UItstekende service

Er wordt meegedacht, vlotte service.

De communicatie is zeer goed en zeer tevreden met het product.

De mogelijkheden zijn eindeloos bij jullie, wat erg fijn is. Daarnaast is het ontwerp direct dezelfde dag klaar. Over (vaak) aanpassen wordt niet moeilijk gedaan, wat voor ons erg fijn was. De communicatie was fijn en we zijn tevreden met het geleverde product.

Volgens verwachting

Precies gegaan zoals verwacht, zelfs nog sneller en goede communicatie over levertijden.

Perfect!

Voor eigen bedrijf pennen laten bedrukken met ons logo. Goede prijs kwaliteit verhouding en ontzettend goed en scherp gedrukt. Ga hier zeker vaker bestellen. Levering na goedkeuring ontwerp was ook zeer snel! Erg tevreden.

Snelle service en bezorging!

snelle levering, mooi produkt

snelle levering, mooi produkt

Response en levertijd erg snel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ga zo door!

Vlotte samenwerking

Een hele vlotte samenwerking. Materiaal (keycords) ook zeer goed van kwaliteit en opdruk ook perfect!

snelle goede levering en advies

Goed advies ontvangen en na het opsturen van logo's is er door Pinkcube een mooi ontwerp en later eindproduct geleverd,

eigen mening

aangepast

Supersnelle en heel goede service

Voor de sluiting van de school voor alle leerlingen een mooie lunchbox laten maken. De service was erg goed, er was tijdens het ontwerp en bestelproces altijd iemand beschikbaar en dit heeft heel goed geholpen. Het resultaat is erg mooi en ik vind het een mooi afscheidscadeau!

Contact en service prima

Erg oplossingsgericht!

Vanaf het begin fijn en snel geholpen. Tijdens het proces kwamen we erachter dat de leverdatum niet haalbaar was, maar daar hadden jullie al snel een oplossing voor! Hartelijk dank voor het meedenken.

Perfect!

Al eerder wat besteld en deze keer daar een nabestelling van gedaan. Kon het zo aanklikken en de bestelling was klaar! Top!

Topservice!

Ik heb pennen besteld met logo waarbij ik een paar keer heb gewisseld van ontwerp. Altijd een vriendelijke en geduldige pen of stem aan de lijn. En de prachtige pennen waren op tijd toegekomen!

Heel praktisch, direct ontwerp zichtbaar en snelle levering

Heel praktisch, direct ontwerp zichtbaar en snelle levering

Snelle levering en mooi resultaat.

Super fijn dat de pennen zo snel geleverd konden worden! Ook vind ik het resultaat mooi. En dit alles voor een mooie prijs.

Betrouwbaar.

Wij hebben al meerdere keren aangekocht bij Pinkcube, en we zijn heel tevreden over de snelle en correcte service.

Erg tevreden

super snelle service! Heel blij met de petten

Supersnelle service

Besteld en ontvangen

Moeizaam ontwerpproces, kwaliteit kan zeker beter

Het ontwerpen van de bestelde pennen duurde onnodig lang. Het uiteindelijke resultaat viel wat tegen. De kwaliteit liet te wensen over. Wel een nette oplossing aangeboden gekregen om het “probleem” op te lossen.

Uiteindelijk tevreden

Mijn order is geannuleerd op 13-05-2020 en het door mij betaalde bedrag zou binnen 7 werkdagen worden teruggeboekt. Tot op heden (28-05-2020) niks ontvangen. Momenteel bel ik met de klantenservice, telefoon gaat al meer dan 10 minuten over en ik ben nog steeds niet geholpen. Kortom, duurt allemaal heel lang. Rectificatie: Contact gehad met klantenservice en inmiddels is het opgelost, hierbij dus ook de positieve noot achteraf.

Goed geregeld, maar apart geleverd

Ondanks dat de bestelling, offerte en het verdere verloop allemaal prima is, zou het fijn zijn als de volledige bestelling in eens en niet in drie keren op drie verscheidene dagen zou zijn uitgeleverd naar ons.

Super tasjes met super snelle service!

Binnen 1,5 week super tasjes ontvangen. Eigen design, mooie kwaliteit en goed advies. Bedankt!

Topservice!

Zijn uiterst behulpzaam en hadden uitermate veel geduld met een klant die veel van gedachten veranderde :) Kwaliteit en prijs van het product is ook super!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!