Goed product en op tijd.

Véél keuze, goede service, snelle levering echt een aanrader

Via de app makkelijk bestellen.

Makkelijk bestellen. Producten op tijd en goed ingepakt geleverd. Één van de voordelen is dat je betaald naar wat je besteld hebt, dus geen restproduct wat betaald wordt en weggegooid moet worden.

Goede site , snelle service en behulpzaam via de telefoon . Product ook zeer goed verpakt tijdens ve

Fijne site , goed bereikbaar telefonisch , goede transport . Niks op aan te merken . Volgende keer weer

We zien je graag terug in onze shop Martijn!

Perfect, juist wat ik wou

Goede kwaliteit

Stevige constructie, goede kwaliteit, mooie zwarte coating en de zending was goed verpakt.

Zeer goede service, perfect gezaagd en netjes op tijd geleverd

Steigerbuis Online das pas fijn!!

Duidelijke site en snelle en korrekte levering.

Makkelijk bestellen en snel bezorgd

Veel keuze en duidelijke plaatjes

Zelf ontworpen kapstok / garderobe

We hebben op basis van de inspiratie online zelf een kapstok / garderobe ontworpen met steigerbuizen. Alle onderdelen besteld en de volgende dag al in huis. Super verpakt en snel in elkaar.

Jeroen, bedankt voor je reactie. Veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer.

Snelle levering, duidelijke website

Zeer snel bezorgd na bestelling via telefoon

Fantastisch bedrijf

Ik kan dit bedrijf echt ten zeerste aanbevelen. Wij kosten onze trapleuning hier. Helaas was er een foutje gemaakt , maar dit werd direct goed opgepakt naar het weekend. Maandag werden de bestelde buizen , al verzonden. En dinsdag al in huis. De fout bestelde buizen mochten we kostenloos houden Ik kan niet meer zeggen dat dit bedrijf echt met de mensen mee denkt, en waar voor je geld krijgt. Wij zijn zeer tevreden, Nu wachten tot onze hal af is om de trapleuningen te monteren. Bedankt steigerbuisonline

Geen dank Lisanne en jij bedankt voor je mooie review en de bestelling.

prima service

correcte afwerking en levering van de bestelling

snelle en goede service

ruime keuze en snelle levering

mooi materiaal

Mooi material, het ziet er leuk uit en is enorm zwaar belastbaar. Wij gebruiken het als hangende kledingbuis.

Zie hier onder

Uitstekend product, goede prijs en snelle verwerking en verzending.

Alles precies als besteld ontvangen

Top bedrijf

Snelle levering, goede prijs, buizen goed verpakt.

Bedankt voor deze beoordeling en veel plezier met je aankoop Yvo!

Prachtig assortiment; volop keuze; snelle levering. Chapeau!!

Vanwege het uitgebreide assortiment is een goede passende keuze te maken. De bestelling is snel geregeld en de levering is perfect op tijd. Aanrader!!

Jan, wat een mooie review. Bedankt en tot een volgende keer.

top

prima, snelle service

enig nadeel vindt ik de relatief hoge vervoerskosten, voor een brievenbus pakketje € 9,00 is best veel. Ook rekenen andere leveranciers geen kosten boven een bepaalde omzet geen transport kosten. Dit zou jullie nog beter kunnen maken.

Producten worden snel geleverd en zijn van goed kwaliteit en goed verpakt.

Top Qualiteit

Mooi en degelijk verpakt. Montage is kinderspel !.

Eddy, goed om te horen dat alles goed is bevallen! Tot een volgende keer.

Topservice

SteigerbuisOnline heeft onderdelen in assortiment die concurrenten missen en al eens eerder hier een bestelling gedaan, vandaar alles hier weer besteld. Ik ben goed geholpen bij mijn specifieke vragen. Verder is de bestelling stevig verpakt en ook snel bezorgd. Ik heb alle nodige onderdelen voor mijn project binnen en kan weer mee vooruit. Bedankt SteigerbuisOnline!

Bedankt voor de complimenten. Een terugkerende klant is het beste compliment wat we kunnen krijgen. Tot snel!

Netjes verpakt Roede houder per paar aangeven ipv l + r. Hierdoor teveel besteld, 4 sets over.

Volledig op maat, betaalbaar en snel geleverd. Van harte aanbevolen!

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen van Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+650). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.