Wat een fijn systeem

Contact met leza verliep prettig, aardige mensen! De kassa systemen zijn zeer gebruiksvriendelijk. Toch nog een vraag? Dan is de klantenservice goed bereikbaar.

Goed en overzichtelijk systeem

Een mooi en overzichtelijk systeem dat makkelijk in gebruik is. Ook werkt het stabiel en kregen we duidelijke uitleg vooraf.

Bedankt voor de mooie review!

Tot op heden alleen maar lof voor deze firma met behulpzame collega’s en een fijn systeem!

Hoi Hanneke, Bedankt voor de mooie review! Tim

Duidelijk en snel

De aanvraag en levering gingen snel en duidelijk. Uitleg en training waren ook goed.

Hoi Marielle, Bedankt voor de mooie review!

Geweldige mensen op alle lagen

Een warm ontvangst van alles medewerkers op het hoofdkantoor. Richard in het bijzonder. Een geweldige persoonlijkheid en erg behulpzaam. Zeer tevreden met de dienstverlening. Ik raad Leza aan iedereen aan. Hun systeem is helemaal doordacht en heeft alles wat je nodig hebt voor je onderneming.

goed bereikbaar, hulpvaardig en meedenkend

Bij de noodzakelijke aanschaf van het nieuwe kassasysteem werd goed meegedacht en werd het snel geïnstalleerd. De helpdesk helpt op een vriendelijke en snelle deskundige manier als ik ze nodig heb

Hoi Eva, Bedankt voor de leuke review! Met vriendelijk groet, Tim

Dit is het meest gebruiksvriendelijke pincontract dat je kunt bedenken!

Onze pinautomaat heeft één keer storing gehad, buiten de schuld van Leza om, maar we werden zo goed en vriendelijk en geduldig te woord gestaan... en dat op een zondag! Uiteindelijk kon de storing niet verholpen worden, het lag aan het algemene internet bereik in die plaats (Petten...) maar ik was zo opgelucht over het begrip aan de andere kant van de lijn en alle tijd en pogingen die we samen konden ondernemen. Echt een 10 voor de service!!!

Hoi Mylene, Bedankt voor de leuke review! Met vriendelijk groet, Tim

Duidelijk en snel

Goed uitleg en snelle geleverd

Hoi Jonathan, Bedankt voor de review! Veel plezier met het nieuwe kassasysteem. Met vriendelijke groet, Tim

Fijn systeem, had graag meer diepte gezien

Super fijn bedrijf, goed kassa systeem merk wel hoe dieper je wilt dat deze date vaak lastig te vinden is . Ook na een paar maanden werken met het systeem merken we pas wat bepaalde velden echt doen waardoor wij nu wijzigingen willen maken die je eigenlijk niet wilt doen.

Hoi Richard, Bedankt voor de review! Het klopt dat we de handleidingen niet altijd 100% up to date hebben. De ontwikkeling van de software gaat zo verschrikkelijk hard dat dat soms moeilijk bij te houden is. Als er dingen onduidelijk zijn kan je altijd contact opnemen met onze technische support lijn. Die leggen/zoeken het graag aan/voor je uit. Met vriendelijke groet, Tim

KassaSysteem werkt snel en efficiënt

Prima tevreden over het de nieuwe kassa Pinnen gaat snel en de kassa is zeer gebruiksvriendelijk. Ook bestellen en achter de schermen werken gaat prima.

Bij problemen/vragen wordt adequaat gereageerd.

fijne backup snel herstel op afstand en altijd bereikbaar

een fijne relatie na de collega's van Eijsink! top bedrijf en zeer up to date

Altijd heel behulpzaam en de werknemers handelen snel!

Tot nu toe ben ik heel tevreden over LEZA. De werknemers zijn altijd heel behulpzaam aan de telefoon, geduldig en handelen snel. Zij weten altijd een oplossing te vinden.

Zeggen wat ze doen maar dóen ook wat ze zeggen!

Storingen snel opgelost En goede After sale !

gebruiksvriendelijk systeem met een behulpzame helpdesk

het systeem is redelijk goed te hanteren en gebruiksvriendelijk...indien gewenst id de helpdesk te allen tijde bereikbaar en krijg je heldere, vriendelijke uitleg

Leza een vertrouwd bedrijf met heel goede service

Wij werken sinds ca april 2021 met de kassasoftware van Leza. De software werkt naar volle tevredenheid. Geeft vanuit diverse hoeken inzicht in de geboekte mutaties m.b.t. omzetten, groepen van omzetten, eigen verbruik, inlog en gebruik van de kassa door de medewerkers. Echt prima software wat aan de eisen voldoet. Niet te vergeten, de bijzonder goede supportafdeling welke zeer adequaat reageert op gestelde vragen en zeer behulpzaam is met het oplossen van problemen. Aan te bevelen. Henrie Ketelaar

snel en goed

Verzocht automatische incasso, zo geregeld

Voor Corona positief.

De ondersteuning is goed. Verder is LEZA klant vriendelijk en probeert om zoveel mogelijk maatwerk te leveren. Helaas zijn we nu door Corona gesloten en maken we geen gebruik van de kassa en het pinapparaat. Alleen de gratis koffie voor onderhoud van het gebouw wordt in de kassa opgenomen.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf. Doen sinds eind vorig jaar zaken met Leza. Support dienst is keurig en neemt rustig de tijd voor je.

Goedemiddag Karin, Dank je wel! Vriendelijke groet, Team LEZA

Ze helpen erg goed. Bellen terug als je dit hebt afgesproken. Prima service.

Goedemiddag Natasja, Dank je wel! Met vriendelijke groet, Tim LEZA

staan altijd voor je klaar

erg goed geholpen bij de instalatie van de kassa, luiteren goed naar je wensen. en ook na het plaatsten staan ze altijd voor je klaar

Hi Rini, Zo te lezen bevalt de tweede kassa ook, super! Mochten er nog vragen en/of aanpassingen benodigd zijn horen we dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Perfecte service voor deze branche

Altijd snel met leveren en zeer goede aftersale.

Beste Frank, Blij om te horen dat je zo tevreden bent! Er is bij ons aangegeven (een kleine maand terug) dat niet alle mobiles meer goed functioneren. Ik hoor graag van je of wij hierin nog iets voor jullie kunnen betekenen. Wij hebben ze nog niet ontvangen, vandaar :) Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Tijdens verkoop worden er mogelijkheden aangegeven die in de praktijk niet mogelijk blijken.

Dit heb ik al meerdere keren persoonlijk en via email aangegeven.

Hi Richard, Wat vervelend om te horen. Het is niet onze bedoeling geweest om mogelijkheden aan te prijzen die niet kunnen in de praktijk. Helaas heeft de verkoper de complexiteit van de handy software niet overzien waardoor bepaalde punten (nog) niet mogelijk zijn. Echter staan deze punten nog steeds uit en worden deze meegenomen in de nieuwe handy software. Gelukkig zijn een aantal van de aangegeven punten wel al opgelost, een aantal punten staan nog open. Ik zal jou zo per mail even een overzicht sturen met de openstaande punten. Mochten er nog zaken ontbreken dan hoor ik dit uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Cynthia Brouwer

Top service & snelle afhandeling

Voor ons kassa systeem van Leza heb ik regelmatig contact gehad met de heren van de service afdeling. Wanneer je ze nodig hebt staan ze altijd voor je klaar. Soms zelfs direct! Daarnaast zijn ze altijd vrolijk en gezellig aan de telefoon. Ga zo door.

Beste Cynthia, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de service. Ik ga vanmiddag wat schouderklopjes uitdelen bij de heren van de support ;) Met vriendelijke groet, Cynthia LEZA

Goed product en goede ondersteuning

Bij een internet storing is bij de supporttafdeling niets te veel. Verder kan ik zoals ik bij de opdracht als voorwaarde opgenomen, vanuit huis informatie van de kassa in de boekhouding verwerken. Wens is dat (leesbevoegdheid) de informatie van de database op afstand kan worden uitgelezen zonder tussenkomst van de grafische omgeving van de kassa.