Top kwaliteit! Snelle levering

Nu al twee keer besteld en alles verliep telkens boven verwachting. Super snelle levering en aanpassingen aan ontwerp zonder problemen. Zeker een aanrader!

Uitstekende kwaliteit, goede servince ontvangen, en snelle levering

Ik had een aantal vragen over het ontwerp en via de telefoon kreeg ik elke keer heel snel antwoord en advies. Ook de ontwerpen werden telken binnen een uur klaargemaakt. Heel erg tevreden dus!

Hele nette en goede levering . Goed communicatie . Zijn zeer tevreden

Ongelofelijke service

Bij meerdere bedrijven prijs gevraagd en de levertijd laten berekenen. Pinkcube overtrof alle levertijden met meer dan 4 weken. Ook de prijzen zaten net wat lager dan de concurrentie. De gratis offerte werd op minder dan een halfuur gemaakt en naar ons doorgestuurd, exact zoals ik het vroeg en probeerde te beschrijven: van kleur, tot lettertype, tot grootte, … In 2 woorden: top service! Nog geen 3 dagen later werd alles tiptop en heel proper verpakt afgeleverd. Een zeer tevreden klant die haar klantjes nu op haar beurt kan verwennen met hetgeen ze besteld heeft op Pinkcube. Hartelijk bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel bezorgd en netjes verpakt. Top

Hi Herwin, fijn dat je blij met ons bent en dat hier laat weten! ^Wouter

Super snelle reacties op vragen, klantvriendelijk, mooi product en snel geleverd. Kortom: mijn ervaring met Pinkcube is super goed. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

We worden een beetje verlegen van je mooie woorden, Andrea. Dankjewel! ^Wouter

Goede en Snelle service...

Pennen besteld....netjes op tijd en product zoals beschreven

Fijn dat je blij bent met onze service! ^Wouter

Snelle levering, perfecte uitvoering!

2 dagen geleden besteld en vandaag geleverd door een correcte sneldienst. Leuke ervaring!

Fijn dat je onze service met een 10 waardeert! ^Wouter

Perfecte en overzichtelijke manier van bestellen!

Het bestelproces is eenvoudig en snel. Alles conform de planning.

Wij zijn blij met je mooie beoordeling! ^Wouter

Topkwaliteit voor de beste prijs!

Wij als Bee in Media doen veel zaken met vaste leveranciers. Voor een opdrachtgever was ik op zoek naar drinkflessen en kwam uit bij 3 nieuwe partijen. Het eerste contact met Steven was meteen goed en werkt op de dezelfde hoog kwaliteit leverende snelle manier als mezelf. Na de offerte volgde het ontwerp snel en daardoor kon ik mijn opdrachtgever snel de offerte met het voorbeeld sturen en werd er snel akkoord gegeven voor de opdracht. Na het akkoord volgde ook snel de levering. Kortom: De eerste opdracht was meteen GOED!

Danny! Wat een geweldige review! Ik heb je complimenten aan Steven doorgegeven en hij dankt je daarvoor. ^Wouter

Very quickly! The support is invaluable!

Thank you so much for your help and support before ordering! Our order (parker, notebook, umbrella - all with logo) came very fast, and everything was just perfect! Definitely will order more!

Service zoals het hoort, kwaliteit goed

Fijne ervaring, online je ontwerp kunnen inzien en aanpassen, je ziet meteen hoe je product er bedrukt uit gaat zien. Heel fijn. Snelle levering, en ivm mijn deadline heeft Pinkcube nog extra snelle bezorging geregeld zonder extra kosten. Dat is pas service! Mijn netwerk is ook erg content met de A5 notitieboekjes!

Hi, wat fijn dat onze extra inspanning tot dit resultaat heeft geleid. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super goed en snel

Maarten heeft me super goed geholpen, alles snel uitgezocht, teruggekoppeld en samples toegestuurd. Express levering voor ons geregeld zodat we de spullen nog op tijd binnen hadden, echt mega fijn! Ik ben echt super tevreden voor de goede service en de tassen die we besteld hebben zijn prachtig en van een hele goede kwaliteit!

Hi Sarah, ik heb je complimenten aan Maarten doorgegeven. Dankjewel! ^Wouter

top service!!!

Snelle levering van fantastische producten! Wel als tip verpak niet alle pennen afzonderlijk van elkaar in plastic.

Dank voor deze top beoordeling! ^Wouter

Snelle levering en goede service

Aangeleverde bestanden werden snel beoordeeld, hierdoor verliep het proces van bestellen snel en was de levering netjes op tijd!

Hi Luuk, dank voor je mooie beoordeling, daar zijn we blij mee! ^Wouter

Snel, correct,

Prima service, Prima prijs/kwsliteit verhouding, Snelle levering, Leuke verpakking, Heel veel keuze. Top dus voor herhaling!

Dank voor je top-beoordeling, graag tot een volgende keer. ^Wouter

Snelle communicatie én levering

Eén telefoontje en alle opties waren duidelijk! Twee weken later had ik mijn duurzame tasjes mét mooie bedrukking in huis.

Hi Roxanne, fijn dat we je duurzame tasjes ook nog eens op tijd hebben kunnen bezorgen! ^Wouter

Super snel geleverd en zeer netjes gemaakt!

Ik heb een partij pennen besteld, precies zoals ik wilde en de kleur kwam ook goed overeen met de foto’s! Het was zeer snel geleverd en ruim optijd!

Dank voor je geweldige beoordeling, Rubia, blij mee! ^Wouter

Kwaliteit en snelheid

Een herhaal bestelling pennen in de bekende kwaliteit supersnel geleverd, nogmaals dank!

Hi massagepraktijk, blij dat jullie blij met ons zijn! ^Wouter

Prachtig product met geweldige service!

Ik heb pennen voor mijn bedrijf besteld, na een goedkeuring op een mooi ontwerp waarbij Pinkcube het logo heeft aangepast zodat deze het beste tot zijn recht komt de pennen op korte termijn ontvangen. En ze zijn prachtig! Ik kan dit iedereen aanraden en zal zelf ook zeker vaker bestellen als ik wat nodig heb.

Hi coach, bedankt voor deze superbeoordeling! ^Wouter

Snelle bezorging

Hi Tjeerd, wat fijn dat je onze pennen op tijd hebt ontvangen! ^Wouter

Top! Snelle offerte en zeer correcte afhandeling van de bestelling!

We kregen zeer nel een offerte. De afhandeling van de bestelling verliep zeer vlot. Goede feedback qua levering, etc. De documenten waren ook allemaal in orde. Bedrukking oke, verpakking oke levering oke!

Dag Kruidenier, wat fijn dat je tevreden bent over onze service! ^Wouter

Betrokken, vriendelijk en snel

Het logo wat ik op de pen wilde, was in eerste instantie helaas niet mogelijk om volledig op de pen te krijgen. Amanda, de grafische ontwerper, informeerde mij hierover via de mail. Ze legde me goed uit wat er mis ging, gaf daarbij een advies 'hoe dan wel' en vroeg daarbij om mijn mening. Ik ervoer dit als prettig: ik werd duidelijk geïnformeerd wat het probleem was, hoe ik het kan oplossen en of ik dat ook op die manier wilde. Vervolgens had ik het idee om een patroon op de pen te verwerken. Amanda dacht met me mee en stuurde een voorbeeld van de pen met mijn patroon. Het was simpelweg een kort en prettig moment van 'samenwerken'. De communicatie verliep (razend)snel, praktisch en het was ook nog eens persoonlijk!

Hi Merel, dankjewel voor je uitgebreide feedback op onze service. Dat is iets waar we hard aan werken en het is fijn om te zien dat dat lukt. Blij mee! ^Wouter

Snelle service en nette boekjes

Wij ontvingen snel de boekjes en het design zag er goed uit.

Hi Emma, dank voor je top-beoordeling!^Wouter

Goede en snelle communicatie zorgen voor een snelle levering van het product.

Ondanks de krappe deadline is het door de heldere communicatie gelukt om het product op tijd en zoals gewild te leveren.

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!