Ze helpen erg goed. Bellen terug als je dit hebt afgesproken. Prima service.

Goedemiddag Natasja, Dank je wel! Met vriendelijke groet, Tim LEZA

staan altijd voor je klaar

erg goed geholpen bij de instalatie van de kassa, luiteren goed naar je wensen. en ook na het plaatsten staan ze altijd voor je klaar

Hi Rini, Zo te lezen bevalt de tweede kassa ook, super! Mochten er nog vragen en/of aanpassingen benodigd zijn horen we dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Perfecte service voor deze branche

Altijd snel met leveren en zeer goede aftersale.

Beste Frank, Blij om te horen dat je zo tevreden bent! Er is bij ons aangegeven (een kleine maand terug) dat niet alle mobiles meer goed functioneren. Ik hoor graag van je of wij hierin nog iets voor jullie kunnen betekenen. Wij hebben ze nog niet ontvangen, vandaar :) Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Tijdens verkoop worden er mogelijkheden aangegeven die in de praktijk niet mogelijk blijken.

Dit heb ik al meerdere keren persoonlijk en via email aangegeven.

Hi Richard, Wat vervelend om te horen. Het is niet onze bedoeling geweest om mogelijkheden aan te prijzen die niet kunnen in de praktijk. Helaas heeft de verkoper de complexiteit van de handy software niet overzien waardoor bepaalde punten (nog) niet mogelijk zijn. Echter staan deze punten nog steeds uit en worden deze meegenomen in de nieuwe handy software. Gelukkig zijn een aantal van de aangegeven punten wel al opgelost, een aantal punten staan nog open. Ik zal jou zo per mail even een overzicht sturen met de openstaande punten. Mochten er nog zaken ontbreken dan hoor ik dit uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Cynthia Brouwer

Top service & snelle afhandeling

Voor ons kassa systeem van Leza heb ik regelmatig contact gehad met de heren van de service afdeling. Wanneer je ze nodig hebt staan ze altijd voor je klaar. Soms zelfs direct! Daarnaast zijn ze altijd vrolijk en gezellig aan de telefoon. Ga zo door.

Beste Cynthia, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de service. Ik ga vanmiddag wat schouderklopjes uitdelen bij de heren van de support ;) Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Goed product en goede ondersteuning

Bij een internet storing is bij de supporttafdeling niets te veel. Verder kan ik zoals ik bij de opdracht als voorwaarde opgenomen, vanuit huis informatie van de kassa in de boekhouding verwerken. Wens is dat (leesbevoegdheid) de informatie van de database op afstand kan worden uitgelezen zonder tussenkomst van de grafische omgeving van de kassa.

goed maar erg duur systeem

zie titel

Hi Fitz, Goed om te horen dat je tevreden bent over het systeem. Over de kosten ga ik je zo even bellen, dan nemen wij dit samen door. Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Altijd bereikbaar en behulpzaam.

Problemen met een kassa/Pin dienen snel opgelost te worden. Wij bellen op en leza lost het op !

Beste Ronald, Klopt helemaal! Mochten we iets voor je kunnen betekenen horen we het graag :) Met vriendelijke groet, Tim LEZA

Snel systeem, goede service!

Een nieuw systeem is altijd wennen. Leza personeel allen bereid om ons te helpen en de tijd te nemen.

Hi Eshter, Wat fijn om te horen! Ik hoop dat jullie inmiddels weer helemaal gehuisvest zijn op de nieuwe locatie. Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Deskundig advies en net geplaatst op locatie.

Deskundig advies ontvangen voor de kassa oplossing en de plaatsing ging professioneel.

Goedemorgen Robert, Mochten jullie nog vragen hebben naar aanleiding van het gebruik van het systeem horen we het graag! Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Correcte afhandeling en plezierig contact

Op vragen wordt snel en goed geantwoord en het contact met de helpdesk, administratie en technische dienst heb ik als zeer prettig ervaren.

Dank je wel Rob, fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Zeer correct.

Snelle service. Vriendelijke mensen.

Goedendag Barry, Leuk om te horen, dank je wel! Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

super

We worden altijd super goed geholpen en overal is een oplossing voor. Geweldig bedankt.

Hi Nico, Hartelijk dank voor je beoordeling, wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Goede implementatie en actief meedenkend

Goede organisatie die meedenkt in mogelijkheden en oplossingen. Zij geven duidelijk alle mogelijkheden aan, zijn fijn in de samenwerking en hebben alles vloeiend bij ons geïmplementeerd.

Dag Eveline, Bedankt voor je leuke beoordeling. Wij zijn blij dat je tevreden bent. Veel succes met je mooie bedrijf. Vriendelijke groet, Team LEZA

Fijne mensen om mee te werken. Eerlijk advies. Betrouwbaar. Kundig.

Fijne mensen om mee te werken. Eerlijk advies. Betrouwbaar. Kundig.

Werkt prettig, nauwelijks storing en snelle service

Met 2 filialen is het super om de klantenkaarten/kadopassen te koppelen die op beide locaties door de gast op- en afgewaardeerd kan worden. Scheelt veel administratieve rompslomp. Personeel werkt heel prettig met kassa en handhelds. De backoffice: à la minute vanuit huis bekijken hoe het gaat, maar ook bewerken is zeer handig. Wij zijn blij met deze stabiele werkomgeving.

Nieuwe kassa bevalt heel goed.

Wij hebben sinds een paar maanden een nieuw kassasysteem van Leza en ook voor de vrijwilligers is het een heel gebruiksvriendelijk, goed systeem.

Uitstekend, vriendelijke en meedenkende mensen die altijd klaar staan voor je

Zie boven.

Vakkundig en vriendelijk

Goed geholpen met mijn vragen en support

Dag Benno, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je tevreden bent. Veel succes met je mooie bedrijf. De taarten zien er prachtig uit en zullen waarschijnlijk ook lekker zijn. Vriendelijke groet, Team LEZA

Mooi product en fijn team aan mensen

Leza is absoluut behulpzaam en gaan een uitdaging niet uit de weg. Ik ben alweer ruim 8 jaar een tevreden klant! Een 10 is natuurlijk een utopie in het land van automatisering en is een 9 in mijn beleving het hoogst haalbare ;-)

Dag Mark, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je tevreden bent en dat je alweer 8 jaar klant bent van ons. Op naar de volgende 8 :-) Vriendelijke groet, Team LEZA

Prima service en ondersteuning.

Goede service en ondersteuning. Mooi handig kassasysteem.

Hoi Ronald, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je tevreden bent. Vriendelijke groet, Team LEZA

werkt snel en je wordt altijd goed geholpen

zeer tevreden

veel problemen met kassasysteem

veel problemen met kassasysteem. na beoordeling heeft leza contact opgenomen, om door te nemen wat er fout was gegaan. na een prettig onderhoud, en een nette oplossing geboden te hebben, stel ik mijn rewiew bij.

Goede service.

De installatie is goed verlopen. Onze wensen over alfabetische volgorde van de producten zijn ingewilligd. De uitleg had iets uitvoeriger gekund.

Mooi systeem en goede service

Mooi systeem en goede service