Dacht dat een onderdeel kapot was. Opgestuurd en door Frank gecontroleerd. Conclusie was niet kapot en terug gestuurd. En dat allemaal onder de noemer service. Kortom geweldig.

Goed en snel advies

Prima ervaring met Credex. Goed bereikbaar voor advies en technische vragen. Installatie van het alarm was prima zelf te doen. Configuratie op afstand ging soepel.

Alweer superieur

Ons alarm 6 jaar geleden bij Credex aangeschaft. Nu was er een storing in de centrale die wederom op afstand direct is verholpen. Daarnaast vervangende batterijen besteld voor diverse sensoren die ik snel in huis had. Ik kan Credex alleen maar bij iedereen die op zoek is naar een goed alarm aanbevelen!

• Vakmanschap

Wordt gewoon netjes geregeld en met het juiste advies

Ook als er iets tijdens de implementatie tegenzit, wordt je netjes geholpen. Materialen worden netjes en snel afgeleverd.

• Vakmanschap

Op voorraad = niet altijd voorradig

Op site stond voorradig, spullen uiteindelijk 2 weken later binnen gekregen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

We hebben in totaal 64 stuks moeten leveren in die week. Tja, die hadden we niet allemaal op voorraad.

Compleet systeem metzeer waardevolle support van Credex

We hebben via Credex een alarmsysteem laten adviseren en installeren. Dit ging zeer professioneel. Kort erna maar ook veel later naderhand krijgen we nog steeds goede support met duidelijke aanwijzingen als we vragen of kleine problemen hebben, zoals een batterij vervangen. Zeer tevreden en kan ik aanraden

• Vakmanschap

Snelle levering en door Frank’s kennis en ervaring had ik het snel werkend.

Betrouwbaar

• Vakmanschap

Goede service, veel kennis en ervaring, efficiënte montage.

Credex levert met kennis, ervaring en een goede service, snel en doelmatig een goed werkend alarmsysteem en onderdelen daarvan.

Kundig, meedenkend en flexibel

Complete alarminstallatie gekocht. Denkt goed mee en is bereid onderdelen terug te nemen wanneer ze niet aan je verwachting voldoet! Kortom Top!

Weer prima geholpen met ons JA100+ alarmsysteem van Jablotron

12 Jaar geleden een OASIS 80 alarmsysteem aangeschaft bij Credex Alarm Systems, incl. brandmelders. Deze waren nu aan vervanging toe en op basis van een offerte een compleet nieuw systeem van Jablotron aangeschaft; de nieuwe JA100+ serie. Het oude systeem werkte altijd goed en destijds ook prima geholpen, dus was nu een makkelijke keuze. Alles zelf geïnstalleerd en geconfigureerd en daarna middels een TeamViewer sessie heeft Credex Alarm Systems alles nagelopen, aanpassingen doorgevoerd waar nodig en het systeem geregistreerd bij Jablotron. Hierna kon ook de handige Jablotron app in gebruik kon worden genomen.

rapide et efficace

parfait et conforme

• Vakmanschap

Mijn bestelling is nog onderweg maar kan het niet laten om een review te plaatsen Ik was iets vergeten te bestellen en is zonder problemen bij geleverd zonder bij te betalen

• Vakmanschap

Duidelijke uitleg en snelle levering

• Vakmanschap

Goed product, service en nazorg!

Zeer tevreden met de producten, service en nazorg (reperatie) een aanrader!

• Vakmanschap

Uitstekende service en snelle levering.

Zeer betrouwbaar bedrijf met perfecte service.

• Vakmanschap

Goede service, kwaliteit en prijs

Credex levert een zeer goed product tegen en goede prijs en bovenal een zeer goede persoonlijke service bij het installeren van mijn beveiligingssysteem.

Vlotte en correcte service

Snelle en correcte service (in dit geval een herstelling)

• Vakmanschap

Heel behulpzaam en goed advies.

• Vakmanschap

Super bedrijf. Snelle en duidelijke reactie per mail. Erg blij mee

• Vakmanschap

Fijn bedrijf, goed advies!

Alles goed geholpen!

• Vakmanschap

Levering en service altijd goed

Levering en service altijd goed, snelle reactie.

• Vakmanschap

goed contact, duidelijk en behulpzaam

Na al eerder wat losse items bij Credex gekocht te hebben, nu besloten een nieuw alarm systeem via Credex te kopen. Eerste telefonisch contact was goed, bestel en offerte proces ook prima en duidelijk. Installatie zelf gedaan en daarna contact gezocht voor nalopen settings. Dit ging prima en wederom in goed overleg. Erg tevreden over het alarmsysteem, hun service en klantcontact.

Accurate ondersteuning

Ik had een probleempje om mijn nieuwe afstandsbediening in te lezen, maar via de chat kon ik vlug aan de slag. Dank voor de snelle hulp.

• Vakmanschap

Super snelle levering en goede producten.

Ben super tevreden over de service en de producten die heb ik gekocht bij Credex. Bedankt nogmaals !

Over Credex Alarm Systems

Credex Alarm Systems is a VEB Recognized Security Company and supplier of alarm systems, camera security and access control.