Sportbril snel en goed aangekomen

Prima website, verder alles goed geregeld!

Via Google op de website terecht gekomen, gelijk besteld wat ik wilde hebben en binnen een paar dagen had ik alles binnen...

Zeker aan te bevelen, goede communicatie, bevestiging order via email , track en trace, snelle en zorgvuldige verzending,duidelijke website, Al met al een dikke prima!

Dashboard poppetje gekocht, helaas was het gebroken. Maar met één telefoontje opgelost. Er werd mij na het sturen van een foto gelijk en snel een nieuwe geleverd.

Ze doen wat ze beloven

Zie hierboven

geweldig leuke gadgets en ultra snel geleverd

Voor de verjaardag van mijn man heb ik nog wat leuke gadgets voor in onze turfbus bij Perfect Wind gescored! Dag van te voren alles besteld en op de verjaardag van mijn man; the day after...al geleverd, heel blij mee en een gelukkige man;)

Gewoon goed

Geen probleem ondervonden

Top, meedenkend.

Een aanvulling op mijn bestelling, perfect verwerkt! Denken goed mee.

Alles wat je van een online shop wat verwachten.

Ik had niet goed gekeken en een verkeerd item besteld. Na het retourneren werd snel het aankoopbedrag incl. verzendkosten terug gestort. De nieuwe bestelling werd weer snel geleverd.

Tevreden!

Ben tevreden, goede service!

Goed artikel, perfecte prijs en snelle levering

Goed!

prima geleverd

seaspec prima bril voor een redelijke prijs

Precies zoals het hoort.

Door vakantie was verzending pas wat later mogelijk. Om hierin tegemoet te komen werd er extra korting vanaf gehaald. Na de gestelde datum werd de bestelling ook zeer snel verzonden. Keurig allemaal!

Snel verzonden .

Goede verkoper.Goed verpakt.

Makkelijk en snel

Thanks! Makkelijk en snel!

Snel verwerkt en kunnen ophalen

Seaspecs werken prima

Goede prijs kwaliteit. Goede communicatie.Snel verstuurd. Goed en netjes verpakt.

goed, snel en meedenken

Goeie samenwerking, we hadden een ingewikkelde bestelling maar als is vlot geregeld en goeie afhaalafspraken, dat was voor ons handiger dan versturen.Daarbij zijn dit gewoon de mooiste hula poppetjes die er te krijgen zijn !!!!

Sympathiek

Scherpe prijs van de producten (frisbees), snelle reactie op mijn vraag en geleverd zoals afgesproken . En daarnaast een sympathieke eigenaar.

Snel in huis.

De bestelling was eerder dan verwacht in huis en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Pluspunten

Netjes, correct. snelle

Beperkte inventaris (vwb optimist spullen)

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel snelle reactie en service

• Kwaliteit
  • Communicatie