Snelle levering van de bestelling!

Complete service!

Wat een service geeft Pinkcube! Er wordt meegedacht, zijn flexibel en hanteren een goede prijskwaliteit verhouding! Aanrader!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Mooie eenvoudige tas van goede kwaliteit. Leuk als giftbag, kleur en bedrukking waren perfect!

Zeer goede service

Snelle en goed verzorgde levering!

Ik ben tevreden over de bestelling en de levering.

Perfecte service

Mijn dossier werd super goed opgevolgd. De bedrukte notitie boekjes zijn zoals gewenst. Geen verrassingen, en perfecte communicatie

Goede service mooi product

Goede service mooi product

Mooi product en super snelle levering

Wij zijn heel goed geholpen door Pinkcube. Het product is nog beter meegevallen als verwacht en de service was super en heel snel.

Snel geleverd en goede communicatie

Binnen een paar werkdagen was de levering gedrukt en verzonden. De communicatie verliep uitermate snel en behulpzaam. Dank je wel!

prima en snel geregeld

Snelle reacties, snelle levering, artikelen zoals besteld ontvangen. Enige jammere is dat je bij elke wijziging weer een mailtje krijgt. mijn mailbox ontplofte. Dat zou toch anders moeten kunnen.

Mooi product, netjes bedrukt met mijn logo

Sinds het jubileum van mijn praktijk geef ik linnen tasjes mee met mijn logo. De tasjes zien er mooi uit en worden goed gebruikt.

Zeer tevreden!

De bestelling werd netjes en snel verwerkt. De artikelen zijn mooi en werden super snel geleverd. Heel blij mee!

Perfect geregeld (en meegedacht)!

Voor mij de eerste keer dat ik een product met mijn bedrijfsnaam liet maken. Eenvoudige maar mooie pennen. Mijn logo paste er niet in zijn geheel op, dus ik kreeg n voorbeeld met hoe het kon worden. Erg mooi gedaan! Bezorging ook vlot, dus ik heb Pink Cube in mijn adressenboek gezet :-)!

Pennen zien er goed uit en een snelle levering, echt geweldig

Producten zijn top en altijd snelle levering (sneller dan verwacht). Wij zijn blij!

UItstekende service

Er wordt meegedacht, vlotte service.

De communicatie is zeer goed en zeer tevreden met het product.

De mogelijkheden zijn eindeloos bij jullie, wat erg fijn is. Daarnaast is het ontwerp direct dezelfde dag klaar. Over (vaak) aanpassen wordt niet moeilijk gedaan, wat voor ons erg fijn was. De communicatie was fijn en we zijn tevreden met het geleverde product.

Volgens verwachting

Precies gegaan zoals verwacht, zelfs nog sneller en goede communicatie over levertijden.

Perfect!

Voor eigen bedrijf pennen laten bedrukken met ons logo. Goede prijs kwaliteit verhouding en ontzettend goed en scherp gedrukt. Ga hier zeker vaker bestellen. Levering na goedkeuring ontwerp was ook zeer snel! Erg tevreden.

Snelle service en bezorging!

snelle levering, mooi produkt

snelle levering, mooi produkt

Response en levertijd erg snel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ga zo door!

Vlotte samenwerking

Een hele vlotte samenwerking. Materiaal (keycords) ook zeer goed van kwaliteit en opdruk ook perfect!

snelle goede levering en advies

Goed advies ontvangen en na het opsturen van logo's is er door Pinkcube een mooi ontwerp en later eindproduct geleverd,

eigen mening

aangepast

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!