Nooit geen problemen met bestellen van kaarten gehad !!

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat was uw ervaring? Nee
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? ja

heel overzichtelijk en makkelijk!

alles ging zoals het moest. ik vond alles heel snel om mijn tickets te bestellen.

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat was uw ervaring? N.v.t.

Snel geregeld

Installeren en het gaan gebruiken van de app vond ik spannend, maar ging wonderbaarlijk goed

Goede site

Goederen makkelijke site. Ook qua betalen

Prima, makkelijk

Prima, makkelijk. Maar kaartje was al met al niet goedkoop.

Snel en makkelijk

Makkelijk en snel

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja

Geen zitplaatsen naast elkaar.

Tegelijk kaartjes besteld voor Toppers in december en we zitten niet naast elkaar.

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? N.v.t.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren. Wij begrijpen natuurlijk dat het vervelend is dat je niet naast elkaar zit. Wanneer er voldoende beschikbaarheid is in een vak dan zal het systeem altijd de tickets naast elkaar proberen te plaatsen. Op het moment dat je kaartjes gereserveerd hebt waren er in 2e rang geen 4 plaatsen naast elkaar meer beschikbaar, het systeem zal dan de plaatsen splitsen. Helaas zijn er ook geen mogelijkheden tot wijzigen omdat we hiertoe geen beschikbaarheid hebben. Voor een volgende keer willen we de tip meegeven de rijen en stoelnummers te controleren voor je de reservering definitief gaat bevestigen. De rij en stoelnummers worden weergeven nadat het aantal tickets geselecteerd is en deze zijn toegevoegd aan de order. Alvast een fijn weekend gewenst Met vriendelijk groet, Ticketpoint

Snel en gemakkelijk

Snel beslist, snel gekocht, duidelijke instructies over de faciliteiten voorafgaande aan het evenement

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Jezeker

Werkt prima

Werkt prima

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja

Ik heb kaarten vorige 07-01 kaarten besteld maar heb nog steeds gehoord of ontvangen via mail of posT

• Ging het bestellen u gemakkelijk af? N.v.t.

Makkelijk, snel en goed

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? ja hoor

Tickets kwamen per direct via de mail.

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja.

Prima hoor

Zelfde als bij andere aanbieders Positief was dat toen ik via ticketswap kocht ik de tickets meteen in mn mail had Ik heb wel tips hoe je kunt verbeteren, maar dat gaat via mn bedrijf party Review. Bij interesse kunt u me bellen op 0638640923 of mailen op t opgegeven e-mailadres. Daarom heeft nu niet de Max score er zijn altijd wel verbeteringen, niet?

prima ervaringen mee

bestellen ging prima en eenvoudig

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? ja

Goed en safe bestellen en betalen.

Eenvoudig bestellen.snel en makkelijk.

gewoon goed

Tickets altijd op tijd binnen

Te ingewikkeld

Idem

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren. Je geeft in deze beknopte review aan dat het te ingewikkeld is. Wij vragen ons hierin af of dit het bestelproces was of het downloaden/open van de tickets. We kunnen dit dan natuurlijk meenemen om onze processen te verbeteren. Alvast veel plezier bij het evenement wat je gaat bezoeken. Met vriendelijk groet, Ticketpoint

Makkelijk en leuk voordeel

Makkelijk bestellen en leuk voordeel

Snel,simpel

Snel en makkelijk tickets geregeld voor toppers

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? ja

bestellen van een kaartje ging erg snel

het bestellen van een kaartje ging vlug en snel. De website wijst zichzelf.

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? ja

Net zo makkelijk, maar dan goedkoper

Door bij Ticketpoint te bestellen, kreeg ik mijn tickets voor een euro goedkoper.

Niet zo goed

Heb na 2 weken nog geen kaarten

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? N.v.t.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren. We hebben je reservering nagekeken om te zien wanneer de ticket verzonden zijn. Omdat ons kantoor tijdens de feestdagen niet geopend was zijn de tickets op 2 januari toegestuurd. Helaas kunnen wij niet zien wanneer deze precies worden bezorgd. Normaal gesproken moet je de tickets morgen of overmorgen ontvangen. We hebben helaas ook geen melding van je mogen ontvangen in onze klantenservice waardoor we dit niet eerder hebben kunnen controleren. Mocht je deze week de tickets niet hebben ontvangen maak dan een melding aan in onze klantenservice, zodat we dit kunnen oplossen. Alvast een fijne avond. Met vriendelijk groet, Ticketpoint

Het is heel duidelijk vermeld hoe je tickets kunt bestellen . De tickets zijn netjes per post verstuurd.

Prima, snelle service

Website is duidelijk en overzichtelijk en kunt snel de bestelling afronden.

Over Ticketpoint

Ticketpoint is het officiële verkooppunt van tickets voor concerten, (sport)evenementen, festivals en theatervoorstellingen.