prima service, snelle levering

schitterend product

super!

Materiaal voor de verwachte levertijd ontvangen en de design is net zoals afgesproken.

Goede informatie, correcte afwikkeling, afspraak 100 % goed nagekomen., gewoon goed!

Goed materiaal geleverd

na heel wat mail over en weer een top ontwerp

Het duurde even voor het ontwerp kreeg wat ik in gedachten had maar steeds kreeg ik snel en vriendelijk reactie en aanpassingen in het ontwerp terug. Er had eventueel meer meegedacht kunnen worden maar ik begrijp ook dat je dat niet van het scherm af kunt raden. Ondanks dat het dus wat tijd kostte voor ik zelf helder had hoe ik moest verwoorden wat ik hebben wilde is het een heel tof product geworden ter promotie van ons coachings en trainingsbedrijf! Blij

gewoonweg prima!

De ervaring die ik met Pinkcub heb mogen ervaren is dat ze snel reageren, behulpzaam en erg meedenkend zijn. een groot pluspunt is als je bidons besteld met een logo dat je binnen een uur al een voorbeeld toegestuurd krijgt, zodat je meteen kunt zien hoe het eruit gaat zien.

Fijn om te lezen dat je onze service zo fijn hebt ervaren, bedankt! ^Sarita

Tevreden klant

Alles was keurig op tijd en vakkundig geleverd. Gehele proces is naar tevredenheid verlopen.

Fijn om te lezen Claudia, bedankt voor je review^Sarita

Goed advies gegeven goed bereikbaar en de bestelling is snel geleverd

Bedankt Wiebe! ^Sarita

duidelijk en vlot

Eerst wat zoeken ivm de opdruk maar na een chatberichtje was het duidelijk.

Fijn om te horen! ^Sarita

Snelle service + doeltreffende ondersteuning

Wij zijn heel goed geholpen geweest bij onze bestelling en zijn erg tevreden van het geleverde product.

Snelle service + doeltreffende ondersteuning

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Top producten met een zeer vriendelijke service

Snel en duidelijk contact met de medewerker. Zeer vriendelijk. Ook het product is precies zoals omschreven en de levertijd was ook heel rap. Wij zijn blij en verheugen ons op de reis met het leuke koffertje!

Fijn om te lezen, Bedankt en een goede reis alvast! ^Sarita

Snel en uitstekend gedaan

Voor de informatiemarkt van het Platform Benoordenhout bedachten we op het laatste moment dat we graag pennen met ons logo uit wilden delen. De medewerkers van Pinkcube hebben het logo en de naam van ons Buurthuis perfect verwerkt in het ontwerp voorstel. We hebben er niets aan hoeven te wijzigen. De prijs voor de pennen was ook helemaal oké. Dit is voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Fast, accurate and good service

We ordered a large volume of Parker pens that were both engraved and had our logo and slogan on the box and unlike other companies that quoted us two or even three weeks and said it would be "impossible" to do it faster, Pinkcube really came through for us and delivered in 5 working days! The personal contact was efficient and polite and we look forward to working with Pinkcube again in the future! Regards, The Nayak Team

Thank you Monika for the feedback! ^Sarita

Snelle schakeling

Onze bestelling van 2019 werd heel snel omgezet en gekopieërd naar een bestelling voor 2021. Ik schrok even toen ik daags voor de levering de drukproef moest goedkeuren omdat we al in een megakort tijdsbestek bestelden. Maar alles werd keurig op tijd en netjes geleverd! Mocht er iets mis zijn dan helpen ze je ook goed! Zeker een aanbeveling!

Bedankt voor je feedback Angela! ^Sarita

X

X

Bedankt! ^Sarita

Fijne communicatie, goede kwaliteit

Prima ervaring. De zending was paar keer vertraagd, maar steeds netjes gecommuniceerd en naar alternatieven gezocht. Ben toch gebleven bij eerste keuze. Blij mee, want kreeg ze van de week binnen en zag er top uit!

Wat fijn om te lezen! Bedankt^Sarita

Doen wat ze beloven

Aanrader

Bedankt!^Sarita

prima!

zorgvuldige afhandeling en afspraken precies nagekomen

Bedankt voor de feedback! ^Sarita

Lekker makkelijk allemaal

Alles is snel en boven verwachting geleverd, dus dik tevreden over Pinkcube:-):-)

Wat fijn om te lezen, bedankt! ^Sarita

Foutloos traject van bestelling tot levering

Goed advies gekregen, voorbeelden tijdig geleverd en vervolgens de geplaatste bestelling binnen de afgesproken tijd ook afgerond

Fijn dat je tevreden ben over de adviezen die je hebt gekregen! ^Sarita

Top Servies

een top ervaring. Ik bestelde online meerdere dingen. Maar ook met opdruk. toen ik de opdracht verzonden had. Kreeg ik later een telefoontje van Pinkcube. Zo kon ik me verhaal doen en uitleggen waarvoor het was en wanneer de deadline was. en dat ik het fijn vond om een proefmodel te kunnen krijgen. En dat kon. Zo kon ik me keuzen van het product aanpassen of niet. Echt heel fijn

Top, bedankt! ^Sarita

Geweldige service en chocolade

Mijn vragen werden super snel opgelost dus service was gewoon top! Chocolade ziet er gewoon perfect uit! Smullen en genieten van de kwaliteit dus!

Lekker! Geniet ervan, bedankt ^Sarita

Snelle levering, goed produkt!

Mooi product, gratis verzending

Bedankt voor de review! ^Sarita

Topervaring!

Heel gemakkelijke en gebruiksvriendelijke website, snelle levering en heel tevreden van het eindresultaat (pen met gravering).

Bedankt Liesbet voor je review! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!