Rommelig ivm bezorging

Rommelig doordat het tijdstip van leveren niet juist was en steeds werd uitgesteld waardoor de levering en de factuur in mijn vakantie kwam. Aanbevelen ja, product is goed, maar waarschuwing ivm leveringsafspraak. Geen haast hebben. Gr. Mirjam Broek RINO Groep

Meer dan tevreden met de bestelling. Proces ging heel vlot, inclusief het ontwerp.

Super bedankt voor je mooie woorden Kurt. Het maakt ons trots dat we je boven verwachting konden helpen bij je bestelling. ^Corine

Beste klantenservice!

Wij bestellen al jaren bij Pinkcube. Bij Pinkcube denken ze met je mee, zijn zeer klantgericht en de prijzen zijn schappelijk.

Bedankt voor je jarenlange vertrouwen in ons team! ^Wouter

Na een kort overleg met een servicegerichte en eerlijke medewerker, een bestelling geplaatst. Deze werd snel en correct geleverd. En met de kwaliteit waarop ik hoopte. Geen verbeteringen dus

Wat een geweldige feedback! We zijn verheugd dat onze medewerkers zo servicegericht en transparant voor je waren. Het doet ons goed dat de snelle en accurate levering zo goed beviel en dat het eindresultaat voldeed aan je hoge eisen. Bedankt voor je waardering! ^Wouter

Supersnelle service!

We hadden op zeer korte termijn 250 bedrukte flessen nodig. Pinkcube dacht mee en schakelde onmiddellijk om ervoor te zorgen dat deze op tijd geleverd werden. En dat gebeurde. Service! Dank Pinkcube!

Je positieve woorden maken onze dag! We zijn blij dat we je zo snel van dienst konden zijn, zelfs onder tijdsdruk. Het is fantastisch dat we de juiste oplossing voor je konden vinden. Je tevredenheid over onze service en de kwaliteit van de bedrukte flessen doet ons goed. ^Wouter

Product volledig naar wens!

De producten die ik bestelden waren volledig naar mijn verwachtingen en de levering ervan was snel.

Bedankt voor je mooie review! We zijn verheugd dat de producten volledig aan je wensen voldeden en dat de snelle levering zo goed beviel. Het is fijn om te horen dat we aan je verwachtingen konden voldoen. We kijken uit naar een volgende samenwerking! ^Wouter

Goede service, snelle levering

Ik kreeg goede begeleiding bij mijn bestelproces en veel ruimte om mijn ontwerp perfect te maken. De bestelling was uiteindelijk snel afgerond en bezorgd en het eindproduct is zeer naar wens!

Fijn te horen Eva! We zijn blij dat je zoveel ruimte kreeg om je ontwerp perfect te maken. Het is geweldig dat de snelle levering en het eindresultaat zo goed in de smaak vielen. Bedankt voor je waardering van onze service! ^Wouter

Goed product voor goede prijs

Bestellen gaat simpel. Mooi product en snel verzonden.

Fijn te horen dat we het bestellen simpel voor je konden maken. Je mooie review maakt ons dan ook blij! ^Corine

super fijn geholpen!

Fijne communicatie en snelle levering.

Bedankt voor je mooie review! ^Corine

Naar volle tevredenheid sloven besteld en ontvangen. Bestelproces is simpel en duidelijk. Levertijd is snel. Erg tevreden over service en communicatie met medewerkers.

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We zien je graag een volgende keer terug! ^Corine

Professioneel!

Goede service, snelle terugkoppeling, meedenkend, professioneel.

Wat fijn om te horen dat onze professionele aanpak en snelle terugkoppeling zo goed aansloten bij jouw wensen. Je complimenten over onze meedenkende houding maken ons trots. We blijven ons best doen om deze hoge standaard vast te houden. Bedankt voor je vertrouwen in ons team! ^Wouter

snel, efficiënt en vakkundig

Fijn dat er van te voren een voordruk wordt verstuurd zodat je kan aanpassen en als tevreden klant de bestelling kan plaatsen. Fijne service.

Je positieve woorden brengen een glimlach op ons gezicht! We zijn blij dat de mogelijkheid om een digitaal ontwerp te bekijken zo goed bevalt. Het is fijn dat ons streven naar een soepel bestelproces zijn vruchten afwerpt. Bedankt voor je waardering van onze service! ^Wouter

Door voorraadprobleem niet geheel geleverd

Het is jammer dat er door een voorraadprobleem slechts deels geleverd kon worden. De communicatie daarna over alternatieven was op zichzelf ok, maar liep daarna niet goed. Mails niet doorgezet naar juiste persoon, etc. Jammer, want met het product zelf en de wijze waarop het bedrukt is zijn we tevreden

Het spijt ons oprecht te horen dat er een voorraadprobleem was waardoor niet alles geleverd kon worden. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest. Fijn dat je tevreden bent over het product en de bedrukking. Wat betreft de miscommunicatie nadien, gaan we hier zeker van leren. Je tevredenheid is onze prioriteit. ^Wouter

Super goed geholpen

Mijn tekst aangepast zonder problemen en snelle levering Word er helemaal blij van

Wat fijn om te horen dat je blij bent met de aanpassing van je tekst en de snelle levering! We doen altijd ons best om alles soepel en snel te laten verlopen. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^Wouter

snel, makkelijk en goede service

Na een aantal samples te hebben ontvangen, hebben we een keus gemaakt. Konden de bestelling gemakkelijk zelf plaatsen en ons ontwerp uploaden. Na het goedkeuren van ons ontwerp, hadden we de tasjes binnen 1 week binnen.

Wat leuk om te horen dat jullie tevreden zijn met de samples en dat het proces van bestellen en ontwerpen uploaden zo soepel is verlopen! Geweldig dat de tasjes al binnen een week bij jullie waren. Bedankt voor je positieve review en we kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen helpen. ^Wouter

Service

Goed service en kreeg wat ik besteld had!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je precies hebt gekregen wat je hebt besteld! Bedankt voor je positieve feedback. We staan altijd klaar om je opnieuw te helpen. ^Wouter

Snel geleverd en hoge kwaliteit

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten! Bedankt voor je positieve review. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. ^Corine

Mooie pennen, super service.

Ik kwam tijdens het bestellen van de pennen er niet helemaal uit. Dat lag echt aan mijzelf. Maar via WhatsApp ben ik heel goed geholpen. Mijn man is super blij met zijn mooie pennen!

Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen via WhatsApp en dat je man blij is met zijn mooie pennen! We zijn altijd blij om te kunnen helpen. Bedankt voor je positieve review en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^Wouter

Zeer goede kwaliteit voor de prijs en snelle levering.

Ik had een goede ervaring, het digitale voorbeeld was snel klaar en de bestelling verliep soepel.

Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad en dat het digitale voorbeeld snel klaar was! We zijn blij dat de bestelling soepel is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback en we staan altijd voor je klaar. ^Corine

Ze doen wat ze zeggen & je krijgt wat je besteld

De eerste keer besteld en een top ervaring. Met een beurs op komst hadden we niet veel tijd. Na een telefoontje of het eerder geleverd kon worden dan de bevestiging was dit geen probleem. Keurig op tijd. Top service!

Wat geweldig om te horen dat je eerste ervaring met ons zo positief was! We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te leveren, vooral met een beurs op komst. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor je vertrouwen en je mooie woorden. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Netjes, op tijd, en fijne communicatie

Fijne communicatie, en nette snelle levering!

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en levertijden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^Corine

Heel goed.

ik werd vooraf telefonisch heel goed te woord gestaan en geadviseerd. De bestelling was makkelijk en de terugkoppeling snel en correct. Levering zonder problemen. Een verademing na problemen met andere leveranciers in promo artikelen.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We zijn blij dat we je goed hebben kunnen adviseren en dat de bestelling soepel is verlopen. Bedankt voor je mooie woorden en het vertrouwen in Pinkcube. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Super netjes en super snel!!

Dik tevreden goed gecommuniceerd en sneller dan verwacht binnen, Top!!

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent! Fijn dat de communicatie goed was en dat de levering sneller was dan verwacht. Bedankt voor je enthousiaste review. We helpen je graag weer in de toekomst! ^Wouter

Efficiënt, netjes & duidelijk!

Onze bestelling plaatsen ging vlot, de personalisatie aanvragen en aanpassen was gemakkelijk & wijzigingen werden meteen doorgevoerd. Ook de levering is vrij snel gebeurd & we zijn erg tevreden van het eindresultaat! Een mooi, kwalitatief en gepersonaliseerde notitieboek!

Wat fijn om te horen dat het plaatsen van de bestelling en de personalisatie zo vlot en gemakkelijk verliep! We zijn blij dat de wijzigingen snel konden worden doorgevoerd en dat de levering snel was. Geweldig dat jullie tevreden zijn met het eindresultaat en de kwaliteit van het gepersonaliseerde notitieboek. Bedankt voor je mooie review! ^Wouter

Goede en snelle service!

Snelle reactie, goede service, mooi product en voldoet aan de verwachting.

Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle reactie, goede service, en het mooie product dat aan je verwachtingen voldoet. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Grutbroek 17

7008 AK Doetinchem

0314 - 820 303

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.