Lokale Topservice

Als bedrijf vind ik het belangrijk om lokaal te kunnen kopen. Pinkcube is een mooi bedrijf in de Achterhoek dat mij snel voorziet van kwalitatief goede producten. Ik kan altijd rekenen op een snelle reactie en dat de producten zorgvuldig worden verpakt.

Hoewel we graag met iedereen zaken doen, doen we dat extra graag met onze buren uit de Achterhoek. Dank voor je mooie beoordeling en tot de volgende keer! ^Wouter

Ziet er prima uit en snel gedaan

Ze hebben zelf een ontwerp voorgesteld, met hun ervaring hebben zij daar kijk op terwijl het voor mij eenmalig was dus prima gedaan ! Minder tevreden over de bezorger, ik had het pakket thuis verwacht maar het bleek op een afgiftepunt te liggen. Maar het produkt zelf ziet er gelikt uit.

Dank voor je mooie beoordeling, Rob, en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Vlotte communicatie

Duidelijk en prettige communicatie. Mocht er iets fout gaan wordt je ook meteen geholpen en goed.

We zijn blij met je mooie beoordeling van ons bedrijf, dank daarvoor! ^Wouter

prachtig om het logo van mijn bedrijf op een kwaliteitspen te zien

snel, super support en goede kwaliteit bedankt Team ORANGE-MOVE

Bedankt voor jullie mooie beoordeling en je aanbeveling. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Het product en de bedrukking is zo geregeld. De verzending/ontvangst was nog sneller dan vooraf aangegeven.

Ha Dennis, goed te horen dat je tevreden bent over Pinkcube en dat hier wil delen. Dankjewel! ^Wouter

Snelle levering en goede kwaliteit.

Dank voor deze super-beoordeling, blij mee! ^Wouter

Heel erg tevreden over proces, communicatie & product

We zijn heel erg blij met de tassen die we via Pinkcube hebben besteld. Proces was snel en goed op orde, fijn contact met de accountmanager en de tassen zijn kwalitatief erg goed. Dikke pluim!

We zijn meer dan tevreden met jouw mooie review, Marjolijn, dank daarvoor! ^Wouter

Gewoon TOP!

Voor de eerste keer bij Pink Cube besteld voor onze school. Een goede prijs voor de producten, een hele snelle levertijd en een prettige communicatie met de klantenservice van Pink Cube. Kortom: ik ben fan. Ga zo door.

Dank voor deze mooie beoordeling, daar zijn we erg blij mee. ^Wouter

niet fijn

een erg korte pen en precies waar je je wijsvinger zet, zit een versmalling, geen fijn gevoel.

Wat vervelend dat de pen tegenvalt. We spraken elkaar net en toen heb je aangegeven dat dit jouw ervaring met de pen is en dat je ook je collega's om hun ervaring gaat vragen. Daarna gaan we kijken hoe we dit gaan oplossen. We hebben contact! ^Wouter

prima ervaring,

Bestelling geplaatst. snelle levering en alles volgens afspraak. prima geregeld. dit was de tweede keer, en volgende keer zeker weer bij Pinkcube

Dank voor je mooie review en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Keurig en snel!

Heel goed geholpen met het ontwerp van te voren, na bestelling snel geleverd en hele goede kwaliteit! een aanrader

We zijn blij met je mooie beoordeling van onze service, dankjewel! ^Wouter

Mooie kwaliteit en top service en snelle levering

We hadden tasjes besteld het logo is door jullie gratis omgezet. Super

Graag gedaan, Get Fit Bootcamp. Veel plezier met de tasjes! ^Wouter

Super snelle reactie en heel mooi resultaat!

Duidelijke website, mooie collectie en snelle levertijden en snelle response op vragen.

Dankjewel voor je mooie review, Kees. Daar zijn we blij mee! ^Wouter

Perfecte uitlevering.

Zeer snelle uitlevering. Correct uitgevoerd.

Dankjewel voor je perfecte beoordeling, Petra! ^Wouter

Slechte levering

Nu de 2e keer dat de levering niet nagekomen wordt met de datum die ze vermelden bij het bestellen van het product. Je ontvangt dan mailtjes in je spam box met vertraging van de levering met een nieuwe datum. Waardeloos want ze verschuilen zich dat het een verwachte leverdatum is! Geen adres dus waar je vanuit kunt gaan dat je het op tijd binnen hebt zoals ze op de site vermelden, alles is een verwachte leverdatum! Heel vriendelijk als je er naartoe belt maar uiteindelijk heb je daar niks aan mocht je uitgaan van 10 werkdagen, het op voorraad is want het worden zomaar 20 werkdagen!

Hi Jeanneke, mijn collega's hebben vanmiddag contact met je gehad over je order en de verwachte leverdatum. Zoals het er nu naar uitziet ga je je order op tijd ontvangen. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, nemen we contact met je op voor een passende oplossing. Groet, Wouter

Services zoals je het verwacht!

Voor ons kerstgeschenk 250 exemplaren bij PinkCube besteld. Alle vragen die wij op voorhand hadden heeft Steven Meulenveld onwijs goed kunnen beantwoorden. Erg prettige service! Waarna wij met een gerust hart de bestelling konden plaatsen. De kwaliteit van het product, de snelheid van levering, de fijne levering (met steekwagen tot in ons kantoor) en de verpakking waarin het geleverd wordt zijn allemaal uitstekend. Voor de aankomende geschenken komen we zeker bij PinkCure terug.

Dank voor je mooie beoordeling van Pinkcube, ik heb je complimenten aan Steven doorgegeven. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Kwalitatieve pen met mooie personalisatie

De pennen schrijven niet alleen geweldig, ook werd bij het ontwerp rekening gehouden met de plaats en de grootte van de tekst en de afbeelding. Alles is perfect en duidelijk leesbaar. Zeer tevreden met het resultaat en de snelle service. Ik bestel graag een volgende keer weer bij Pinkcube.

We zijn blij met je mooie review, Imke! ^Wouter

top ervaring snelle super service

Heel goed, direct contact, geen moeilijk gedoe, duidelijk en uiteindelijk een heel snel en mooi resultaat.

Kijk, hierom willen we graag bekend staan. Dank voor je review! ^Wouter

Betrouwbaar en kwalitatief

Je word super goed geholpen. Je stuurt een ontwerp door. En dezelfde dag krijg je antwoord. Eens je besteld hoef ik maar 2 tot 3 dagen te wachten op men bestelling. Top firma

We zijn blij met je geweldige beoordeling van onze service en snelheid van handelen, Natalie, dankjewel! ^Wouter

Er waren wat problemen bij de eerste lay out. Maar er werd direct op onze bezorgde mail gereageerd. We ontvingen onze bestelling zeer snel en uiterst tevreden met wat we ontvingen. De chocolade is heel lekker en de wikkel errond zeer mooi.

Fijn dat je de chocoladeletters en het contact met Pinkcube waardeert, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Een enorme teleurstelling van de uiteindelijke druktechniek.

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Alles in opdracht gegeven en proefdruk goedgekeurd. Dag later bleek dat de beloofde druk (breed uitgeschreven bij het artikel) niet te realiseren was. Het formaat van de bedrukking moest voor de helft kleiner en het eindresultaat van de blinddruk was bedroevend. Het bedrijf werkt met een zeer irritant bestelsysteem, is arrogant en onbetrouwbaar. Door alle consternatie heeft deze productie, een onderdeel van een groot project, een groot nadelig gevolg gehad op het verloop hiervan.

Dag Erik, wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Ik heb je zojuist gebeld om te horen wat er is misgegaan maar kreeg je niet aan de lijn. Ik zal blijven proberen contact met je te krijgen om samen te onderzoeken met welke oplossing te geholpen bent. Je hoort van mij! ^Wouter

De service is goed

Dankjewel voor je mooie waardering van onze service, Chantal, daar zijn we blij mee! ^Wouter

Super goed geholpen en snel!

Maarten heeft ons enorm snel en efficient geholpen! Erg blij met de geleverde service voor ons kerstgeschenk aan al onze vrijwilligers!

Wat fijn dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan het kerstgeschenk voor jullie vrijwilligers! Dank voor je complimenten, ik heb ze aan Maarten doorgegeven. ^Wouter

Goede en duidelijke communicatie. Mooi ontwerp en snelle levering! Helemaal tevreden!

Blij met je mooie review van onze service, dank voor het delen! ^Wouter

Goed geregeld van a tot z

Goede service en het juiste product geleverd gekregen

Dank voor je mooie beoordeling, Eric! ^Wouter

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!