mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon perfect. in een woord .

zoals al in mijn eerste beoordeling . perfect . zeker aan te bevelen . Gr Elly

Zeer goede snelle levering

Goede service, snelle levering van mijn bestelling, en duidelijke omschrijvingen van de artikels zodat vergelijken nog een beetje te doen is.

Snelle afwerking en levering

zeer tevreden

Snelle service.

kwaliteit en snel

Klantvriendelijke website. Product van goede kwaliteit. Wist dat nog van 'vroeger' (mijn adviesbureau)

Makkelijk en snel.

De batterijen van Dyimo moeten bij mij na 7 jaar vervangen (nu al bij twee apparaten) Dat komt omdat ze er maar staan en heel af en toe een printoodrachtje krijgen. Vaak sttan ze ook langere tijd niet aan stroom. Dat is natuurlijk killing voor de batterijen. Gelukkig is er met een paar clicks snel een nieuwe besteld die er de tweede dag was. Meteen dus. De batterij zelf zal het de komede jaren wel vlijven doen verwacht ik.

Eenvoudig bestellen en betalen snelle en correcte levering

De prijs is niet concurrent

Objectief en eerlijk advies

Aan de telefoon wordt doorgevraagd totdat helder is wat je wil en dan krijg je een advies. Dus niet direct het duurste aansmeren.

Snelle en goede service.

Snelle en goede service

Vlotte levering. Ruim assortiment.

Ineens zonder etiketten, hadden we de nieuwe voorraad de volgende dag alweer in huis. Perfect.

Dag later geleverd dan aangegeven

Onduidelijkheid over levering en volgen van pakket. Heeft zo te zien 24 uur in de auto gelegen. Verpakking maat was wel erg groot aangegeven in de mail. Voor 2 kleine cassettes een pak van 170 cm bij 30 cm bij 30 cm bleek gelukkig foutje

Geweldig . De volgende dag al netjes bezorgd .

Zoals ik al ik de boven in de zin heb aangegeven . Gisteren besteld morgen in huis. . Top. een aanrader. Elly Brasse

ZEER TE VREDEN OVER DE BANDELING ENLEVERING

ZEER TE VREDEN OVER DE BANDELING ENLEVERING

Duidelijke website

Ik heb ipv 5 maar 4 cassettes ontvangen. Daarnaast staat er op de factuur geen bedrag.

Zeer snel contact gezocht met klant en Dymo heeft het snel en netjes opgelost! Dank!

uitstekende kwaliteit.

Hoewel mij twee keer verzendkosten in rekening werd gebracht, werden de 2 DYMO tapes in 1 enveloppe opgestuurd. Alleen voor dit feit loopt u 1 ster mis.

Snelle levering en goede kwaliteit

Bestel en hoppa en de dag er op thuis

Snel gemakkelijk thuisbezorgd, makkelijk website snel geregeld

Tot volle tevredenheid.

Groot assortiment, duidelijke site met duidelijke uitleg. Schappelijke prijzen. uiterst snelle levering, arriveerde goed verpakt intact.

Snelle levering. Het pakket was de volgende dag in huis. Precies wat ik besteld. Geen op- of aanmerking. De website is overzichtelijk. Zo weet je precies wat je besteld. Ik kom zeker en graag terug.

Prima spul

Goede kwaliteit, dat was niet het probleem, maar de bezorging was slecht. De bezorger had de zending 3 huizen verderop in de bus gedaan, dat was dus jammer.

Snel bezorgd

Zeer goede etiketten, echt een aanrader!

Nederlands, makkelijk, snel zelfs voor mij.

Zonder problemen kijken op uw site, zonder problemen besteld wat ik nodig had. Makkelijke betaling en de producten de volgende dag in huis. Hoe goed wil je het hebben.

Nobelstraat 40

3846CG Harderwijk