No-nonsense leverancier

Vlotte en goede leverancier van alarmsystemen. Er staan geen prijzen in de webshop wat in eerste instanties spijtig is, maar de snelle opvolging met een offerte maakt dit goed. Er wordt goed geadviseerd en snel gehandeld. Het gekochte alarmsysteem van Jablotron is mooi vormgegeven en eenvoudig aan te sluiten. Tezamen met de blogs op de website en het advies kan de installatie prima zelf worden uitgevoerd. Enig technisch inzicht is wel een pre. Op dit moment is het alarmsysteem een maand in gebruik en werkt zonder mankeren.

• Vakmanschap

Net bedrijf met een duidelijk website

Goed geregeld

• Vakmanschap

zeer tevreden een aanraden !!!

ik zat eerst bij een andere man ( die naam zal ik niet noemen ) dat was hoofdpijn nooit iets uitleggen geen informatie geven alles achterhouden . maar bij credex alarm systems kreeg ik gelijk alle informatie deze man geef wat je nodig heb ook de link zodat ik mijn alarm jablotron systeem zelf kan bedienen helemaal super ik heb het hele systeem gelijk over gezet naar credex alarm systems m.v.g. willem

Uitstekende dienstverlening

Zeer goed advies gekregen bij het kiezen van een passend alarmsysteem, zowel telefonisch als per mail en op locatie. Ook na de door mijzelf uitgevoerde installatie uitstekende hulp bij het correct instellen van het alarm. Zeer aan te bevelen!

• Vakmanschap

Goed product en super service.

Na veel onderzoek op de website van Credex uitgekomen. Na verschillende keren overleg over de centrale deze besteld. Zelf ophangen en de basis inrichten is makkelijk. De MyCredex Support is echt subliem! Je kunt bellen en Frank kijkt direct met je mee in en past de configuratie aan zodat deze beter aansluit bij je wensen. De centrale en app werken perfect.

• Vakmanschap

Super communicatie en zeer goed geholpen door Credex. Staan klaar voor al onze vragen en de klant staat centraal. Zeer aan te bevelen.

• Vakmanschap

Goed tevreden over de producten

Enige wat ik wil zeggen is dat ik het erg jammer vind dat ik na zes jaar geen magneetcontacten meer kan bestellen bij te toenmaals bestelde Jablotron Oasis 80 alarmsystemen. Hebben toen twee systemen besteld en nu een contact kapot en kan ze al niet meer bestellen in wit. Wat gebeurt er met een poosje als ik wat anders kapot heb,zal dan toch niet de bedoeling zijn hoop ik dat ik dan een geheel nieuw systeem moet aanschaffen. Voor de rest super tevreden over het systeem zelf.

Snel verzonden. Goede gebruiksaanwijzing. Uitstekende service

Voordien reeds een alarmsysteem gekocht voor onze privéwoning, nu voor de onderneming. Een duidelijke website, na bestelling worden de goederen ontzettend snel verzonden. Een mail volgt met duidelijke instructies en gebruiksaanwijzing. De bedrijfsleider (Frank) is steeds bereikbaar om raad te geven, of om te helpen. Absoluut een aanrader

• Vakmanschap

Snel en vakkundig vraag beantwoord

Afstandsbediening werkte niet meer. Oplossing stond niet op site erbij (tip), frank was we online en kon vraag direct beantwoorden.

• Vakmanschap

Kennis, kunde & support onder één dak

Ook als de systemen reeds zijn verkocht en er is een probleem of je hebt een vraag kun je terecht bij Frank, deze GRATIS support wordt vaak onderschat maar is bij Credex de gewoonste zaak van de wereld.

• Vakmanschap

Fijn en zeer goed instelbaar alarmsysteem

Na lang zoeken en veel lezen gekozen voor het Jablotron 100 alarm systeem. Gekozen voor Credex omdat ik dan het systeem zelf kan installeren en zelf via de software aanpassingen kan verrichten zonder steeds te hoeven bellen. Het alarm systeem bevalt zeer goed tot nu toe, weinig tot geen foutmeldingen en valse alarmen (18 maanden in werking). Software is na enige aandacht goed te begrijpen, waardoor deelschakelingen etc eenvoudig in te stellen zijn. Vragen / problemen worden door Credex netjes en snel opgelost cq beantwoord. Ik heb naast het reguliere alarm systeem ook gekozen om de camera's aan te schaffen van Jablotron. Deze werken op zich goed, er wordt bij een alarm een video clipje van een minuut door gestuurd naar de telefoon etc. Jammer vind ik dat dit een opname is van 30 sec voor en na het alarm, hierdoor kom je met een inloopvertraging van meer dan 30 sec niet uit omdat degene dan al binnen is zonder op video te staan. Een ander nadeel is dat de camera software matig niet zelf geïnstalleerd kan worden, dit had ik liever ook in eigen beheer gehad. Conclusie is dat ik het alarmsysteem terug kijkend ook nu weer zou kopen ondanks dat het niet een goedkoop systeem is om aan te schaffen. Belangrijkste punten hierin voor mij zijn: Betrouwbare werking, eenvoudige bediening en uitgebreide mogelijkheden om zelf het systeem aan te passen en in te stellen met de software (die overigens ook regelmatig wordt ge-update). De camera's zijn naar mijn mening een waardevolle aanvulling, maar daar zou ik terug kijkend mij nogmaals in verdiepen om te kijken of andere systemen vergelijkbaar zijn en wel in eigen beheer kunnen worden opgezet.

Positieve ervaring

In 2015 ben ik op zoek gegaan naar een goed kwalitatief alarmsysteem, die ik zelf kon onderhouden (en dus niet continue onderhoudsmonteurs over de vloer!) en waarbij ik wel support kon krijgen. Een van de gegadigden was Credex Alarm Systems die mij adviseerde om het Jablotron 100 systeem (die kwam goed uit de reviews) zelf te installeren en te programmeren wat achteraf eenvoudig was. In de loop van de tijd heb ik rookmelders en een CO melder toegevoegd aan het alarmsysteem zonder problemen. Mocht er toch iets zijn, dan kan ik altijd terugvallen op de lifetime support van Credex, wat zeer fijn is. Ik moet wel zeggen dat de producten van Jablotron prijzig zijn, maar kwalitatief zit het goed in elkaar.

Top ervaring!

Bestelling en levering van de materialen allemaal vlot verlopen. Na de DHZ installatie zorgt Frank voor de check van de softwareconfiguratie en registratie van het systeem. Voor ons systeem bleek de Jablotron app toch niet helemaal te werken maar Frank is vlot bereikbaar via de online chat of WhatsApp en na herconfiguratie werkt alles perfect!

Prima service en geen 9-17 mentaliteit

Prima service en geen 9-17 mentaliteit

• Vakmanschap

Al jaren lang klant. Perfecte hulp bij vragen. Snelle levering.

Al meerdere keren bij Credex bestelt. Zoals altijd. Snel, competent en altijd klaar om te helpen bij vragen.

Geweldig.

Daar dit systeem niet los verkrijbaar is in belgie na wat googelen uitgekomen bij de firma Credex. Zeer competitive prijzen en top service!

• Vakmanschap N.v.t.

Topwerk!

Wij gebruiken nu sinds twee jaar een alarmsysteem van Credex (Jablotron) Door het weinige gebruik van de software om zaken in te stellen (alles loopt automatisch, via de app of keypads) zijn we daar niet zo in thuis en hebben dan de expertise van Credex even nodig. Dat doen ze geweldig goed. Meteen even meekijken en oplossen zodat we direct veer verder komen. Daarnaast steeds een stukje advies op de koop toe. Een echte aanrader!

• Vakmanschap

Deskundig advies en zeer snel geïnstalleerd

Voor de aanschaf van mijn Jablotron 100 systeem heb ik me laten informeren door Frank. Hij heeft mij op lacatie advies gegeven en is het vervolgens binnen een week zelf komen installeren en afstellen. Frank geeft je deskundig advies en zorgt ervoor dat de ruimte optimaal beveiligd wordt.

Degelijk en betrouwbaar

Zeer prettige benadering, ook in after-sales. Onderhoud life-time ga ik nog ervaren maar wel reden hier aan te schaffen, Jablatron systeem zelf aangelegd. Controle via Team viewer werkt uitstekend. Nu half jaar in bezit en zeer tevreden. De kwaliteit van een betrouwbaar zelfstandig ondernemer. Alleen bekabeling heb ik elders gekocht (iets dikker).

• Vakmanschap

Heel goede ondersteuning, snelle levering.

Zowel in het aanlooptraject (selectie van verschillende merken/systemen en daarna de selectie van de leverancier) was Credex (Frank) duidelijk en klantgericht. Goede adviezen en na bestelling een snelle levering van de materialen en ondersteuning. Vragen werden snel beantwoord.

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service

Top bedrijf !

Reeds klant vanaf 2013 altijd op een correcte manier geholpen geweest. Zeer goede nazorg ook na enkele jaren het systeem in gebruik te hebben.

• Vakmanschap

Profesionele alarmsystemen met vele mogelijkheden

Snel te monteren en nin gebruik te stellen

• Vakmanschap

Een goede service en ondersteuning.

Ik heb al 2 alarmsystemen besteld gehad en heb telkens een goede service gekregen. Het indienst nemen / activeren is zeer goed en flexibel verlopen. Bedankt.

Over Credex Alarm Systems

Credex Alarm Systems is een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf en leverancier van alarmsystemen, camerabeveiliging en toegangscontrole.