Super!!

Ik ben ontzettend goed geholpen door Steven. Elk ontwerp heeft hij met mij doorgenomen en mij advies in gegegeven! Uiteindelijk voor een compleet andere fles gekozen maar ontzettend blij met het resultaat! Duizendmaal dank! Oprecht! Christel.

Wat een snelle service en top aflevering van het product! De Datum van levering is ook altijd correct!

Mooi product voor een keurige prijs

Mooie flesjes met opdruk. Waren snel in huis en zien er keurig uit. Kosten vallen erg mee.

Mokjes besteld in verschillende kleuren, goede hulp en een snelle afhandeling. We bestellen nog een aantal bij. Bedankt!

Het bestellen en leveren van de pennen ging weer vlot en vloeiend!

Betrof een herhaling van een eerdere bestelling met een kleine aanpassing. Simpel online te regelen, prima proefdruk via de mail, snelle afhandeling en vlotte levering! Over de pennen zelf krijg ik van klanten hele goede reacties: ze schrijven heerlijk!

zeer goed

snel en goed servies

Betrokken bij de klant

Ons bedrijf heeft dit jaar een aantal keer producten bij Pinkcube besteld zoals notitieboekje en truien. Goede kwaliteit en prima levering. Bij de laatste bestelling was er iets misgegaan met de bedrukking waardoor we in de knel kwamen met levering op het event. Pinkcube heeft het toch nog kunnen regelen en alles op alles gezet om de nieuwe items op tijd op het event te krijgen. Een betrokken bedrijf!

Snelle levering, goede kwaliteit-prijsverhouding

Het uploaden van het design werkte heel makkelijk en kregen ook een goede drukproef teruggestuurd. Ook over de prijs/kwaliteit verhouding ben ik zeer te spreken. Voor een full-color opdruk waren we bij andere partijen het dubbele kwijtgeweest. De pennen zelf werden snel geleverd en schrijven heel prettig.

de volle honderd % tevreden en correct geadviseerd en geholpen

HET CONTACT EN ADVIES WELKE IK GEKREGEN HEB IS PERFECT. ZELFS HEB IK NIET HOEVEN VRAGEN VOOR HET CADEAU(desinfectie flesjes) DEZE HEB IK VANZELF ONTVANGEN. DUS TOT NU TOE VOOR HERHALING VATBAAR. nu even afwachten hoe mijn tassen na bedrukking eruit zien

Steven is super!!

Fijn ervaring met Steven, behulpzaam en kundig!

Goede en snelle service

Snelle en goede reacties van de medewerker. Fijn om snel te kunnen schakelen. Goed meegedacht om tot een oplossing te komen voor een bruikbaar product.

Top service!

Gebeld om laatste order opnieuw te bestellen, direct geholpen en betaallink ontvangen. Nieuwe order direct zelfde week ontvangen, echt top!

Behulpzame mensen, supersnel geleverd, mooie pennen

Behulpzame mensen, supersnel geleverd, mooie pennen

Heel goed geregeld, prima communicatie

prima website, Heel goed geregeld, prima communicatie en goed volgens afspraak afgeleverd

Pinkcube denkt met je mee

De mensen van PinkCube denken met je mee. Mijn contact Steven Meulenveld is me daar steeds zeer behulpzaam bij.

Prima en betaalbaar geschenk voor onze medewerkers

Prima en betaalbaar geschenk voor onze medewerkers

Als leerkracht van de Hussel mocht ik een aantal jaren geleden stoffen Husseltassen met logo bestellen van onze Oudervereniging. aangezien deze inmiddels op waren, we delen ze uit aan elke nieuwe kleuter die komt, mocht ik nieuwe bestellen. En met een mailtje naar Pinkcube....................., ze hadden het logo, het model en de kleur nog in het archief, kunnen wij weer heel veel nieuwe kleuters blij maken! Super. Ps, ik hoef nu nog niets te bestellen, hoor, maar vind dit gewoon zo prima.

TOP!

Top bedrijf, snelle levering, als er iets onduidelijk is nemen ze contact met je op. Komen afspraken na! Kortom, top zoals het hoort!

Snel, netjes en op maat geholpen!

Er wordt met mij meegedacht in oplossingen.. en dat is het enige waar ik naar opzoek was. Top service! Dank allen (en in het bijzonder Steven)!

Last minute order, maar fantastisch geregeld door Pink Cube!

Voor onze trouwerij hadden we een spoedbestelling gedaan voor de cadeautjes die we de gasten mee wilden geven. De dame die mij hielp heeft er alles aan gedaan om het op tijd voor elkaar te krijgen en dat is gelukt! Wij waren super blij! H&K

Goeie levering

Goeie en snelle levering,

Top service!!

Zoals altijd, weer een super service. Alles werd weer goed uitgewerkt en de deadlines zijn vlot gehaald!

Erg goed en snel

Snelle service en goede opvolging van de klantenservice. Snel geleverd en goed meegedacht

Snelle reactie en top service!

Ik heb eigenlijk nooit echt tijd om dit soort zaken te regelen voor mijn bedrijf, en door de snelheid kijk je niet goed en bestel je (bijna) het verkeerde.... Gelukkig reageert Pinkcube supersnel en denken ze mee (ook als je zelf bij de bestelling zit te slapen) En dan hebben ze ook nog een heldere site, de snelle reactie op het ontwerp!

Keurig en snel

Makkelijk te bestellen, bij wijzigen geen probleem wordt snel aangepast en weergeven. Bestellingen worden snel en keurig geleverd.

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!