Zeer nette service

Ik heb nu enige malen (relatief) grote orders geplaatst bij Pinkcube en het was steeds een prettige ervaring

klote mail veel te veel

Product goed . Maar word helemaal gestoord van de continue mail van jullie. Stop met de klote mail anders kom ik nooit meer terug.

zeer vlotte samenwerking

Alles verloopt steeds vlekkeloos.

Super bedankt voor je mooie beoordeling! ^Corine

Prijs/kwaliteit prima

Mooi product en snel geleverd

Wat een mooie review! Dank je wel! ^Corine

snelle en correcte levering

de opmaak gaat snel en de levering is steeds correct. kwaliteit van de producten is perfect

Snel, correct en perfect. Wat een mooie woorden. Dank je wel! ^Corine

Mooie producten, uitstekende service

Ik heb nu voor de tweede keer iets bij Pinkcube besteld en beide keren zijn de producten precies zoals ik het had voorgesteld. Daarnaast is het contact dat ik vooraf heb gehad zeer goed geweest. Mijn vragen zijn snel en duidelijk beantwoord.

Hi Simone, super dat onze producten en service naar verwachting zijn. Leuk dat je ons dit ook laat weten! ^Corine

Betrouwbaar, eenvoudig en goed.

Er is een zeer breed assortiment te vinden op de website. Bestellen gaat eenvoudig en je kan altijd eerst voor een vrijblijvende offerte vragen waarbij je een foto van het bestelde artikel krijgt hoe het eruit ziet met jouw logo erop. Je mag dan altijd kosteloos aanpassen. Ook wordt er goed met je meegedacht en krijg je ongevraagd advies bijvoorbeeld over hoe jouw logo beter geplaatst zou kunnen worden op het artikel. Nog nooit problemen ondervonden met de levering en deze is altijd snel.

Bedankt dat je ons waardeert met 5 sterren! Met je meedenken en het bestellen makkelijk voor je maken, doen we graag. ^Corine

Ronduit Geweldig !!!

Na een serieus ongeval met mijn rechterhand moet ik al meer dan 30 jaar opletten hoe ik iets vast neem en hoe lang ik het kan vasthouden. Schrijfgerei hoort daar zeker bij. Ik koop al jaren mijn balpennen zelf omdat die van het werk mij niet goed in de hand liggen en ook niet lekker schrijven. Toen ik toevallig op Pinkcube stootte was ik aangenaam verrast door de aanbiedingen en de prijs. Ik heb een grote doos balpennen besteld met hoge verwachtingen en die zijn volledig ingelost. Had ik dit maar eerder geweten!! Ik raad Pinkcube dan ook sterk aan en zal zeker nog dingen bestellen.

Hi Inge, wat fantastisch dat onze pennen werken voor jou! We zien je graag voor een volgende keer. ^Corine

De service is snel en de producten zijn goed over het algemeen

Dank je wel Jaim! ^Corine

Snelle service!

We zijn goed geholpen door Pinkcube. De bonbons werden snel geleverd en precies op tijd binnen voor de opening. Er was alleen een probleem met de levering door DHL, maar daar kon Pinkcube niets aan doen. Wel iets om rekening mee te houden als je snel iets nodig hebt.

Wat fijn dat de bonbons nog op tijd kwamen! We doen altijd ons best, maar we hebben inderdaad niet altijd alles in de hand. Goede tip dus. Heel erg bedankt voor je review! ^Corine

Snel en stijlvol! Ik ben zo tevreden met mijn mooie nieuwe pennen en notitieblokken!

Pennen en notitieblokken met mijn eigen logo: spannend om te bestellen. Maar door de goede en snelle service van Pinkcube zo feestelijk om het uit te pakken! Ik ben er hartstikke blij mee!

Bedankt voor je mooie review! Fijn dat we een feestje konden maken van je bestelling. ^Corine

Quality products and top customer service

I order very often with Pinkcube for my work. The quality of the products is great and even if some of them are a bit more expensive than on other sites I prefer to order with Pinkcube because the customer service is fantastic. They are always very helpful, empathetic and friendly. The lead times are reliable too which is super important when you order with deadlines. I recommend them 100%

Hi Elena! Always nice to see a customer coming back. Thank you for appreciating our efforts to be of good quality and service. Until next time! ^Corine

mooi product en snelle levering

Fijn dat je tevreden bent John! Bedankt voor je review. ^Corine

Steeds prima verzorging !

Prima geregeld, bestelling geplaatst en bedrukking bezorgd. De medewerkers hebben dit nagezien en aangepast en dit op 2 uur tijd. Een plezier om mee samen te werken.

Bedankt voor de plezierige samenwerking en mooie beoordeling! ^Corine

snelle reacties en snelle levering

nw Slogan: snel sneller snelst

Dank je wel voor de mooie beoordeling. ^Corine

Bijzonder arrogante klantendienst, bedrijf te vermijden.

Op de beloofde leverdatum van het bestelde product heb ik PinkCube zelf moeten contacteren met de vraag of ze deze konden realiseren. Dit bleek niet het geval te zijn. De bestelling werd maar liefst met een week vertraagd. Een tweede bestelling die geplaatst werd, werd nadien ook met een week vertraagd. Heel jammer aangezien we deze producten nodig hebben voor geplande evenementen en we nu met lege handen achterblijven. Annuleren was de enige optie die ze voor de tweede bestelling aanboden, maar dat was niet meer mogelijk aangezien we bij geen enkele andere leverancier nog de leverdatum zouden halen. Daarenboven was de teamleader van de klantendienst bijzonder arrogant zonder één keer excuses aan te bieden of compensatie voor het geboden ongemak. Meer nog: ze legden de schuld bij de klant, aangezien deze blijkbaar een deadline moet vermelden bij bestelling, hetgeen nergens op hun website vermeld stond. Toen we hen daarop wezen, kregen we te horen dat we als klant akkoord gingen met de algemene voorwaarden en dat we dus tussen de lijntjes mooi konden opdonderen. Dit terwijl de gecombineerde bestellingen bijna 1.000€ in waarde bedroegen. Kortom: ik heb nog maar weinig zo'n arrogant bedrijf en dito klantendienst meegemaakt. We keren niet meer terug en hopen alvast dat de nu beloofde termijnen gerespecteerd zullen worden én dat de kwaliteit ook dito zal zijn.

Snel geleverd en goed

Bedankt voor de vijf sterren! ^Corine

Makkelijk bestellen, mooi resultaat

Bestellen is heel simpel, snel ontwerp in mail, snel bezorgd en goede kwaliteit pennen!

Veel plezier met de pennen Kirsten! Fijn dat we het makkelijk voor je konden maken. ^Corine

Een hele snelle adequate behandeling van de spoedopdracht

Mede dankzij het meedenken van de medewerkers bij Pinkcube konden wij op de korte termijn toch nog een mooie attentie voor ons personeel organiseren ik ons jubileum. Binnen 1 week was de tas gedrukt en geleverd. En de collega's hebben dit cadeau zeer gewaardeerd!

Wat leuk dat de collega's de tassen waarderen! We denken altijd graag mee. Bedankt voor je mooie beoordeling. ^Corine

Snel, lekker en precies zoals ik het wilde

Erg prettig dat het in een oplage van 50 stuks kon. Fijn om een proefdruk van het logo te zien voordat je het gaat bestellen. Goed ook wanneer je belt ook echt iemand kan spreken. En.... de chocolade bon bons zijn hartstikke lekker!

Wat een mooie beoordeling! Bedankt daarvoor. Fijn dat de bonbons jullie smaakten. ^Corine

Supersnelle service

Snel geregeld en prima (voordelig) product!

Wat een fijn compliment! Dank je wel voor het delen. ^Corine

Superpennen en superservice

De pennen vallen erg in de smaak bij de deelnemers aan onze trainingen! En de leveringstermijn is buitengewoon snel. Zeer tevreden over Pinkcube dus!

Veel plezier met de pennen, dank voor je complimenten! ^Wouter

Geweldig, wat een goed concept en super communicatie

De communicatie tussen jullie en de koper verloopt heel vlotjes. Bij de bestellingen kan bijna niets fout gaan omdat je vooraf een drukproef krijgt toegestuurd, zodat je precies kunt zien hoe het product met opdruk eruit komt te zien. Er wordt duidelijk vooraf gevraagd naar factuur en leveringsadres. Niets wordt aan het toeval overgelaten !! De levering is ook zeer snel en kun je perfect volgen met track&trace code. In 1 woord GEWELDIG !! Daar kunnen andere bedrijven nog veel van leren ! Ik zal jullie bedrijf zeer zeker bij andere aanbevelen.

Bedankt voor je mooie reactie! Dit is het enthousiasme waar we blij van worden. Fijn dat je ons contact met jou zo positief ervaarde en ons aanbeveelt aan anderen. Veel plezier met je bestelling. ^Corine

zeer goed

professioneel en correct

Dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

not right first time

Verschillende keren over en weer gemailed, terwijl duidelijk was aangegeven hoe het ontwerp er uit moest komen te zien, kwam er toch paar keer anders ontwerp naar voren. Men leest niet goed wat de bedoeling was/is. Verder aangegeven hoe het logo en tekst gekleurd moest worden, bleek deze later niet een kleur te bevatten. Foto opgestuurd van het geleverde resultaat, maar niets meer vernomen. Positief: Wel voor de verwachte deadline afgeleverd en persoonlijk contact met front office liep wel goed voor de definitieve bestelling was ingegeven. Daarom een 2.5 ster.

Wat vervelend dat we er niet in zijn geslaagd onze belofte 'in één keer goed' waar te maken. Als ik het goed begrijp, is het eindresultaat niet wat je ervan had verwacht. Ook dat is niet zoals het moet zijn. Onze excuses hiervoor! Dank voor je feedback. Als je contact met me opneemt op [email protected], kan ik onderzoeken wat hier mis is gegaan en hoe we dit kunnen oplossen. Ik hoor graag van je! ^Wouter

Bedrijfsgegevens

Fabriekstraat 32

7005AR Doetinchem

0314 - 820 303

[email protected]

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.