Goede, snelle service

Snelle drukproef en levering. Goede kwaliteit.

Fijne pennen en niet duur

Besteld, betaald en snel geleverd. Fijne, praktische pennen voor een leuke prijs!

Bedankt voor de beoordeling. No nonsense vinden we fijn hier in de Achterhoek. T moet gewoon snel en moeiteloos zijn met een mooi resultaat. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Veel schrijfplezier met de pennen! Tot de volgende keer?! ^Liselotte

Prachtige spullen, snel geleverd

Mooie tasjes , snel geleverd. En snel antwoord met een goede offerte. Erg tevreden

Dankjewel Esther voor de mooie beoordeling! Als je feedback hebt hoe we van een 8 een 10 kunnen maken horen we het ook graag (info@pinkcube.nl). We doen ons best om elke dag een beetje beter te worden. ^Liselotte

Super business as usual!

Ik word door iedereen en elke afdeling top geholpen! Er wordt moeiteloos service verleend, meegedacht, ideeën aangedragen. Alle vertrouwen in onze bestellingen.

Geweldig om te lezen. Bedankt voor deze prachtige beoordeling! We zijn altijd blij je weer te mogen helpen. Groetjes van het hele team! ^Liselotte

Geweldige service en snelle levering.

Super service direct opgeven en snel het ontwerp binnen goed keuren en bestellen.

Bedankt voor de mooie woorden. Snel en moeiteloos bestellen en mooi resultaat; daar staan we voor. Fijne dag nog en hopelijk tot snel! ^Liselotte

Fijne ondersteuning

De medewerkers van pinkcube hebben mij uitstekend geholpen met het maken van een keuze. Zowel de communicatie als de afhandeling verliepen vlot.

Goed om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Daar worden we blij van! Bedankt voor de mooie beoordeling, ^Liselotte

Snel en gemakkelijk kunnen bestellen

Dankjewel voor de mooie beoordeling! ^Liselotte

Gemakkelijk, goede service, snelle levering en prijs kwaliteit ook top!

Gemakkelijk, goede service, snelle levering en prijs kwaliteit ook top!

Dankjewel Tessa voor de beoordeling. Fijne afsluiting van de werkdag om dit nog te mogen lezen. ^Liselotte

Snel, duidelijk, goede kwaliteit

Prima, graag weer!!!

Dat is geheel wederzijds! Graag weer! :) Bedankt voor de bestelling en de mooie beoordeling. Je weet ons te vinden als we je kunnen helpen... ^Liselotte

Pinkcube is een prettige en betrouwbare leverancier van promotiemateriaal waar ik graag terugkom.

De medewerkers van Pinkcube zijn vriendelijk, betrouwbaar en denken mee. De materialen zien er goed verzorgd uit en worden op tijd geleverd.

Bedankt Mirjam! Als je suggesties hebt hoe we onze service nog verder kunnen verbeteren, schroom dan niet en laat het me weten via info@pinkcube.nl. Fijne avond! ^Liselotte

TOP

Hele fijne ervaring. Alles gemakkelijk volgens het systeem in te vullen en aan te leveren en binnen enkele dagen stonden onze gepersonaliseerde drinkflessen aan de deur. Super bedankt voor het snelle schakelen en ons logo op de juiste manier te plaatsen zoals gevraagd. Bedankt

Jeetje wat een mooie beoordeling. Dankjewel! Hier krijgen we energie van. Veel plezier met de flessen! ^Liselotte

Fijn bedrijf hebben gedaan wat ze zeiden

De spullen kwamen op tijd aan

Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat de levering naar behoren is verlopen. ^Liselotte

Makkelijk om te bestellen en snelle verzending. Precies wat ik er van had verwacht

Geweldig. Zo hoort het ook. Als je suggesties hebt hoe we van een 8 een 10 kunnen maken horen we het ook graag; zo worden we elke dag een beetje beter! ^Liselotte

Topservice

Onze bestelling glazen werd vroeger geleverd dan initieel voorzien, we hadden een probleem met de stock en kregen een prio behandeling. Op de klantendienst waren ze super vriendelijk en behulpzaam.

Fijn dat het op tijd gelukt is! Bedankt voor de mooie beoordeling. ^Liselotte

Leuke produkten, super snelle levering, erg tevreden

Ik ontving al heel snel een proefdruk, bij akkoord werd er geleverd conform afspraak. Keurige en snelle service!

Bedankt voor de mooie feedback. Hopelijk tot de volgende keer?! ^Niels

Nette borduringen!

Ik heb petjes besteld met een borduring en deze waren heel erg netjes, klant was zeer tevreden! Enige puntje in de levering, ik kreeg van tevoren geen mail dat de order klaar was en wanneer deze geleverd zou worden, dat zou wel handig zijn. Verder helemaal top!

Bedankt voor je mooie beoordeling. Met betrekking tot de communicatie rondom de levering; daar duik ik even in. Normaal gesproken ontvang je hier wel bericht over. Kan zijn dat er iets is misgegaan. Ik ga erin duiken om te zien of we iets kunnen verbeteren. Dankjewel voor de feedback; dat houdt ons scherp. Zo kunnen we elke dag doorbouwen aan een nog betere ervaring! ^Liselotte

Fijne snelle service. Aardige hulpvaardige mensen.

Goede ervaring met Pinkcube. Ze denken met je mee, komen snel met voorbeelden en doen er alles aan een deadline te halen. Ik ben zeer tevreden. Ook met het resultaat.

Ontzettend leuk om te horen. Bedankt voor de mooie woorden namens het team! Dit is waarom we ons werk zo leuk vinden. Geen dag is hetzelfde. ^Liselotte

wij zijn zo ontzettend goed geholpen

Toen onze vaste leverancier uitviel en we met spoed hulp zochten, heeft Pinkcube ons gered. Gen valse beloften, meteen duidelijke info, superfijne contactpersoon die echt meedacht, kwaliteit en ook nog eens een goede prijs. Vele dank aan Niels en de rest van Pinkcube Global People team

Wat ontzettend leuk om te lezen. We zijn blij dat de pennen op tijd zijn binnengekomen. Graag help ik je volgende keer weer. ^Niels

Snelle levering, goede service en mooi resultaat!

Ik had pennen besteld, deze waren snel geleverd en hadden het gewenste resultaat! Ook bij vragen waren ze snel bereikbaar en waren super behulpzaam! Heel Fijn zeker een aanrader!

Ook namens mijn collega's bedankt voor deze mooie feedback. Worden we blij van:) Heel veel schrijfplezier gewenst!

Snel

Prima product en hele snel levering. Tevreden dus!

Heel fijn om te horen. Bedankt voor de mooie beoordeling:) ^Liselotte

top service

Het bestellproces liep heel vlot. De communicatie was ook helemaal in orde. Niets op aan te merken. Der service was super!

Bedankt voor de review die je hebt achtergelaten. Wat goed om te horen dat onze service je ook is bevallen. Hopelijk tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

Ik raad iedereen te bestellen bij Pinkcube.

Ik ben zeer tevreden met mijn beteslling (afgedrukte pennen) die ik bestelde bij Pinkcube. Die zijn mooi geworden meer dan ik dacht. Er zijn meer dingen wat je kunt bij Pinkcube bestellen. Bedankt

Wat fijn om te horen dat de pennen goed zijn bevallen. Ik wens je veel schrijfplezier en hopelijk tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

Goede service en bereikbaarheid, snelle reactie!

Snelle schakeling na aanvraag, prettig aan de telefoon, goede bereikbaarheid en ruime keuze aan producten.

Bedankt voor de mooie review die je hebt achtergelaten! ^Lisa

Prima product en snelle reactietijd

Goed bereikbare medewerkers, die via chat en mail supersnel reageren. Dat maakt het bestelproces er een stuk fijner op!

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat goed om te horen dat onze service in de smaak valt. Hopelijk zien we je snel weer terug! ^Lisa

Prima snelle levering

Handig notitieboekje,

Bedankt voor de mooie review en veel plezier met de notitieboekjes. ^Lisa

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!