Goede producten en snelle service

Een superfijn gratis advies gehad via de mail na het sturen van foto’s. Al jaren diverse schoonheidsspecialisten en huidtherapeuten gehad met verschillende adviezen en producten maar na het advies van Dermapro ziet mijn huid er eindelijk goed uit. Ik ben heel tevreden. Altijd snelle levering van producten en leuk dat je een gratis sample krijgt die ook super fijn zijn!

Super gezichtscrème

Tot nu toe de enige crème, waar mijn huid goed tegenkan. Ik was mijn gezicht alleen met water en gebruik de Meditopics Dermapro Provitamine crème alleen 's morgens. Verder helemaal niets! Mijn huid is nergens meer droog of vet, wel soepel.

Prima geregeld

We kregen geen email bevestiging van de bestelling maar na één telefoontje was het opgelost.

Exelent services

It's worth trusted website you get your order on time and exactly as you order it I recommend it

Mooi produkt, super tevreden

Zeer snelle levering, en een fijn produkt

Prima spullen,snelle levering.

Prima service, snelle levering

Nog nooit vertraging gehad bij bestelling of levering Bestel altijd diverse producten van Derma Color. Dik tevreden.

Snelle correcte levering

Alles volgens afspraak. Dik tevreden. Verzendkosten hadden mss lager gemogen, had als brievenbuspost verzonden kunnen worden.

Uitgebreide uitleg en prima verzending

De site van Dermapro voorziet in antwoorden bij de producten. Levering is conform afspraak.

goeie producten snelle levering

goeie producten snelle levering

Onduidelijke bestelling

Nadat ik het geld had overgemaakt kreeg ik geen bevestiging van mijn bestelling via de mail. ik kreeg pas een bevestiging van mijn bestelling toen deze bij DHL was geleverd (2 dagen later). De website is wel te vertrouwen maar het voelt raar om niet direct een bevestiging te krijgen.

Heel netjes en snel!

Ik bestel hier graag mijn producten. worden netjes en snel geleverd.

Snelle opvolging en levering van het product

Goed product, snel geleverd

Jammer dat ik geen testpakket meer kan bestellen, wil graag andere artikelen ook proberen.

Alles goed

Goede snelle levering van een ons bekend goed product. Niks op aan te merken. Aanrader

Super produkt

Het is een fijn produkt om mee te werken, doet zn werk goed, heel tevreden. Snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering.

Gewoon goed en netjes snel geleverd

Alleen was leveringstijd wel erg ruim genomen bv van 900 uur tot 15 uur

Goed bereikbaar, persoonlijk contact

Prettige webshop

Werkt goed

Eindelijk een merk waarmee mijn acne weggaat. Hele fijne spullen.

Betrouwbare winkel

De winkel heeft een uitgebreid assortiment en de producten worden snel geleverd.

Snelle en nette levering

Tevreden met advies en producten

Ik ben heel blij met de producten van Meditopics. De pads, salicylzuur en aha gel werken heel effectief tegen acne. Ik merk dat mijn huid nu veel rustiger is dan voorheen. Ik heb via de mail om advies gevraagd en kreeg dezelfde dag een reactie. Mijn bestelling was snel in huis!

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.