snel geleverd

Makkelijk te bestellen en binnen 1 dag in huis!

Alles goed

Het produkt is binnen een dag geleverd en is precies wat ik besteld heb. Helemaal goed. Snelle goed levering.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Toch wat ingewikkeld!

De door mij bsdtelde printer werd zer vlot geleverd, maar had toch wel veel problemen met de installatie. De bedoeling was etiketten printen via het programma van My Parcel. Dat was niet eenvoudig, omdat in de lijst van etiketten, de bijgeleverde 2 rollen (toevallig?) niet vermeldt waren. Moest toch prfessionele hulp inschakelen, die het, naar ongeveer twee uur en lang zoeken aan de praat heeft gekregen. Het zou mooi zijn als ergenes de link tussen Mypartvel en deze printer wat duidelijker werd, Het is mij nog niet duidelijk, of ik op deze manier, via en adresboek een aantal etiketten voor een mailing zou kunnen klaarmaken. Overstappen van etiketten op een A-4 vel, naar deze rollenprinter moet het allemaal wat gemakkelijker maken, maar is het voorlopig helaas nog niet.

alles prima in orde en snel geleverd

Website werkt prima, ruime keus, goede prijzen. Enige onduidelijkheid was dat de aanbevolen labels niet bij de printer leken te passen, of althans de code kwam niet overeen met die van de fabrikant. Bleek wel correct.

Veel keus, goede prijs en snel geleverd.

De website is overzichtelijk en het gewenste artikel was dan ook snel gevonden en een dag later lag het in mijn brievenbus.

Snel en correct

Snel gevonden, snel besteld en snel geleverd.

Priema

Zeer juiste en snelle aflevering, dus prima service, bedankt.

Snel en goed verpakt verstuurd en ontvangen. Perfect.

Mega snel geleverd en een super goed product.

s`Middags besteld volgende dag afgeleverd. Say no more.

Prima prijs, verzending en product

Keurige prijs. Verzending was heel vlot en product voldoet ook aan mn verwachting. Al met al, tevreden!

Betrouwbaar bedrijf en snel geleverd!

Duidelijk site, snelle bezorging.

Goed geleverd

Ben blij met de service

Snel geleverd en product wat is ervan verwacht

Snel

Goede kwaliteit en nette prijs

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verzend kosten

Pluspunten

Duidelijkheid, veel mogelijkheden voor betalen en vragen worden meteen beantwoord

Snellere lever tijd

Pluspunten

De persoonlijk aandacht en service na een foutieve levering was zeer goed. Goed te woord gestaan, positief opgelost, fijne samenwerking.

Pluspunten

Snelle en correcte service.