Uitstekende service!

Uitstekende service, duidelijke site. Vandaag besteld, morgen in huis ook was het tijdens de drukke feestdagen.

Goec

Goed en snel

Eerst advies gevraagd via de site. Super snelle reactie. Daarna besteld en de producten kwamen echt heel snel binnen. Ik gebruik het nu ongeveer een week en ben tot nu toe heel tevreden. Mijn huid reageert goed dus het advies wat ik kreeg klopte bij mijn huid! Erg blij mee en ik zou zeker opnieuw bestellen bij dermapro

Zeer Goed!

Goede service en zeer snel geleverd. Ik gebruik het product al enige tijd en ben erg tevreden. Hydrateerd goed en zorgt voor een rustige huid.

Goed product

Het is voor mijn zoon, die is er heel tevreden over. Wat raad U aan voor rosacea?

Bestellingen zijn altijd met een paar dagen in huis!

Goede service, snelle levering

Snelle levering prima

Professioneel

Mijn 1e bestelling was niet helemaal goed gegaan zoals het hoorde. Met 1 berichtje is het super goed opgelost. Het werd gelijk goed opgepakt en opgelost. Je leert een bedrijf kennen als je ze nodig hebt..Bedankt! Tot de volgende x

Ben heel erg tevreden

De bestelling word keurig op tijd bezorgd en de producten zijn niet te duur.

Super snelle levering

Super snelle levering

Goede producten en snelle levering

De kwaliteit voldoet uitstekend

snel en netjes

Snelle levering en keurig verpakt. Goede produkten met goede informatie.

Goede producten, snelle levering

Uitstekende en snelle service

Ik gebruik dit product al langere tijd en beval me steeds goed! Het maakt je huid lekker fris en droog niet uit

Goed product

Het product was niet voor mezelf maar voor een familielid

Zoals het hoort: Jij bstelt-dermapro levert. Zoals het hoort. Je krijgt mail ter info, ze komen afspraken na. Verder kijk ik ook niet verder naar andere bedrijven met dezelfde producten, do not change the winning horse! Al met al... een aanrader!

Top crème!

Zéér goede gezichtscrème. Zuinig in gebruik, goed aan te brengen en perfect systeem. Hierdoor blijft de crème steriel, als een van de weinige. Tot nu toe de enige gezichtscrème waar mijn huid geen negatieve reactie op krijgt en die mijn huid goed voedt!

snelle en prima levering

product wordt snel bezorgd en aangemeld door de bezorger.

Een snelle levering

Uitstekend!

Bestelling geplaatst en volgende dag ontvangen! Tevreden klant!

Goede kwaliteit, snelle service

Bijv. Maandag besteld dinsdag in huis. Super tevreden.

Hoge pakketkosten naar buitenland en levering op afstand.

Ik begrijp niet dat een pakketje van een kilo 30 euro moet kosten en dat ik het dan nog op 40 km afstand van mijn huis moet ophalen. De firma zou hieraan werken voor landen buiten de EU en heeft het met een vergoeding goed opgelost. Dank.

Kwaliteit prijsverhoging heel goed

snelle bezorging!!!

Bestelling snel binnen

Bestelling snel binnen. Alleen ik wilde n medewerker spreken per telefoon, over informatie bepaalde producten en dat was toch zeer moeilijk. Dat vond ik toch zeer jammer. Verder wel tevreden

Over Dermapro

Bij Dermapro.nl kunt u al meer dan 7 jaar huidproducten bestellen die worden gebruikt door de meeste huidtherapeuten in Nederland. Met merken zoals bijvoorbeeld Meditopics, Naïf, Dermacolor, Tebiskin, Lycogel, Nouvital, Dermolin en Cetaphil biedt Dermapro een onderscheidend assortiment gezichtsverzorging, huidverzorging voor het lichaam, zonnebrandproducten en professionele huidcamouflage.