Na bestelling zeer snelle levering.

zeer snelle levering, alles volledig volgens plan gegaan

zeer snelle levering, alles volledig volgens plan gegaan

Vlugge levering

Besteld en 2 dagen later al geleverd. Spijtig dat maar 1 stuk voorradig is..

Heel snelle levering

top!!!

Snelle en levering in orde.

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

alles verliep vlot

Correct

Niets op aan te merken.

Correcte afhandeling, snelle levering

Gisteren besteld vandaag geleverd! Top service en alles was heel correct.

Zeer correcte communicatie.

Ons bestelde product had immens veel vertraging. Toch was er steeds een eerlijke communicatie met Thuisshop. Het product is dan toch geleverd zoals het was beloofd.

Snel en correct zeer tevreden

Bestelling was zeer snel geleverd. Dank U

S

Goede afspraken

hoge verzendkosten

correcte levering

Perfecte service

Perfecte service en duidelijk omschreven goederen

zeer goed snel geleverd

niets

Snel en correct

Besteld en direct reactie,en geleverd zoals ze hebben afgesproken

Prima, zeer snel, gewoon supper

Alles verliep zeer goed en duidelijk, en de levering was ook snel.

Snelle levering, top

Bestellen en 2 dagen later thuis

A+++

Subliem

Na 1 dag geleverd !

Uiterst positief

Duidelijke webshop met ruim assortiment Voldoende betaalmogelijkheden Goede communicatie vanuit afhandelen bestelling - order bevestiging etc. Goede communicatie door transportpartner Super vlotte levering

Prima ervaring

Snel geleverd.prima waar

Uitstekend !

Perfecte en supersnelle dienstverlening

no communication gives frustration

Mocht iemand op zoek zijn naar cases van slechte web-shops, awel dit is er één ! www.thuisshop.be werkt voor geen meter. 1. Je bestelt en betaalt op 12.6.2020 Er komt geen communicatie en de dagen gaan voorbij. 2.Op 23.6.2020 denk je "komaan seg mannekes". Je belt hun nr. : dan kom je op een vreemde voicemail van een man die brabbelt iets over internet-services (hu? ik belde naar thuisshop toch ???) Je checkt ondertussen het platform : blijkt dat je order weg is. Maar echt hé : weg ! In 2020 ! Dat is toch om te gieren seg. Enfin gieren. cynisch bedoeld hé. Dus ik stuur een mail. Ik ben benieuwd.

Geachte heer Becuwe, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat we niet hebben kunnen waarmaken wat u van ons verwacht. Ik was vanochtend verhinderd, door omstandigheden in de privé situatie, om de telefoon op te nemen en mijn broer, die ik nu vervang ivm zijn vakantie was niet op tijd met het opnemen van uw telefoontje. U kwam dus bij zijn voicemail terecht. Er is niets met ons bedrijf aan de hand anders dan wij een 2-mans bedrijf zijn en als er 1 met vakantie is het wel eens niet direct lukt om de telefoon of mail te beantwoorden. U heeft besteld de 18629 brander 3x. We hadden er 2 op voorraad en die liggen sinds 12 juni voor u gereserveerd. De bestelling die wij bij de importeur hebben geplaatst wordt donderdag 26 juni bij ons verwacht waarna wij aan u kunnen versturen. U heeft bij het plaatsen van uw bestelling waarschijnlijk niet gezien dat er maar 2 beschikbaar waren, dat had wellicht een hoop irritatie bij u gescheeld. Het feit dat u geen order ziet in uw account komt doordat u een account op 18 juni heeft aangemaakt terwijl u eerder al de bestelling heeft geplaatst. Een order komt niet automatisch in een klantaccount terecht maar dat kunnen wij wel handmatig doen. Dat heb ik zojuist gedaan. Mocht uw bestelling willen annuleren, laat u het me gerust weten dan crediteer ik de order en betaal ik aan u terug. Mocht u willen wachten, dan kan uw bestelling donderdag na ontvangst van de levering worden verstuurd. Namens Thuisshop Sander