Zeer tevreden over de service en het ontwerp

Aangezien mijn logo niet op de pen pastte, zijn er meerdere ontwerpen gemaakt. Ik mocht vragen om aanpassingen en dan kwam er binnen een uur weer een nieuw ontwerp. En wat ben ik blij met het eindresultaat! Pinkcube kan ik zeker aanbevelen.

Bestellen is makkelijk levering week later ook prima. Flesje ligt goed in de hand is stevig, etiket is van een goed materiaal het lost niet op als het water condenseert.

Fijn en goed contact

Het contact verliep prima en was fijn en goed. Ook duidelijk iz prijs en levering. Alles is conform opdracht verlopen. Levering is goede orde ontvangen. Geen klacht. Pinkcube gewoon goed!

Snelle service, dezelfde week alles ontvangen!

We hadden relatiegeschenken voor onze werknemers besteld. Iedereen was er blij mee!

Goeie service, snelle levering

Super kwaliteit en super snel!

Nog nooit eerder bij Pinkcube bestelt maar zeker een aanrader. Het bestel proces verliep gemakkelijk en snel. Ook de begeleiding erbij was top! Veel beter dan bepaalde concurrente op dit gebied.

topkwaliteit ... Prima service Eerlijke prijzen

Ik ben heel erg blij met mijn bestelling bij jullie. Communicatie, advies, levertijd alles was perfect.

TOP

Eenvoudig en snel bestellen, goede service en snelle levering!

Goede service + kwaliteit

Snelle en goede service

Ruime keuze en snelle levering. We hadden gepersonliseerde mokken besteld, maar bij levering hadden enkele mokken een productiefoutje. Dit is snel gecorrigeerd en we hebben goede mokken ontvangen.

Mega snelle levering! Waterflessen zijn mooi bedrukt!

Prima webshop, soms nalatige studio

Bij bijna alle producten die ik bij Pinkcube heb besteld ging er in het voortraject wel iets mis. De studio is niet erg alert op de bestanden die aangestuurd worden. Onbedoelde eigen initiatieven of gewoon een logo verkeerd overnemen. Overigens zijn de producten die uiteindelijk geleverd worden prima in orde. Levertijd wordt altijd netjes gerespecteerd. Check wel altijd telefonisch of de genoemde voorraad klopt.

Goede kwaliteit én service!

We hebben al verschillende keren bij Pinkcube relatiegeschenken besteld. Kwaliteit is prima en de service ook: er wordt meegedacht met de klant!

boven verwachting

De communicatie ging perfect, er werd snel gereageerd op mijn vragen en aanpassingen. Spullen zien er top uit en binnen 3 dagen was alles binnen. Grote klasse.

Ondanks de zeer late bestelling werd de levering ruim op tijd gedaan. De bestelde tassen zien er prachtig uit en zijn super van kwaliteit. Chapeau!

Top product en top bedrijf!

Vrij last minute (voor onze eigen deadline) een bestelling gedaan, welke ook nog in grote hoeveelheid geborduurd moest worden met ons logo. Duidelijke en vooral snelle communicatie en bovenal, levering nog dezelfde week. Mooi en kwalitatief product ontvangen, welke door onze werknemers zeer gewaardeerd werd. Zullen een eerstvolgende keer zeker weer aan Pinkcube denken.

Slecht product en schandalige klantbehandeling.

Ik heb 1.000 rugzakjes besteld in twee kleuren bedrukt en de bedrukking is erbarmelijk slecht gedaan. De letters vallen eraf. Pinkcube weigert verantwoordelijk te nemen daarvoor en wijst mijn voorstel tot herstel pertinent af. Schandalig !! Ik zit met een enorme schadepost.

Super!!

Voor mijn 5 jarig bestaan had ik graag iets waar je als klant plezier van kunt hebben en tevens aan mijn bedrijf denkend kwam ik uit op Balpen en wat is ie mooi geworden. Precies mijn kleuren van mijn bedrijf, logo en jubileum 5 jaar vermeld, dankzij het meedenken van Pinkcube. Mijn pennen vallen in de smaak bij mijn klanten en daarnaast schrijven ze heerlijk. Inmiddels mijn 2e bestelling ontvangen. Het bestellen was in 1 klik gedaan, want ik kon gewoon mijn vorige bestelling aanvinken zodat ik dezelfde order nogmaals kon bestellen. Snel en zorgvuldig ingepakt, zeer tevreden.

zeer goede, aan te bevelen service!

snelle service.

Supersnel en goed meegedacht

Veel dank voor het meedenken en voor de supersnelle levering. Wij zijn blij met jullie!

Schitterend

Super service, flexibel en denken mee.

Ondanks dat je steeds een ander contactpersoon hebt wordt het goed opgepakt.

Snel, top en goede kwaliteit

Super goede service, willen het echt voor je regelen. Ik ben erg tevreden en kom zeker terug.

Helemaal TOP!

Wij hebben verschillende keren bij Pinkcube artikelen besteld en dit is altijd TOP! Goed geholpen, prijs kwaliteit ook erg goed, afspraken worden nagekomen, ja helemaal TOP!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!