snel geleverd, tevreden met product

snel geleverd, tevreden met product

Fantastische producten

Ik heb bedrukte pennen en flessen besteld. Alles keurig bedrukt,en zeer snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling en voldoet zeker naar verwachtingen, top!

Erg bedankt Inge!

Supersnelle levering, kwalitatief goed artikel en zeer goede communicatie!

Na aanvraag van een offerte werd ik vrijwel direct gebeld of ik alle informatie in goede orde ontvangen had en of ik nog hulp kon gebruiken. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de leverdatum en de pennen kwamen netjes verpakt op tijd aan. De pennen zijn van goede kwaliteit en de print van het logo goed op kleur. Ik zou iedereen Pinkcube aanbevelen!

Fijn Kim, daar doen we het voor! Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer.

Netjes en snel

Levering was op tijd en goed verzorgd. Product naar wens.

Super Stephanie, enorm leuk geworden de kerstbalhangers. Nogmaals veel plezier met de bestelling en tot ziens.

Snelle levering van goede kwaliteit mutsen incl logo

Bedankt voor je mooi review. Daar worden we blij van. We dagen onszelf graag uit te blijven innoveren. Wat zouden we kunnen verbeteren om de volgende keer een 10 te krijgen?

vlotte en snelle service

EEn vlotte en snelle service voor een correcte prijs.

Fijn terug te horen dat alles naar wens was voor jullie. Bedankt voor deze beoordeling.

Goed en snel geregeld

Zeer tevreden, goede communicatie, komen afspraken na

Bedankt Gilbert. Veel plezier met de kalenders & tot ziens!

Ik heb voor mijn winkel diverse tassen bij jullie gekocht Voor elke klant is het een cadeautje als ik hun nieuwe kleding in zo n mooie tas doe Leuk om te geven Leuk om te krijgen

Dankjewel Wilma. Wat leuk je weer bij ons terug te zien voor deze tasjes. Ook deze keer weer ontzettend leuk geworden, inderdaad heel leuk om te geven en te krijgen, veel plezier ermee en tot ziens!

Super producten en snelle service

Met dit bericht laat ik jullie weten , dat we heel te vrede zijn . De samen werken om een *mooi logo te hebben op ons product. *het product is mooi afgewerkt. *snelle levering . Doe zo verder

Goedemorgen Yolanda, Super. Veel plezier met je bestelde tasjes. Fijne week!

Zeer tevreden, kwaliteit en wat een snelle levering!

Een aantal jaren al ervaring opgedaan met de service van Pinkcube. Dit bevalt prima en de geleverde artikelen zijn zoals de beschrijving is. Niks meer en niks minder. Indien ik weer promotieartikelen nodig heb, ga ik rechtstreeks naar de site van Pinkcube. Dik tevreden!!

Dankjewel Pien. We zijn heel blij met jou als klant. Veel plezier met de (rug)tasjes!

Bestellen ging vlot en soepeltjes

Heerlijk dat een bedrijf zo snel is en niet te ingewikkeld doet, met plezier een bestelling kunnen doen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. We proberen het bestellen van promotieartikelen zo moeiteloos mogelijk te maken. Daar werken we elke dag aan. Ons team wordt daarom heel blij van dit commentaar; het motiveert ons de lat nog hoger te leggen. Mocht je nog suggesties hebben hoe we het nog beter kunnen doen, horen we dat graag.

Mooie producten goed geleverd

Goede communicatie Logo druk is netjes en scherp Producten zijn mooi van kwaliteit Levering Op tijd

Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie review.

Super snel en je krijgt wat je vraagt

Ik bestelde pennen en binnen 2 dagen geleverd

Super Jacob, veel plezier met de pennen!

Snelle levering met mooi resultaat

Bestelling geplaatst en een logo aangeleverd. Omdat dit niet geheel leesbaar bleek gratis kleine aanpassing gedaan. Uiteindelijk mooi resultaat.

Wat fijn dit terug te lezen. Bedankt voor deze review.

Goede service en goed product.

Fijn geholpen.

Bedankt Dominique!

Goede Service, snelle actie

Bij jullie wederom de mutsen besteld, die weer snel zijn geleverd.

Super dat deze wederom naar wens zijn. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Goede kwaliteit, fijne service voor ontwerp en goede prijs

Veel plezier met je bestelling en bedankt voor deze mooie 10, daar doen we het voor.

Goed geholpen telefonisch - bestelling vlot en correct

Kwaliteit en prijs staan goed in verhouding - levering volgens de afspraak!

Dank je wel Frank!

Super mooie mutsen!

Mooie mutsen met het logo er mooi op

Super! Lekker warm voor aankomende winter :) Bedankt voor je beoordeling.

Enorm goede service

De service was top! Ik heb het ontwerp 100 keer laten veranderen en steeds bleven ze vriendelijk. Ook wanneer ik belde enorm veel vriendelijkheid. Goede prijs kwaliteit. Enorm snel aangekomen het product! 1 klein puntje is dat het spijtig is dat je enkel binnen het rode vak een ontwerp kan laten maken en niet over de hele fles.

We blijven je natuurlijk graag helpen ook al moet er hier en daar nog wat aangepast worden. De flessen moeten uiteindelijk wel zo worden zoals jij ze voor ogen hebt en dat is helemaal gelukt! Veel plezier met je bestelling en bedankt voor deze mooie beoordeling.

Perfecte prijs - kwaliteit - verhouding en snelle levering

Zeer tevreden over dit bedrijf. Voor de 2e keer pennen laten bedrukken. Ontwerp wordt door het bedrijf binnen een half uur voor je gemaakt en de levering van de pennen was al daags daarna. Top!

Wat een mooie woorden Monique. Dank je wel. Fijne maandag en tot de volgende keer. :)

Makkelijke site en top produkten

Gebruiksvriendelijke site met veel mogelijkheden. Product goed ontvangen.

Bedankt Thijs! :) Fijne maandag.

Goede en snelle service

Onze bestelling is snel in productie genomen en geleverd. De bedrukking ziet er goed uit. Vragen werden via de website en de telefoon snel en vakkundig afgehandeld.

Fijn te horen dat je goed door ons geholpen bent en het eindresultaat natuurlijk ook naar wens is. Bedankt Kees!

Een aantal keer een ontwerp laten aanpassen, maar uiteindelijk kwam het bij het goede ontwerp. Heel blij met de tasjes! Super service...

Ik vind ze ontzettend mooi geworden Joyce. Veel plezier met de tasjes en bedankt voor deze beoordeling!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!