Geweldig !

Service met hoofdletter “S” , bij een technisch probleempje, zelfs tot ‘s avonds 22.00 hr bezig geweest om het op te lossen . Dit maak je niet veel meer mee !

• Vakmanschap

Got what I needed thanks to excellent reactivity of the customer service

For the second time I ordered some alarm components. Unfortunately, a mistake was made in the product delivered. However, the situation was promptly solved by Credex Alarm Systems after I notified them.

• Craftsmanship N/A

zeer goede bereikbaarheid en respons

Credex is goed bereikbaar en geeft gedegen advies. after sales hulp is prima

good service

Good and efficient service

• Aftercare and Service N/A

Altijd snel en netjes

Ook bij het bijbestellen van onderdelen jaren na installatie werd ik snel, goed en netjes geholpen.

Goede service en uitleg

Voor een alarmsysteem bij onze vereniging een update uitgevoerd en alle bestaande hardware nagezien. Ook duidelijke uitleg aan de nieuwe commissieleden.

• Vakmanschap

Sehr schnelle Lieferung und ausgezeichneter Support...

Ich habe eine JA-100 Alarmanlage bestellt und nach Deutschland liefern lassen. Die Lieferung erfolgte innerhalb weniger Tage und die Installation war wirklich sehr sehr einfach. Frank ist sehr Nett und beantwortet die Fragen sehr schnell. Insgesamt kann ich den Anbieter bestens empfehlen.

Fast and professional

Fast and professional

• Craftsmanship

Altijd behulpzaam

Altijd goed geholpen, begon met het advies bij de keuze, en altijd goed geholpen bij vragen die ik had. bestellingen worden correct en snel verzonden. Jablotron systeem werkt hier al bijna 10 jaar en heb nog nooit een vals alarm gehad !!

Vlotte communicatie, correct advies

Vlotte communicatie en correct advies mbt vervanging van alarmcentrale.

• Kwaliteit N.v.t.

Tailored, personalized service

Frank has tailored a personalized solution based on my needs and budget and it all works perfectly!

Sehr nette Betreuung

Durchgehend nette Betreuung von der Bestellung bis zur Inbetriebnahme.

Kent zijn producten uitstekend

De vraag of het vervangende sensor onderdeel geschikt was voor de bestaande centrale werd snel beantwoord. Aanvullend werd de order geplaatst en geleverd, tevens werd netjes de installatie handleiding voor de oudere centrale per mail verzonden. Het systeem werkt nu weer zonder storing. De firma die normaal het onderhoud doet kon geen nieuw onderdeel leveren.

Ruim 10 jaar excellente support

Gedurende ruim 10 jaar correct werkende conponenten.. Tijdens deze lange periode heb ik diverse malen gebruik mogen van advies, setvice, en online support. Altijd correct. Vriendelijk en volledig.

Goede informatie, snelle service

Omdat enige onderdeeltjes van mijn alarmsysteem niet meer leverbaar was kreeg k van mijn oude leverancier te horen dat de enige oplossing daarvoor de installatie van een nieuw systeem à Euro 4000,00 was. Op zoek naar een alternatief kwam ik bij Credex terecht hier adviseerde men de onderdeeltjes te repareren. Zo gezegd, zo gedaan. Kosten Euro 50,00.

Onjuiste hulp

Vragen die gesteld werden, werden heel kort beantwoord, soms slechts met enkele woorden en waren dan nog onjuist. Uiteindelijk waardeloze hulp !!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Waardeloze review: Niet bij ons vragen stellen over producten die wij niet leveren...

snelle service

snelle levering; product was echter defect maar werd zonder probleem vervangen door een correct werkende sensor

Perfect delivery and product

Everything went well

• Craftsmanship

good product, good service

good service , good product

Goed en betrouwbaar alarmsysteem

Gemakkelijke bediening. Systeem werkt goed.

Snelle en degelijke service

In juni 2024 verstuurde ik enkele sensoren naar CREDEX voor een herstelling. Ik kreeg vooraf duidelijke info over de kostprijs. Na een week kreeg ik de sensoren hersteld terug, met opnieuw duidelijke info en factuur. Bij een probleem met de afhandeling van de betaling via de website kreeg ik nog diezelfde dag een telefoontje met een oplossing hiervoor. Wat mij betreft daarom 10/10 voor service en feedback !

• Vakmanschap

Correcte levering en goed advies / ondersteuning

Ik heb zelf het alarmsysteem in mijn nieuwe woning geinstalleerd (JA-107KR) niettegenstaande ik dat nog nooit gedaan had. Componenten aansluiten via alarmkabel op de bus, alles testen en het systeem configureren via de F-Link software via USB. Een paar vragen gehad maar die heeft Frank snel en behulpzaam beantwoord. Prima service. Zou het zeker opnieuw doen op dezelfde manier.

• Vakmanschap

très satisfait de ma commande

très bonne expérience de commande. les produits sont arrivés bien emballé et dans les délais. tout c'est parfaitement déroulé de la commande à la réception. Merci beaucoup

• La qualité
  • Suivi et service
  • Artisanat

Sehr guter Support

Sehr gute Beratung während des Kaufs, und danach während der Installation und beim Betrieb. Vielen Dank!

• Handwerkskunst

Staan altijd voor je klaar en een perfecte service !

Erg fijn bedrijf !

6 A van Schendelsingel

Amstelveen 1187vr

Über Credex Alarm Systems

Credex Alarm Systems is a VEB Recognized Security Company and supplier of alarm systems, camera security and access control.

Kiyoh Bewertungen