Zeer goede service

Zeer handig om exact te weten wanneer alles geleverd wordt en dit werd ook nadrukkelijk nageleefd! Zeer tevreden van de bedrukking van mijn gadgets.

Prima geholpen door de medewerkers en een heel mooi product afgeleverd!

De medewerkers hebben mij prima persoonlijk geholpen. Het overleg over de uitvoering verliep ook prima. Ik ben heel tevreden over de geleverde sleutelhangers! Bedankt!

Mega

Snelle service. Snelle levering. Goed geholpen

Prachtig

Alles was piekfijn in orde,zowel het ontwerp als de levering,top team

Het was heel goed alleen kwamen wij er later achter dat niet op alle paraplu's een logo was bedrukt die hebben we er uit gehouden omdat we dat niet konden meegeven.

Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de paraplu's met logo, vervelend om te horen dat dit niet bij alle het geval was. Neem even contact met ons op kijken we even samen naar een oplossing 0314-820303

Ik wou dat elke leverancier de klant zo behandelde als Pinkcube!

Ik had gele pennen besteld maar kreeg meer de kleur oranje binnen. Na mijn telefoontje is dit meteen netjes, vriendelijk en respectvol opgelost door mij een nieuwe zending pennen te sturen die ook inderdaad echt geel is. Kosteloos verzonden en binnen 1 dag. Petje af Pinkcube!

Bedankt voor deze mooie review en dat wij jou blij hebben kunnen maken! Worden wij ook weer blij van hierbij Punkcube! ^Sarita

snelle service, goed product

De bestelling kwam sneller dan vooraf was aangegeven.

Dat is altijd fijn toch :) ^Sarita

Makkelijk en snel

Heel gemakkelijk kun je een product kiezen en met je logo aanpassen en supersnel ontvang je dan je gekozen product. Precies zoals op het voorbeeld. En dan zie je dat je ook nog eens een bijdrage hebt gegeven aan de cliniclowns. Helemaal top.

Bedankt voor de mooie review! Ja top he dat je hiermee ook Cliniclowns steunt ^Sarita

Wauw wat een snelle en fijne service

Bestelling ging perfect. Erg duidelijk allemaal, goede prijzen, duidelijke communicatie en snel geleverd. Pennen schrijven zo fijn! Ivm ziekte kan ik vaak pennen niet lekker vasthouden of een kaartje mee schrijven maar met deze pennen wel. Pennen waren cadeau voor iemand maar kreeg via hem een aantal mee. Volgende keer bestellen we zeker weer hier.

Ah Ilse wat fijn om te horen dat deze pen dan wel zo fijn voor je is! Bedankt voor je mooie feedback ^Sarita

Meedenken en op tijd leveren

Meerdere keren besteld nu. Altijd snelle reactie, mensen die meedenken en op tijd leveren. Daar kan je wat mee als je een evenement organiseert. Dank voor jullie service.

Bedankt Vicky voor de review! ^Sarita

Meedenken en op tijd leveren

Bedankt Vicky voor de review! ^Sarita

Meedenken en op tijd leveren!

Meedenken en op tijd leveren!

Snelle levering en mooi resultaat

De tag werd op tijd en snel geleverd. De tag had ook het gewenst resultaat. Als ik 1 minpuntje mag geven, dan is het dat er heel weinig schrijfruimte is om te noteren.

Bedankt wij zullen je feedback meenemen. ^Sarita

Mooie producten

Bij Pinkcube weet je altijd waar je aan toe bent, duidelijke tijdslijnen en de producten worden altijd zorgvuldig verpakt en op tijd geleverd.

TOT Team bedankt!^Sarita

Snel en goed geleverd

Tassen waren snel bedrukt en geleverd. Goede kwaliteit. heel fijn!

Wat Fijn! Bedankt!^Sarita

Snelle levering & bestelling

Redelijk handige website om bestelling & ontwerp te maken. Ondanks een aantal wijzigingen toch snel geleverd uiteindelijk.

Fijn om te horen dat jullie onze site als prettig hebben ervaren! ^Sarita

Perfect!

Snelle gemakkelijke communicatie met Pinkcube en super snelle levering van de pennen.

Bedankt! ^Sarita

Top bedrijf, snelle en makkelijke afhandeling en goed product!

makkelijke webshop, snelle levering.

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

goede service

Een goede service, denken met je mee, snelle levering Ik bestel een volgende keer weer !

Bestellen polyester rugzakje met opdruk .

Na het bestellen kreeg ik snel reactie. Meesturen vh logo ging heel makkelijk. Terwijl ik alleen maar een foto had. Voorbeeld tasje goed te zien. Bericht gekregen toen het opgestuurd werd. Dus prima gegaan.

Fijn om te horen, bedankt! ^Sarita

altijd perfect

meerdere keren spulletjes besteld en altijd een perfecte levering, en met heel vriendelijke mensen. daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. groeten John H.

Bedankt John! Tot de volgende keer bij Pinkcube! ^Sarita

Sublieme klantgerichtheid!

Ik bestelde de tassen online. Elke wijziging werd netjes doorgevoerd. Er werd geen druk gelegd of gezeurd over aanpassingen. En .... de kwaliteit is fantastisch. De kleur van de opdruk is net zoals gewenst!

Bedankt Wenneke, fijn om te horen dat je zo tevreden bent!^Sarita

Prima ,

Net bedrijf denken met je mee . Snelle levering , goede kwaliteit .

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!