Goede en snelle service!

Zeer tevreden over het product, de bedrukking en de levertijd. Na enkele dagen werd mijn bestelling reeds geleverd. Zeer tevreden!

Dank voor je positieve reactie, daar doen we het voor! ^Wouter

snelle en correcte levering

goede kwaliteit

Fijn dat we aan je verwachting hebben kunnen voldoen! ^Wouter

Super goede ervaring met Pinkcube!

Super fijn bedrijf. er werd meteen een ontwerp gemaakt voor een waterflesje wat ik wilde bestellen. En binnen twee weken had ik gepersonaliseerde waterflesjes in huis! ziet er top uit! wij zijn er blij mee. Groet van Topslapen.nl

Dank voor je top-reactie, daar slapen wij goed van! ^Wouter

uitstekend

Snel het ontwerplogo ontvangen. Na akkoord supersnellen levering van de zonnebrillen met ons logo.

Goed beschermd tegen de zon nu! Bedankt voor de review^Sarita

Mooie bidons en snelle service

Bidons zijn handig in gebruik, lekken niet en het logo is strak en netjes afgedrukt. Aanrader!

Top om te lezen, bedankt!^Sarita

Goede kwaliteit en snelle service

De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Je krijgt een nette drinkfles voor een goede prijs. Logo is mooi afgewerkt en blijft goed zitten. Bij enkele flessen wordt het logo met de tijd wat minder strak, maar dat is bij de prijs onvermijdbaar. Al 200 flessen besteld en meer dan tevreden!

Bedankt voor jullie review ^Sarita

Leuke drinkbus met goede opdruk

Kwaliteitsvolle drinkbussen met goede kwaliteit van opdruk. Goede communicatie en levering.

Fijn om te lezen Emiel, bedankt ^Sarita

Mooie site met leuke spullen. Bij vragen: zeer snel antwoord. Ook snelle levering. Zeer tervreden.

Bedankt voor je review! ^Sarita

Vriendelijk, snel, netjes en meedenkend

De medewerkers zijn erg vriendelijk en meedenkend naar de mogelijkheden. Het product ziet er goed uit, wel zitten op sommige pennen nog een braampje, die haal ik weg en dan is het goed. Positieve reacties van mensen. Ze liggen goed in de hand, schrijven heerlijk.

Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn over onze services! Bedankt^Sarita

Top, goed geregeld en mee gedacht

Goed bedrijf, denkt in oplossing. snelle levering

Bedankt voor de review! ^Sarita

Great

I was looking to put together a sort of swag bag for my colleagues in celebration of a summer party. I worked with Clemens he was great worked through what I was looking for and provided prompt service.

Thank you Stephen, I will let Clemens know you liked his service! ^Sarita

Duidelijke website en aan de telefoon werd er goed meegedacht

Bedankt voor de review! ^Sarita

Na aanlevering van mijn gegevens bleek er een probleem te zijn met het aangeleverde. Daar kwam onmiddellijk bericht over zodat ik aanpassingen kon doorgeven en drie dagen later had ik mijn bestelling in huis. De balpennen blijken bovendien van een prettige kwaliteit die positief is ervaren door mijn klanten. Supergoed!

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze pennen, bedankt voor de review^Sarita

topkwaliteit snel geleverd

Snelle levering, mooi product, prijs kwaliteit is dik in orde

Top om te horen, dankjewel ^Sarita

Beide keren werd onze bestelling prima afgehandeld. Met name de laatste bestelling (notebooks met eigen logo) is goed bevallen door een snelle en efficiënte opvolging van de wijziging in kleur van het logo. Zonder problemen hadden wij in no time onze bestelling binnen, precies afgewerkt zoals we wilden.

Bedankt voor jullie fijne feedback! ^Sarita

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, goed geprint logo. Kwaliteit van product is redelijk.

Levering zoals afgesproken.

Contact met service afdeling verliep uitstekend. Aan mijn verzendings wensen werd zonder morren voldaan.

makkelijk en snel

Niet de eerste keer dat ik hier spulletjes bestel .. ik heb niet vaak heel veel nodig , maar dat zegt niet dat ik dan minder service krijg of langer moet wachten.. Ontwerpen en bestellen is zo gedaan , overzichtelijk en duidelijk geprijsd .

Fijne pennen, nette bedrukking

Fijne pennen, door de gekozen pen is de bedrukking iets aan de kleine kant.

Bedankt voor de review!^Sarita

Makkelijk contact, snelle en keurige levering

Mijn collega en ik hebben pennen besteld voor onze klas op de basisschool. Aan twee kanten bedrukt. Ik kreeg heel snel het format toegestuurd en daarna de pennen. Keurig netjes in een doos.

Fijn om te lezen, bedankt voor je review ^Sarita

Top pennen

Mooie goede pennen, schrijven fijn en de opdruk is mooi!

Bedankt voor mooie review! ^Sarita

Snelle levering, correcte klantenservice, goede kwaliteit!!

Bedankt Lien! ^Sarita

Klantvriendelijk en makkelijk te bestellen

Pinkcube is een klantvriendelijk bedrijf, je kunt altijd bellen met hulp over bepaalde ontwerpen of bestellingen. De datum dat ze leveren wordt tijdig aangegeven al voor je besteld waardoor je daar rekening mee kan houden. De leverdatum klopt ook (bijna) altijd of is eerder.

Bedankt Claire! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent ^Sarita

Snelle levering. Mooie kwaliteit

Lanyards met tekst besteld. Mooie kwaliteit goede bedrukking met accurate kleur. Heel blij mee. Snel geleverd en wijzigingen via de klantenservice gaan heel soepeltjes

Bedankt! tot de volgende keer bij Pinkcube ^Sarita

Spullen als beschreven maar helaas levering erg laat

Goed en vriendelijk geholpen tijdens bestelling, ook producten zijn kwalitiatief goed alleen helaas was alles net wat vertraagd en was niet alles op tijd voor ons evenement binnen. Advies is dus om tijdig alles te bestellen

Ah wat fijn om te horen dat de order naar wens is, vervelend dat de order wel vertraging heeft geholpen. Excuses hiervoor! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!