Het product wat ik heb gekocht gebruik ik nog niet zo lang dus kan nog niet goed vertellen hoe het bevalt. Maar ik had het de volgende dag in huis dus de levering is zeer snel. Ik ben wat dat betreft tevreden. Al ligt het bezorgen natuurlijk niet alleen aan de verkoper maar ook aan de bezorgdienst.

Mijn ervaring met dermapro is heel goed!

Nooit meer

Ik had nog nooit besteld bij Dermapro, maar ik ga dat ook nooit meer doen. Niet alleen kreeg ik het verkeerde product toegestuurd, ook verloopt het contact met de klantenservice heel moeizaam. Er is geen telefoonnummer en antwoord op e-mails duurt minimaal een dag, ook als je antwoordt op hun e-mails. Het terugsturen van dit verkeerde product is bovendien blijkbaar moeilijk: er is geen antwoordnummer beschikbaar, een retourlabel moet per se geprint worden en anders zijn de retourkosten voor eigen rekening. Er wordt niet meegedacht en het contact is kortaf.

Ik ben een zeer tevreden klant en de producten zijn uitstekend kwaliteit

Super service en snelle levering

Prima service en snel geleverd!

Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen en na een mail van mijn kant is dit snel en kundig opgelost. Goede service hoor!

Fijn produkt

Fijn produkt, snelle levering

Duidelijke en snelle service!

Mijn bestelling was de volgende dag binnen en werd via de mail heel goed op de hoogte gehouden.

De kleur is natuurlijk en plakt niet.

Een goede ervaring, alleen dekt niet altijd bij vitiligo.

Goede producten en snelle service

Een superfijn gratis advies gehad via de mail na het sturen van foto’s. Al jaren diverse schoonheidsspecialisten en huidtherapeuten gehad met verschillende adviezen en producten maar na het advies van Dermapro ziet mijn huid er eindelijk goed uit. Ik ben heel tevreden. Altijd snelle levering van producten en leuk dat je een gratis sample krijgt die ook super fijn zijn!

Super gezichtscrème

Tot nu toe de enige crème, waar mijn huid goed tegenkan. Ik was mijn gezicht alleen met water en gebruik de Meditopics Dermapro Provitamine crème alleen 's morgens. Verder helemaal niets! Mijn huid is nergens meer droog of vet, wel soepel.

Prima geregeld

We kregen geen email bevestiging van de bestelling maar na één telefoontje was het opgelost.

Exelent services

It's worth trusted website you get your order on time and exactly as you order it I recommend it

Mooi produkt, super tevreden

Zeer snelle levering, en een fijn produkt

Prima spullen,snelle levering.

Prima service, snelle levering

Nog nooit vertraging gehad bij bestelling of levering Bestel altijd diverse producten van Derma Color. Dik tevreden.

Snelle correcte levering

Alles volgens afspraak. Dik tevreden. Verzendkosten hadden mss lager gemogen, had als brievenbuspost verzonden kunnen worden.

Uitgebreide uitleg en prima verzending

De site van Dermapro voorziet in antwoorden bij de producten. Levering is conform afspraak.

goeie producten snelle levering

goeie producten snelle levering

Onduidelijke bestelling

Nadat ik het geld had overgemaakt kreeg ik geen bevestiging van mijn bestelling via de mail. ik kreeg pas een bevestiging van mijn bestelling toen deze bij DHL was geleverd (2 dagen later). De website is wel te vertrouwen maar het voelt raar om niet direct een bevestiging te krijgen.

Heel netjes en snel!

Ik bestel hier graag mijn producten. worden netjes en snel geleverd.

Snelle opvolging en levering van het product

Goed product, snel geleverd

Jammer dat ik geen testpakket meer kan bestellen, wil graag andere artikelen ook proberen.

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.