Snelle levering en goede service

Wij zochten een relatiegeschenk en zijn naar tevredenheid geslaagd. Verkopers kwamen met goede ideeën en reageerde snel.

Perfect bedrukte cases voor onze laptops!

Heel tevreden met de services en resultaat. Offerte was snel gemaakt en aangepast. Een sample was met 2 dagen in huis, daarna direct bestelling geplaatst. Tevreden klant!

Ziet er ok uit

Helaas stond bij artikel 6 kleuren en dat kon toch maar in drie kleuren. Ook is erg veel verschil in de druk op de tassen. De één is vager als de ander en soms liggen er losse draadjes op het logo en als je dat weghaalt mis je dus een lijntje in het logo. Dat vind ik jammer dat de losse draadjes op de tassen er dus op zitten tijdens het drukken en dat dit zichtbaar wordt als je de tas netjes zonder losse draadjes aan cliënten geeft.

Correct en kwaliteit

Snel en kordaat én een goede prijs!

Supergoed geregeld door Pinkcube

Pinkcube denkt heel fijn mee en reageert enorm snel. Fijne partij die over mooie relatiegeschenken beschikt.

goed product

Wij hadden deze pennen maar destijds via een andere leverancier. Maar het product is exact zoals het moet zijn. Prima verkoper.

Goede service en mooie flesjes!

Snel geleverd en goede flesjes. Prijs-kwaliteit verhouding is perfect.

Snelle service en ook snelle levering! Product is perfect en ik beveel Pinkcube zeker weten aan!

Wat fijn om te lezen, tot de volgende keer bij Pinkcube! ^Sarita

Goede, snelle en duidelijke contact. Levering product was ook snel.

Bedankt! ^Sarita

Fijne service en snelle levering

Goede service qua plaatsing logo, zeer groot assortiment en de levering kwam veel eerder dan vooraf aangegeven, dus helemaal te gek! Ik weet waar ik de volgende keer mijn promo artikelen ga bestellen.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Goed geholpen bij het opmaken van de bestelling en prachtige uitvoering

Kleine hand doekjes besteld met het logo van de club incl nogal redelijk kleine letters. Echt heel erg mooi geborduurd. Mooie kleuren ook. En goeie service ook.

Bedankt voor de mooie feedback! ^Sarita

Top kwaliteit met een persoonlijke touch

De kwaliteit van de spullen en de bedrukkingen zijn altijd perfect. Wij hebben al meerdere artikelen besteld, ook met diverse afdrukken en het zijn altijd prachtige exemplaren! Met vragen mag je ook altijd bij ze terecht. Al met al een prettig bedrijf met een mooi concept.

Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze diensten, bedankt! ^Sarita

Prima pen

De snelheid van proef vervaardigen, communicatie en leveren is prima.

Dankjewel! ^Sarita

Al meerdere keren bij Pinkcube onze relatiegeschenken besteld en steeds heel tevreden van de goede en snelle service! Ik ben steeds goed geholpen bij het maken van de ontwerpen en op mijn vragen kreeg ik steeds snel een antwoord.

Bedankt Nathalie voor je review!^Sarita

prijs-en klantvriendelijk

goede opvolging van de bestelling met een vlotte, hartelijke communicatie, goede prijs-kwaliteit

Bedankt voor de leuke review Sandra! ^Sarita

Netjes geleverd en ziet er goed uit

Fijn om te lezen, bedankt voor de review!^Sarita

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen

Top! Bedankt! ^Sarita

Prettige site om je product te ontwerpen. (in mijn geval een pen met de naam van mijn webshop erop) Vervolgens krijg je heel snel een ontwerp in je mail waarop je kunt reageren. M.b.t. het eindresultaat: ook in het echt zag mijn ontwerp er heel erg mooi uit. Snelle levering en echte kwaliteit voor een schappelijke prijs. Iets dat voor een kleine beginnende webshop extra prettig is omdat je de promotie goed kunt gebruiken maar een beperkt budget hebt. Zodra ze op zijn bestel ik weer!

Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met een product van Pinkcube, bedankt voor de mooie feedback! ^Sarita

Snelle en goede levering

Pinkcube komt na wat ze beloven. Het product voldoet aan de verwachtingen en is vlot geleverd. Toen ik contact had met de klantenservice werd ik ook alleraardigst geholpen.

Wat een leuke complimenten, bedankt!^Sarita

Keurig

Netjes gehandeld vlot en keurig geregeld

Bedankt voor de review!^Sarita

Helemaal top!

Vlot geleverd, product is van hoge kwaliteit en leuke reacties gehad vanuit klantrelaties.

Wat een mooie review, dankjewel Dennis!^Sarita

Goed geholpen, top eindresultaat!

Ik vind de service van pinkcube echt super. Als je belt wordt je snel geholpen en het is duidelijk wat je kan verwachten van het eindproduct door de previews die ze sturen. Het enige wat ik minder vond was dat ik erg lang moest wachten op mijn bestelling. Zowel de eindbestelling als de proeftasjes die ik had besteld. Daar kunnen ze nog op verbeteren.

Bedankt Anna, tot de volgende keer bij Pinkcube!^Sarita

Zeer tevreden met de snelle levering en de snelle communicatie. Mooie pennen met duidelijke opdruk.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Mooie pennen - makkelijk te bestellen

Tevreden met de kwaliteit en de vriendelijkheid van de klantservice

Wat leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn, bedankt! ^Sarita

Kwaliteit en snel

Gekozen, je krijgt jet wat je besteld, snel, met tussendoor de juiste updates over transport

Fijn! Bedankt voor de review! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!