Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Niets op aan te merken! Uitstekend.

Mijn labelprinter vraagt zeer specifieke labels om etiketjes voor CD'S en DVD's te kunnen printen. Het komt steeds minder voor, maar toch moet dat printertje het toch maar weer doen. De website maakt het bestellen makkelijk en de levering werd snel en accuraat uitgevoerd. Geen klachten!

Klantgerichte service

Ben goed en vriendelijk geholpen, bij mijn vraag. Bestelling ook goed aangekomen.

Kwaliteit en snelle levering.

Prima kwaliteit en volgende dag reeds in huis.

Onze ervaring is heel goed.

Het artikel was op voorraad en heel snel geleverd. Collega's waren heel erg tevreden.

Niks op aan te merken.

BESTELT SNEL GELEVERD super bedrijfje

super

was goed

ik zal mijn vrinden dit ook aanbevelen

Uistekende service

Ik heb goede ervaring met de labelwinkel

Liever de speciaalzaak, zij het een beetje duurder

Liever de speciaalzaak, zij het een beetje duurder

geweldig geholpen en n super bedrijf

n bedrijf super ik heb mijn labelwinkel gevonden super

Klant- en oplossingsgericht denken/werken

Zeer prettig. To the point. Meteen een goede prijs.

Wat een kennis van zaken en geduld aan de telefoon.

Hier kom ik vaker terug. fijne service.

Deskundig en oprecht

Snel en handig het juiste product ontvangen

prima!

Goede service. Behulpzaam. Betrouwbaar. Goede ervaring.

perfect

snel en goed

Alles op voorraad en snel geleverd.

Tot mijn verbazing onderdelen voor een zeer oude (+20 jaar) Brother labelprinter op voorraad. Deze uiteraard zeer snel geleverd.

prima, levertijd duurde even, maar verder prima

zie boven

Super service en mega snelle levering

Fijn dat ze bereikbaar zijn voor advies en meedenken en een mega snelle levering.

ruime keuze aan labels

ruime keuze aan labels, helaas niet direct de volgende dag geleverd, niet duidelijk wat de levertijd is, verder ok

Top service!

Kundig en passend geholpen door de hulplijn. Ik had een hele specifieke vraag waarop men echt de tijd nam en tevens op zoek ging naar een goede oplossing!

Prima goed functionerend bedrijf.

Bestellen was eenvoudig en snel. En bijna nog sneller was het vervolgtraject, de levering. Prima zaak.

Superfijne service

Er werd heel fijn met ons meegedacht in wat voor labelprinter + labels wij nodig hebben voor onze webwinkel en verzendsystemen. Superfijn advies en hele goede service!

top snel geleverd

omdat ik een wat oudere label printer heb was ik bang dat ik ze niet meer kon krijgen maar heb ze toch gevonden . en snel verstuurd. dank je wel

Goed!

Goed advies. En bestelling was volgende dag al in huis bij ons! Groeten, www.koekjebakker.nl