Goed contact, snelle levering en goede kwaliteit. Top!

Het contact met de medewerkers van Pinkcube was heel goed. Zodra de bestelling geplaatst was, was het binnen een week al binnen. De kwaliteit was ook heel erg goed. Zeker aan te raden als partij voor gepersonaliseerde relatiegeschenken.

Ondanks dat het uit Spanje komt, toch snel getekend en ontvangen

Kosten en product naar wens. Snelle levering. Kan niet heel groot afgedrukt worden, dat is wel jammer.

Gewoon goed en snel geregeld

Hebben 100 bidons besteld met Club logo. Binnen een week geleverd

Ik ben niet zo slim

Waarschijnlijk het verkeerde produkt besteld op basis van dat wat mij werd voorgeschoteld, maar erg teleurstellend een produkt te ontvangen waar ik zelfs de deur niet uit durf. Ik zal de schuld voor dit debacle op mij nemen, maar raad jullie aan een betere beschrijving te doen, en eerlijkere fotos te plaatsen van de producten. Erg ontevreden vanwege de misleidende fotos

Makkelijke en snel een leuk geschenk

Inmiddels een aantal keren een bedrijfsgeschenk uitgezocht en geregeld via Pinkcube. Zeer tevreden over het resultaat, de afwerking en de verzending.

Goede service, snelle levering

top!

snel geholpen, echte mensen aan de lijn en heel blij met het eindresultaat

Snel en duidelijke communicatie

Ik was verbaasd hoe snel en makkelijk het aanvragen van een offerte inclusief ene duidelijke opmaak van het artikel was. Bijzonder verrast van de snelle online service en zal zeker vaker gebruik maken van Pinkcube.

Zeer snelle reactie van designer en snelle aanpassingen na feedback. Correcte levertermijn en ook goed nageleefd. De producten zijn naar mijn mening zeer mooi uitgekomen!

Top Service!

Letterlijk binnen 24 uur in huis! Fijne communicatie via de telefoon!

Super. Veel plezier met de bestelling ^Margo

Perfect en goede kwaliteit!

De pennen die ik heb besteld zijn snel. keurig en perfect afgewerkt geleverd. Voor herhaling vatbaar

Bedankt John! Graag tot de volgende keer, fijne dag verder. :) ^Margo

Eenvoudige bestelprocedure

Snel en simpel besteld

Bedankt! ^Margo

Fantastische kwaliteit, sneller geleverd dan verwacht!

Ik was helemaal in de wolken toen ik bericht kreeg dat mijn gepersonaliseerde totebags geleverd zouden worden! Bij het openmaken nog meer; prima druk kwaliteit van het logo, en sterkte stof! Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt Eline, veel plezier met de tassen! ^Margo

Vlotte en uitstekende service

De gemaakte afspraken werden nagekomen, meer nog: de levering was sneller dan voorzien.

Bedankt Monica! Graag tot de volgende keer :) ^Margo

Vlotte en uitstekende service

Bedankt Monica! Graag tot de volgende keer :) ^Margo

Snelle levering en super service!

Pinkcube is zeker een aanrader. Wij hebben een aantal gepersonaliseerde artikels besteld bij Pinkcube. Ze passen jouw ontwerp aan tot het helemaal voldoet aan je eisen. Vlotte samenwerking en ook snelle levering.

Bedankt Sofie! Veel plezier met de bestelde items en graag tot de volgende keer :) ^Margo

Snelle levering en super service!

Goede en zeer klantvriendelijke service.

Bedankt en veel plezier met de mokken! ^Margo

Ik heb pennen met logo's laten bedrukken. Ik kreeg netjes een voorbeeld toe gemaild. Ik wilde uiteindelijk de pen aan 2 kanten i.p.v. 1 kant laten bedrukken. Hierover gemaild en dat was geen probleem. Nieuwe proefdruk ontvangen en daarna keurig een factuur met het nog resterende openstaande bedrag hiervan. Ik ben zeer tevreden!

Super persoonlijke en fijne service

We hadden last minute 500 tasjes nodig. In contact gekomen met Niels van Pinkcube, die ons heel fijn heeft geholpen. Uiteindelijk waren de tasjes zelfs nog eerder dan verwacht geleverd. Bedankt voor de hulp!

Super om te horen Violet! Veel plezier met de tasjes en graag tot ziens. ^Margo

Een toffe en klantvriendelijke ervaring

Het bestellen van mijn producten verliep heel vlot. Dankzij de mogelijkheid om een gratis proefdruk op te vragen, kon ik aan mijn raad van bestuur telkens het ontwerp vooraf voorleggen. De bestelling werd vlot geleverd en de klantendienst is erf vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van de geleverde producten is ook dik in orde.

Wat fijn om te horen Elke. Veel plezier met de tasjes en graag tot ziens :) ^Margo.

Wij zijn er heel erg blij mee!

snelle en goede service, snelle levering. bedankt voor het Paas presentje!

Wat leuk zeg! Hopelijk is het in de smaak gevallen :). Bedankt en tot ziens! ^Margo

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!