super fijn geholpen!

Fijne communicatie en snelle levering.

Naar volle tevredenheid sloven besteld en ontvangen. Bestelproces is simpel en duidelijk. Levertijd is snel. Erg tevreden over service en communicatie met medewerkers.

Professioneel!

Goede service, snelle terugkoppeling, meedenkend, professioneel.

snel, efficiënt en vakkundig

Fijn dat er van te voren een voordruk wordt verstuurd zodat je kan aanpassen en als tevreden klant de bestelling kan plaatsen. Fijne service.

Door voorraadprobleem niet geheel geleverd

Het is jammer dat er door een voorraadprobleem slechts deels geleverd kon worden. De communicatie daarna over alternatieven was op zichzelf ok, maar liep daarna niet goed. Mails niet doorgezet naar juiste persoon, etc. Jammer, want met het product zelf en de wijze waarop het bedrukt is zijn we tevreden

Super goed geholpen

Mijn tekst aangepast zonder problemen en snelle levering Word er helemaal blij van

Wat fijn om te horen dat je blij bent met de aanpassing van je tekst en de snelle levering! We doen altijd ons best om alles soepel en snel te laten verlopen. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^Wouter

snel, makkelijk en goede service

Na een aantal samples te hebben ontvangen, hebben we een keus gemaakt. Konden de bestelling gemakkelijk zelf plaatsen en ons ontwerp uploaden. Na het goedkeuren van ons ontwerp, hadden we de tasjes binnen 1 week binnen.

Wat leuk om te horen dat jullie tevreden zijn met de samples en dat het proces van bestellen en ontwerpen uploaden zo soepel is verlopen! Geweldig dat de tasjes al binnen een week bij jullie waren. Bedankt voor je positieve review en we kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen helpen. ^Wouter

Service

Goed service en kreeg wat ik besteld had!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je precies hebt gekregen wat je hebt besteld! Bedankt voor je positieve feedback. We staan altijd klaar om je opnieuw te helpen. ^Wouter

Snel geleverd en hoge kwaliteit

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten! Bedankt voor je positieve review. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. ^Corine

Mooie pennen, super service.

Ik kwam tijdens het bestellen van de pennen er niet helemaal uit. Dat lag echt aan mijzelf. Maar via WhatsApp ben ik heel goed geholpen. Mijn man is super blij met zijn mooie pennen!

Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen via WhatsApp en dat je man blij is met zijn mooie pennen! We zijn altijd blij om te kunnen helpen. Bedankt voor je positieve review en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^Wouter

Zeer goede kwaliteit voor de prijs en snelle levering.

Ik had een goede ervaring, het digitale voorbeeld was snel klaar en de bestelling verliep soepel.

Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad en dat het digitale voorbeeld snel klaar was! We zijn blij dat de bestelling soepel is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback en we staan altijd voor je klaar. ^Corine

Ze doen wat ze zeggen & je krijgt wat je besteld

De eerste keer besteld en een top ervaring. Met een beurs op komst hadden we niet veel tijd. Na een telefoontje of het eerder geleverd kon worden dan de bevestiging was dit geen probleem. Keurig op tijd. Top service!

Wat geweldig om te horen dat je eerste ervaring met ons zo positief was! We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te leveren, vooral met een beurs op komst. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor je vertrouwen en je mooie woorden. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Netjes, op tijd, en fijne communicatie

Fijne communicatie, en nette snelle levering!

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en levertijden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^Corine

Heel goed.

ik werd vooraf telefonisch heel goed te woord gestaan en geadviseerd. De bestelling was makkelijk en de terugkoppeling snel en correct. Levering zonder problemen. Een verademing na problemen met andere leveranciers in promo artikelen.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We zijn blij dat we je goed hebben kunnen adviseren en dat de bestelling soepel is verlopen. Bedankt voor je mooie woorden en het vertrouwen in Pinkcube. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Super netjes en super snel!!

Dik tevreden goed gecommuniceerd en sneller dan verwacht binnen, Top!!

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent! Fijn dat de communicatie goed was en dat de levering sneller was dan verwacht. Bedankt voor je enthousiaste review. We helpen je graag weer in de toekomst! ^Wouter

Efficiënt, netjes & duidelijk!

Onze bestelling plaatsen ging vlot, de personalisatie aanvragen en aanpassen was gemakkelijk & wijzigingen werden meteen doorgevoerd. Ook de levering is vrij snel gebeurd & we zijn erg tevreden van het eindresultaat! Een mooi, kwalitatief en gepersonaliseerde notitieboek!

Wat fijn om te horen dat het plaatsen van de bestelling en de personalisatie zo vlot en gemakkelijk verliep! We zijn blij dat de wijzigingen snel konden worden doorgevoerd en dat de levering snel was. Geweldig dat jullie tevreden zijn met het eindresultaat en de kwaliteit van het gepersonaliseerde notitieboek. Bedankt voor je mooie review! ^Wouter

Goede en snelle service!

Snelle reactie, goede service, mooi product en voldoet aan de verwachting.

Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle reactie, goede service, en het mooie product dat aan je verwachtingen voldoet. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Top service!

Heldere en duidelijk communicatie en een mooi eindproduct. Heel erg tevreden!

Bedankt voor je mooie woorden! Wat fijn om te horen dat de communicatie helder en duidelijk was en dat je tevreden bent met het eindproduct. We helpen je graag weer in de toekomst! ^Wouter

Snelle service en goede kwaliteit

Prettige site voor promo-materiaal. Duidelijk overzicht, gebruiksvriendelijk, goede service, snelle levering en de kwaliteit van het product is top. Kortom; aanrader!

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze site en service! We streven ernaar om een gebruiksvriendelijke ervaring te bieden en zijn blij dat je de kwaliteit van onze producten waardeert. Bedankt voor je aanbeveling en positieve feedback. We staan graag voor je klaar! ^Wouter

Snelle klantenservice, goed product en goed geholpen.

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle klantenservice, het goede product, en de hulp die je hebt ontvangen. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Snel, simpel en kwaliteit

Al meerdere keren besteld en altijd goede service, fijne communicatie en mooie producten, aanrader!

Wauw, wat een geweldige woorden! Je enthousiasme over onze snelle service en de kwaliteit van de keycords maakt ons blij. Het is fantastisch om te horen dat we zelfs onder tijdsdruk aan je verwachtingen konden voldoen. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, dan staan we voor je klaar! ^Wouter

Hele mooie keycords

We hebben onlangs een grote bestelling voor bedrukte keycords geplaatst. Deze zijn uitstekend afgewerkt. We zijn erg tevreden met het resultaat!

Je review brengt een glimlach op ons gezicht! Het is super dat ons brede assortiment en onze flexibiliteit je zo goed bevallen. We vinden het heerlijk om mee te denken en creatieve oplossingen te vinden, zelfs als de tijd krap is. Bedankt voor je vertrouwen in ons team. ^Wouter

uitmuntend, snelle levering

goede communicatie met Tom omtrent de drinkflessen en de betaling

Je positieve woorden maken onze dag! We zijn dolblij dat de snelle bezorging en de kwaliteit van onze drinkflessen in de smaak vielen. Het is precies waar we elke dag ons best voor doen. Leuk dat je de moeite nam om dit met ons te delen. ^Wouter

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Ik heb voor mijn nieuwe eigen bedrijf pennen besteld. Keurig eerst een voorbeeld per mail, daarna besteld en super snel geleverd. De pennen schrijven ook nog eens erg fijn.

Wat fijn om te lezen dat het bestelproces zo vlot verliep! We steken veel energie in het stroomlijnen van onze dienstverlening, dus je complimenten zijn een mooie beloning. Je tevredenheid over de productkwaliteit is de kers op de taart. Bedankt voor je vertrouwen in ons! ^Wouter

Pakket op tijd ontvangen. Het logo met je tekst wordt met een sticker erop geplakt niet gedrukt.

We begrijpen je opmerking over de sticker met logo. Bedankt voor je eerlijke feedback, dit helpt ons om onze service verder te verbeteren. We zijn blij dat het pakket op tijd werd geleverd en hopen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product zelf. ^Wouter

Bedrijfsgegevens

Grutbroek 17

7008 AK Doetinchem

0314 - 820 303

[email protected]

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.