Snelle levering en handig proces met bestelling. Producten zijn goed ontvangen.

alles volgens afspraak op tijd geleverd

kortom probleemloze bestelling en levering

Goed assortiment, snelle levering, geen gratis sample.

Ik ben heel blij met het assortiment van Dermapro, omdat de producten van Meditopics niet altijd leverbaar zijn via bol.com. Zolang ze deze voor een goede prijs aanbieden, zal ik ze blijven kopen. Mijn levering was de volgende dag in huis, dus dat is perfect. De gratis sample die ze bovenaan de website beloven, zat helaas niet bij de bestelling.

Goedemorgen Monique, Bedankt voor je beoordeling. Je kunt sinds kort kiezen welke sample je wilt. Als het goed is komt er een melding waar je op kunt klikken om je gratis sample te kiezen. Wellicht dat je de melding over het hoofd hebt gezien. We zullen het proberen duidelijker neer te zetten. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Gerben Dermapro

Snelle en correcte verzending

Producten zijn snel en goed verpakt verzonden. Levering conform opgave bij bestelling

Zoals het hoort. Je bestelt en het wordt geleverd. Je krijgt steeds emails waardoor je op de hoogte bent van de gang van zaken. Top.

doen wat ze beloven

bestelling geplaatst en keurig de volgende dag geleverd,

ik koop hier al jaren mijn producten

Snelle verzending maar product van ander merk ontvangen dan besteld

Wel snelle levering maar jammergenoeg niet het merk van de artikelen ontvangen conform getoond op de website. Had er juist meerdere van besteld en vooruitbetaald. Bij navraag bleek merk niet meer leverbaar, info website dus niet actueel.

Diep Reinigrer

Voor mijn Bette huid is dat beste optie

Helemaal top!

Makkelijk te bestellen , super snel verzonden en ontvangen! Duidelijke mail ontvangen over hoe en wat. Hier bestel ik zeker vaker! Bedankt .

goede ervaring

nu besteld en eigenlijk meteen al verwerkt en meestal ook dezelfde dag verstuurd

Uitstekn

Prima..en snel geleverd

Helemaal goed

Uitgebreide uitleg bij producten, keurige afhandeling en levering.

Snel geleverd wat ik wilde

Ik heb ervaring met dit product dor de huidtherapeut. Ik bestel het nu zelf gaat sneller en het bevalt me goed

Goed product met goede prijs

Snelle levering product, salicylzuur makkelijk in gebruik

Heerlijke producten

super

super tevreden met product van Meditopics

Bedrijf met verstand van zaken!

Goede duidelijke communicatie, kennis van de producten. Fijn bedrijf om bij te bestellen! Tevens snelle levering, top!

Favoriet product snel geleverd

Enorm blij met de snelle levering van mijn favoriete gezichtsreiniger.

bevalt heel goed

Snelle & goede service

Goede uitleg over producten, veel keuze en binnen 1 dag in huis!

Snelle levering en juiste producten

Had de producten twee dagen na bestellen in huis.

producten conform belofte geleverd.

Product dat niet beschikbaar was maar waarvoor wel was betaald werd binnen 5 werkdagen terug gestort

Snelle levering en goede prijzen

Mijn pakket was snel binnen met een leuke dample erbij. Prijzen zijn laag.

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.