Koffiebekers niet bestellen!

We zijn sinds 2017 klant bij Pinkcube. Tot nu toe geen grote problemen ervaren met bestellingen. Enkele weken geleden hebben we 200 koffiebekers besteld om aan onze klanten te geven, echter, bleek als snel dat zowel bij het wassen van de bekers (vaatwas en handwas), er vloeistof tussen de wanden komt te zitten. Lang verhaal kort, Pinkcube beweert dat dit probleem veroorzaakt wordt door het feit dat de bekers in de vaatwas werden gewassen (wat volgens hun niet mag). Niet alleen staat nergens op hun site vermeld dat de bekers niet in de vaatwas mogen, bovendien hebben we hetzelfde probleem met de bekers die met de hand gewassen werden. Om het helemaal af te maken, zijn er ook problemen met bekers waar koffie tussen de wanden komt te zitten. Als trouwe klant die nooit eerder een probleem heeft gemeld, is het heel teleurstellend dat we 200 bekers in de vuilbak moeten gooien. Zeker en vast een klant minder!

Ik bestel hier al jaren mijn reclame tassen met logo, ik ben dan ook heel erg tevreden met de service en de snelheid waarin het geleverd wordt. Zal zeker de volgende keer weer bestellen !!

Dank voor je mooie review en graag tot een volgende keer! ^Wouter

USB sticks

Het product is naar wens bedrukt. Ziet er prima uit. Mijn klant is er content mee!

Fijn dat je klant tevreden is, dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Kwaliteit van afdruk is oké

prijs-kwaliteitverhouding is acceptabel, maar ik had verwacht dat de afdruk netter zou zijn

Wat vervelend dat je niet volledig tevreden bent. Daar mikken we namelijk wel op. Wil je contact met me opnemen op [email protected], dan zal ik samen met je kijken welke oplossing er mogelijk is. Ik hoor graag van je! ^Wouter

Top service!

De medewerkers van PinkCube denken top mee over de te leveren producten en passen ontwerpen snel naar wens aan. Snelle service met top resultaat!

Dank voor je 5 sterren, Lindsy. Daar zijn we blij mee en trots op. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Wat een service!

Ik wilde een leuke gadget voor de kinderen die het verkeersexamen doen. Na het aanvragen heb ik zo'n leuk contact gehad. En er wordt goed meegedacht. Inmiddels de sleutelhangers ontvangen en ze zien er geweldig uit. Voor een volgend item ga ik zeker weer bij Pinkcube bestellen.

Dank voor je mooie beoordeling op onze producten en onze medewerkers. Super! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

Zeer snelle en goede levering.

Bestelling is nog niet gedaan, of de materialen zijn al onderweg met de bezorgdienst.

Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goed contact en snelle levering!

Heel fijn snel contact. Door de snelle antwoorden niet veel tijd kwijt voor het mooiste ontwerp.

Dank voor je mooie beoordeling, Trijntje. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Gewoon top!

Goede kwaliteit voor een klein prijsje

Dankjewel voor je mooie review! ^Wouter

Snel en makkelijk!

Het design aanleveren ging erg makkelijk en het is mooi uitgevallen op de pennen. De pennen zijn van hoge kwaliteit en ze werden snel geleverd. Aanrader!

Fijn dat je blij met ons bent, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Geweldige dienst!

In tegenstelling tot veel andere online drukkers maakt Pinkcube het ontwerp voor je. Daarna kun je nog vragen om een aanpassing zodat je een perfect resultaat krijgt. En het wordt ook nog eens snel geleverd.

Trots op dat we je snel en goed hebben kunnen helpen, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle en fijne service

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Ook werd deze redelijk snel bezorgd. Enige nadeel: niet alle geleverde balpennen werken.

Mooi product

Buitengewoon eenvoudig om zelf een ontwerp te maken en met hulp van Pinkcube komt het kwalitatief helemaal goed,

Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Prima kwaliteit en service

Blij met mijn bestelling en de manier van afhandeling. Goed voor elkaar.

Fijn dat je blij met ons bent, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Het juiste advies, mooi product en sneller geleverd dan beloofd!

We vroegen een zomerse paraplu voor een event, ik kreeg van jullie degelijk advies voor de kleur. De opdruk is heel stijlvol geworden. Top!

Dank voor je beoordeling, veel plezier met de paraplu's! ^Wouter

Fijne mensen en goede service

Dank voor je mooie beoordeling, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Spullen snel geleverd

Ik heb 250 A4 firmaat schrijblokken met opdruk besteld. Het was lastig in het proces van bestellen duidelijk te maken wat ik nodig had. Online was niet alles aan te geven . Ik kon niet zien of de afbeeldingen geupload waren. De bevestiging die ik kreeg had het over 2 soorten schrijfblokken nl A4 en A5 Ik kon ook nergens zien hoe het eruit ging zien. Daarom hebben we gebeld en is het min of meer gelukt. Toch ben ik achteraf niet tevreden omdat in dit aparte proces één van de specificaties niet over is gekomen. Ik ontdekte dat pas. bij levering. Door het rusteloze proces is het mij ook ontschoten Verder alleen maar vriendelijke mensen en snelle levering. En een goeie prijs

Wat jammer dat je het bestelproces als lastig hebt ervaren. Dat is niet de bedoeling en kan ook echt beter. Dank dat je ons toch nog met een voldoende hebt beoordeeld! Mocht je nog een keer wat bij ons willen bestellen, vraag ik je om even telefonisch contact met ons op te nemen. Ik ben ervan overtuigd dat met enige uitleg dit probleem zich niet meer voordoet. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Prima geholpen met productadvies door Romee

Dank voor je mooie beoordeling, ik heb je complimenten aan Romee doorgegeven! ^Wouter

Eenvoudige bestelling, snelle levering, goede communicatie en een mooi product. Bedankt!

Dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Mooie bandjes en goede kwaliteit

Bandjes zijn van goede kwaliteit en zijn erg mooi bedrukt. Ook zit er een fijne sluiting op. Fijn dat je de bandjes vaker om/af kunt doen!

Dankjewel voor je review, veel plezier met de bandjes! ^Wouter

Super snelle levering en ziet er mooi uit

Dankjewel voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Fantastisch!

Top bedrijf met super service!

Dank voor je beoordeling en je aanbeveling! ^Wouter

Vlotte en vriendelijke service, producten van goede kwaliteit

Al vaak bij Pinkcube besteld, meestal zijn dit goodies om uit te delen op evenementen. Ze zijn van zeer goese kwaliteit. Ook de klantenservice is top, er is altijd iemand beschikbaar om te helpen.

We zijn blij met je mooie beoordeling op de kwaliteit van onze producten! ^Wouter

Superfijn

Koffiekopjes zijn heel mooi en de print is ook heel goed gemaakt

Veel plezier met de kopjes, dankjewel. ^Wouter

snelle en goede service, fijne producten

Snelle levering, mooie bedrukking en fijn schrijvende pennen.

Dankjewel voor je mooie review! ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.