Kapotte deurbelknop vervangen met coulante service

Mijn deurbelknop raakte defect. Bij het retoursturen met TNT post raakte TNT het pakketje kwijt, waardoor het nooit aan kwam bij Credex. Aangezien het versturen mijn verantwoordelijkheid was heb ik een nieuwe deurbelknop besteld. Uit coulance werd deze gratis verzonden.

Fantastische service

Zeer goed geholpen door Frank. Toen ik nog opzoek was naar een systeem, heb ik goed onderbouwde adviezen gekregen. Bij sommige producten was het handiger om een iets goedkopere variant te nemen. Dus gewoon een eerlijk en goed advies. Vervolgens zelf alles gemonteerd, dit is heel goed te doen. Vrij simpel als je het stappenplan volgt die je via de "F-link" in je mailbox ontvangt na de aankoop. Daarna heeft Frank alles via Teamviewer voor mij persoonlijk ingesteld, ook hierbij weer goede adviezen gekregen. Bij het ruilen ook geen enkel probleem. Kortom zeer tevreden. Ik raad familie en vrienden aan om hier een alarmsysteem te kopen, juist vanwege deze goede service en hulp op afstand.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed, snel en correct geholpen

vakkundig geholpen met het samenstellen van het juiste pakket. Wat vervolgens foutloos en snel geleverd is. na het door mijzelf installeren, online geholpen met de instellingen perfectioneren. ik heb me behoorlijk ingelezen (veel instelmogelijkheden) achteraf was de korte door credex geleverde handleidingen voor mij voldoende geweest. het is een mooi product, service tot op heden is top

Nette site en bereikbaar

Overzichtelijke site Levering binnen paar dagen Bij technische vragen wordt het uitgezocht en wordt hè ook teruggebeld

Goed en geavanceerd beveiligingssysteem

Goede ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering, behulpzaam, meedenken!

Spullen snel geleverd. Online ondersteuning is heel fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte service, heel fijn ! Ook fijn dat hij meedenkt .

We waren in nood doordat de intercom van onze moeder niet werkte, en nu moest ze steeds 3 trappen af en op. We werden nog dezelfde dag geholpen, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na de Jablotron 100 een paar weken in gebruik te hebben is het nu tijd voor een beoordeling. Ik kan daar kort over zijn... UITSTEKEND!!! Voor zowel het product als het contact met Credex: ALLE LOF! Ik sta dan ook 100% achter alle positieve berichten die hier zijn geschreven. Binnenkort wat rookmelders bijbestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle reactie en goede service, kortom top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle offerte en snelle levering. Vragen gesteld tijdens indienen offerte aanvraag worden vlot beantwoord. Al meerdere malen prettig zaken gedaan.

Niet op dit moment

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd meedenkend en correct

Gaat prima zo

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levering en goede support

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg prettig persoonlijk contact

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

A la recherche de la marque Jablotron, difficilement accessible en vente directe, j'ai trouvé Credex et Monsieur Ligthart. Ce dernier m'a très bien aiguillé lors de l'établissement de mes besoins d'alarme et reste disponible pour les question. J'ai effectué à ce jour deux livraisons vers la Belgique, et tout s'est bien déroulé. Bon emballage très soigné et produits correspondant parfaitement à mes besoins à prix correct. Je recommande.

Pouvoir connaitre le prix de chaque élément directement dans le panier, sans devoir passer par un système de devis.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede nazorg en snelle afhandeling

Telefonisch niet altijd even goed bereikbaar

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Offerte snel antwoord , bestelling snel gelererd . Vragen over de alarmsysteem direkt antwoord , Toen de alarm klaar was gebeld en direkt via vnc alles nagekeken of alles klopte .

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke aandacht en installatie door ervaren eigenaar zelf. Veel praktische kennis en ervaring over de systemen. Realistische prijs. Betrouwbaar en deskundig. Snel en flexibel in tijdstip installatie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

In search for a reliable alarm system, I contacted Frank and he was very kind to sit together and discuss my needs and to provide valuable advice not only about the alarm itself, but about the security of the entire property. After proper instructions and detailed explanations, I got my system installed and coupled at the "meld kamer" and all working nicely. Full endorsement for Frank!

None that I can think of.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie op vragen, goede product kennis en correcte prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Over Credex Alarm Systems

Filter op Taal