Proffesioneel

Zeer vriendelijke ontvangst en daarna duidelijke uitleg gekregen over de mogelijke behandeling. Proffesioneel en erg aardig.Mooie locatie met goede parkeermogelijkheid.

'snelle service

Helaas was niet alles op voorraad

Prima, duidelijke website

Als hierboven , levering binnen 3 dagen ook oké kan mss nog iets sneller

Snelle en goede levering

Altijd snel en nauwkeurig

Goed product

Ok

Juiste producten, alleen zonder gekozen try out

Ik kreeg allebei de producten die ik had besteld, alleen helaas ietsje later dan gepland en zonder de try-out verpakking die erbij zou zitten. Dit vond ik wel jammer, want ik had dit ‘monster’ gekozen zodat ik het uit kon testen, om deze evt later in grote verpakking te bestellen. Verder prima ervaring. Fijn dat er een kleinere doos is gebruikt voor verzending dan de vorige keer.

Goede producten en nooit problemen met een bestelling gehad.

Goede producten en nooit problemen met een bestelling gehad.

Producten

Super spul

Gewoon goed

Ik gebruik camouflage producten dus ik ben nog niet bekend met andere producten. Maar wat ik bestel is altijd snel in huis. Supere snelle levering.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Zeer positieve ervaring.

Goede snelle verzending.

Bestel al een tijdje en ben tevreden door snelle en goede verzending. Fijne producten van Meditopics. Efficiënt verpakt met een sample en na een keer samples vergeten kreeg ik laatste keer heel aardig een paar om te proberen.

Heel goed!

Gebruik al jaren derma color, en tot nu bevalt het mij uitstekend. En de service is ook goed!

Prima service, producten snel in huis!

Heel tevreden over het product en de snelheid van afhandeling.

Betrouwbaar en snelle levering!

Goede retinol crème van Meditopics

Altijd handig!

Vind het top dat jullie miniaturen verkopen van image! Zo handig als je regelmatig ergens heen gaat en blijft slapen, of voor op vakantie. Zodat je toch altijd je favo producten bij je hebt.

Makkelijk en overzichtelijke website, snelle levering

Toppie

Geweldig produkt

Zeer tevreden over dit produkt, laat zich makkelijk op je gezicht doen, verbergt mn plekjes op t gezicht redelijk. En snelle verzending ook belangrijk.

Dermapro denkt, klantenservice een 10!

Dermapro vind ik een fantastische webwinkel, je kan advies vragen waar je wat aan hebt. De klantenservice is ook top, als je kortingscode niet werkt geven ze een nieuwe en als een goede klant bent krijg je wel eens een extra monster, ook fijn!

Ik gebruik al jaren deze creme

Goede producten en snelle levering

Tevreden mat wat ik bestel en snelle levering. Heel fijn

Duidelijke omschrijving, goede service.

Uitleg bij alle producten vind ik duidelijk en waarheidsgetrouw. Inmiddels gebruik ik al vier jaar producten van Dermapro naar volle tevredenheid.

Snelle levering, alles klopt

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.