No nonsense

Bestellen zonder veel moeite. Plezierige afhandeling van begin tot einde. Mijn complimenten!

Goedemorgen Jerry. Dat is ontzettend fijn om te horen, daar doen we het natuurlijk voor. Bedankt!

Super snelle service en levering!

Correcte en duidelijke informatie op de website!

Bedankt Emma!

De stylo’s die ik besteld hebben kwamen zelfs een dag vroeger en er zat een toffe persoonlijke boodschap bij!!!

Super Viktor! Veel plezier met de stylo's en graag tot ziens. :)

Goede prijzen en snelle opvolging van ons order

Bij het vergelijken van prijzen waren deze van Pinkcube één van de betere. We werden ook goed en snel geholpen met al onze vragen.

Bedankt Boudewijn! Fijn te horen. Prettige dag.

Goede ervaring, snelle en excellente service.

Goed geholpen voor, tijdens en na mijn bestelling met duidelijke communicatie en een snelle service.

Super dit terug te horen Renske, veel plezier met de tassen en we zien je graag bij ons terug. Fijn weekend!

snel en accuraat

Professionele begeleiding van productkeuze tot druk en levering. Snel en efficiënt en ze zoeken altijd naar de beste oplossing voor hun klanten

Ontzettend bedankt Bart en wat zijn het ontzettend leuke tasjes geworden. Fijn weekend gewenst en tot de volgende keer!

snel en accuraat

Prima en betrouwbaar

Prima bedrijf, snelle services en niet duur

Bedankt Frank! Graag tot ziens :)

Zeer goede service

Too service. Zeer goed product met scherpe prijs en snelle levering.

Bedankt Bert! Veel plezier met de pennen.

Pinkcube denkt goed met je mee in mogelijkheden!

Ik wilde geen standaard bestelling. Het contact met Pinkcube verliep prima. Er werd goed met mij meegedacht en het resultaat is top!

Wat fijn om te horen Truus. Het is inderdaad een kleurrijke verdeling van hesjes geworden, super! Graag tot de volgende keer!

Prima ervaring

Pinkcube levert snel en zonder problemen. De pennen waren al eerder besteld, dus opdruk was bekend. Fijn als dit soort bestellingen zonder problemen verlopen!

Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling! We zien je graag weer bij ons terug. Fijne dag.

zeer snelle offerte, digitale drukproef en levering

Goede service, dit bedrijf snapt wat de klant verwacht!

Wow. Daar worden we stil van! Hartelijk dank voor het prachtige cijfer en de mooie woorden. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. ^Liselotte

Heel heel goed

Prachtige bedrukking correcte levering

Dankuwel voor deze mooie woorden en het prachtige cijfer. Zo krijgt deze grauwe dag een vrolijk en zonnig tintje. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Bestellen gaat snel en simpel

Ik wilde opnieuw pennen bestellen. Dat ging echt binnen enkele minuten. Programma wijst de weg. Ze waren ook snel in huis. Super service

Het is ons doel om bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Heel fijn om te horen dat het programma goed werkt voor u! Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot de volgende keer?! ^Liselotte

klantvriendelijk en snelle levering

klantvriendelijk ben ik geholpen via chat met een herhaalbestelling de bestelling was al snel binnen. Dat maakt het voor ons makkelijker om te bestellen.

Dag Gwen, wat fijn om te horen dat de bestelling snel binnen was. Graag help ik je de volgende keer weer! Groet, Niels

supergoed

enthousiaste en attente klantgerichte organisatie. Hebben ons goed geholpen bij het verzorgen van de bedrukking van de producten. Levering ook snel en goed. Prijsstelling scherp. Ga zo door!

Bedankt voor deze mooie woorden! Fijne dagen gewenst en tot volgend jaar! :)

In 1 Woord "SuperService"

Zeer goede persoonlijke service. Zeer tevreden met de gebreide mutsen met ons LOGO. Zeer klantvriendelijk en doet er alles aan om de oplossing te vinden. Zeker een Dank je wel voor de hulp van Niels Terlouw TOP!!!! Grtjs, Christel,

Super om te horen Christel! Graag gedaan en heel veel plezier met de mutsen! Graag help ik je de volgende keer weer^ Niels

Uitstekende afhandeling van klacht

Voor bedrijfspakketten een aantal artikelen afgenomen die helaas met de levering beschadigd geraakt zijn. Vanuit PinkCube een onwijs goede afhandeling voor deze problemen. Het initiatief om met een oplossing en tegemoetkoming te komen, komt volledig vanuit het bedrijf en hier zitten ze erg kort op.

Super dit te horen Sanne. Daar doen we het voor! Fijne dagen en tot de volgende keer :)

Goede prijs en snelle levering!

Kwalitatieve drinkfles voor een goede prijs en met een snelle levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Leuk en praktisch product

Het bestellen van de koeltassen ging eenvoudig. Omdat het een levering in het buitenland betrof ben ik in contact geweest met de klantenservice, dit contact verliep goed. De reacties op de tas van derdern zijn enthousiast.

Super Sabine, bedankt. Veel plezier met de tasjes.

De bestelling van mijn notitieboek ging vlotjes. Helaas was er eerst een verkeerde kleur gedrukt en was ik genoodzaakt een klacht in te dienen. Na een initiële slechte reactie daarop is vervolgens persoonlijk contact met me gezocht en konden we samen onderzoeken wat er was gebeurd. Hebben alle betrokken partijen veel meer aan. Helaas bleek uit de gratis herdruk dat een lichte kleur kleurvast drukken op dit product niet haalbaar blijkt. Ook dit is goed opgepikt. Zo maak je van een in eerste instantie geïrriteerde klager een klant die een positieve recensie achter laat.

Wat fijn dat we dit goed voor je hebben kunnen oplossen waardoor je inderdaad nu zo'n positieve recensie achterlaat. Bedankt. Prettige dag Yvette!

Goede communicatie en snelle levering

Ik heb waterflessen met eigen logo besteld. Proefdruk was snel klaar en na akkoord kwam de levering eerder dan verwacht. Flessen zien er top uit!

Veel plezier met de flessen! Bedankt voor deze beoordeling.

Bedankt Patrick!

Snelle, correcte, kwalitatieve goede service en artikelen

Ondertussen mijn tweede maal dat ik bij jullie bestel en al tweemaal zeer tevreden geweest een hele correcte service zeer goede kwaliteit van de producten en enorm snel !!! Zeker een aanrader

Fijn te horen Margo. Veel plezier met deze bestelling en dan zien we je vast snel bij ons terug :).

Super netjes geleverd, en goed product.

Op tijd geleverd, goed product, en schrijft ook nog eens super. Blij mee.

Super. Veel (schrijf)plezier en graag tot ziens!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!