Prima prijs en snelle levering

Twee extra brandmelders besteld. Snel een scherpe offerte ontvangen en snel geleverd. Uitstekend.

Prima levering en goederen

Professioneel:snel, riendelijk en accuraat

2e keer dat ik diensten gebruik ivm uitstekende ervaring. ook nu weer top!

snel geholpen

AJAX alarmsysteem via Credex gekocht. Snel geleverd. Na levering werd mij duidelijk dat de Hub2 gebruik maakt van alleen 2G maar dat deze nog maar 3 jaar door KPN wordt aangeboden. Daarom een upgrade gemaakt naar Hub2+. Kreeg hiervoor snel een prijsopgave en werd het systeem snel geleverd. Enig minpuntje (en daarom een 8): site vermeldde dat bij systeem ook raamstickers werden geleverd. Dat bleek niet meer te kloppen. Kreeg ik later op verzoek alsnog toegestuurd.

Professioneel bedrijf

Zeer goede ervaring gehad met Credex. Snelle offerte, beste prijs, professioneel advies en hulp bij installatie.

• Vakmanschap

Vervangend alarm voor een top prijs en goed geholpen met instellen, zelfs op zaterdag.

Goed .

De bestelling en levering verliepen vlot . Het systeem is nog niet in werking .

Prettige service en uitleg

Goed advies ontvangen van Frank, zowel tijdens de aanschaf als tussendoor tijdens de installatie. Erg fijn ook dat Frank via teamviewer even mee wil kijken om de software goed in te richten. Ga zo door! Daarnaast natuurlijk leveren ze ook een erg prettig en goed alarmsysteem! :-)

Professionele service

Goed geholpen en goede nazorg.

Prima bedrijf, prima producten

Ik heb bijzonder prettige ervaringen met dit bedrijf. Destijds prima aangelegd hier in huis maar belangrijker: altijd snel een reactie op mijn vragen. Met steeds een duidelijke uitleg.

• Vakmanschap

op de levering had ik geen zicht Moest zelf een mail schrijven om te weten te komen dat het al in een afhaalpunt lag Heb over de levering geen enkele communicatie gehad

• Kwaliteit
  • Nazorg en Service N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Ik gebruik Jablotron via Credex sinds 2017. We hebben het zelf geïnstalleerd en met wat hulp van Credex ingesteld. Sindsdien draait het als een zonnetje. Eens in de paar maanden even een update draaien (simpel) en alles blijft functioneren. De Jablotron app is heel handig om systeem in en uit te schakelen. Systeem heeft goede historie dus ik kan ook zien wie er is en wanneer iemand kantoor binnengekomen is (deurslot). Ook goed middel om te zien of schoonmakers wel hun uren maken...... Eigenlijk nooit enige ondersteuning nodig. Als dat wel is dan bel ik even en dan worden mijn vragen ter plekke opgelost. Jablotron levert gewoon betrouwbaar materiaal. Al met al: EEN AANRADER.

zeer goede ervaring

altijd bereikbaar goede service ook na lange tijd geen contact gelijk behulpzaam een woord super

Alles perfect

Makkelijk kunnen bestellen op de website en hele snelle levering.

Goede service.

Mooi product en kennis met een snelle en goede service.

Afspraken nagekomen.

Uitgevoerd wat is beloofd. Prima bedrijf.

• Vakmanschap

Prima service na de garantietermijn

Ons CM2000 alarmapparaat deed het niet meer nadat de batterijen leeg waren en pas geruime tijd later gewisseld. Op advies van Credex een aantal stappen uitgevoerd die niet het gewenste resultaat hadden. Daarna op verzoek van Credex het apparaat opgestuurd. Na enige tijd weer in orde terug ontvangen. Zonder kosten.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Problemen worden prima en zonder moeilijk doen opgelost.

Na melding van een defecte sensor werdt deze na opsturen hiervan vervangen door een nieuw exemplaar. Geen gezeur of moeilijk doenerij. Prima service

• Vakmanschap

Fijn dat er, ook jaren na aanschaf, nog steeds gebeld kan worden voor service.

Super service!

Super service! Waardevol advies tijdens de bestelling van een compleet Jablotron alarmsysteem. Snelle levering. Tijdens de zelfplaatsing ondersteuning via mail. En last but not least, nakijken van de volledige configuratie en indienststelling van de app via telefoon en remote control. Wat kan een zelfplaatser nog meer verwachten ...

Zuverlässig

Ich wollte eine gute Alarmanlage ohne jedesmal den Installateur zu fragen falls ich etwas in den Parametern und Einstellungen ändern möchte. Hier habe ich vollen Zugang und alle Kodes erhalten. Die Beschreibungen und Handbücher habe ich erhalten. Das Computerprogramm ist mit sofort geschickt worden. Für die Inbetriebnahme der Anlage hat der Verantwortliche einige Parameter geändert und angepasst und alles funktioniert bestens.

• Qualität
  • Nachsorge und Service
  • Handwerkskunst k.A.

Super Service und spitzen Kommunikation

Hr. Lighthart (Credex) hat mich bei der Planung und Auswahl der Komponenten und der Konfiguration schnell ; einfach und leicht verständlich unterstützt. Hier wird der Umgang mit dem Kunden noch groß geschrieben. Einfach Spitze vielen Dank dafür.

• Qualität
  • Nachsorge und Service
  • Handwerkskunst

Heel veel service in combinatie met scherpe prijzen.

Ik wordt altijd snel en prettig en snel geholpen door Frank.

Great

Great

• Quality
  • Aftercare and Service
  • Craftsmanship

Ook ver na de aanschaf nog service

Ik wilde bij alarm ook een signaal naar een vaste telefoon. Dat kreeg ik niet voor elkaar. Via Credex direct alle medewerking. Men nam met mijn toestemming mijn Jablotron 100 programma op mijn PC over. Tussendoor kwam men nog een aantal verbeterpuntjes tegen en heeft men mij uiteindelijk goed geholpen. En dat ver de de aanschafdatum.

Over Credex Alarm Systems

Credex Alarm Systems is a VEB Recognized Security Company and supplier of alarm systems, camera security and access control.