Super!!

Heel tevreden over de gang van zaken! Werd goed op de hoogte gehouden wat betreft m’n bestelling!

aanwijzing voor de juiste aankoop

spoedige levering na aankoop.

Lang wachten

Artikel was niet in voorraad!

Will buy again from this site.

Quick delivery, solution oriented helpful customer service. Totally satisfied.

Telefonisch zeer goed geholpen

We zijn telefonisch zeer goed geholpen. Goede uitleg zodat we inderdaad de juiste cover aangeschaft hebben. Nog heel erg bedankt voor u geduld.

Snel verzonden, in prima staat ontvangen.

De bestelling werd snel en in uitstekende staat, goed verpakt, geleverd. Ik ben er zeer tevreden mee.

uitstekend

vlotte duidelijke afhandeling vd bestelling en snel geleverd!

Deskundig advies snelle levering

Deze week 2 bestellingen gedaan. Na telefonisch advies alles de volgende dag ontvangen.

Bestellen was al eenvoudig, maar vervolgens bleek de levering buitengewoon snel gerealiseerd te worden.

goede en snelle service

Correcte levering.

Fijn dat ik dit onderdeel van mijn bbq bij jullie kon vinden

Na een zoektocht voor een product bij Thuisshop aan het goede adres. Prima webshop en follow up bij het vragen naar aanvullende informatie

Betrouwbaar, snel en geheel volgens afspraak kreeg ik geleverd wat ik besteld had.

Klantgericht

Meedenken voor een alternatief en goed bereikbaar.

Goed geregeld

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk

Zeer content

Snelle levering en per mail goede communicatie

goed en snelle levering

Prijs een beetje aan de hoge kant inclusief verzendkosten.

uitstekend

prettig en eindelijk ook nog eens telefonisch bereikbaar. Goede uitleg van het product. Probeert je geen ding met wifi aan te smeren als je zo'n wifi-ding niet wilt hebben.

Zoals altijd een snelle levering, maar....

Zoals altijd een snelle levering, maar wat er op de site staat, wordt niet geleverd. Zo mis ik de 12 V accu bij de SuperJack elektrische deuropener.

Vlotte bestelling en goede klantenservice.

Had een infraroodpaneel besteld maar de voorraad was op. Netjes gebeld door de webwinkel en binnen een paar dagen was het bedrag teruggestort.

Heel goed voorgelicht. Carry Bike op tijd geleverd.

Zie boven.

Snelle levering, product zoals omschreven

Snelle levering, product zoals omschreven

Wat een goede service

Ik had een kolenbak besteld voor in onze nieuwe bbq. Echter bleek ik de verkeerde besteld te hebben en werd ik netjes opgebeld en hebben ze het zonder problemen opgelost en het bedrag wat ik te veel had betaald terug gestort. Echt super service !!