Ik ben er achter gekomen dat jullie producten tot nu toe de beste resultaten hebben geleverd. Zeer tevreden tot de heden

Sampel besteld van lycogel bevalt prima snelle bezorging

De moeite waard

Mijn huid wordt erg fijn en zacht. Mijn grove poriën zijn verminderd.

Gewoon top

Gewoon top. Zowel de producten als de service.

Goede en snelle adviezen!

Deskundig personeel en snelle antwoorden bij vragen. Fijne partij om bij te bestellen. Daarnaast ook nog eens snel je producten in huis!

Helder en snel advies. Zelfs in het weekend

Komt professioneel over. Helder advies. Goede service. Snelle levering

Goede producten.

De producten die ik besteld heb voor camouflage zijn prima. Ik vind het alleen jammer dat de navul doosjes niet meer los te verkrijgen zijn. Via het contact wat ik heb gehad werd me verteld dat ze die niet meer kunnen leveren. Terwijl ze wel gekocht kunnen worden in combinatie met de spiegeldoos.

Helemaal goed

Goed meegedacht. Minipalet besteld omdat ik geen huidtherapeute in de buurt heb. Best prijzig maar een verkeerde kleur kopen is duurder. Klantvriendelijk en goed advies gekregen.

Uitstekende service!

Uitstekende service, duidelijke site. Vandaag besteld, morgen in huis ook was het tijdens de drukke feestdagen.

Goec

Goed en snel

Eerst advies gevraagd via de site. Super snelle reactie. Daarna besteld en de producten kwamen echt heel snel binnen. Ik gebruik het nu ongeveer een week en ben tot nu toe heel tevreden. Mijn huid reageert goed dus het advies wat ik kreeg klopte bij mijn huid! Erg blij mee en ik zou zeker opnieuw bestellen bij dermapro

Zeer Goed!

Goede service en zeer snel geleverd. Ik gebruik het product al enige tijd en ben erg tevreden. Hydrateerd goed en zorgt voor een rustige huid.

Goed product

Het is voor mijn zoon, die is er heel tevreden over. Wat raad U aan voor rosacea?

Bestellingen zijn altijd met een paar dagen in huis!

Goede service, snelle levering

Snelle levering prima

Professioneel

Mijn 1e bestelling was niet helemaal goed gegaan zoals het hoorde. Met 1 berichtje is het super goed opgelost. Het werd gelijk goed opgepakt en opgelost. Je leert een bedrijf kennen als je ze nodig hebt..Bedankt! Tot de volgende x

Ben heel erg tevreden

De bestelling word keurig op tijd bezorgd en de producten zijn niet te duur.

Super snelle levering

Super snelle levering

Goede producten en snelle levering

De kwaliteit voldoet uitstekend

snel en netjes

Snelle levering en keurig verpakt. Goede produkten met goede informatie.

Goede producten, snelle levering

Uitstekende en snelle service

Ik gebruik dit product al langere tijd en beval me steeds goed! Het maakt je huid lekker fris en droog niet uit

Goed product

Het product was niet voor mezelf maar voor een familielid

Zoals het hoort: Jij bstelt-dermapro levert. Zoals het hoort. Je krijgt mail ter info, ze komen afspraken na. Verder kijk ik ook niet verder naar andere bedrijven met dezelfde producten, do not change the winning horse! Al met al... een aanrader!

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.