Handig ticketsysteem

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat was uw ervaring? N.v.t.

Slecht

Een grote ergernis

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat was uw ervaring? Nee

Slecht!!!

Ik moest continue op f5 drukken en ik moest alle tickets apart bestellen voor de kfps hengstenkeuring! Heel erg vervelend

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Nee

Beste Claudia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en zullen dit ook altijd proberen te verbeteren. Jammer om te horen dat het bestellen je niet gemakkelijk afging. We zullen je opmerkingen omtrent het reserveren zeker meenemen als evaluatiepunt voor een eventuele nieuwe editie. Desondanks wensen we je veel plezier bij de Hengstenkeuring & Friesian Proms 2020! Met vriendelijke groet, Ticketpoint

ZO onduidelijk hoe je die stoelen selecteert en dan bestelt!

ik had veelbetere stoelen kunnen hebben als dat bestelproces wat simpeler en duidelijker was je moet nu maar een keer beslissen van okee dan doe ik maar wat en ineens lukt het dan wel

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? nee

niet zo heel goed

Gevraagd kaarten om te boeken op mijn naam , krijg antwoord is gedaan met het bericht dat ze opnieuw gestuurd zijn, maar nooit ontvangen

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? nee

Beste Miranda, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en zullen dit ook altijd proberen te verbeteren. De bevestigingsmail met daarin de tickets van ordernummer 1761969 zijn nogmaals naar je mailbox verzonden. Hopelijk heb je deze in goede orde mogen ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan helpen we je graag verder met je reservering via onze klantenservice. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We wensen je alvast veel plezier bij het evenement. Met vriendelijke groet, Ticketpoint

Pagina liep vast.

Ik heb lang in de wacht gestaan voor de kaarten voor de HK 2020. De pagina moest iedere 30 seconde verversen. Dat ging eerst goed, totdat hij al een 15 min op de zelfde tijd bleef staan. Toen ik op verversen drukte van de pagina kwam ik weer achteraan in de rij terecht. Uiteindelijk heeft mijn zus de kaarten voor ons besteld.

Heel tevreden

Makkelijk en snel geregeld.

Werk goed

Handig en snel om kaartjes te bestellen .

Onduidelijk en kostbaar

Ik had een kortingscode en blijkbaar heeft elke bestelling zijn eigen bestelregel zodat je dat makkelijk verkeerd invult. En zodra je dat merkt, kun je niet meer terug en is je code vervallen. Dus moet je weer actie ondernemen en bellen kost weer geld! Daarnaast regel ik alles zelf en betaal ik toch veel kosten: Prijzen zijn inclusief € 1,05 servicekosten per bezoekerticket en inclusief € 0,55 servicekosten voor de parkeerkaart. Prijzen zijn exclusief € 0,65 orderkosten. Hoezo orderkosten, servicekosten en nog eens servicekosten voor P-kaart!! Echt bizar! En als ik mijn opmerkingen teruggeef, wat jullie helpt en waar je me eigenlijk best dankbaar voor mag zijn, dan pikken jullie ook nog mijn persoonsgegevens (hieronder) want anders kan ik deze respons, die jullie helpt, niet verzenden!!!! Hoeveel krijg ik voor die hulp en mijn gegevens? Daarnaast ook nog een monopoly want ik kan de kaarten niet anders bestellen!! Het zou getuigen van goede wil als jullie dan ook contact met me opnemen om op deze reactie persoonlijk op te reageren. Dan hebben mijn persoonsgegevens tenminste ook voor mij wellicht enig nut. Ik wacht met interesse af.

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Nee, onduidelijk

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en zullen dit ook altijd proberen te verbeteren of nemen het mee in onze evaluatie. We hebben zojuist telefonisch contact gehad waarbij de onduidelijkheid over het reserveren is verholpen. We nemen de ontvangen feedbackpunten zeker mee. Mocht je wensen je persoonsgegevens niet zichtbaar te hebben op Kiyoh, dan is het mogelijk contact op te nemen met info@kiyoh.nl. De beoordeling kan hierna als anoniem worden geplaatst. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Ticketpoint

Werkt niet goed

Ik had een aantal kortingscodes om de tickets te bestellen. Deze moest je per ticket toevoegen. Na de eerste ticket drukte ik op de knop, nog een ticket toevoegen. Maar ik werd niet naar het juiste scherm gestuurd. Dus moest ik het op nieuw doen. Dit ging zo tot een aantal keer toe. Je kortingscode kun je maar eenmalig invoeren... ook al heb je nog niet afgerekend. Dus doordat de site niet goed werkte heb ik geen enkele kortingscode meer kunnen gebruiken en uiteindelijk maar de volle mep betaald. (Het was in het weekend, dus ze waren ook niet bereikbaar. Als ik tot maandag had gewacht waren de tickets misschien al geweest.)

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Nee

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en zullen dit ook altijd proberen te verbeteren. Jammer om te horen dat het bestellen je niet gemakkelijk afging. In het vervolg zouden we willen adviseren dat wanneer het niet lukt te reserveren je contact op neemt met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag met het maken van een reservering en zijn ook in het weekend bereikbaar per mail / chat. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Een prettige dag! Met vriendelijke groet, Ticketpoint

hoge prijzen, onduidelijkheid over parkeerkaart ed

Ik had gehoopt op een leuke aanbieding. Ik heb via twee sites horse-event kaarten te bestellen, via één van die twee kon ik nog niet online een parkeerkaart bestellen. Wazig dat je via twee verschillende websites kaarten kunt kopen.

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? ja

Beste Jenny, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en zullen dit ook altijd proberen te verbeteren. Jammer om te horen dat het bestellen je niet geheel gemakkelijk afging. Ticketpoint is het officiële verkooppunt van tickets voor Horse Event 2019. Ook verkoopt Horse Event 2019 speciale Penny tickets via Penny.nl. Om deze reden zijn de tickets te bestellen via 2 verschillende websites. Via Penny is het helaas niet mogelijk een parkeerkaart te reserveren. Bedankt voor de feedback. We zullen dit zeker meenemen voor een volgende editie. We wensen je desondanks voor plezier bij Horse Event 2019! Met vriendelijke groet, Ticketpoint

Snel en makkelijk kunnen regelen.

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja

Een zeer goede ervaring, erg gemakkelijk

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja. Prima

Snel en makkelijk te regelen

Kaarten waren snel geregeld, voldoende informatie. Snel, makkelijk.

Prima ervaring

Goede ervaringen

Alles verliep vlot

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? N.v.t.

Je kan alles goed vinden en het word snel gehandeld en je heb snel de kaarten binnen

correct en accuraat

zie boven..hier niets aan toe te voegen

• Ging het bestellen u gemakkelijk af? N.v.t.
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? absoluut

Snel geregeld

Ik heb tickets voor hose-event besteld, snel geregeld en afgehandeld.

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja

Makkelijk betalen, altijd bij je, aangezien hij in je mail staat!

Heel makkelijk op te halen tickets die je altijd bij je hebt!

Niks op aan te merken!

Kaartjes snel en makkelijk besteld en werden gelijk gemaild!

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja zeker, werd netjes vooraf gemaild

Snelle afhandeling

Alles gaat top, en tickets zoals aangegeven binnen

overzichtelijk, snelle verwerking

overzichtelijk,snelle verwerking

matig

we gaan 3 dagen naar de hengstenkeuring in Leeuwarden, er is geen 3 dagen kaar meer, nu dus 6 kaarten bestellen met 2,00 kosten per kaart en 1,50 per dag = 16.50 kosten. Wel goed en aardig te woord gestaan aan de telefoon.

• Heeft u contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat was uw ervaring? Ja
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? een van uw medewerkers heeft me geholpen. Ging niet via de site

Admin kosten per kaart wel hoog.

Over Ticketpoint

Ticketpoint is het officiële verkooppunt van tickets voor concerten, (sport)evenementen, festivals en theatervoorstellingen.