Bestellen gaat snel en simpel

Ik wilde opnieuw pennen bestellen. Dat ging echt binnen enkele minuten. Programma wijst de weg. Ze waren ook snel in huis. Super service

klantvriendelijk en snelle levering

klantvriendelijk ben ik geholpen via chat met een herhaalbestelling de bestelling was al snel binnen. Dat maakt het voor ons makkelijker om te bestellen.

supergoed

enthousiaste en attente klantgerichte organisatie. Hebben ons goed geholpen bij het verzorgen van de bedrukking van de producten. Levering ook snel en goed. Prijsstelling scherp. Ga zo door!

Bedankt voor deze mooie woorden! Fijne dagen gewenst en tot volgend jaar! :)

In 1 Woord "SuperService"

Zeer goede persoonlijke service. Zeer tevreden met de gebreide mutsen met ons LOGO. Zeer klantvriendelijk en doet er alles aan om de oplossing te vinden. Zeker een Dank je wel voor de hulp van Niels Terlouw TOP!!!! Grtjs, Christel,

Super om te horen Christel! Graag gedaan en heel veel plezier met de mutsen! Graag help ik je de volgende keer weer^ Niels

Uitstekende afhandeling van klacht

Voor bedrijfspakketten een aantal artikelen afgenomen die helaas met de levering beschadigd geraakt zijn. Vanuit PinkCube een onwijs goede afhandeling voor deze problemen. Het initiatief om met een oplossing en tegemoetkoming te komen, komt volledig vanuit het bedrijf en hier zitten ze erg kort op.

Super dit te horen Sanne. Daar doen we het voor! Fijne dagen en tot de volgende keer :)

Goede prijs en snelle levering!

Kwalitatieve drinkfles voor een goede prijs en met een snelle levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Leuk en praktisch product

Het bestellen van de koeltassen ging eenvoudig. Omdat het een levering in het buitenland betrof ben ik in contact geweest met de klantenservice, dit contact verliep goed. De reacties op de tas van derdern zijn enthousiast.

Super Sabine, bedankt. Veel plezier met de tasjes.

De bestelling van mijn notitieboek ging vlotjes. Helaas was er eerst een verkeerde kleur gedrukt en was ik genoodzaakt een klacht in te dienen. Na een initiële slechte reactie daarop is vervolgens persoonlijk contact met me gezocht en konden we samen onderzoeken wat er was gebeurd. Hebben alle betrokken partijen veel meer aan. Helaas bleek uit de gratis herdruk dat een lichte kleur kleurvast drukken op dit product niet haalbaar blijkt. Ook dit is goed opgepikt. Zo maak je van een in eerste instantie geïrriteerde klager een klant die een positieve recensie achter laat.

Wat fijn dat we dit goed voor je hebben kunnen oplossen waardoor je inderdaad nu zo'n positieve recensie achterlaat. Bedankt. Prettige dag Yvette!

Goede communicatie en snelle levering

Ik heb waterflessen met eigen logo besteld. Proefdruk was snel klaar en na akkoord kwam de levering eerder dan verwacht. Flessen zien er top uit!

Veel plezier met de flessen! Bedankt voor deze beoordeling.

Bedankt Patrick!

Snelle, correcte, kwalitatieve goede service en artikelen

Ondertussen mijn tweede maal dat ik bij jullie bestel en al tweemaal zeer tevreden geweest een hele correcte service zeer goede kwaliteit van de producten en enorm snel !!! Zeker een aanrader

Fijn te horen Margo. Veel plezier met deze bestelling en dan zien we je vast snel bij ons terug :).

Super netjes geleverd, en goed product.

Op tijd geleverd, goed product, en schrijft ook nog eens super. Blij mee.

Super. Veel (schrijf)plezier en graag tot ziens!

Goede begeleiding en afspraken worden nagekomen

Fijn te horen Jan, veel plezier met de waterflesjes.

Bij onze eerste bestelling was het helaas verkeerd gelopen. Het werd echter keurig netjes opgelost, zodat bij mij geen enkele twijfel bestond om bij hen opnieuw een bestelling te plaatsen. Deze keer keurig op tijd geleverd en product ziet er netjes uit. Reden om bij hen verder te kijken bij nieuwe promoties voor ons restaurant. Bert, Kim's Kitchen Zaltbommel

Er kan altijd iets mis gaan maar het moet natuurlijk altijd netjes opgelost worden. Wij vinden het dan ook super dat jullie weer voor ons gekozen hebben. Veel plezier met jullie bestelling en tot de volgende keer.

vlotte levering van een kwalitatief mooi product

tevreden van het totale plaatje. Kwaliteit, ontwerp, levering ... alles naar wens

Daar doen we het voor Nancy! Super. Bedankt voor deze beoordeling.

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Bedankt Siebe!

Goede service en kwaliteit

Binnen enkele dagen was onze bestelling in huis. Goede kwaliteit, communicatie en service. Echt een aanrader!

Bedankt voor je bestelling en beoordeling! Hopelijk mogen we je nog eens helpen.

Zeer goede service en een zeer goed resultaat

We hadden onze bestelling erg snel nodig. Er is alles aan gedaan om de artikelen toch nog op tijd bij ons te krijgen. Complimenten !

Graag gedaan Nicolette. Heel veel plezier met je bestelling. Fijne werkdag!

Super service met een mooi product als eind-resultaat

Door een van de medewerkers super begeleid in het gehele bestel proces. Uiteindelijk een drukproef ontvangen en na een kleine aanpassing een super mooi eind product mogen ontvangen. Geen klachten! Alles super.

Super dit horen Wesley, bedankt. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer.

Mooie tasjes, snel bedrukt en geleverd

Wij bestelden 50 tasjes, deze waren binnen een paar dagen bedrukt met ons logo en geleverd.

Veel plezier met de tassen en bedankt voor deze mooie beoordeling.

Goede prijs, goed product, wel veel werk

Opvouwbare frisbees besteld als promotieartikel. Snel geleverd, mooi product. Enige minpunt is dat de frisbees niet opgevouwen werden geleverd. Dat heeft nog de nodige uurtjes gekost.

Bedankt voor deze feedback, hier kunnen wij zeker iets mee. Een fijne dag vandaag.

Beste service ooit

Fantastish hoe snel en correct alles gebeurd. Communicatie kan niet beter.ondanks corona en stakingen en weet ik veel wat een topprestatie neer gezet om me perfecte stylos te leveren. Op een paar dagen tijd.gisteren gebeld en vandaag geleverd.shapeau !Dikke pluim aan het hele team. Ben zo blij. En zal in de toekomst nog veel bestellen. Danku aan jullie allen.

Wat een mooie woorden Suyin, deze hebben wij natuurlijk gedeeld met het hele team, bedankt! Wat ontzettend fijn dat dit zo gewaardeerd wordt. Tot de volgende keer en een mooie dag vandaag.

Snel en correct

Wij kregen direct een ontwerp met ons logo doorgemaild. Dit werd op vraag vlot aangepast. Eens de proefdruk was goedgekeurd, werd het product gemaakt zozls gevraagd en zeer snel aan huis geleverd!! Mooi eindresultaat

Veel plezier met de tassen. Dankjewel Isabelle.

Aangenaam verrast door de snelle service en de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Een relatie van me was enthousiast over het bedrijf PinkCube en liet me een paar producten zien die ze bij PinkCube had aangeschaft. Vervolgens een offerteaanvraag gestuurd samen met ons logo en binnen 24 uur een keurige offerte en een ontwerp wat ik meteen heb goed gekeurd want het ontwerp was meteen goed en de prijs opmerkelijk gunstig. Twee dagen daarna de pennen binnen gekregen en erg tevreden over. Heb er inmiddels een aantal weg gegeven en verstuurd en de reacties zijn zeer positief. vriend van me die zelf een reclamebedrijf heeft gaat nu ook pennen bestellen bij PinkCube nadat hij onze pennen had gezien en de prijs hoorde.

Wat een ontzettend mooie beoordeling Gerard, wat super dat het balletje zo is gaan rollen. Daar doen we het natuurlijk voor. Bedankt en tot snel!

Bedankt Hugo!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!