Expertise en klantgericht

Credex heeft ons geholpen bij de keuze, aankoop en installatie van ons alarmsysteem. Dit is erg goed bevallen. We hebben nu een professioneel aysteem dat aan alle eisen voldoet voor een betaalbare prijs.

Prima Bedrijf

Al jaren in het bezit van een bij Credex gekocht alarmsysteem. Nooit problemen gehad. Zeer tevreden! Ook uitstekende service (bijna 24/7). Snelle levering van accessoires. Kortom... Een prima bedrijf!

uitstekende service

na installatie van mijn alarmsysteem trad er een hardnekkig probleem op, waardoor ik veelvuldig contact moest zoeken met Credex. zonder mankeren werd ik vriendelijk en geduldig te woord gestaan tot we eindelijk het probleem onder de knie kregen. het systeem werkt nu helemaal naar behoren.

goede website

het bestelde stond als voorraad op de site echter kwam pas na weken binnen

Betrouwbaar en snelle levering

Mijn draadloze sensoren gaven 1 voor 1 een low battery indicatie. Via de credex site snel opgezocht (super handig zo'n overzichtspagina) welke batterijen ik nodig had. In 1 bestelling besteld en had ze 2 dagen later in huis. Prima geregeld.

Snelle levering!

Nog iets besteld van ouder alarmsysteem en was nog in stock.

• Vakmanschap

Goede produkt geleverd. Vlotte levering. Alles netjes afgewerkt.

• Vakmanschap

Snel, kwaliteit en super service

Ik kan Credex bij iedereen aanbevelen.

• Vakmanschap

Very good service and offer.

Fast delivery. Helpfull, uncomplicated personalised service. Nearly unique online offer in Europe of best security brands!

• Qualität
  • Nachsorge und Service
  • Handwerkskunst

Kundig, betrokken en snelle reactie op vragen.

Frank gaat verder met zijn advies daar waar andere stoppen. Veel kennis in huis. En bovenal betrouwbaar. Erg belangrijk bij het aanleggen van een alarminstallatie.

• Vakmanschap

Top bedrijf met een uitstekende service!

Goed bedrijf waar service nog met een hoofdletter word geschreven. Echt een aanrader voor iedereen die een alarmsysteem nodig heeft.

Snelle service, professioneel advies

Snelle service, professioneel advies

• Vakmanschap

Snelle levering en goede service

• Vakmanschap

Hebdit alarmsysteem pas en maak wel eens een foutje met van alarm halen. Na bellen wordt ik direct gebolpen om het op te lossen.

• Vakmanschap

Ze geven goede service en zijn behulpzaam. Producten worden netjes geleverd.

Goed aanbod, prima levering

• Vakmanschap N.v.t.

Great service

Great products and service.

• Craftsmanship

Goede producten, goed advies en prima prijs

Via mond op mond reclame bij Credex terecht gekomen. Na zelf te hebben georiënteerd op de website, contact gezocht en advies gevraagd over een beveiligingssysteem en de mogelijkheden om dit zelf te installeren. Na wat mailverkeer over en weer uitgekomen op een Jablotron installatie. Bij de bestelling was er 1 artikel niet correct afgeleverd. Dit werd onmiddellijk hersteld. Na installatie is er door Credex ingelogd (service die standaard wordt geleverd) om de instellingen na te lopen en een korte toelichting te geven. Het hele proces als super ervaren en een absolute aanbeveling!

• Vakmanschap

Very reliable alarm system with no subscription

After trying 2 systems that let me down I contacted Credex and got a very reliable system both with sensors and cameras that work fantastic. I have had it for 10 months already and use it everyday. There is no monthly subscription and Credex always picks up the phone to answer questions. My family feels much safer !!!!!

Persoonlijke touch

Credex zorgt door zijn persoonlijke ondersteuning voor een bijzondere koopervaring.

Heel fijn systeem

Goede kwaliteit goede prijs en makkelijk in gebruik

• Vakmanschap

Fijn bedrijf met een uitstekende service

Maakt niet uit wat je besteld, zodra er onverhoopt iets mis gaat of je hebt een vraag Frank is altijd behulpzaam en oplossingsgericht het is Service met een hoofdletter S

• Vakmanschap

Goede service en eerlijk verhaal

Al 2 alarmsystemen en een camerasysteem gekocht bij Credex. Elke keer goed advies, goede service en een nette prijs.

Great!

Top class!

exactement le produit recherché

pour une première expérience , rien à redire c'est génial

• La qualité
  • Suivi et service
  • Artisanat N/A

About Credex Alarm Systems

Credex Alarm Systems is a VEB Recognized Security Company and supplier of alarm systems, camera security and access control.