Goede producten en snelle service.

De producten die zijn voor. In moeilijke huid prima. En als je besteld meestal binnen 3 dagen in huis.

Fijn en snel

Ik gebruik al jaren derma Color en bestelde het via huidspecialist, maar daar moest ik telkens een week op wachten. Nu heb ik jullie gevonden en alles gaat perfect.

Goed.

Producten van meditopics die ik al jaren bestel bevallen prima. Helaas ging het bij de laatste bestelling mis. Hoorde maar niets en na 8 dagen wachten gebeld, excuses en de bestelling was er na 2 dagen.

Fijne service en goede producten

Al jaren gebruik ik de producten. Super tevreden er mee. Service is top fijne communicatie en altijd wel een oplossing.

Prima, mis alleen de factuur plus een bv foldertje van de producten

Prima, doet wat het moet doen!

Zeer klantvriendelijk en prima produkt

Image skincare

Super producten van image skincare,een product wat echt je huid verbeterd, het is wel erg duur,maar je hebt er zo weinig van nodig dat je er lang mee doet! Wel is het noodzakelijk dat een huidspecialist eerst je huid beoordeeld wat je nodig hebt ,omdat het medische producten zijn die voor huidverbetering zorgen

Verkeerd product geleverd

Nadat er een verkeerd product bij mijn bestelling zat, heb ik de volgende dag direct het juiste product thuis gestuurd gekregen.

Snelle levering en goed verpakt!

De ene dag besteld, de volgende dag geleverd en dus op voorraad!

goede en snelle service

fijne website en hebben altijd op voorraad wat ik nodig heb.

Net voor 16.30 uur besteld en 's avonds al de bevestiging voor levering de volgende dag. Ook meteen de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen c.q. dit om te zetten naar een afleverpunt. Dat laatste gedaan en wat schetst onze verbazing: ondanks dat kon het pakket de volgende dag al opgehaald worden! Perfect geregeld, chapeau!

Netjes verpakt en snel geleverd

Ik bestel mijn verzorgingsproduct (meditopics salicylzuur 2%) altijd hier vanwege de goede service, en snelle levering.

Prima, zoals afgesproken

Prima leverancier, voor 16:30 bestellen betekende in mijn geval toch niet ern levering de volgende dag. Netjes verpakt.

Snel thuisbezorgd

Snelle service.

Pas 1 week mee bezig met producten. Zou de producten na een maand of 2 wel willen (beter kunnen) beoordelen.

Uitgebreid assortiment en snelle levering. Prima!

Leveren het product dat ik al jaren op advies van de huidtherapeute gebruik. Kwamtumkorting bij bestelling van meerdere stuks is ook mooi meegenomen.

Snelle levering, artikelen zijn goed.

De producten zijn super , zeker voor een moeilijke huid die ik heb.

Pas begonnen met producten

Pas begonnen

Goede service correcte levering

Goede service correcte levering

Duidelijke website en levering volgens afspraak

Voor de tweede keer een bestelling gedaan naar volle tevredenheid.

• Betrouwbaarheid

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mijn dochter gebruikt de produkten naar tevredenheid..

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.