alles vlot verlopen

geen problemen, goede service

Geweldig, een snelle levering. Ik ben heel blij met Tricktionary 3, er staan veel tips in en mooie fotos die je verder helpt met windsurfen!

Zeer goede communicatie en service

Goede uitleg gekregen over een boek. Snelle reactie op mijn vraag. Snelle verzending.

Super snel

Top! Binnen 24 uur in huis.

Snel en correct

Na het plaatsen van de bestelling was het cadeau voor mijn man binnen een paar dagen in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzendingsstatus. Pakket was goed beschermd verpakt met attent kaartje van de leverancier. Leuk!

Website is prima Boek is snel aangekomen

Leuk artikel

Via Google gevonden en is volgens verwachten geleverd Prijs aan de hoge kant maar beter duur als niet te krijgen

Prima ,direct reactie ,op tijd bezorgd

Er wordt snel, netjes uitgeleverd !

R

groundbreaking

Goed en duidelijk website. Spullen snel in huis, geen probleem om spullen te bekijken. mooie prijzen.

Beste Dave, Bedankt voor uw mooie review ! Met sportieve groet, Ronald Verriet

Supersnelle levering

Maandag laat in de avond besteld. Dezelfde avond al bericht dat het pakker was aangemeld bij de bezorgen. Woensdag pakket ontvangen. Jarige job super blij!

Beste Noor, Fijn dat het er woensdag was. Met sportieve groet, Ronald Verriet

Kan niet beter

Gekregen wat ik had besteld en ook nog snel

Vlot en netjes

Goede en snelle afhandeling van de bestelling.

Het product was precies zoals op de afbeelding en de volgende dag al in huis. Top!

allés goed verlopen

Supersnelle levering

Smiddags besteld, de volgende dag al in huis.

Blij met mijn hulahoop dame!

goede prijs en ook nog eens vliegersvlug geleverd

Nette prijs Snel bezorgd Stevig verpakt; karton ipv papieren envelop

Snel en top

Erg tevreden

Ruime keus en snelle verzending

Ruime keus en snelle verzending

Hula doll was nog mooier dan verwacht!!

Beste Remco, erg leuk om te horen "mooier dan verwacht" Bedankt voor je beoordeling. Met sportieve groet, Ronald Verriet

Prima bezorgd👍🏻

Goed bezorgd en netjes verpakt.

Alleen jammer dat als ik iets bestel wat op de site op voorraad staat, er uiteindelijk niet is. Wel netjes gebeld en alternatief gevonden.

Beste E. Goes, Dat was idd jammer, we proberen de voorraad zo goed mogelijk bij te houden, helaas is er bij uw bestelde seaspecs net iets mis gegaan. Nogmaals onze excuses hiervoor en ben blij dat we het hebben kunnen oplossen. Met sportieve groet, Ronald Verriet