Klantvriendelijke site

Duidelijk om een bestelling te plaatsen en prima afhandeling

Dank je wel voor je review!

Super tevreden!

Onlangs pennen besteld bij Pinkcube. Voor een scherpe prijs, pennen van goede kwaliteit ontvangen. De bedrukking zag er ook super uit, top!

Top! Een 10 dank je we!

Ontzettend nette afwerking op mijn gepersonaliseerde items!

Ik ben blij met de feedback van de site om de aangeleverde logo's te verbeteren en vind het fijn dat het pink cube team nog een ontwerp met mij kunnen delen voordat ik over ga op bestellen.

Dank je wel Kevin, fijn dat het designteam je zo goed heeft kunnen helpen!

GEWELDIG

Duidelijk overzicht op de website Artikel/prijsverhouding goed Vlug offerte binnen Deal vlug gesloten Producten vlug in huis... Ga zeker opnieuw een bestelling doen

Dank je wel Mandy, tot snel bij Pinkcube!

Vlotte communicatie en knap resultaat

Gemakkelijke communicatie, duidelijk en snel. Tevreden van de samenwerking

Dank je wel Jef voor je mooie beoordeling!

Supersnel & superleuk!

Mooie snelle levering. Netjes verpakt, goed geholpen en meegedacht. Kortom aanrader!

Leuk om te horen! Dank je wel!

In principe is het altijd goed gegaan met de bestellingen, levertijd maar de laatste bestelling niet. 1 dag voor de levering vd wijnkoeler kreeg ik een telefoontje dat het niet ging lukken?! Een verkeerde telling uit het magazijn. Kan gebeuren maar 1 dag vt voren is wel heel naar. Ook de hammen doek kwam weken later binnen, we hebben ons zomerpakket maar naar de herfst verschoven,.. Hahaaa Verder is het nu wel allemaal netjes binnen gekomen, en van mooie kwaliteit. Nog lekkere brownies gekregen , voor het ongemak, leuk.

Ah vervelend om te horen dat je dit op het laatste moment hebt moeten horen en dat de hamamdoeken niet op tijd waren, gelukkig dat je wel tevreden bent met onze producten en dat de lekkere brownies hebben gesmaakt! Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven

Snel en correct geleverd

Mooi product dat hopelijk veel van onze klanten zullen kunnen appreciëren.

Bedankt voor de mooie 9!

Heel vriendelijk personeel en goede service! Tevreden klant!

Fijn dat je ons Pinkcube team als vriendelijk hebt ervaren!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit tassen, niet te dunne stof en mooie bedrukking

Bedankt voor de beoordeling!

Snelle en perfecte afhandeling van gewenste bestelling

Nadat ik al mijn wensen op de site had doorgegeven samen met de logo’s kreeg ik een eerste ontwerp na enkele minuten. Dit heb ik via telefonisch contact makkelijk kunnen optimaliseren en de drinkbussen waren klaar voor productie. Zeer vlotte service van ontwerp tot levering op enorme korte tijd. Aanrader. Bedankt voor de aangename samenwerking.

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te horen dat de samenwerking bevallen is , tot de volgende keer bij pinkcube!

Prima service, jammer van het corona excuus

Prima service vanuit Pinkcube geleverd. Hadden iets beter met de updates kunnen zijn. We hadden ongeveer 3 maanden geleden de mokken besteld. Toen gaven ze al aan dat dit ongeveer 3 maanden levertijd had vanwege schaarste op de markt enz. Pluspuntje was geweest als ze uit zichzelf een update hadden gegeven op de geven datum dat de mokken geleverd zouden worden, en nog niet geleverd konden worden. 2 weken later, waren de mokken gelukkig wel in huis.

Duidelijke en makkelijke site en perfecte levering

De site en de manier van bestellen is goed en makkelijk, de levering snel en goed.

Leuk om te horen! Dankjewel voor de mooie review ^Frederike

Zeer goed geholpen en mooie pennen ontvangen

Ik wilde pennen met mijn bedrijfslogo te laten drukken. Op de door mij gekozen pennen bleek het logo niet goed te passen, maar men had wel een suggestie voor pennen waar deze wel op paste. het logo staat er goed en professioneel op, het bestellen was heel eenvoudig.

Bedankt voor je review!

Goed bedrijf, fijne service.

Dankjewel voor de review! Goed om te horen. ^Frederike

Goede kwaliteit van de producten en een nette service

Een uur na het aanvragen van mijn offerte werd ik al gebeld en twee dagen later kwamen er twee gratis proefartikelen binnen. Zeer nette en snelle service. Pinkcube denkt met je mee en beantwoordt alle vragen.

Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met ons! Dankjewel voor de mooie review. ^Frederike

Snel eb volgens afspraak geleverd, behulpzaam en professionele medewerkers .

Via de website een offerte aangevraagd, binnen een dag binnen incl. druk proef. Proef monster zijn toegestuurd zonder probleem. Goede service en snelle levering

Leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen, bedankt!

snelle en keurige levering

Correspondentie onderling ging prima. Eerst een sample aangevraagd. Keurig volgens planning geleverd.

Fijn om te horen!

Keurig en snel

Mijn promotie pennen waren bijna op even op de site nabesteld en binnen een week in huis. En weer dezelfde kwaliteit van opdruk als de vorige bestelling. Prima!

Fijn, tot de volgende keer bij pinkcube!

Zeer tevreden en nette service

Alles netjes verzorgd.

Bedankt dat je onze service hebt gewaardeerd!

Alles ging prima

Goede kwaliteit, snelle levering, top service!

Top om te horen, tot de volgende keer bij pinkcube!

Bijzonder snelle levering en prettige communicatie

Voor ons bedrijf ABS Actual Business Services hebben wij een honderdtal paraplu's laten bedrukken. Na wat surfen op het vond ik Pinkcube de meest prettige website hebben. Na een offerte geplaatst te hebben en nog wat vragen gesteld te hebben kreeg ik direct antwoord. Ook kregen we naar wens een sample toegestuurd. De levertijd zou 2 weken zijn, maar we hadden de plu's al binnen een paar dagen en ze zijn echt helemaal perfect!

Bedankt voor jullie beoordeling en goed om te horen dat je tevreden zijn..... hoop voor nu dat de paraplu's alleen hoeven gebruik te worden tegen de zon ;)

Super goede kwaliteit

Mijn ervaring bij pinkcub3, heb ik tot nu toe als supergoed ervaren

Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat je pinkcube als fijn ervaart!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!