Goed... Positief

Wordt goed geholpen wanneer je een vraag hebt. Tickets zijn altijd gelijk binnen.

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja

Voor de eerste keer naar een indoor speelpaleis gegaan met zoontje van 2,5 jaar. Hij kon met gemak zelfstandig rond lopen en naar harte lust spelen. Ruimte genoeg voor iedereen. Ook genoeg keuze in eten en drinken.

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja.

Ga nu vaker zo de kaarten bestellen voor balorig

Fantastische Service!

Directe levering van tickets - geen hiccups!

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Absoluut

Goede site met makkelijk overzicht!!

Goede site,met heel makkelijk overzicht!!

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? N.v.t.

Snel en duidelijk te bestellen

Ik moest voor mijn schoonzoon iets bestellen voor mijn dochter. Ik dacht o jeetje. Maar alles ging super gemakkelijk

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja hoor

Jammer dat we steeds het wachtwoord moeten up daten

Idem

• Ging het bestellen u gemakkelijk af? N.v.t.
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren. Je geeft in je beoordeling aan dat je steeds het wachtwoord moet updaten. Wij gebruiken principe geen accounts met wachtwoorden. Om tickets te bestellen via ons heb je geen account nodig. Wel kun je na de reservering je tickets openen via onze Ticketmatic app. Hier kan je inloggen met je mailadres gebruikt bij reservering en is een pincode nodig die je per mail ontvangt. Elke keer wanneer je uitlogt en opnieuw inlogt krijg je hiervoor wel een ander pincode. Dit is puur om de veiligheid te waarborgen van je account en tickets in de app. We hopen dat je dit begrijpt. Een fijne avond gewenst! Met vriendelijk groet, Ticketpoint

Geen tickets

In de mail stond dat de tickets in de bijlage zaten, zat echter geen bijlage bij

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? N.v.t.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren. Je geeft aan dat er in de mail stond dat de tickets in de bijlage zaten. We hebben je reservering gecontroleerd om te zien of er iets fout is gegaan. We zien dat je tijdens het reserveren eerst hebt gekozen voor print at home (e-ticket), hierna heb je dit veranderd naar mobiele tickets. Omdat de levering op mobiele tickets is gereserveerd heb je inderdaad geen tickets in de bijlage ontvangen. Dit komt omdat mobiele tickets te openen zijn met de Ticketmatic app. We hebben je tickets ook nog als e-tickets per mail verstuurd. We hopen dat we je hiermee voldoende hebben kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijk groet, Ticketpoint

snel geregeld

• Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? N.v.t.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren. De ticketprijs wordt gebaseerd op de volgende onderdelen: Locatie, decor, artiesten en productie. De prijs is daarop ingericht zodat iedereen een fantastische avond kan beleven bij het concert. De tickets worden inderdaad altijd op naam gezet van degene die reserveert, wil je dit veranderen in een ander naam of bedrijfsnaam dan is dit mogelijk. Meld dit in onze klantenservice en we helpen je hier graag mee verder. We hebben de prijs op je tickets ook gecontroleerd, deze is precies hetzelfde als dat in de bestelmodule is aangeven. Wij kunnen hier verder geen afwijkingen in vinden. Alvast veel plezier bij het concert dat je gaat bezoeken! Met vriendelijk groet, Ticketpoint

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Nee

Goede

Ticketpoint kan je makkelijk bestellen en uit printen

vlotte snelle afhandeling

snelle afhandeling

Snel en correct

Goede ervaring mee

Per abuis foute datum gekozen, geen probleem het werd zonder problemen voor mij opgelost!!!!

• Ging het bestellen u gemakkelijk af?
  • Heeft u alle informatie kunnen vinden die u nodig had? Ja, was allemaal heel duidelijk

snel kunnen regelen

Is goed bevallen

Alles is gewoon per email afgehandeld

prima!

het ging heel makkelijk voor een prima prijs!

Snel geregeld

Erg gemakkelijk te bestellen.

Duidelijk, snel en klantvriendelijkheid

Duidelijke informatie, adequate afhandeling.

gemakkelijk, duidelijk

Alles duidelijk. beveiligde omgeving voor betalen.

Werkt goed

Werkt goed. Had het fijn gevonden als er een stoelreservering mogelijk was geweest.

Zeer goede ervaring

Binnen 5 minuten mijn keuze bepaald besteld en afgerond

Over Ticketpoint

Ticketpoint is het officiële verkooppunt van tickets voor concerten, (sport)evenementen, festivals en theatervoorstellingen.