Vlotte afhandeling van de bestelling

Alles goed verlopen en na een paar dagen geleverd.

Goede kwaliteit, uitstekende service

Voor onze nieuwe trapleuning kwamen we bij het bestellen niet helemaal op de juiste afmetingen uit. Email gestuurd, vrijwel direct kregen we de oplossing. Voorts werd het pakket volgens afspraak geleverd. Klopte allemaal perfect.

Accuraat , snel en volgens afspraak

Accuraat , snel en volgens afspraak

Prima product voor een goede prijs

Prima product voor een goede prijs Goed afgewerkt en snel geleverd

Top service !

Klein foutje bij bestelling binnen een dag opgelost zonder gedoe. Super geregeld.

Snelle en correcte levering

Ik heb online de nodige buizen en verbindingsstukken besteld, binnen de week was alles geleverd.

Perfecte service

Binnen 2 dagen geleverd, alles precies op maat en keurig verpakt. Eén ontbrekend deel werd direct nageleverd. Voortreffelijk!

Prachtig materiaal en goed advies!

Inmiddels voor de derde keer spullen besteld. Altijd fantastische hulp en advies gekregen. Ook nu weer uitstekende ondersteuning in het dealen met de analfabetische sukkels van PostNL die de zending kwijt gemaakt hadden.

Al jaren een heel tevreden klant van Steigerbuis Online!

Voor de hobby maak ik mensen blij met steigerbuis kapstokken, trapleuningen en alles wat er maar van gemaakt kan worden!!! 1 woord: topbedrijf!! Jef

Superblij ermee

Fijne site, goede uitleg. Supertevreden metct artikel

Goed !!

eenvoudig bestellen via website en snelle levering

Makkelijke site, goeie prijzen en snelle levering. Top

Mooi product, vlotte levering. Top!

Gewoon content

Goede kwaliteit snel geleverd

Goede ervaring

Snel geleverd,makkelijk bestellen goed verpakt

Wat een mooi product!

Snelle levering g complete levering. Ziet er goed uit

Alles wat ik heb besteld. Netjes op tijd . Alles keurig op maat gezaagd. Ben steeds gelukkig als ik iets kan bestellen

Gewoon goed!

!!

Duidelijke site en nette levering

Erg blij met de kledingrekken van steigerbuizen. De webshop maakt het eenvoudig om zaken volgens een precieze maatvoering te laten maken. Hiermee passen de kledingrekken mooi op maat in de ruimte. Levering was volgens indicatie en ook netjes verpakt.

Keurig op maat gezaagd, goed verpakt en snelle levering

Alle facetten zijn volgens verwachting gegaan. Bestellen, het leveren en de betaling via klarna. Buizen zaten goed verpakt, stevig en per buis zodat er niets beschadigd kon worden. Koppelingen apart per stuk in een zakje in een aparte doos. Prima dus, een aanrader.

Levering en contact erg goed.

Goede en snelle levering, netjes verpakt en goed te monteren. zeker een aanrader om nog eens een bestelling te doen. mvg Raimondo

Fijn geregeld!

Ben heel blij met jullie service, alles op maat afgezaagd, mooie kwaliteit en netjes verpakt verzonden!

Ze leveren goed en problemen lossen ze ook op

Service is prima!

Makkelijk bestellen, snelle levering!

Vlotlaan 112

2681 TV Monster

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen van Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+650). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.