Kwaliteit prijsverhoging heel goed

snelle bezorging!!!

Bestelling snel binnen

Bestelling snel binnen. Alleen ik wilde n medewerker spreken per telefoon, over informatie bepaalde producten en dat was toch zeer moeilijk. Dat vond ik toch zeer jammer. Verder wel tevreden

Goede producten en snelle levering

Zeer tevreden met de producten van Meditopics die ik besteld heb bij Dermapro. Geweldige doppen op de producten waardoor er zo min mogelijk lucht bij komt en het hygiënisch blijft.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Probleem oplossend, Vriendelijk, Snelle service Goede communicatie

Ik ben tevreden

Mooi service

Prima bedrijf

Mijn huid is rustig en Dermapro communiceert helder.

Professionel en kwalitatief

Ik vraag regelmatig advies over de producten.Ik krijg altijd meteen antwoord.Zeer uitgebreid en gedetailleerd.De producten zijn van hoge kwaliteit en de levering is snel en heel netjes! Ik ben helemaal fan en PRO DERMAPRO!

Makkelijk bestellen, snelle levering

Zie hierboven

Top service!

Goede ervaring met Dermapro. Snelle service.

Snel en goed.

Goede producten, snel en netjes geleverd.

Super snelle service! Heel fijn

Meditopics

Netjes en snel geleverd.

Ik gebruik al jaren jullie product het maakt mijn gezicht puur natuur ben zeer tevreden klant

Zeer snelle bezorging.

Ben heel erg tevreden over de Dermacolor producten.

Goede service.

Ik heb goede ervaring met Dermapro, overzichtelijke website, uitleg bij de producten die ik bestel en snelle levering. De gratis sample zat overigens niet in het pakje. En ik baalde van mijzelf, omdat ik de website niet goed had gelezen, ik had nl. een bedrag van € 49,90, dus 0.10 cent te weinig voor gratis verzending, maar dat zag ik pas toen ik al betaald had.

Goede service e bezorging

Bestelling werd snel geleverd, fijn!

Snelle levering en handig proces met bestelling. Producten zijn goed ontvangen.

alles volgens afspraak op tijd geleverd

kortom probleemloze bestelling en levering

Goed assortiment, snelle levering, geen gratis sample.

Ik ben heel blij met het assortiment van Dermapro, omdat de producten van Meditopics niet altijd leverbaar zijn via bol.com. Zolang ze deze voor een goede prijs aanbieden, zal ik ze blijven kopen. Mijn levering was de volgende dag in huis, dus dat is perfect. De gratis sample die ze bovenaan de website beloven, zat helaas niet bij de bestelling.

Goedemorgen Monique, Bedankt voor je beoordeling. Je kunt sinds kort kiezen welke sample je wilt. Als het goed is komt er een melding waar je op kunt klikken om je gratis sample te kiezen. Wellicht dat je de melding over het hoofd hebt gezien. We zullen het proberen duidelijker neer te zetten. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Gerben Dermapro

Snelle en correcte verzending

Producten zijn snel en goed verpakt verzonden. Levering conform opgave bij bestelling

Zoals het hoort. Je bestelt en het wordt geleverd. Je krijgt steeds emails waardoor je op de hoogte bent van de gang van zaken. Top.

doen wat ze beloven

bestelling geplaatst en keurig de volgende dag geleverd,

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.