Bij vragen wordt snel en duidelijk gereageerd. Fijn dat je een voorbeeld krijgt van hoe je ontwerp eruit komt te zien. Geeft een goed en duidelijk beeld.

Goedkope kwaliteit

Gastendoekjes blijken bij ontvangst van goedkope kwaliteit te zijn. De boven- en onderkant hebben een te dikke zoom die na 1 x wassen en drogen al krom trekt. Anders dan op foto op website. Sommige exemplaren zijn aan de achterkant (waar het borduursel zit)niet afgewerkt. De communicatie vooraf is snel en professioneel, ben benieuwd of de nazorg ook pro actief en oplossingsgericht is. 100 exemplaren kunnen de prullenbak in. Update: n.a.v. deze klacht heb ik een deel van het aankoopbedrag terug gekregen ter compensatie.

Vriendelijk en kwaliteit

Tweede keer dat ik bestel bij Pinkcube. Super tevreden over de service, leveringstijd, prijs en kwaliteit!! Wij gebruiken de producten voor middelgrote events en de deelnemers van een paar maanden terug lopen nog steeds rond met hun stressbal ;) Het contact is snel en vriendelijk, iedereen denkt goed met je mee naar oplossingen en mogelijkheden. Heel blij mee. Dank voor de fijne samenwerking en tot de volgende bestelling!

Super, precies zoals ik had verwacht

Makkelijk te bedienen website, product ziet er goed uit. Bedrukking is perfect, precies zoals verwacht. Snelle levering.

Snel en professioneel

Al meermaals hebben we via Pinkcube besteld. De prijs-kwaliteit verhouding is meer dan prima. Afhandeling, verzending en communicatie is ook erg vlot! We bestellen hier zeker weer!

Goed contact, snelle levering en goede kwaliteit. Top!

Het contact met de medewerkers van Pinkcube was heel goed. Zodra de bestelling geplaatst was, was het binnen een week al binnen. De kwaliteit was ook heel erg goed. Zeker aan te raden als partij voor gepersonaliseerde relatiegeschenken.

Ondanks dat het uit Spanje komt, toch snel getekend en ontvangen

Kosten en product naar wens. Snelle levering. Kan niet heel groot afgedrukt worden, dat is wel jammer.

Gewoon goed en snel geregeld

Hebben 100 bidons besteld met Club logo. Binnen een week geleverd

Ik ben niet zo slim

Waarschijnlijk het verkeerde produkt besteld op basis van dat wat mij werd voorgeschoteld, maar erg teleurstellend een produkt te ontvangen waar ik zelfs de deur niet uit durf. Ik zal de schuld voor dit debacle op mij nemen, maar raad jullie aan een betere beschrijving te doen, en eerlijkere fotos te plaatsen van de producten. Erg ontevreden vanwege de misleidende fotos

Makkelijke en snel een leuk geschenk

Inmiddels een aantal keren een bedrijfsgeschenk uitgezocht en geregeld via Pinkcube. Zeer tevreden over het resultaat, de afwerking en de verzending.

Goede service, snelle levering

top!

snel geholpen, echte mensen aan de lijn en heel blij met het eindresultaat

Snel en duidelijke communicatie

Ik was verbaasd hoe snel en makkelijk het aanvragen van een offerte inclusief ene duidelijke opmaak van het artikel was. Bijzonder verrast van de snelle online service en zal zeker vaker gebruik maken van Pinkcube.

Zeer snelle reactie van designer en snelle aanpassingen na feedback. Correcte levertermijn en ook goed nageleefd. De producten zijn naar mijn mening zeer mooi uitgekomen!

Top Service!

Letterlijk binnen 24 uur in huis! Fijne communicatie via de telefoon!

Super. Veel plezier met de bestelling ^Margo

Perfect en goede kwaliteit!

De pennen die ik heb besteld zijn snel. keurig en perfect afgewerkt geleverd. Voor herhaling vatbaar

Bedankt John! Graag tot de volgende keer, fijne dag verder. :) ^Margo

Eenvoudige bestelprocedure

Snel en simpel besteld

Bedankt! ^Margo

Fantastische kwaliteit, sneller geleverd dan verwacht!

Ik was helemaal in de wolken toen ik bericht kreeg dat mijn gepersonaliseerde totebags geleverd zouden worden! Bij het openmaken nog meer; prima druk kwaliteit van het logo, en sterkte stof! Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt Eline, veel plezier met de tassen! ^Margo

Vlotte en uitstekende service

De gemaakte afspraken werden nagekomen, meer nog: de levering was sneller dan voorzien.

Bedankt Monica! Graag tot de volgende keer :) ^Margo

Vlotte en uitstekende service

Bedankt Monica! Graag tot de volgende keer :) ^Margo

Snelle levering en super service!

Pinkcube is zeker een aanrader. Wij hebben een aantal gepersonaliseerde artikels besteld bij Pinkcube. Ze passen jouw ontwerp aan tot het helemaal voldoet aan je eisen. Vlotte samenwerking en ook snelle levering.

Bedankt Sofie! Veel plezier met de bestelde items en graag tot de volgende keer :) ^Margo

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!