Goed met een donker randje

Thuisshop heeft snel geleverd maar werk met een DPD en deze is traag en geeft aan wanneer er geleverd wordt maar komt niet en zegt dat ze langs geweest zijn en een bericht achter gelaten hebben. Er was iemand thuis en er is geen bericht achtergelaten. Vervolgens zelf moeten bellen met DPD die danwel aangaf dat de pas een week later konden leveren. We zagen wel dagelijks busjes van DPD door de straat zagen

Goed verpakt en snel geleverd

De bestelling ging soepel en snel. De spullen werden snel geleverd. Alleen liep het postbedrijf erg achter, kreeg tot 3 dagen na levering nog mailtjes.

Product zoals omschreven en snel geleverd.

Nederlandse beschrijving, dat is goed

Fijn product, maar bij de modus koelen/verwarmen is de instructie net andersom als op de beschrijving staat

deskundig advies over de aankoop

deskundig advies over de aankoop en snelle levering

Snelle verzending

Correct en snel geleverd

Correct en snel geleverd, inclusief handleiding!

Telefonisch snel en vriendelijk geholpen.

Ik belde voor een remote control van de garage deur en ik kreeg de tip mee om even de garagedeur schanieren schoon te maken en te smeren. Top tip omdat het echt nodig was.

Ik heb hier een nieuw rooster voor mijn Dancook barbecue besteld, deze is niet overal verkrijgbaar dus ik was super blij dat thuisshop m gewoon in het assortiment heeft. De levering was ook lekker vlot, dus alles bij elkaar 5 sterren!

Heel behulpzaam , per telefoon pakket kwam op de goede dag , ging snel superrrr

Hele snele en professionele handeling van de order.

Zeer sterk aanbevolen.

Topbedrijf!

Hele fijne en vriendelijke mensen aan de telefoon. Meteen iets voor me nagekeken en bij bestelling bleek ik een verkeerd bijproduct te hebben besteld (hoorde niet bij het product wat ik had besteld) en daar werd ik netjes over gebeld, het verkeerde product werd geannuleerd en het geld stond de volgende dag weer op mijn rekening. Ok zeer tevreden over de snelle bezorging!

Bbq gasslangset uit 2014 ontvangen, wat mij betreft had deze wel wat recenter mogen zijn.

Product wel snel ontvangen!

Bij deze wil ik de klantenservice van thuisshop complimenteren voor hun online service!!

Om een misverstand van mijn eigen kant recht te zetten plaats ik deze review.

Excellent

Pre sale service (via mail) fast and accurate. Delivery in 1 week in Italy, despite the coronavirus. Item fit and works great. Highly recommended.

Super snel en goed

Besteld via thuis bezorgd..... de dag ervoor rond 16 uur ofzo. Vlg dag rond 16 uur thuis zodat ik rooster met BBQ kon gebruiken. Top

uitstekend

Snelle levering , word tel uitstekend voorgelicht .

Prima service en snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service

Quick delivery

Quick delivery, easy ordering. I would buy from them again.

Uitmuntend .

2 heksluiters electriesch gekregen met een duidelijke code er bij waar ik me zelf mee kon redden, en ben 80+

Snel en op tijd

Super snelle levering en goede info over het tijdstip

Top product met perfecte service

Ik had het verkeerde product besteld, mijn fout werd super snel opgelost op een hele persoonlijke manier!

Fijn

Alles zeer vriendelijk en persoonlijk binnen 1 à 2 dgn geregeld!

Klein schoonheidsfoutje gehad vanaf de fabriek, maar top opgelost. (En heeeel snel)