Goede en snelle service

Snelle reactie op offerte aanvraag en na aankoop snel verzonden en ontvangen.

• Kwaliteit
  • Nazorg en Service N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Degelijk bedrijf, goed bereikbaar en meedenkend

Na eerdere bestelling voor Jablotron 100 systeem in 2016 altijd zeer tevreden geweest en gebleven over het systeem + bijbehorende support. Enige kleine minpuntje betreft de kortingscode van 10% (zonder genoemde einddatum!) die ik nog had van de (zeer grote) bestelling uit 2016, welke opeens niet meer bleek te werken bij mijn nieuwe bestelling. Ik kreeg op verzoek wel snel een nieuwe code, maar deze blijkt helaas dan maar opeens voor 5% te zijn. (In Nederland zijn wettelijk gezien in elk geval cadeaubonnen altijd minimaal 5 jaar in te wisselen als er geen einddatum op staat. Al betreft dit geval natuurlijk weer geen echte cadeaubon... Toch wat jammer voor een vaste klant...)

• Nazorg en Service
  • Vakmanschap

Overstap naar Credex: een slim en goed idee!

Ik heb een Jablotron 100 systeem dat goed bevalt. Helaas had ik het aangekocht bij een leverancier waar een (dure) service omheen zat. Ook voor de vervanging van batterijen en accu's werd veel geld gevraagd. Wat mij echter het meeste tegenstond was het feit dat ik geen (volledige) controle over mijn systeem had. Via de site van Credex heb ik me (helaas later) wat in zitten lezen. Ik kwam al snel tot de conclusie dat dit is wat ik zocht. Een professioneel alarmsysteem met mogelijkheid om het zelf te beheren en (klein) onderhoud aan te doen tegen faire prijzen voor de componenten en een stukje service als het echt nodig is. Na contact met Credex wezen zij mij er op dat ik de service code van mijn leverancier moest hebben en dat mijn cloud omgeving door hen gedeactiveerd moest worden. Wat je dan ziet is dat dit soort leveranciers je eerst nog 'bang' proberen te maken. "U geniet meer onze volledige service", "U kunt geen updates meer doen" etc... Tenslotte zou mijn tarief ongeveer verdubbelen als ik onverhoopt toch nog een monteur nodig had en als laatste nog dat dit officieel niet mag van de fabrikant. Na veel mailcorrespondentie met die leverancier is mijn account ontkoppeld. Ook het (dure) data abonnement heb ik stop gezet. Credex heef op een zaterdagmiddag in een half uur mijn systeem weer live gezet en uitleg gegeven. Alles werkt weer top en het belangrijkste: ik snap hoe en heb er beheer over. Wat het mij heeft gebracht: * Geen duur abonnement meer voor (quasi) services en data; * Controle over mijn eigen systeem; * Een leverancier (in dit geval dus Credex) die niet alleen de oplossing brengt, maar mij ook helpt (en triggered) om mijn kennis te vergroten (ik vind dat dus ook nog eens ontzettend leuk); * Een fair prijs voor de batterijen / accu's en eventuele andere componenten. Groot compliment voor Credex dus. Mooi dat jullie ook mensen zoals ik die al een systeem hebben verder willen helpen. @iedereen verdiep je echt in de after sales en het model erachter!

• Nazorg en Service
  • Vakmanschap

Kapotte deurbelknop vervangen met coulante service

Mijn deurbelknop raakte defect. Bij het retoursturen met TNT post raakte TNT het pakketje kwijt, waardoor het nooit aan kwam bij Credex. Aangezien het versturen mijn verantwoordelijkheid was heb ik een nieuwe deurbelknop besteld. Uit coulance werd deze gratis verzonden.

Fantastische service

Zeer goed geholpen door Frank. Toen ik nog opzoek was naar een systeem, heb ik goed onderbouwde adviezen gekregen. Bij sommige producten was het handiger om een iets goedkopere variant te nemen. Dus gewoon een eerlijk en goed advies. Vervolgens zelf alles gemonteerd, dit is heel goed te doen. Vrij simpel als je het stappenplan volgt die je via de "F-link" in je mailbox ontvangt na de aankoop. Daarna heeft Frank alles via Teamviewer voor mij persoonlijk ingesteld, ook hierbij weer goede adviezen gekregen. Bij het ruilen ook geen enkel probleem. Kortom zeer tevreden. Ik raad familie en vrienden aan om hier een alarmsysteem te kopen, juist vanwege deze goede service en hulp op afstand.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor uw vriendelijke woorden. Wij willen graag helpen i.p.v. verkopen...

goed, snel en correct geholpen

vakkundig geholpen met het samenstellen van het juiste pakket. Wat vervolgens foutloos en snel geleverd is. na het door mijzelf installeren, online geholpen met de instellingen perfectioneren. ik heb me behoorlijk ingelezen (veel instelmogelijkheden) achteraf was de korte door credex geleverde handleidingen voor mij voldoende geweest. het is een mooi product, service tot op heden is top

Nette site en bereikbaar

Overzichtelijke site Levering binnen paar dagen Bij technische vragen wordt het uitgezocht en wordt hè ook teruggebeld

Goed en geavanceerd beveiligingssysteem

Goede ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering, behulpzaam, meedenken!

Spullen snel geleverd. Online ondersteuning is heel fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte service, heel fijn ! Ook fijn dat hij meedenkt .

We waren in nood doordat de intercom van onze moeder niet werkte, en nu moest ze steeds 3 trappen af en op. We werden nog dezelfde dag geholpen, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na de Jablotron 100 een paar weken in gebruik te hebben is het nu tijd voor een beoordeling. Ik kan daar kort over zijn... UITSTEKEND!!! Voor zowel het product als het contact met Credex: ALLE LOF! Ik sta dan ook 100% achter alle positieve berichten die hier zijn geschreven. Binnenkort wat rookmelders bijbestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle reactie en goede service, kortom top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle offerte en snelle levering. Vragen gesteld tijdens indienen offerte aanvraag worden vlot beantwoord. Al meerdere malen prettig zaken gedaan.

Niet op dit moment

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd meedenkend en correct

Gaat prima zo

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levering en goede support

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg prettig persoonlijk contact

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

A la recherche de la marque Jablotron, difficilement accessible en vente directe, j'ai trouvé Credex et Monsieur Ligthart. Ce dernier m'a très bien aiguillé lors de l'établissement de mes besoins d'alarme et reste disponible pour les question. J'ai effectué à ce jour deux livraisons vers la Belgique, et tout s'est bien déroulé. Bon emballage très soigné et produits correspondant parfaitement à mes besoins à prix correct. Je recommande.

Pouvoir connaitre le prix de chaque élément directement dans le panier, sans devoir passer par un système de devis.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede nazorg en snelle afhandeling

Telefonisch niet altijd even goed bereikbaar

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Offerte snel antwoord , bestelling snel gelererd . Vragen over de alarmsysteem direkt antwoord , Toen de alarm klaar was gebeld en direkt via vnc alles nagekeken of alles klopte .

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Over Credex Alarm Systems

Filter op Taal