Top bedrijf!

Ik ben al jaren klant bij Credex. Frank is een topper! Hij denkt met je mee met wat het beste systeem voor jou woonsituatie of bedrijf is. Ik had een oud type jablotron alarm systeem. Met een nieuwe centrale, bedieningspaneel en buiten sirene is mijn systeem weer helemaal up to date. Nu is alles met de app en op afstand te bedienen. Frank biedt zeer goede hulp op afstand! Ik kan iedereen Credex aan raden. Van mij 5 sterren!

Correcte informatie

Ik had een batterij nodig ter vervanging van de batterij van buitensirene. Correcte en snelle informatie. Het geleverde product voldoet volledig en tevens een snelle levering. Anita Serré

• Vakmanschap

Heel erg opdringerig en geen nazorg

Puur en alleen verkopen, daarna geen enkele manier van support. Bij het betalen zijn wij binnen 5min 15 keer gebeld omdat de betaling in delen was. Daarna niks meer vernomen

• Vakmanschap

Dank voor uw feedback. Wel een beetje vreemde reactie... ik laat het hierbij. MvG

perfecte service met de juiste kennis

Een goede voorlichting gekregen waardoor wij het juiste alarmsysteem voor onze situatie hebben aangeschaft. Tijdens en na de installatie heeft Frank ons prima bijgestaan en de puntjes op de i gezet. Kan alleen maar zeggen dat wij zeer tevreden zijn en blij zijn dat we voor Credex hebben gekozen.

Alles was perfect

De Hikvision DS-KV6113-WPE1 2MP Deurbel besteld, kreeg snel geleverd. Na ontvangst had ik een aantal vragen. Werd snel geholpen per mail. Mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben, dan bestel ik zeker weer bij Credex.

Top systeem: Jablotron 100+

Hardware is makkelijk zelf te installeren. De instellingen doet Credex vanaf een afstandje. Prima service.

simply OK

straight forward, swift transaction

• Aftercare and Service N/A

Top ervaring met Credex

Zeer goede ervaring met Credex. Professionele en snelle hulp bij vragen/problemen, snelle en correcte leveringen. Het leuke aan samenwerken met hun is dat je zelf de touwtjes in handen hebt over je alarmsysteem. Je kan gemakkelijk instellingen wijzigen, sensoren bijplaatsen, testen, ... zonder dat er telkens een installateur aan te pas komt. Ik heb zelf de Jablotron 100 geïnstalleerd en heb hier geen moeilijkheden bij ervaren. Werkt perfect.

Kan niet beter

• Vakmanschap

Prima product en service!

Goede uitleg en snelle nazorg

• Vakmanschap

Snelle levering en prima service

Alle artikelen in één keer ontvangen en compleet geleverd met alle toebehoren zoals snoeren, batterijen enz.

• Vakmanschap

Zeer goede, deskundige en betrokken service door de eigenaar zelf

Frank Ligthart heeft veel kennis over en ervaring met elektronische beveiliging en legt dit ook begrijpelijk uit aan de hand van concrete voorbeelden en adviezen in de woning. Hij heeft verschillende systemen en plaatst deze zelf waardoor een goede werking vanaf de eerste dag is gewaarborgd.

• Vakmanschap

Altijd tijd voor de klant

Als je er niet helemaal uitkomt is er altijd ondersteuning en dat is voor mij de reden dat ik hier koop want service staat hoog in het vaandel hier.

Snelle respons

Heb mijn Jablotron systeem verder uitgebreid met brand/rookmelders. Goede voorlichting, snelle levering en installatie. Prima bedrijf

Dank zij JOUW support!

Eind goed, al goed!

• Vakmanschap

Met veel geduld een goed advies

Dank voor het fijne advies en de belangrijke lifttime support!!

Top bedrijf

- Zeer goede prijs - Snelle levering - Defect bediendeel meteen vervangen - Snelle antwoord op vragen

• Vakmanschap

Goede service en snelle levering

Snelle levering. Goede service en perfekte nazorg.

Top bedrijf

- snelle levering - nemen contact indien nodig - veel info te vinden op hun website - ...

kwalitatief materiaal

• Vakmanschap N.v.t.

Door vakanties waren we die dag even slecht bereikbaar. Onze excuses. MvG

Very good service and customer follow-up

International shipping. Good packaging. Useful track and trace.

• Craftsmanship N/A

Super geholpen!

Had reeds een goede ervaring met Jablotron (Oasis). Nu de Jablotron 100 gekocht bij Credex daar er beloofd werd een goede ondersteuning bij eventuele problemen. Na installatie netjes een controle via Teamviewer gedaan en de puntjes op de i gezet, erg fijn. Later een rook/hitte detector aan het systeem toegevoegd maar kreeg deze niet 100% werkend. Ook hier bij netjes geholpen door heer Ligthart. Kortom fijn bedrijf die doet wat het belooft.

snelle levering, heel content

goede prijs, snelle levering, heel content, zeker aangeraden.

• Vakmanschap

prima en snelle levering van het bestelde

Wat ik nodig had aan batterijen enz. kon gemakkelijk besteld worden. Mijn bestelling werd snel geleverd. Mijn complimenten!

Five star service

I ordered an Jablotron JA-100 alramsystem, I recived it a few days later, and it was easy to mount, and configure, Credex made an review of the config, and registred the system at Jablotron, very good and fast service ***** /Palle Christoffersen DK

Over Credex Alarm Systems

Credex Alarm Systems is een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf en leverancier van alarmsystemen, camerabeveiliging en toegangscontrole.