Vaderdagskado

Een origineel vaderdagskado gevonden bij PerfectWind. Makkelijk besteld, goede kwaliteit Dashboard Doll en hele snelle levering. Dashboard Doll gaat veel kilometers maken.

Duidelijke communicatie wanneer het geleverd wordt

The Kite and Windsurfing guide Europe. Is fantastisch boek aan te raden voor iedere kiter en windsurfer

Snelle service en uitstekende kwaliteit!

Super tevreden, een aanrader!

Helemaal top!

Altijd de beste service en snel geregeld.

Goede service en snelle reactie

Prima Produkt

Snelle levering, Produkt zoals omschreven, goede communicatie

De shop heeft mooie aanbiedingen en leuke producten. Na dat mijn aankoop enkele jaren later defect raakte, werd door perfectwind kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd. Top service!

Niets ontvangen

Tot op heden nog niets ontvangen. Track and trace zegt dat het nog steeds sinds 28-11 bij PostNL ligt. 4 dec het pakketje ontvangen. Mooi hula poppetje. Zeer tevreden mee. Aloha!

Beste John, We zijn blij dat de bestelling is binnen gekomen en u tevreden bent. Met sportieve groet, Ronald Verriet

Zeer snel geleverd en top kwaliteit

WAT EEN GOEDE SERVICE,

WAT EEN GOEDE SERVICE, DAT MAAK JE TEGEN WOORDIG NIET MEER MEE !!!!!!!!!!!!!!!

Good

Zeer snelle levering en prima product!

Het product welke ik heb besteld werd eerder geleverd dan verwacht en is van prima kwaliteit!

Was op zoek naar nose protector ivm mogelijke schade door craches, de surfbent is een aanrader weet ik nu al uit ervaring.

Ene dag besteld, volgende dag in huis, goed verpakt

Goede ervaring

mooi op tijd

super mooi hoela meisje en snel verzonden en goede service ben zeer tevreden

Beste Willy, Dit is natuurlijk niet de bedoeling, soms gaan ze stuk onderweg en u kunt ons dan gewoon mailen met een foto van het hula poppetje en we sturen dan een nieuwe op of we komen hem even omruilen ik zie dat u in de buurt woont. Met sportieve groet, Ronald Verriet PerfectWind.nl

Vlot

Snelle levering en gehele bestelproces verliep soepel en vlot!

Goed product, alleen niet voor mij persoonlijk.

Het is een goed en degelijk product en handig om aan een riem bij je te dragen. Het ziet er netjes uit.

Snelle levering en goed product

Tevreden en voor herhaling vatbaar.

Geweldig product en immens snelle levering

Leuk Hawaii vrouwtje voor op het dashboard.

Uitstekend produkt én snelle levering!

Ruime keuze

Super tevreden

Ben erg tevreden over de service van perfect wind. Ook hebben ze doordat mijn product stuk ging dit perfect opgelost! Ik zal dit bedrijf dan ook aan iedereen aanraden.

Er werd snel gereageerd en snel geleverd. Peoducten zijn van goede kwaliteit!

Snelle service, uitstekend product

De beste en snelste service!!

Top bedrijf en originele spullen van goede kwaliteit!