Alles goed

Goede snelle levering van een ons bekend goed product. Niks op aan te merken. Aanrader

Super produkt

Het is een fijn produkt om mee te werken, doet zn werk goed, heel tevreden. Snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering.

Gewoon goed en netjes snel geleverd

Alleen was leveringstijd wel erg ruim genomen bv van 900 uur tot 15 uur

Goed bereikbaar, persoonlijk contact

Prettige webshop

Werkt goed

Eindelijk een merk waarmee mijn acne weggaat. Hele fijne spullen.

Betrouwbare winkel

De winkel heeft een uitgebreid assortiment en de producten worden snel geleverd.

Snelle en nette levering

Tevreden met advies en producten

Ik ben heel blij met de producten van Meditopics. De pads, salicylzuur en aha gel werken heel effectief tegen acne. Ik merk dat mijn huid nu veel rustiger is dan voorheen. Ik heb via de mail om advies gevraagd en kreeg dezelfde dag een reactie. Mijn bestelling was snel in huis!

Snelle levering, prijzen voor grotere hoeveelheden zouden scherper mogen

Snel binnen

Altijd goedkoper uit bij jullie,en heg voordeel is het puntensysteem en geregeld 5 %korting Super!

snelle goede levering

mooie producten

Snel

Goed en snel

Fijn product brengt huid tot rust

Fijne textuur en zuinig in gebruik. Ik ben enthousiast!

Snel en netjes verzonden!

Het product is snel en netjes verzonden. Ik ben erg tevreden met de Meditopics melkzuur reiniger.

Onwijs snelle levering met goede productomschrijvingen

Fijne testers besteld, waren de volgende dag al in huis! Erg blij mee. Ruim assortiment is ook erg prettig, ze hebben alles wat ik nodig heb.

Ik ben er achter gekomen dat jullie producten tot nu toe de beste resultaten hebben geleverd. Zeer tevreden tot de heden

Sampel besteld van lycogel bevalt prima snelle bezorging

De moeite waard

Mijn huid wordt erg fijn en zacht. Mijn grove poriën zijn verminderd.

Gewoon top

Gewoon top. Zowel de producten als de service.

Goede en snelle adviezen!

Deskundig personeel en snelle antwoorden bij vragen. Fijne partij om bij te bestellen. Daarnaast ook nog eens snel je producten in huis!

Helder en snel advies. Zelfs in het weekend

Komt professioneel over. Helder advies. Goede service. Snelle levering

Goede producten.

De producten die ik besteld heb voor camouflage zijn prima. Ik vind het alleen jammer dat de navul doosjes niet meer los te verkrijgen zijn. Via het contact wat ik heb gehad werd me verteld dat ze die niet meer kunnen leveren. Terwijl ze wel gekocht kunnen worden in combinatie met de spiegeldoos.

Helemaal goed

Goed meegedacht. Minipalet besteld omdat ik geen huidtherapeute in de buurt heb. Best prijzig maar een verkeerde kleur kopen is duurder. Klantvriendelijk en goed advies gekregen.

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.