, goede kwaliteit

Positief

geweldig!

snel en makkelijk besteld!

Snelle, makkelijke levering

Op de site wordt alles goed aangegeven en kon ik gemakkelijk alle producten bij elkaar vinden. De levering werd binnen 2 dagen geleverd. Over het afleveren zelf ben ik niet zo te spreken. Ik was op dat moment niet thuis en de bezorger heeft mijn pakket voor de deur gezet en zelf een handtekening gezet.

G-e-w-e-l-d-i-g!!

Goede,heldere communicatie van mensen die meedenken. En snelle levering! Een aanrader!

Ruime keus en bestelling was snel binnen

Snel geleverd, beste prijs

Binnen 2 dagen op maat gezaagd ontvangen.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.