Super snel geregeld 2 pennen voor 2 commiesies snel goedkeurd door de studio

gewoon goed

Duidelijke website, vlotte afhandeling, alles in orde.

Uitstekend!!

Vriendelijk en correct aan de telefoon. Heel snel gehandeld en pakket snel ontvangen.

Super netjes geholpen, Eerlijk over de uitslag zodat we het samen aankonden passen.

Super netjes geholpen, Eerlijk over de uitslag zodat we het samen aankonden passen tot een mooi resultaat!

Mooie bedrukking op de pen, had alleen wat groter gemogen. Maar dat weet ik dan voor een volgende keer. Ik kreeg mijn logo niet geüpdatet, met de medewerker met wie ik in contact kwam is dat prima opgelost. Dus goede service, snelle levering en mooi materiaal

Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen met je ontwerp. Het formaat van je logo is aan grenzen gebonden, misschien dat dat hier ook het geval is. Ik raad je aan om bij een volgende bestelling hier naar te vragen. Dank voor je feedback en dus graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super levering, snel en erg mooi!

Ik raad jullie aan!

Dank voor je aanbeveling en je mooie beoordeling, Michelle. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Top service, goed producten, erg tevreden

Wij zochten diverse items voor een beurs. We waren aan de late kant met bestellen, waardoor bepaalde items niet mogelijk waren. We werden ontzettend goed geholpen door het aanbod van alternatieve producten, die wel konden en die ook pasten bij wat we wilden. Hetzelfde producten, maar dan net iets eenvoudiger, of met een ander soort opdruk. Voor ons helemaal goed en fijn dat er meegedacht werd. Levering was super snel en goed op tijd! Zeer tevreden!!

Dat klinkt als een positieve ervaring, ondanks de uitdagingen met de late bestelling! Het is geweldig om te horen dat ons team zo behulpzaam was bij het vinden van alternatieve oplossingen die nog steeds aan jullie wensen voldeden. Soms zijn eenvoudigere opties of een andere opdruk net zo effectief, en het is geweldig dat jullie zo flexibel waren om daarin mee te denken. En het is altijd een opluchting wanneer de levering soepel verloopt en op tijd aankomt, vooral als het om belangrijke evenementen zoals beurzen gaat. Klinkt alsof alles uiteindelijk perfect op zijn plek viel! Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring en mocht je in de toekomst weer hulp nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar. ^Wouter

Uitstekende service en uitstekend product

Pennen besteld met ons logo als opdruk. De bestelling ging makkelijk, het werd snel bezorgd en de kwaliteit van de pen is uitstekend. Ook de opdruk in full color is mooi geworden

Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Adequaat handelen, flexibel en snelle levering

Wij zijn blij met de bekers. Ik moet ze nog gaan testen in de praktijk dus kan het product nog niet beoordelen. De service is zeker goed. Ook al gaat alles via Chat.

Fijn dat je blij bent met de bekers, dank voor je beoordeling. ^Wouter

Goed bereikbaar, goede service en snelle levering

Een bedrijf die mee denkt, je goed te woord staat

Dankjewel voor je mooie beoordeling van onze service en van onze bereikbaarheid, twee aspecten van onze dienstverlening waar we veel aandacht aan besteden. Fijn dat je dat ook zo ervaart. Graag tot een volgende keer!

Topbedrijf met gewoon de service die je verwacht!

Wij bestellen vaak cadeautjes voor onze leerlingen en die zijn super tevreden over dit product en wij ook!

Dank voor je mooie beoordeling, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Exact wat we voor ogen hadden. Snelle levering, logo duidelijk zichtbaar en goede service.

Fijn dat we je goed hebben geholpen, Ann-Sophie. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goed en snel

Leuke pennen besteld, vlot in huis

Veel plezier met de pennen, Marjan. Dankjewel voor je mooie review! ^Wouter

Snel, precies wat je vraagt. Top

Duidelijke communicatie. Goed geprijsde producten. Hier zullen we vaker zaken mee doen

Dank voor je mooie woorden, daar zijn we blij mee. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

steeds vlotte service, keurig afgewerkte produkten

ook al hebben ze een artikel niet in stock, doen ze heel veel moeite om je te helpen en mee een oplossing te zoeken. Al veel verschillende artikels via hen laten maken, steeds snelle en vlotte service

Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Bestelling goed en makkelijk, Snelle levering

Het enige nadeel als je het aantal aanpast van 50 naar 100 stuks, moet het ontwerp opnieuw gecontroleerd worden.

Dank voor je mooie review, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Geweldig!!!

Erg snelle levering en de kwaliteit is boven verwachting. Ook het offerte traject was erg prettig. De website is eenvoudig te benaderen.

Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. We zien je graag terug als klant! ^Wouter

snel, perfect, makkelijk, moooi

snel en makkelijk bestellen snelle levering makkelijk toegangkelijke site mooi produkt

Dank voor je mooie beoordeling, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen

Dankjewel voor je mooie review, Rian. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super snelle levering

Mooie pennen voor een betaalbare prijs Er werd snel gereageerd op de offerte en de levering was volgens afspraak, en super snel. Topbedrijf!!!

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Grietje. We zien je graag terug als klant! ^Wouter

Super en snel geleverd

Echt top dit bedrijf, eerste keer besteld en na de levering gelijk een tweede order geplaatst

Kijk, dat horen we graag! Dank voor je mooie woorden. ^Wouter

Snelle en correcte service

Meermaals besteld, steeds topservice en product aangeleverd, waarvoor onze dank

Dank voor je mooie review en graag tot een volgende keer!^Wouter

Betaalbaar, snelle service en een goed produkt.

Als je pennen wilt laten drukken voor een mooie prijs zou ik Pinkcube zeker aanbevelen. Supersnel ontvangen ook. Schrijven ook heerlijk. En ik ben niet de enige die dit vindt.

Dankjewel voor je mooie beoordeling van onze pennen. Daar zijn we blij mee en trots op! ^Wouter

Excellent service

They went above and beyond to accommodate our needs and deadline. Customer service line were responsive and effective. Everything went smoothly and without delays.

Thanks for your lovely review, great that we were able to exceed your expectations! Hope to see you next time. ^Wouter

Goede hulp, snelle levering

Hoewel ons logo moeilijk is te gebruiken op zo'n klein oppervlak, hebben we samen met de hulp van Pinkcube er een mooi design van gemaakt. Snelle service en uiteindelijk een mooi product!

Dankjewel voor je mooie woorden, blij mee en trots op! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.