Snel, correct, uitgebreid assortiment

Ideaal dat er om meerdere proefdrukken gevraagd kan worden zonder extra kosten. Binnen een uur al de proefdrukken digitaal ontvangen. Daarna is het product makkelijk en snel te bestellen en ook de uitlevering gebeurt snel en correct waarbij regelmatig een update wordt gegeven van datum van levering. Het logo dat wij hebben laten indrukken, is ook precies de kleur die wij wensen.

Fijn dat je ons bestelproces waardeert en dank voor je aanbeveling. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Top meegedacht, uitstekende service, snel geleverd

Ik kan niets bedenken wat beter had gekund, dus een dikke 10 verdiend!

Dankjewel voor de maximale 10 punten, Renate. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Top meegedacht, uitstekende service, snel geleverd

Ik kan niets bedenken wat beter had gekund, dus een dikke 10 verdiend!

prima verlopen

we zijn tevreden

Dank voor je positieve beoordeling en aanbeveling. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Zeer goed en zeer snel

Op zoek naar bedrukte lanyards kwam ik bij Pinkcube terecht en op een paar seconden heb ik gevonden wat ik wou. De bestelling geplaatst, betaald, en in minder dan een week was mijn bestelling hier geleverd. Top service. En de kwaliteit ook zéker ok.

We zijn blij met je uitgebreide en positieve beoordeling. Dank daarvoor en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Fantastische pennen en super levering!

Ik besteld de pennen en wou deze graag twee dagen later ontvangen. Toen ik een bericht kreeg dat de verzending later zou zijn, heb ik gebeld. Ik werd ontzettend vriendelijk geholpen, er is meteen overlegd en ze hebben voor mij geregeld dat de bestelling toch al op vrijdag binnen is gekomen. Super bedankt, daardoor kon ik ze op tijd gebruiken!

Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen om je bestelling toch op tijd te ontvangen, Chloé. Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Geweldiĝggggggggggg

Dankjewel, Ed! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

Vriendelijk personeel aan de telefoon, helpen je waar je niet helemaal uitkomt. Snelle service en levering.

Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Hele mooie paraplu's

Ik heb voor het eerst besteld bij Pinkcube en zeker niet voor het laatst. De bestelling ging soepel, de bezorging super snel en het is goed ingepakt. De paraplu's zien er mooi en we zijn er heel blij mee. Een goed afscheidscadeau.

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Carolien. Daar zijn we blij mee. Veel plezier met en van de paraplu's en graag tot een volgende keer! ^Wouter

We zijn blij met je mooie review, Michaël. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

makkelijk en snel geregeld

prettig gesprek en snel geholpen en geleverd

Dank voor jullie maximale beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snel en goede kwaliteit

Het bestellen was snel geregeld en de beschikbare formats waren makkelijk om in te werken. De proefdruk was ook erg duidelijk. De levering was veel sneller dan verwacht.

Leuk om te lezen dat het zo makkelijk ging allemaal, bedankt! ^Sarita

Ik had snel producten nodig en dat is ook op die manier gegaan. Heel fijn.

Bedankt voor de review! ^Sarita

goed en snelle service

ik heb een goede en snelle service gekregen van het bedrijf. 5 sterren hadden ze gekregen als de 2de sample ook kreeg tegelijk met de 1ste.

Goedemiddag, bedankt voor de reactie, we nemen je feedback mee! Vaak komen de samples van verschillende producties waardoor het soms lastig is ze tegelijk te leveren. ^Sarita

Goede service met mooi resultaat!

Voor mijn bedrijf heb ik mooie pennen laten bedrukken met mijn logo. Er werd op vragen snel gereageerd en ik heb de pennen naar eigen smaak kunnen laten maken. Ben erg blij met het resultaat.

Blij dat je tevreden bent met onze pennen en onze service, dank voor je mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

Leuk product ontvangen, zoals beschreven. 5 sterren als je niet direct na het bestellen een standaard mailtje krijgt dat het langer gaat duren.

Dank voor je mooie beoordeling en je feedback. Helaas komt het soms voor dat een verwachte levertijd niet gehaald wordt. We proberen je dan zo snel mogelijk hierover te informeren. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Parfait

Création de bic pour mon métier de commercial. Parfait : qualité, rapidité, finition,... Rien à dire je recommanderais. Bien à vous,

Merci à vous et jusqu'à la prochaine fois! ^Wouter

Topkwaliteit aan een betaalbare prijs, met fijne ondersteuning door de klantendienst.

vriendelijk en professioneel

Ik werd goed geholpen, Pinkcube dacht zelf mee over het aanpassen van ons ontwerp zodat het mooier gedrukt zou worden. Snel, vriendelijk en professioneel.

Dank jullie wel voor deze mooie woorden en dito beoordeling. Daar zijn we blij mee! Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Mijn derde bestelling en er komt zeker wel een vervolg op. Makkelijk te doen en er komt vlot een beeld van de pen (in mijn geval) die helder maakt hoe het gaat worden.

We zijn blij met je mooie beoordeling op ons bestelproces en met jou als klant, Victor. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede service en snelle levering

Pinkcube denkt met je mee om een mooi logo te ontwerpen op de pen.

Fijn dat je onze pennen en ondersteuning waardeert. Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super geholpen

Mooie mokken geleverd gekregen voor ons bedrijf met logo's. Resultaat ziet er super uit! Tevens goede begeleiding gehad in het kiezen van de mok en het plaatsen van de logo's hierop!

Veel plezier met de mokken en dankjewel voor je mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer, ^Wouter

Blij met je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Klantvriendelijk,duidelijk en goede levering

De helpdesk is prima bereikbaar. Alle vragen worden duidelijk beantwoord.

We zijn blij met je mooie review op onze telefonische ondersteuning, dank daarvoor! Graag tot een volgende keer, ^Wouter

Leuk product, smaakt heerlijk en ziet er goed uit en mooi op tijd geleverd.

Zoals hierboven beschreven en attent dat er 150 stuks zijn geleverd bij een bestelling van 144. Wij konden zodanig even voorproeven.

Fijn dat de pralines snel zijn geleverd en ook nog eens lekker smaken. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.