Snelle service en mooi product

Degelijke mok en opdruk is zeer mooi geworden. Mok viel wel wat groter uit dan verwacht, maar achteraf ben ik zeer blij met het resultaat. Een aanrader!

Supervlotte ervaring

Zeer vlot kunnen bestellen, zeer goede klantenservice. Mailtjes om je op de hoogte te houden van je bestelling zonder dat er gespamd wordt. Product perfect naar wens

vlekkeloos

Complimenten voor dit bedrijf. Super snelle reacties, fijne manier om je status online te kunnen checken, onwijs tolerant in het opsturen van samples en de uiteindelijke bestelling is goed en snel geleverd.

Zeer goede service!

Snel voorbeeld met logo van het item op de mail. Aanpassing en levering met enkele dagen gereed. Resultaat: mooi item, duidelijke print met kleuren; kortom een mooi relatiegeschenkje.

Klant was erg tevreden met de pennen!

Zowel ik als mijn klant zijn erg tevreden over de pennen. De bedrukking staat er mooi op en ze werden supersnel geleverd.

Makkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden en op tijd afgeleverd

Een bestelling die ik al eerder deed is makkelijk nogmaals te doen. Je wordt goed op de hoogte gehouden, zonder dat je overladen wordt met mails over de vorderingen. De bestelling was op tijd geleverd en goed in orde.

Snelle levering, gemakkelijk telefonisch bereikbaar

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. En bij telefonisch contact had ik meteen iemand aan de lijn die me goed en vriendelijk heeft verder geholpen. Vind ik zeer belangrijk, dat ik werkelijk een persoon aan de lijn had (en geen voorgeprogrammeerd bandje of robot). Bedankt.

Topservice!

De communicatie verliep snel en vlot. We zijn tevreden over onze gepersonaliseerde drinkflessen die netjes binnen de beloofde termijn geleverd werden.

Tasjes zien er weer top uit.

Snel en goed.

Super tevreden!

Snelle reacties, met een voorbeeld. De pennen zijn top ontvangen! Zal zeer zeker weer bestellen.

Perfecte afwerking! Zeer tevreden!

Correcte levering. Zeer goede samenwerking.

Zeer klantvriendelijk

Klantenservice zeer betrokken en persoonlijk. Ook de spullen zijn van kwaliteit. Inzicht in hoeverre de productie is van het geen je besteld hebt is helder.

TOP!

Adequate en prettige begeleiding naar prachtig product!

vriendelijk, hulpvaardig en verrassend snel...mmop service!

Na een eerste telefoongesprek direct een goed gevoel. Heel vriendelijk, hulpvaardig bij het op punt stellen van het zelf ontworpen logo... en dan nog eens snelle levering Ben super tevreden

Behulpzame en snelle service!

Wij zijn heel tevreden. Er werden verschillende offertes door ons gevraagd en onmiddellijk opgemaakt! Artikelen werden correct en snel geleverd!

heklemaal happy

Ik heb mijn tote bags vandaag ontvangen en heb amper een doos open gemaakt om een sprongetje in de lucht te doen van vreugde. Helemaal top! top tas uberhaubt want sommige bedrijven verkopen zwakker stof waar de boodschappen het er echt niet in overleven, nou de boodshcappen wel maar de tas niet maar deze is top en het ontwerp is top, de druk is top, de snelheid van levering is top!

Snelle service en mooie productlevering.

Snelle service en mooie productlevering.

Helemaal tevreden

Het digitaal ontwerp kregen wij erg snel. Wij wilden nog aanpassingen maken en hadden het gevoel dat de ontwerper met ons meedacht. Uiteindelijk helemaal tevreden over de bedrukking hebben wij de bestelling geplaatst. Binnen een week hadden we de tassen binnen. Wij zijn er erg blij mee.

Keurige oplossing

Een fout bij productie is netjes opgelost. Zeer tevreden met de oplossing.

Snelle reacties, samples de volgende dag in huis, goede begeleiding in keuze materiaal. Samenvattend: top geregeld.

goede en snelle service

Ik ben snel en goed geholpen. Ook met het achteraf betalen van de bestelling is het goed gekomen. Ik heb ondanks dat de spullen toch erg snel gekregen wat fijn is.

Uitstekende levering

Al een aantal jaren gebruiken wij Pinkcube voor de levering van onze bedrukte pennen. Ook deze keer weer een uitstekende ervaring.

Snelle, klantvriendelijke service!

Voor onze amateurvereniging hebben wij bidons ingekocht via Pinkcube. In het traject naar onze aankoop hebben we perfecte begeleiding gehad van Pinkcube. De website is duidelijk en overzichtelijk, de service is snel en klantvriendelijk. Kortom een prima partner om mee samen te werken. Er waren wat bidons die snel kapot waren. Ook dit is perfect opgelost via een creditfactuur. Wij zijn als club dus erg tevreden over Pinkcube en gaan hier zeker vaker bestellen in de toekomst

Snelle service en levering!

Heel goed geholpen en snelle levering, aanrader!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!