batterijen voor alarm via Credex

Heb batterijen aangekocht via Credex. De batterijen waren uit de verpakking, al gebruikt? Er was zelfs van 1 soort twee verschillende merken, en had daarvan en duracell besteld. Op de verpakking staat een vervaldatum of houdbaarheidsdatum. Kon niet zien of ze wel nieuw waren of zelfs op deze wijze gebruikt. Mailde hun daarover en kreeg geen antwoorden. Voel me opgelicht door hun.

• Would you recommend us? No
  • Craftsmanship

U kunt voortaan AA batterijen zelf kopen in de supermarkt. Dit is veel goedkoper en zitten dan nog in de verpakking (met vervaldatum). Wij leveren alleen nieuwe batterijen zoals geantwoord! MvG

Zeer goede service "zelfs in Corona tijden"

Credex is steeds ter beschikking om u verder te helpen bij eventuele problemen. Levering van alle goederen mooi binnen 1 week, dit zelfs in Corona tijden naar België. Credex heeft ons zelf telefonisch gecontacteerd (telefoon naar België) om via teamviewer het probleem te verhelpen. TOP SERVICE.

• Vakmanschap

Mooi product met een geweldige service

Het Jablotron alarm doet wat het moet doen. Bestellen is simpel, je zegt wat je situatie is en Frank geeft hier goed advies in. Monteren is makkelijk. Het installeren vergt enige handigheid maar ook dit is goed zelf te doen. En anders wordt je hier ook in geholpen. Altijd bereikbaar en snelle reactie. Prima prijs kwaliteit verhouding.

• Vakmanschap

Komen dat wat ze beloven ook na.

Ik heb eind april 2020 na me een beetje verdiept te hebben in alarm installaties, waar ik geen ervaring mee had, besloten mede door aanbeveling door Frank, te kiezen voor een Jablotron systeem. Wat me vooral aansprak was dat je zelf alles kon installeren met daarbij altijd support van de firma Credex, inmijn geval altijd met Frank. Ik heb gekozen voor de zogenaamde Buurt Watch kit 5 met een uitbreiding van enkele mini deur/raam contacten. Bij de eerste levering was een fout gemaakt met het bedienpaneel maar dit werd na een eerste telefoontje direct hersteld. Tevens werd in een mail en de site van Credex, goed aangegeven hoe de verschillende onderdelen van de alarm installatie, moesten worden geïnstalleerd. Kortom na de installatie met F-link, wat trouwens alleen werkt met windows, en dus niet met OS, werd het systeem door Frank gecontroleerd en aangepast, middels Teamviewer, wat perfect werkte. Door Frank werd ik ook aangemeld bij My Jablotron, wat een geweldige aanvulling is met de bediening van het hele alarmsysteem. Ik ben dan ook zeer tevreden met de aankoop mede ook door de ondersteuning en de de support die voor altijd is.

Uitstekende service en begeleiding

Er wordt altijd netjes een offerte gestuurd en vervolgens, correct en snel geleverd. Kortom dik tevreden

Service met een hoofdletter S

Een alarmsysteem schaf je aan voor jaren. Dan is het prettig dat de leverancier niet slechts een "dozenschuiver" is maar ook geruime tijd na de aanschaf nog de telefoon opneemt als er een keer iets bijzonders is. Uit eigen ervaring: op Credex kun je ook dan nog rekenen; men neemt rustig de tijd voor je, zelfs buiten normale bedrijfsuren en dat zonder kosten! Een fijn bedrijf dat zijn beloften waarmaakt.

Vlot contact goeie service

Altijd snelle reactie op al je vragen. Altijd heel tevreden

Service zoals het hoort!

Problemen worden op een juiste manier opgelost zonder rond de pot te draaien. In een woord "TOPSERVICE".

• Kwaliteit N.v.t.

Uiterst tevreden.

Super service en snelle persoonlijke feedback.

• Vakmanschap

Prima service. Snelle levering.

Simpele bestelling maar correct en snel afgehandeld.

• Kwaliteit
  • Nazorg en Service N.v.t.
  • Vakmanschap

Great customer service, fast shipment

Zeer aangename communicatie met Frank. Steeds snelle feedback op e-mail communicatie. Snelle orderverwerking. Aan te raden. Ervaring gebaseerd op twee orders.

• Craftsmanship

Klant wordt niet serieus genomen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Dank voor uw feedback. Waarom zouden wij onze klanten niet serieus nemen? Ook wij doen ons best in deze verwarrende Covid-19 tijden. Wellicht kunnen wij u in het vervolg sneller van dienst zijn. MvG

Professioneel en betrouwbaar

Goede uitleg en begeleiding bij de aanschaf van ons alarmsysteem. De mycredex service is goed bereikbaar en biedt uitstekende support om na aankoop de configuratie aan te passen indien nodig

• Vakmanschap

Goede communicatie, vlotte aflevering en goede producten.

De producten zijn goed en snel geleverd. Vragen omtrent de producten zijn accuraat en snel beantwoord. Ook de elektronische producten zijn via het internet goed geleverd.

Zeer tevreden aanrader!!!

Top alarm systeem, en goede nazorg en service door Frank.

Positief

Positief

Zeer professioneel en meedenkend

Na veel contact met het juiste professioneel advies het best passende systeem gekozen. Op naar de volgende stap het instaleren.

• Vakmanschap

Goed geholpen en levering de volgende dag!

• Kwaliteit
  • Nazorg en Service N.v.t.
  • Vakmanschap

Uitstekend qua kennis en service

Ook de after service bleef top

Impeccable

Service et qualité impeccable, je pourrais bien conseiller. Logiciel système laisse bien paramètres selon la situation de la maison/individuel, facile à installer et si nécessaire assistance à distance (Teamviewer) disponible. Facile à utiliser avec carte sim, 5 ans de garantie.

Topbedrijf

Komt alle afspraken na, klantvriendelijk en eerlijke prijzen. Keurig bedrijf.

• Vakmanschap

Top Service zelfs na jaren aankoop

Na een succesvolle aankoop en hulp bij zelf installatie, had ik een probleem met aanpassing in het systeem, na contact via mail nog altijd perfecte hulp gekregen voor het systeem terug ingesteld te krijgen, echt top service, thx Frank voor de hulp en het Beveiligings-systeem.

ok

The package arrived only today 31.03.2020

• Craftsmanship

Eerlijk en duidelijk advies. Credex denkt mee tijdens de aankoop maar ook tijdens de installatie. Met behulp van teamview stelt Credex de app en recorder in. Eenvoudig en snel. Beelden zijn erg mooi en de beugels en camera’s zijn solide gebouwd. Recorder heeft een handzaam formaat en maakt niet veel geluid. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Vakmanschap

Uitstekende service, ook jaren later!

Al een ruime vier jaar gebruiken we thuis naar volle tevredenheid het Jablotron 100-systeem bij, en met hulp van, Frank van Credex gekocht en geïnstalleerd. Onlangs crashte (op een erg ongelegen moment) onze laptop. We waren de software en database kwijt en konden niets meer. Binnen enkele minuten hadden we al reactie op onze e-mail. Dankzij de hulp van Frank was het euvel snel verholpen. Frank levert geweldige service, ook voor 'oude' klanten.

Over Credex Alarm Systems

Credex Alarm Systems is een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf en leverancier van alarmsystemen, camerabeveiliging en toegangscontrole.