snelle levering en duidelijke informatie over het traject

prima zorgvuldig en correct.

Ben tevreden

Ik ben tevreden met de product

Top service!

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering.

Super snel en goede producten .

Snelle service. Producten zijn prima. Alleen een tube waar je in kan knijpen vind ik handiger. Gr. Anne

slecht

het is de derde week dat ik op mijn product wacht en heb geen idee of ik dat nog krijg

goede klantenservice

Ik mailde omdat ik geen bevestiging had ontvangen en kreeg heel snel antwoord. Eén product kon niet geleverd worden. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vertraging.

Vorig jaar al klant, snelle levertijd en super tevreden !

Producten zijn top! Service uitstekend en levertijd ook uitstekend! Ga zo door.

Prima service en snelle levering

Nvt

Extra staaltjes

Mijn bestelling werd netjes geleverd en ik kreeg er veel extra staaltjes bij.

De bestelling

De bestelling is altijd snel in huis . Is het niet meer leverbaar dan hoor ik dat snel en of ik krijg een ander advies . Daar ben ik blij mee

Uitstekende producten en snelle, correcte leverin

De producten van Image care zijn top. .De concentratie aan vitaminen en hyaluron is heel sterk en dat voel je direct bij het aanbrengen.

Snel en keurig geleverd voor een goed prijs

?

Goedkoop, netjes en snel

Producten worden keurig op tijd en netjes geleverd. De prijzen zijn ook heel redelijk

Deel van bestelling na twee weken nog niet geleverd, zonder verder bericht

Deel van mijn order was bij bestellen niet op voorraad. Meteen na bestelling een mail ontvangen hierover met 'hopelijk levering binnen 1 week'. Nu twee weken verder en geen bericht meer gehad van Dermapro. Een tussentijdse update mag je verwachten bij deze dure aankopen vind ik.

Goedemiddag Bibi, Bedankt voor je kritische reactie. Helaas was het product vertraagd vanuit onze leverancier waardoor we de 1 week levertijd niet konden waar maken. We hadden je beter moeten informeren. We zullen dit meenemen in onze verbeterpunten qua klant communicatie. Excuus voor het ongemak Met vriendelijke groet, Gerben^

Betrouwbaar

Snelle reactie op de mail en goede bezorging.

Top producten. Supersnelle levering

Vlotte bezorging, prima prijs

prettig

Snelle levering en goede producten. Wel jammer dat ik vlak voor kerst mijn gebruikelijke serie producten bestelde en de dag daarna - via een mailing -een korting kreeg aangeboden... Slechte timing.

geweldige producten, en fijne service!

ongelofelijk fijne producten! mijn huid verbeterd heel erg! de service was top niets op aan te merkten. ook de bezorging was top! bij mij was het er na 1 werk dag al! super blij mee. ik zou zo weer bestellen als het nodig zou zijn!

Telefonisch contact is niet mogelijk

Website functioneerde niet: na betaling volgde geen bevestiging. Bellen was niet mogelijk en bij mailen werd een ordernummer gevraagd, die ik niet had, dat was precies het probleem. Uiteindelijk werd bestelling wel correct geleverd, maar het koopproces was daardoor erg frustrerend.

Goedemiddag Meta, Bedankt voor je beoordeling. We schrikken een beetje van het cijfer 1. Ten tijde van je bestelling waren we net overgestapt naar een nieuw systeem/webshop waar dus blijkbaar nog wat kinderziektes in zaten, welke nu moeten zijn opgelost. Ik snap de frustratie tijdens het bestellen. Uiteindelijk is je pakketje netjes bezorgd zoals het hoort:) Excuus nogmaals voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Gerben Dermapro

Ik ben tevreden met mijn bestelling. De product die ik heb gekocht vind ik ook heel goed .

Helaas verkeerde product ontvangen, super snelle reactie en snel het juiste ontvangen!

Goede producten, snelle levering en prettige website!

Ok

Ok

Goedemiddag, We zagen uw beoordeling en schrokken hier een beetje van. Normaal gesproken krijgen we altijd hele goede reacties over Dermacolor. We denken daarom ook dat u het niet helemaal op de juiste manier heeft gebruikt. Zie hiervoor de gebruiksaanwijzing in de link https://www.dermapro.nl/camouflage/ Met vriendelijke groet, gerben

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.