snel geregeld

Snel en een hele goede en toegankelijke service.

Gekocht artikel bleek niet in te werken. Dymowinkel was telefonisch heel goed bereikbaar, klacht besproken en de andere dag nieuw artikel in huis wat wel werkte. Kapot artikel kosteloos kunnen terugsturen.

Het pakket is gewoon niet aangekomen/bezorgd

Het pakket is niet aangekomen/bezorgd.

Duidelijke site, goede verzending.

Zeer zeker aan te bevelen . vooral door de klant vriendelijkheid .

zoals ik het al in de vorige mail heb gezegd . gewoon heel klantvriendelijk . alles heel snel geregeld en mocht het zo zijn dat je er een vraagje over heb . word het heel keurig en vriendelijk opgelost . dus in een woord een aanrader om daar iets te bestellen . Elly

Snelle levering prima prijs

De Lettertang werkt perfect Knop voor het afsnijden en het afsnijden kan beter

Uitstekende Service!

Goed meegedacht om spullen zo snel mogelijk op locatie te krijgen. Snelle verzending en afhandeling.

Snel en duidelijk

Mijn bestelling was er snel en de website is duidelijk en makkelijk

Correcte levering

Prima.

Snelle levering, goed product.

Snelle en goede levering

Je krijgt snel wat je besteld hebt. Site is overzichtelijk.

Ik heb een aantal keren gehad dat mijn etiketten voor mijn bestellingen op waren en dringend nieuwe moest bestellen voor de volgende dag anders kon ik niet op tijd leveren. Meestal gebeurt het wel eens dat het een dag langer duurt bij sommige shops maar tot nu toe kon ik altijd op hun rekenen dat ik het de volgende dag binnenkrijg

matig

Labels zijn perfect voor de juiste doeleinden.

Geachte klant, Ik heb u al even gebeld. U heeft elders een printer gekocht en bij ons papieren etiketten. In ons telefoongesprek werd duidelijk voor welke gebruiksdoeleinden u een labelprinter nodig heeft en dat u een te grote printer hebt gekocht. In ons gesprek heb ik u geadviseerd om met de Dymo LabelWriter 550 Turbo met bijpassende polypropylene duurzame labels te gaan werken. U ontvangt separaat een email met de links naar de door mij geadviseerde producten. Ik verwacht dat u met deze oplossing weer een tevreden gebruiker van Dymo labelprinters zult worden en dat u uw beoordeling heroverweegt. Dymowinkel Klantenservice

Goede service als er een probleem is

Onze dymo labelmanager drukte halve letters. De nieuwe tape was daardoor niet bruikbaar. Een telefoontje was genoeg om het probleem op te lossen. De kop van ons apparaat was vies. Fijn dat na de gouden tip alles het weer goed werkt!

Prima service snel verstuurd top

Prima service snel verstuurd top

Sneller kan het niet.

Prima levering

Vlotte levering

Al snel op de site het gewenste artikel gevonden. Bestellen en betalen ging ook zonder problemen. Artikel werd snel geleverd.

geweldig

Super geholpen, zeer vriendelijk.

Snelle levering maar bezorgdienst moest bellen en dat was te veel moeite, denk ik

Snelle levering, maar de bezorgdienst moet bellen als hij voor ons hek staat (een school). Dit is helaas niet gebeurd (terwijl we er wel waren !) Daardoor mijn pakketje na 2 dagen pas op kunnen halen bij een afleverpunt. onhandig !!

Fijne labeltang, snel bezorgd

Er is een vrij grote keuze in de webwinkel voor een goede prijs. Bovendien werd de labeltang zeer snel bezorgd. Enig minpunt is dat de verzendkosten wat aan de hoge kant zijn.

uitstekend

Klein product besteld en op tijd geleverd, verzendkosten mogen wel wat lager.

Het klantenteam is meer dan geweldig. Ik heb twee keer gebeld en bij één gelegenheid kreeg ik de benodigde hulp. Bedankt

God

n.v.t.