snelle service + de beste prijs die ik kon vinden voor mijn artikel

Top prijs kwaliteit en snelle levering. Wat wil je nog meer. Reeds her bestelling gedaan.

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat goed om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten/service. ^Lisa

Snelle service en mooie pennen met een goed ontwerp .

Wat goed om te horen dat u tevreden bent met onze pennen. Bedankt voor de mooie beoordeling. ^Lisa

Snelle service en mooie pennen met een goed ontwerp .

Efficiënte verwerking van het order en snelle levering

Eenvoudige manier om te bestellen en het product samen te stellen Snelle verwerking en uitstekende communicatie bij de verwerking. Een aanrader als firma en zeker te gebruiken in de toekomst.

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat onze service zo goed is bevallen. ^Lisa

Snelle levering en precies wat ik mij had voorgesteld. Volgende bestelling komt eraan!!

Wat fijn om te horen dat het product goed is bevallen. Wij zien u graag weer terug bij Pinkcube! ^Lisa

Tasjes besteld en elke keer worden ze supersnel geleverd

Bedankt voor de mooie beoordeling! Hopelijk zien we je snel weer terug op pinkcube.nl?! ^Lisa

Snel ontwerp + levering

Prima service, ontwerp was snel gemaakt en naar wens. Ook levering was op korte termijn geregeld.

Fijn dat je tevreden bent met het product. Mocht je suggesties hebben hoe we van een 8 een 10 kunnen maken, dan staan we altijd open voor feedback: info@pinkcube.nl. Hopelijk zien we je snel weer terug op pinkcube.nl?! ^Lisa

Snel ontwerp + levering

Mooi ontwerp

Supper snel gedaan en mooi systeem, en het uiteindelijke resultaat is supper. Dus helemaal tevreden mee.

Wat goed om te horen dat u tevreden bent met het resultaat en natuurlijk bedankt voor deze mooie beoordeling. ^Lisa

Echt Top service

Een tijd geleden hadden we pennen met opdruk besteld . Nu wilde we dat weer doen via chat hulp gevraagd om dezelfde pennen te bestellen . Echt wat bestel info van de vorige x te hebben gedeeld zonder veel moeite gewoon de 100 pennen besteld en binnen 3 dgn geleverd . Ik blij collega s blij. Echt Top service

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met ons product en de service die wij leveren! ^Lisa

Schitterende service met correcte en snelle levering.

Correcte opmaak van de drukproef en levering binnen de afgesproken termijn.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. ^Lisa

Eenvoudig bestelproces; snelle bezorging

Bestellen verloopt snel en eenvoudig. Ik had mijn bestelde producten snel in huis. Deze voldoen geheel aan mijn wensen. Blij mee!

Wat fijn om te horen dat onze producten en service u zo bevallen en natuurlijk bedankt voor de mooie beoordeling! ^Lisa

Aangename samenwerking

We bestelden al meermaals bij Pinkcube, en zijn elke keer tevreden van het resultaat. Aanrader!

Goed om te horen dat onze producten zo bevallen en bedankt voor deze mooie beoordeling! ^Lisa

Goede kwaliteit en snelle levering!

Dankjewel Joeri. Fijn dat je tevreden bent. Mocht je suggesties hebben hoe we van een 7 een 10 kunnen maken, dan staan we altijd open voor feedback: info@pinkcube.nl. Hopelijk zien we je snel weer terug op pinkcube.nl?! Fijne dag voor nu! ^Liselotte

snelle service

vlotte reactie op de voorstellen snelle service houden de klant op de hoogte als de levering later is als gepland

Bedankt voor de mooie beoordeling. Ik zal de feedback delen met het team en specifiek de dames van service een mooie pluim geven voor hun proactieve communicatie omtrent levertijd. Hopelijk tot de volgende keer!? ^Liselotte (COO)

Snelle service en uitstekende kwaliteit

Wij krijgen heel snel offertes + digitale ontwerpen op maat! Aanpassingen gebeurden ook heel vlot, idem voor de drukking + levering

Geweldig om te horen! Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Hopelijk tot de volgende keer?! ^Liselotte (COO)

Mooie pennen

De pennen zijn van goede kwaliteit.

Fijn om te horen dat de pennen goed bevallen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Een hele fijne dag gewenst!

Had opnieuw dezelfde pennen besteld, 1 dag later had ik de bestelling, prijs/kwaliteit zeer goed .

Fijn om te horen Annemie. Tot de volgende keer?! Veel schrijfplezier!

Simpele website, snel geholpen, nette prijs en keurig ontwerp.

Dankjewel voor de mooie feedback. Veel 'kijk'plezier gewenst;)

Gelukkig denken ze bij Pinkcube van begin tot eind mee, ook al heb je je ontwerp goedgekeurd en zij denken iets te zien wat niet de bedoeling zou zijn, nemen ze nog even contact op. Zeer klantgericht en vriendelijk.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Ik zal het compliment doorgeven aan het team en specifiek Gideon even in het zonnetje zetten. Hopelijk tot snel! ^Liselotte (COO)

Perfecte service

Al vele malen bij pinkcube ee bestelling gedaan, altijd goed bevallen. Snelle offertes, goede service en snelle bezorgen. Ik raad pinkcube zeker aan !

Perfecte service

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk tot snel! ^team Pinkcube

Er was een fout in het ontwerp, een hele correcte afhandeling en dus goed opgelost!

Wij hadden bekers besteld, maar helaas zat er een drukfout in de bestelling. Een herstel oplossing was er niet, dit is allemaal netjes persoonlijk aan ons uitgelegd. Pinkcube kwam met een goede oplossing in de vorm van een korting. Zo wordt het product (700 stuks) niet vernietigd en hebben wij het vertrouwen om de volgende keer weer te bestellen.

Bedankt voor deze mooie feedback. We zullen altijd ons best doen voor het mooiste resultaat en een tevreden klant, zeker als er iets misgaat. Fijn dat het goed is opgelost! Bedankt voor het vertrouwen en tot de volgende keer! ^Liselotte

Goede service en snelle levering

Bij Pinkcube 1000 pennen besteld. Binnen 1 dag waren ze bedrukt en wel binnen. Schrijven heerlijk en zien er leuk uit.

Bedankt voor de geweldige beoordeling. Veel schrijfplezier! ^Liselotte

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!