prima, snelle service

enig nadeel vindt ik de relatief hoge vervoerskosten, voor een brievenbus pakketje € 9,00 is best veel. Ook rekenen andere leveranciers geen kosten boven een bepaalde omzet geen transport kosten. Dit zou jullie nog beter kunnen maken.

Producten worden snel geleverd en zijn van goed kwaliteit en goed verpakt.

Top Qualiteit

Mooi en degelijk verpakt. Montage is kinderspel !.

Eddy, goed om te horen dat alles goed is bevallen! Tot een volgende keer.

Topservice

SteigerbuisOnline heeft onderdelen in assortiment die concurrenten missen en al eens eerder hier een bestelling gedaan, vandaar alles hier weer besteld. Ik ben goed geholpen bij mijn specifieke vragen. Verder is de bestelling stevig verpakt en ook snel bezorgd. Ik heb alle nodige onderdelen voor mijn project binnen en kan weer mee vooruit. Bedankt SteigerbuisOnline!

Bedankt voor de complimenten. Een terugkerende klant is het beste compliment wat we kunnen krijgen. Tot snel!

Netjes verpakt Roede houder per paar aangeven ipv l + r. Hierdoor teveel besteld, 4 sets over.

Volledig op maat, betaalbaar en snel geleverd. Van harte aanbevolen!

Solide materiaal, maar ook teleurgesteld

Er zijn geen zwarte schroeven bij geleverd en tijdens mijn bestelling ben ik ook niet erop geattendeerd dat ik deze apart had kunnen bestellen. Daarnaast klopte de afmeting niet van mijn opgegeven breedte. De kapstok was 5 cm breder, waardoor deze niet in de nis past

Fijne service en zware kwaliteit materiaal

Via app contact gehad over opties voor een steigerconstructie voor de hal/garderobe. Zeer geduldig en meedenkend. Ideeen en foto's aan tekenaar voorgelegd en dan kwam hij/zij terug met een 3D tekening. Uiteindelijk recent het maatwerk pakket ontvangen. Installeren is wel weggelegd voor de handige Harry. En we misten 4 zwarte schroeven en pluggen, maar die had onze handige Harry gelukkig zelf nog. Als het dan hangt, dan ziet het er classy en prachtig uit, een eyecatcher bij binnenkomst. Blij mee!

Alles is naar wens verlopen.

Ik had 2voetsteunen besteld maar kreeg 4 buisjes dit gemeld en de andere dag kreeg ik de voetsteunen netjes toe gestuurd zeer goede service bedaankt

Top!!

Snel geleverd en keurig netjes ingepakt. Kwaliteit product.

Makkelijk te bestellen, mooi spul en snel geleverd

Spullen waren makkelijk via de site te bestellen, het ziet er goed uit, is degelijk en snel geleverd

Meteen goed geholpen per chat

Zelden goede ervaringen met praten via de chat, maar bij Steigerbuis werd meegedacht, de tijd genomen en precies uitgelegd waar wat te vinden. Resultaat: helemaal blij met de bestelling!

Kwalitatief en snel

Een steigerbuis besteld als trapleuning. Netjes geleverd, op maat en op tijd.

Top geregeld. Mooi product en super verlopen.

Alles is zeer goed verlopen. Van bestelling, tot levering en uiteindelijk een prachtige nieuwe trapleuning

kwaliteit en snelheid

zeer tevreden

Vlotte afhandeling van de bestelling

Alles goed verlopen en na een paar dagen geleverd.

Goede kwaliteit, uitstekende service

Voor onze nieuwe trapleuning kwamen we bij het bestellen niet helemaal op de juiste afmetingen uit. Email gestuurd, vrijwel direct kregen we de oplossing. Voorts werd het pakket volgens afspraak geleverd. Klopte allemaal perfect.

Accuraat , snel en volgens afspraak

Accuraat , snel en volgens afspraak

Prima product voor een goede prijs

Prima product voor een goede prijs Goed afgewerkt en snel geleverd

Top service !

Klein foutje bij bestelling binnen een dag opgelost zonder gedoe. Super geregeld.

Snelle en correcte levering

Ik heb online de nodige buizen en verbindingsstukken besteld, binnen de week was alles geleverd.

Perfecte service

Binnen 2 dagen geleverd, alles precies op maat en keurig verpakt. Eén ontbrekend deel werd direct nageleverd. Voortreffelijk!

Prachtig materiaal en goed advies!

Inmiddels voor de derde keer spullen besteld. Altijd fantastische hulp en advies gekregen. Ook nu weer uitstekende ondersteuning in het dealen met de analfabetische sukkels van PostNL die de zending kwijt gemaakt hadden.

Al jaren een heel tevreden klant van Steigerbuis Online!

Voor de hobby maak ik mensen blij met steigerbuis kapstokken, trapleuningen en alles wat er maar van gemaakt kan worden!!! 1 woord: topbedrijf!! Jef

Vlotlaan 112 2681 TV Monster

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen van Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+650). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.