Makkelijk bestellen, snelle levering

Zeer positieve ervaring.

Goede snelle verzending.

Bestel al een tijdje en ben tevreden door snelle en goede verzending. Fijne producten van Meditopics. Efficiënt verpakt met een sample en na een keer samples vergeten kreeg ik laatste keer heel aardig een paar om te proberen.

Heel goed!

Gebruik al jaren derma color, en tot nu bevalt het mij uitstekend. En de service is ook goed!

Prima service, producten snel in huis!

Heel tevreden over het product en de snelheid van afhandeling.

Betrouwbaar en snelle levering!

Goede retinol crème van Meditopics

Altijd handig!

Vind het top dat jullie miniaturen verkopen van image! Zo handig als je regelmatig ergens heen gaat en blijft slapen, of voor op vakantie. Zodat je toch altijd je favo producten bij je hebt.

Makkelijk en overzichtelijke website, snelle levering

Toppie

Geweldig produkt

Zeer tevreden over dit produkt, laat zich makkelijk op je gezicht doen, verbergt mn plekjes op t gezicht redelijk. En snelle verzending ook belangrijk.

Dermapro denkt, klantenservice een 10!

Dermapro vind ik een fantastische webwinkel, je kan advies vragen waar je wat aan hebt. De klantenservice is ook top, als je kortingscode niet werkt geven ze een nieuwe en als een goede klant bent krijg je wel eens een extra monster, ook fijn!

Ik gebruik al jaren deze creme

Goede producten en snelle levering

Tevreden mat wat ik bestel en snelle levering. Heel fijn

Duidelijke omschrijving, goede service.

Uitleg bij alle producten vind ik duidelijk en waarheidsgetrouw. Inmiddels gebruik ik al vier jaar producten van Dermapro naar volle tevredenheid.

Snelle levering, alles klopt

Het product wat ik heb gekocht gebruik ik nog niet zo lang dus kan nog niet goed vertellen hoe het bevalt. Maar ik had het de volgende dag in huis dus de levering is zeer snel. Ik ben wat dat betreft tevreden. Al ligt het bezorgen natuurlijk niet alleen aan de verkoper maar ook aan de bezorgdienst.

Mijn ervaring met dermapro is heel goed!

Nooit meer

Ik had nog nooit besteld bij Dermapro, maar ik ga dat ook nooit meer doen. Niet alleen kreeg ik het verkeerde product toegestuurd, ook verloopt het contact met de klantenservice heel moeizaam. Er is geen telefoonnummer en antwoord op e-mails duurt minimaal een dag, ook als je antwoordt op hun e-mails. Het terugsturen van dit verkeerde product is bovendien blijkbaar moeilijk: er is geen antwoordnummer beschikbaar, een retourlabel moet per se geprint worden en anders zijn de retourkosten voor eigen rekening. Er wordt niet meegedacht en het contact is kortaf.

Ik ben een zeer tevreden klant en de producten zijn uitstekend kwaliteit

Super service en snelle levering

Prima service en snel geleverd!

Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen en na een mail van mijn kant is dit snel en kundig opgelost. Goede service hoor!

Fijn produkt

Fijn produkt, snelle levering

Duidelijke en snelle service!

Mijn bestelling was de volgende dag binnen en werd via de mail heel goed op de hoogte gehouden.

De kleur is natuurlijk en plakt niet.

Een goede ervaring, alleen dekt niet altijd bij vitiligo.

Goede producten en snelle service

Een superfijn gratis advies gehad via de mail na het sturen van foto’s. Al jaren diverse schoonheidsspecialisten en huidtherapeuten gehad met verschillende adviezen en producten maar na het advies van Dermapro ziet mijn huid er eindelijk goed uit. Ik ben heel tevreden. Altijd snelle levering van producten en leuk dat je een gratis sample krijgt die ook super fijn zijn!

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.