Ontzettend fijn!

De service is erg goed. Elke vraag wordt heel snel beantwoordt. Ook is de levering van de promotieartikelen snel :)

Perfecte snelle levering

Perfecte levering en snel meegedacht om naar onze wens te realiseren

Bedankt en veel plezier met je bestelling! ^Margo

Snel, prima, tevreden!

Snelle service, niet te duur en prima bestelling. Zou het aanraden om hier te bestellen.

Bedankt voor deze mooie woorden, we zien je graag snel bij ons terug. ^Margo

Snel besteld (eenvoudig) & snel geleverd

Dit betrefde een herbestelling. Ik hoefde de logo's niet meer opnieuw up te loaden en de proefversie goedkeuren was ook niet nodig. De geleverde pennen zagen er precies hetzelfde uit als de oude. Helemaal top!

Super om te horen, fijn dat alles weer naar wens geleverd is. Bedankt ^Margo.

De flessen waren snel geleverd en zagen er eg goed uit. Ook het logo erop was erg netjes gedaan. Goede communicatie.

Super, veel plezier met de flessen! Bedankt ^Margo.

Fantastisch geholpen, snelle levering en goede kwaliteit!

Er werd actief meegedacht met het ontwerp en in korte tijd gehandeld en geschakeld. De tasjes zagen er super uit en werden op tijd bezorgd.

Bedankt voor deze mooie woorden. Ontwerp is ontzettend leuk geworden! We nemen nog even contact met jullie op, zou leuk zijn als jullie foto's hebben van de tasjes. ^Margo.

Altijd goed

Ik heb diverse keren ordertjes geplaatst en het gaat altijd goed en snel en de bedrukkingen tot volle tevredenheid. Dit bedrijf is een aanrader Gr. John

Super om te horen, bedankt en tot de volgende keer!

zeer snelle levering

Eenvoudig en duidelijk bestelproces. Supersnelle levering.

Bedank Willem! Veel plezier met de pennen en graag tot ziens.

Tevreden.

Tevreden over het resultaat, alsook de snelle levering.

Bedankt. Veel plezier met de pennen Frans!

snelle levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden over het bestelde product. Levering was snel en je wordt op de hoogte gehouden van bestelling tot levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en feedback. Veel (schrijf)plezier met de bestelling en graag tot ziens! Wist je dat we herhaalbestellingen ook zo eenvoudig mogelijk maken op de website? Moeiteloos het mooiste resultaat is waar we voor staan! ^Steven

Zoals het hoort...

Duidelijke website, makkelijk bestellen en vlotte reactie op per email gestelde vraag.

Fijn te horen dat u uw ervaring op onze website als prettig heeft ervaren. Mocht u tips hebben hoe het nog beter kan, dan horen we dat uiteraard ook graag via info@pinkcube.nl (t.a.v. Liselotte). We doen er alles aan om het bestellen van promotieartikelen zo makkelijk en efficient mogelijk te maken zodat u tijd overhoudt voor andere zaken!

Top product snel geleverd

Heel tevreden voor de 2e keer besteld. Hoefde daarom geen uploadkosten meer te betalen. Dat scheelde enorm. Ook het alvast offerte vragen en later bestellen werkte prima. Ik kan jullie alleen maar aanbevelen.

Bedankt Marlene. Leuk je weer bij ons terug te zien. Wederom veel plezier met de pennen! ^Margo.

Super makkelijk en snel

Het is super makkelijk om een opmaak te creëren en te zien hoe het eruit komt te zien met eigen logo. Snelle en duidelijk levering!

Wat fijn! De mutsen zijn erg mooi geworden! Veel plezier er mee en tot de volgende keer. ^Margo

Perfecte service, werden goed geholpen. Zelfs meerdere ontwerpen ontvangen en snel geleverd.

Bedankt Heleen! Veel plezier met de pennen ^Margo

Correct

Correct en stipt

Dat is duidelijk taal! :) Bedankt ^Margo

Goede service en snelle levering!

Was opzoek naar een muts met bedrijfsreclame. Via een collega bij Pinkcube terecht gekomen. Dit is ons zeer goed bevallen. Goede begeleiding en een zeer net eindproduct. Wij raden Pinkcube dan ook voor iedereen aan!

Wat super dat je ons bij iedereen zult aanbevelen! Veel plezier met de bestelling en graag tot ziens! ^Margo

Zeer goede service , snel geholpen en snel geleverd !

Ze erg geapprecieerd , de hulp en snelle service

Bedankt voor deze mooie beoordeling Johan. ^Margo

Prachtig resultaat.

Ben heel tevreden over het resultaat en de snelheid van leveren. Maar ook over het contact met uw medewerkers. Alles verliep naar wens!!!

Wat super Mieke! Veel plezier met de bestelling en graag tot ziens. ^Margo

Makkelijk en snel

Zeer positieve ervaring! Snel terugkoppeling gekregen voor ontwerp en levering was sneller dan in eerste instantie aangegeven. Glazen zijn zoals verwacht.

Wat fijn! Veel plezier met de glazen en bedankt. ^Margo

Goed en betrouwbaar bedrijf

Met een klantenSERVICE zoals je die graag wilt. Ik ga PinkCube zeker aanbevelen.

Enorm bedankt! ^ Margo

Precies zoals we wilden

Prima pennen met ons eigen logo erop. Dat wilden we al heel lang. Bij Pinkcube vonden we pennen voor een mooie prijs. Super blij mee

Heel fijn. Bedankt voor de beoordeling en we zien je graag weer bij ons terug :) ^ Margo

Goede pasvorm, lekker warm en mooie kleur. Snelle levering en precies zoals wij het product geleverd wilden hebben!

Super! Veel plezier met de mutsen ^Margo

top gedaan

onze flessen zien er geweldig mooi uit!

Wat super te horen! Inderdaad ontzettend mooi geworden; jullie logo groot en duidelijk op de flessen! Bedankt.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Bedankt voor deze beoordeling Nele en veel plezier met de reistrolleys!

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Bedankt voor deze beoordeling Nele en veel plezier met de reistrolleys!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!