Goede service en snel geleverd!

+ Goede service Mijn pakket bleef maar niet toe komen (4 weken was dit vermist, en de medewerkers zijn blijven zoeken naar een oplossing waar dit was) Uiteindelijk is dit uitgekomen. + Snelle levering Het ene deel van de bestelling is in de week zelf al toegekomen. + Goede uitleg via telefoon Om alles goed te bestellen was er gebeld naar Pinkcube. Alle vragen werden goed beantwoordt. + Kwaliteit Tot nu toe, hebben we geen klachten hierover.

Goede, heldere en snelle communicatie

Fijne en makkelijke website Communicatie loopt snel en soepel Bestelproces ook makkelijk

bestelling veel later

De pennen zijn echt goed, alleen had ik ze besteld voor een grote training, op de site zouden ze dik een week eerder geleverd worden waarop ik ze besteld heb, direct werd de datum verzet, dus na bellen werd me gezegd dat een een ander apparaat hadden waardoor er vertraging was, er werd me toen verzekerd dat ik ze voor 1 okt zou hebben, helaas kwamen ze op 1 okt aan om 17 waardoor ik niks meer had aan de pennen

TOP

Bestelling was zelfs 1 dag vroeger geleverd!

Top service! aandacht voor de klant!

Super service en snelle levering. Er word met de klant meegedacht naar oplossing en het vinden van de juiste artikels.

Makkelijk en snel besteld

Wij waren opzoek naar bedrukte pennen, kwamen al snel bij jullie terecht. Snel en makkelijk bestelsysteem met een vlotte digitale proef. Echter een klein puntje van kritiek, op de website staat een bepaalde verwachtingsdatum van ontvangst. Deze bleek echter 6 dagen later te zijn dan op de website aangegeven. Pinkcube zit in principe bij ons om de hoek, dus ook nog een fijn lokaal!

Alles mooi en binnen de afgesproken tijd ontvangen

Balpennen van heel goede kwaliteit, Mooie afwerking, Top kwaliteit

Uitsetekende service

Lastig last minute traject maar super begeleiding.

zeer goede ervaring

Hele fijne site om relatiegeschenken te bestellen. De ontwerpen liggen na een paar uren al klaar en voorzien van feedback. Indien nodig zijn zij telefonisch ook goed bereikbaar. De prijs kwaliteitsverhouding is goed. Voor mijn volgende geschenken, weet ik waar ik moet zijn.

geweldig

gisteren besteld vandaag binnen dat klopt helemaal jammer dat de kleur pen niet geel is maar meer goud kleurig

PROFFESIONEEL EN SUPER SNEL ANTWOORD

VRIENDELIJKE MEDEWERKERS MET SNELLE ANTWOORDEN

Super service en fijn contact.

We hebben een fijn contact gehad met de klantenservice, de pennen zouden woensdag geleverd worden maar door een foutje was het pakketje blijven staan en werden ze pas donderdag bezorgd. Er is toen een oplossing bedacht en de pennen zijn rechtstreeks naar de beurs gestuurd, er werd goed meegedacht en goed gehandeld. Dank daarvoor!

Super snelle acties en levering!

mooie kleuren ,hippe pen.

Top geregeld, goed product, mooie bedrukking. vlotte levering.

Binnen een week het product prima binnengekregen.

Prijs kwaliteit goed product!

Eventjes leek het een mindere ervaring te worden omdat het product niet op tijd geleverd ging zijn. Maar de mensen van pinkcube hebben zeer snel gehandeld en met spoeddelivery toch tijdig kunnen leveren. Dus prima service!

Helemaal top

Snelle levering van een grappig product. Drukwerk was ook goed.

Snelle levering en mooie producten

De producten worden elke keer weer snel geleverd, goede kwaliteit en mooie kleuren ! Heel tevreden!

Ze leveren wat ze beloven, op tijd en goed.

Ik had met spoed 100 bedrukte pennen nodig. Na het bestellen van de order ontving ik bericht dat de pennen mogelijk later dan gepland geleverd zouden worden. Een telefoontje was voldoende om dit op te lossen. De order werd naar voren gehaald zodat ik de pennen alsnog op tijd in huis had.

Top levering met persoonlijkheid :-)

Het was een dringende opdracht waarbij Pinkcube mij fantastisch heeft bijgestaan. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Correct en daadkrachtig. Ik ben zeer blij met het resultaat en zal zeker niet na laten verder te bestellen of jullie bedrijf aan te bevelen. Doe zo verder. :-)

Bestelling zou later binnen komen..na verzoek om toch eerder te bezorgen is het alsnog de volgende dag gelukt.. héél blij mee.

Iedere keer weer perfect

Sinds een aantal jaren bestel ik het e.e.a. via dit bedrijf en ik word binnen een paar minuten te woord gestaan via telefoon, via e-mail. Alles kan en in no time is alles goed geregeld.

prima prestatie

prima prestatie. Omdat de info op de website over leveringstijd niet helemaal klopte is na telefonisch overleg toch op tijd geleverd. Pennen zagen er prima uit

Zeer vlotte en correcte begeleiding, verwerking en levering

Er kwam heel snel een digitale proefdruk, precies zoals wij het wensten. Eenmaal besteld en betaald, kwam de levering zelfs vroeger toe dan voorgesteld.

Ontzettend balen…

Wat ontzettend jammer dat ondanks extra contact met klantenservice en de bevestiging van datum verzending, de pennen met logo de dag nadat we ze nodig hadden binnen kwamen.

Grutbroek 17

7008 AK Doetinchem

0314 - 820 303

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.