Erg teleurstellend zo'n onleesbaar logo

Helaas zijn de pennen die wij hebben laten bedrukken niet zoals gewenst. Het logo van ons bedrijf is ontzettend klein gedrukt waardoor dit onbruikbaar is al promotiemateriaal. Een ontwerper heeft dit design voor ons gemaakt en wij gingen er vanuit dat zij rekening houden met leesbaarheid en 'ware grootte'. Waarom zou je zoveel geld uitgeven voor pennen als je logo amper te zien is? Erg jammer dat er totaal niet met ons is meegedacht of geadviseerd is hierin. Contact met de klantenservice levert helaas ook niets op, zij geven aan dat ze hier geen klacht van kunnen maken. Volgens mij genoeg reden voor een klacht? Erg jammer dat het bedrijf liever geld verdiend dan tevreden klanten achterlaat. Wij hadden graag een tegemoetkoming gehad om de ervaring met dit bedrijf positief af te ronden maar ze laten je gewoon in de kou staan.

Eerst twijfelachtig daarna gewoon goed!

Omdat ik voor een speciale gelegenheid mijn gasten een leuke goodybag wilde meegeven heb ik diverse artikelen bij Pinkcube besteld. Aanvankelijk lukte het me niet om via de website een goede pen te bestellen en heb ik om telefonische begeleiding gevraagd. Dit kreeg ik niet naar wens. Na diverse pogingen is het uiteindelijk gelukt om 3 producten naar wens te bestellen onder begeleiding van een medewerker. Het eerste is op tijd binnen en geheel naar mijn zin! Ik wacht nog op de bedrukte Stylus pennen en de pleisters in een bedrukte cassette. Maar hopelijk zijn die ook op tijd in mijn bezit.

Zeer slechte en onvriendelijke klantenservice

Contact opgenomen met de klantenservice omdat de leverdatum van mijn bestelling telkens werd uitgesteld. Medewerkster had totaal geen begrip en toonde zeer onrespectvol gedrag. Teleurstellend.

Zeer slecht

Order niet op tijd geleverd ondanks de garantie dat dit wel zou gebeuren. Pas op de dag dat de order geleverd zou worden horen dat het niet geproduceerd is en daar niet van op de hoogte worden gebracht is ronduit slecht. Nooit meer zaken doen met dit bedrijf.

Wat een service!

Gewoon 1 woord: TOP! Snel geleverd, goede samenwerking voor ontwerp. Vlot reageren en een goed resultaat, zeker aan te bevelen!

Onleesbare tekst

Ik heb reclamepennen laten bedrukken waarbij de tekst zo klein is gedrukt dat het onleesbaar is en ik ze niet aan mijn relaties kan geven dat zou afbreuk doen aan mijn bedrijf. Men beweert dat de pennen wel leesbaar zijn maar dan moet je een loupe gebruiken. De enige oplossing zou zijn de pennen terug te nemen en een goede kwaliteit te leveren, maar dat word helaas niey aangeboden. Voir mij een eenmalige bestelling bij dit bedrijf. Zeer teleurstellend

Zeer duidelijk en hulpzaam

Van begin tot eind goed geholpen.

Je wordt super geholpen.

Ik werd snel en vriendelijk geholpen toen ik twijfel had over de kleur van het logo. Het product kwam ook sneller binnen dan verwacht,

Goede service en knap resultaat

Schuifpuzzeltjes met foto besteld als bedankje bij een huwelijksfeest. Eerste ontwerp was niet hoe wij het bedoeld hadden maar werd snel rechtgezet. Het resultaat was erg mooi en iedereen vond het geweldig origineel.

Al meerdere malen onze tassen laten bedrukken bij Pinkcube. Vriendelijke personeel en snelle service.

Efficient!

Fijne, efficiënte en duidelijke communicatie

Heel tof wat PinkCube aanbiedt, ik liet waterflesjes maken met een foto en tekst erop. Kleur dop kan je kiezen. Goed contact, levering conform afspraak. Netjes verpakt. Erg blij mee.

Fijne communicatie en snelle levering van een heel mooi product.

zeer goede en vriendelijke communicatie met goede service

altijd vlug antwoord en bruikbare oplossingen

goede service, snelle levering, prima product

De indeling van het logo en de tekst op de pen is snel en goed verzorgd door Pinkcube en het eindresultaat is prima.

Bedankt voor de beoordeling Jan! Veel schrijfplezier gewenst. ^Liselotte

fijne en vriendelijke medewerkers, goed product!

goede service en goed product!

Bedankt voor het mooie compliment, ik ga het doorgeven aan mijn collega's. Een hele fijne dag gewenst! ^Liselotte

Eenvoudig, snel, top en verzorgd bezorgd!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben met de service van Pinkcube. Het was voor mij heel eenvoudig, via een paar simpele stappen op internet, de pennen met mijn eigen logo te bestellen welke ik graag wilde. En een vraag werd snel en duidelijk beantwoord. De levering was bijzonder snel en goed. Ik ben zeer content met de pennen. Bedankt!

Geweldig wat een bijzonder mooi compliment. Hartelijk dank hiervoor. Het mooie weer hielp al mee, maar nu straalt iedereen hier op kantoor. Fantastisch! Hier doen we het voor.. ^Liselotte

Uitstekende service en voldoet aan de verwachtingen!

Snelle service, de aangeboden afspraken worden nagekomen. Verder voldoen de producten exact naar de verwachting!

Heel fijn om te horen! Bedankt voor de mooie review; ik geef de feedback door aan het team. Tot de volgende keer?! Fijne dag nog! ^Liselotte

Mooie rugzakjes

Rugzakjes besteld (bedrukt) Prachtige kleur en erg mooi bedrukt. Wij zijn tevreden!

Geweldig! Fijn om te lezen. Bedankt voor de mooie beoordeling. Tot de volgende keer! ^Liselotte

Vlotte service en correcte levering

Goed geholpen bij het ontwerpen en stipte opvolging bij bijkomende vragen over kleurenkeuze. Ons contactpersoon stond altijd klaar en liet binnen een korte tijd telkens van zich horen.

Ik ga het compliment doorgeven aan je contactpersoon. Wat een mooie review. Hartelijk dank hiervoor. Hopelijk tot de volgende keer! ^Liselotte

super service

Een super fijne service. Fantastische website waar je gemakkelijk je bestelling kunt plaatsen en ook snel een proefdruk van je desbetreffende product ontvangt.

Een prachtig compliment, wow! Hartelijk dank voor je review en veel plezier met je bestelling. ^Liselotte

Helemaal verliefd!

Het was supersnel geleverd en het team dacht goed met mij mee over de mogelijkheden qua opdruk. Toppie!

Wat leuk Floor om te lezen dat je tevreden bent! Dankjewel voor de review^Sarita

super!

snel te bestellen, goede begeleiding, snelle levering. Wat wil je nog meer?

Bedankt voor de review! ^Sarita

Prima product en snel geleverd

Heb mijn bestelling snel ontvangen en ook de kwaliteit was top. Ga hier zeker vaker bestellen.

Bedankt! Tot de volgende keer bij Pinkcube^Sarita

Snel en goed geregeld!

Ik heb ontzettend snel een offerte ontvangen, snel geregeld en geleverd! Erg blij mee!

Bedankt voor de review! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!