Kaartjes direct goed dus

Heb een vraag gesteld maar tot op heden geen antwoord.... Vindt de bereikbaarheid slecht!!!!!

• Heeft u contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat was uw ervaring?

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren. Je geeft in je beoordeling aan een vraag gesteld te hebben maar hier geen antwoord op ontvangen te hebben. Je vraag is bij ons binnengekomen op 22 april en deze is ook door een collega op 22 april beantwoord. Nu hebben wij n.a.v. je beoordeling gisteren via de mail hierop een reactie verzonden maar hebben hier vanuit jou geen reactie op mogen ontvangen. Ook hebben wij vanochtend telefonisch contact me je proberen te krijgen maar helaas zonder succes. Het lijkt er namelijk op dat onze mails allemaal in je spam belanden of dat je ons mailadres hebt geblokkeerd waardoor je deze niet meer ontvangt. De vraag die je aan ons gesteld hebt is of een kinderticket t/m 12 jaar voor een verplaatst evenement volgend jaar ook nog geldig is als het kind inmiddels 13 jaar is. Omdat het evenement door de organisatie verplaatst is blijft dit kinderticket geldig ondanks dat het kind nu 1 jaar ouder is. Mocht je nog vragen hebben kun je ons het beste telefonisch bereiken op 0900 – 9000 801. Aangezien het erop lijkt dat je geen mails van ons ontvangt. Met vriendelijk groet, Ticketpoint

Snel en veilig

Goede manier van reserveren

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat was uw ervaring? N.v.t.

beste service. Je krijgt wat je vraagt

Proma

Gewoon alles goed geregeld

Fijn en netjes geholpen

Duidelijk, netjes en snel geholpen, Na 2 dagen kaartjes al binnen

snelle service

snel afgehandeld en correct

Nvt

Tickets waylon

Kon op gsm geen stoelen aanvinken. Wellicht storing. Wilde vanuit mail tickets printen, maar dat kan niet.

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?

ik koop vaker kaarten via ticketpoint. had nu een vraag over frisians on ice i.v.m. coronavirus en kreeg snel antwoord op mijn vraag

Eerste keer

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?

prima ervaringen mee, al jaren bestel ik via deze weg tickets en nog geen problemen ondervonden

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?

Alles naar wens besteld en gedownload alles verliep vlekkeloos

Bestellen ging goed

Bestellen ging goed

Easy en snel

Duidelijk en snel tickets bestellen. Top

Werkt altijd perfect

Het bestellen van kaarten en seizoenskaarten gaat gemakkelijk.

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?

Goede snelle manier van tickets bestellen

Bestel regelmatig tickets via deze site, in combinatie met de TicketMatic app een geweldige service!!

Eenvoudig & snel

Kon eenvoudig vinden wat ik nodig had, en kon gemakkelijk reserveren.

Makkelijk, veilig en snel

Kaarten uitgezocht en een paar klikken verder had ik ze al besteld én in mijn e-mail. Superhandig, top!

gewoon goed

zie bovenstaand

Goed 👍

Goede service 👍👍

zeer goed

zeer goed

Jullie zijn top.

Ik vond mail van reservering niet meer terug, dus had die verwijderd. Had een mailtje gestuurd naar jullie en in enkele ogenblikken hadden jullie dit in orde gebracht. Onnodige stress. Nogmaals een dikke merci.

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? N.v.t.

Ging heel voorspoedig

Duidelijk en snel geregeld

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? N.v.t.

Podiumcadeaukaart niet inwisselbaar

Podiumcadeaukaart niet inwisselbaar

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Nee

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren. Het is natuurlijk begrijpelijk wanneer je een podiumkaart hebt, dat je deze ook wilt gebruiken. Helaas is dit voor de voorstelling die je gaat bezoeken niet mogelijk. We hopen dat je de podiumkaart nog kunt gebruiken voor andere leuke voorstellingen/concerten/evenementen. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijk groet, Ticketpoint

Matig

Op vrijdag 21_02-20 een kaartjes via Ticket point gekocht voorbode ijshockey wedstrijd van de Devils Nijmegen maar geen QR code ontvangen. Dus bij de kassa van het triavium weer een kaartje gekocht .

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Kreeg antwoord van een robot

Over Ticketpoint

Ticketpoint is het officiële verkooppunt van tickets voor concerten, (sport)evenementen, festivals en theatervoorstellingen.