super snelle levering

keuze gemaakt en dag erna in de voormiddag al geleverd. toestel doet wat ik had verwacht, leesbare labelsmaken.

Probleemloos

zeer fijne samenwerking

Zeer duidelijke informatie, snelle afhandeling. Dank aan Arjan.

Perfecte samenwerking, vlotte levering, stipt.

Eerste klas.

snel een correct

goeie prijs tegenover andere bedrijven

Duidelijke website.

Zeer goed.

Correct en vlot

Bestelling en daarna conforme levering binnen de twee dagen. Correct papier werk

Zeer positief

Snelle, en zeer vlotte levering, toestel werkt top!

Snelle levering goede communicatie

Eenvoudig te bestellen, supersnelle levering, alles perfect

Heel blij en content en kwaliteit

Heel goed en goeie kwaliteit wel spijtig dat er geen réserve cassettes bij zijn !! Groetjes Patrick De Weerdt

Ongelooflijk gedienstig en behulpzaam!

Had verkeerde tapes besteld. Bleek mijn Dymo labelwriter verouderd waarvoor geen tapes meer beschikbaar. Ben doorverwezen naar klantenservice van Dymo en heb kosteloos nieuw apparaat gekregen.

Prima, wat je verwacht

Keurig en tijdig geleverd !

Zeer tevreden over de service ! Duidelijke website en informatie !

Zèèr correct

Ik ben een 100% tevreden klant. Wat ik wel tof zou vinden is dat er terug eens acties zouden zijn met dymo toestelletjes. Mvg Philip

Gewoon GOED

Praktisch om te kunnen betsellen via internet, correcte prijzen, snelle levering... meer moet dat niet zijn.

100% tevreden

Bestelling en levering = prima !

Klantvriendelijk

Toen het aangekochte product niet het juiste bleek, kregen we een heel vriendelijke en persoonlijke service zodat we toch het juiste konden aankopen. De service was vlot en het product werd supersnel geleverd

correct bedrijf

snelle levering, product zoals beschreven,

Heel snel geleverd

De ene dag besteld, de andere dag geleverd. Heel tevreden...

Snelle levering Degelijk verpakt

Eén van de betere sites om te bekijken en te bestellen

In het begin lijkt het wat rommelig, maar eens dat je de structuur beet hebt, gaat het vrij vlot. Ik het reeds meermaals met deze firma gewerkt, en content

zeer goed product .

zeer tevreden met de levering en de kwaliteit . Enige minpuntje is de langere levertijd ( mede door corona ) en zelf contact dienen op te nemen hierover . Algemeen zeer tevreden !

OK

OK

Verzending in twee delen, tweede deel niet optijd geleverd

Men heeft de goederen in twee delen verzonden. Deze werden door hun geprefereerde leverancier verzonden en aangeboden bij ons bedrijf buiten kantoor uren. Daarna werden de artikelen bij een willekeurig afhaalpunt geleverd. Hierna heb ik contact genomen om aan te geven dat er iets misging en er werd mij gemeld dat zij ook geen invloed kunnen uitoefenen op de pakketlevering. Dat ik moest wachten en de goederen dat niet afhalen in het afhaalpunt. Daarna werd ik gecontacteerd om te zeggen, u heeft u goederen niet afgehaald!

Nobelstraat 40 3846CG Harderwijk

+31 85 40 10 138