top bedrijf.

ze staan voor kwaliteit en kwantiteit ga zo door top

goede voorlichting, duidelijk en goede service

Goede telefonisch advies en klanten service, snelle levering.

Perfecte afhandeling van de bestelling.

Zie boven

prima service en snelle levering

goed product, snelle levering

Klantvriendelijk bedrijf

Voor dat ik de order geplaatst had ben ik uitgebreid geïnformeerd over wat te doen Dit bedrijf heeft ons goed geholpen bij de keuze van het product

perfect

lang gezocht en op deze site zo gevonden. snelle levering kortom perfect,

fan-tas-tisch

Ik had grote paniek - mijn labelprinter was in de topdrukte van mijn kerstwebshop van het bureau gevallen. Maar dankzij labelwinkel.nl kon ik direct de volgende ochtend weer aan de slag. En naderhand ook nog eens technische telefonische ondersteuning. 10 punten - superblij met deze mensen die zo geduldig en rustig blijven terwijl ze een paniekerige ontwerpster met een webshop aan de telefoon hebben :)

Snelle service en zeer tevreden met de labels

Snelle verzending, gebruiksvriendelijk website, labels van hoge kwaliteit. Zeer tevreden over Labelwinkel

keurig op tijd geleverd en ook de vragen die ik had werden snel en goed beantwoord

zie boven niets aan toe te voegen

Superservice!

Deskundig advies, en me neemt de tijd om de best passende oplossing te vinden!

heel goed

Goed dat ze me ingelicht hebben dat de bestelling hing op 1 artikel wat niet voorradig was. Door die uit de bestelling te halen, kreeg ik de overige artikelen snel binnen.

alles goed geregeld

vlotte levering

Goede service en advies

Wij hebben bij labelwinkel.nl een labelprinter gekocht. Het was lastig voor ons om een goede keuze te maken en hebben ze daarom gemaild. We hebben snel en goed advies gekregen en uiteindelijk de printer besteld. Deze gaan we nu testen. Bedankt voor de fijne service.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Niets op aan te merken! Uitstekend.

Mijn labelprinter vraagt zeer specifieke labels om etiketjes voor CD'S en DVD's te kunnen printen. Het komt steeds minder voor, maar toch moet dat printertje het toch maar weer doen. De website maakt het bestellen makkelijk en de levering werd snel en accuraat uitgevoerd. Geen klachten!

Klantgerichte service

Ben goed en vriendelijk geholpen, bij mijn vraag. Bestelling ook goed aangekomen.

Kwaliteit en snelle levering.

Prima kwaliteit en volgende dag reeds in huis.

Onze ervaring is heel goed.

Het artikel was op voorraad en heel snel geleverd. Collega's waren heel erg tevreden.

Niks op aan te merken.

BESTELT SNEL GELEVERD super bedrijfje

super

was goed

ik zal mijn vrinden dit ook aanbevelen

Uistekende service

Ik heb goede ervaring met de labelwinkel

Liever de speciaalzaak, zij het een beetje duurder

Liever de speciaalzaak, zij het een beetje duurder