Zeer prettig en behulpzaam

Buiten dat het systeem erg prettig en makkelijk werkt, werd ik ook netjes en behulpzaam geholpen. Hierdoor heb ik precies dat ontvangen waar ik opzoek naar was.

Keurig volgens afspraak

Snelle levering, duidelijke bevestiging, levering keurig op tijd, prijs kwaliteit verhouding is goed.

Top service!

Zeer goed geholpen en meedenkend met de klant. Goede en snelle levering.

Uitstekend, super snel

Ze hebben mij top geholpen. En het product ziet er om door een ringetje te halen. Ik hoop dat straks de mensen hier heel blij mee zijn

mooi & goede kwaliteit

Mutsen werden vlot geleverd, correcte weergave van gevraagde logo Mutsen zijn ook van mooie kwaliteit.

Wat een bizar snelle service!

500 bedrukte pennen besteld op zondag, netjes geleverd op woensdag. Echt bizar snel! Ook de manier waarop ze me geholpen hebben om mijn aangeleverde PDF bestand te optimaliseren voor print (enkele veranderingen in de layout, omzetten naar vector bestand), vind ik echt zéér netjes. De pennen zijn trouwens ook zeer mooi geworden. De bedrukking is meer dan mooi genoeg gelukt (zeker voor z'n prijs!). Echt een topkeet.

Wat een mooie review, dankjewel! ^Sarita

Mooi eindresultaat

Na samen overleg te hebben gehad toegewerkt naar een zeer mooi eindresultaat. We zijn erg tevreden over de kwaliteit-prijs verhouding en zeer tevreden over hoe de medewerkers van Pinkcube mee hebben gedacht!

Leuk om te lezen Martijn, dankjewel! ^Sarita

Goeie hulp’ en de tijd nemen’

Bedankt Emily! ^Sarita

Snel en eenvoudig, gewoon goed.

We bestellen regelmatig bij Pinkcube, voldoet ons heel goed.

Wat super! Tot de volgende keer bij Pinkcube! ^Sarita

Snelle nette levering

Mooie producten en snelle levering

Fijn dat je tevreden bent, bedankt! ^Sarita

Zeer fijn geholpen. Duidelijk in communicatie van prijzen en levertijden.

Bedankt Kim, fijn om te lezen! ^Sarita

Prima en snelle service.

Eenvoudige procedure en keurig verzorgde producten geleverd.

Geweldige service

Had wat vragen omdat mijn bestelling geleverd was maar had niks jn de bus. Bleek het onder afdak schuur te liggen

Bedankt Chris, fijn dat je je pakket gevonden hebt! ^Sarita

Slechte bedrukking en behulpzame service

De service was goed en ik ben goed geholpen. Wel alles vanachter de computer. Helaas valt de opdruk tegen en was het überhaupt al lastig een passend ontwerp te maken.

Goedemiddag, wat vervelend op te horen...we hebben ondertussen een mail naar je gestuurd. ^Sarita

Perfecte service, ontwerp goed en snel uitgevoerd en product snel geleverd

Vanaf stap 1 werd het proces goed begeleid en stond de klantenservice op elk moment klaar om mee te denken. Ontwerp kon snel en makkelijk worden aangepast en de offerte ontving ik ook snel zodat ik vlot mijn bestelling kon plaatsen. Ontvangen binnen de beloofde levertijd. Zeer tevreden over het bestelde product!

Snel, eenvoudig en goed materiaal

de bestelling verloopt snel in eenvoudige stappen goede service op tijd binnen goed materiaal

Prima service en levering

De pennen zouden ietwat vertraging krijgen en levertijd en dat werd meteen gecommuniceerd. Dat is helemaal prima.

Snelle en goede service!

Snelle en goede service

Bedankt! ^Sarita

fijne website met duidelijk overzicht, klantenservice is goed te bereiken en reageren snel op de bestelling etc.

Fijn om te lezen! Bedankt voor de review. ^Sarita

héél tevreden klant

Alles is correct en snel geleverd. De mensen van pinkcube staan altijd klaar voor vragen te beantwoorden.

Supersnelle levering

Ik heb iets besteld zonder opdruk. Snelle service, de volgende dag in huis! Helemaal super en fijne klantenservice.

Wat leuk om te lezen, dank je wel! ^Sarita

Goed advies en snelle service

Ik heb zeer goed en snel advies gekregen via de chat. Ik had een spoedorder voor pennen met logo. De bestelling is diezelfde dag nog verzonden en netjes op tijd geleverd zoals afgesproken. De pennen zien er mooi uit en schrijven fijn. Nogmaals dankjewel voor jullie goede zorgen!

Wat een mooie complimenten dank je wel! ^Sarita

Goede mutsen weer!

Voor de 3e keer besteld, is eenvoudig te doen. Paar klikken en de voorraad is zo weer aangevuld.

Fijn! Tot de volgende keer bij Pinkcube ^Sarita

Met de pennen van Pinkcube had ik een schot in de roos voor een cadeautje

Geweldig goede een mooie aflevering en goed verpakt, Bedankt

Bedankt Lidian voor de review! ^Sarita

Eerst wat toilettas niet meer leverbaar, maar samen naar een ander exemplaar geregeld en alsnog snel geregeld. Top service

Fijn om te lezen, veel plezier met de order! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!