Snel en makkelijk!

Het design aanleveren ging erg makkelijk en het is mooi uitgevallen op de pennen. De pennen zijn van hoge kwaliteit en ze werden snel geleverd. Aanrader!

Geweldige dienst!

In tegenstelling tot veel andere online drukkers maakt Pinkcube het ontwerp voor je. Daarna kun je nog vragen om een aanpassing zodat je een perfect resultaat krijgt. En het wordt ook nog eens snel geleverd.

Snelle en fijne service

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Ook werd deze redelijk snel bezorgd. Enige nadeel: niet alle geleverde balpennen werken.

Mooi product

Buitengewoon eenvoudig om zelf een ontwerp te maken en met hulp van Pinkcube komt het kwalitatief helemaal goed,

Prima kwaliteit en service

Blij met mijn bestelling en de manier van afhandeling. Goed voor elkaar.

Het juiste advies, mooi product en sneller geleverd dan beloofd!

We vroegen een zomerse paraplu voor een event, ik kreeg van jullie degelijk advies voor de kleur. De opdruk is heel stijlvol geworden. Top!

Fijne mensen en goede service

Spullen snel geleverd

Ik heb 250 A4 firmaat schrijblokken met opdruk besteld. Het was lastig in het proces van bestellen duidelijk te maken wat ik nodig had. Online was niet alles aan te geven . Ik kon niet zien of de afbeeldingen geupload waren. De bevestiging die ik kreeg had het over 2 soorten schrijfblokken nl A4 en A5 Ik kon ook nergens zien hoe het eruit ging zien. Daarom hebben we gebeld en is het min of meer gelukt. Toch ben ik achteraf niet tevreden omdat in dit aparte proces één van de specificaties niet over is gekomen. Ik ontdekte dat pas. bij levering. Door het rusteloze proces is het mij ook ontschoten Verder alleen maar vriendelijke mensen en snelle levering. En een goeie prijs

Prima geholpen met productadvies door Romee

Eenvoudige bestelling, snelle levering, goede communicatie en een mooi product. Bedankt!

Mooie bandjes en goede kwaliteit

Bandjes zijn van goede kwaliteit en zijn erg mooi bedrukt. Ook zit er een fijne sluiting op. Fijn dat je de bandjes vaker om/af kunt doen!

Super snelle levering en ziet er mooi uit

Fantastisch!

Top bedrijf met super service!

Vlotte en vriendelijke service, producten van goede kwaliteit

Al vaak bij Pinkcube besteld, meestal zijn dit goodies om uit te delen op evenementen. Ze zijn van zeer goese kwaliteit. Ook de klantenservice is top, er is altijd iemand beschikbaar om te helpen.

Superfijn

Koffiekopjes zijn heel mooi en de print is ook heel goed gemaakt

snelle en goede service, fijne producten

Snelle levering, mooie bedrukking en fijn schrijvende pennen.

Goede service en snelle levertijd.

In het begin was het ontwerp niet helemaal duidelijk voor mij en was het vrij onzeker hoe deze in het echt eruit zou zien. Eenmaal de tassen ontvangen, helemaal tevreden. Scherp logo waardoor het mooie tassen zijn geworden.

geweldig

Een gemakkelijke manier van bestellen, snelle proefdruk opgestuurd via de mail, mogelijkheid om wijziging aan te brengen, daarna weer een proefdruk, akkoord gegaan. Snelle levering daarna. Kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ook omdat er mogelijkheden zijn voor diverse prijsklassen en kwaliteitsklassen. Voor ieder wat te vinden.

mooie kwaliteit, goede service, correcte levering

duidelijk, vlot en goede kwaliteit! Ideaal voor promomateriaal.

Uitstekende service en kwaliteit

We worden altijd fijn en snel geholpen. Nette en snelle levering. Kwaliteit van de producten is goed. We bestellen al vele jaren diverse producten bij Pinkcube.

Voor de derde keer onze voorraad bedrukte mokken aangevuld, weer TOP

Snelle levering, goede kwaliteit en redelijke prijs.

Ik was op zoek naar bedrukte pennen voor mijn opendag. Beetje te laat met zoeken begonnen. MAAR ...daar was Pinkcube. Zij konden snel leveren en idd!! Alles keurig op tijd. En et ziet er allemaal goed uit. Super blij mee, dank jullie wel, voor de snelle en goede service en levertijd.

kwaliteit

snelle levering en goede communicatie

Top product en snel geleverd!

Mooie producten en supersnel geleverd!

Goed product en goede service

Fijn geholpen door medewerker om het product helemaal naar wens te maken. Product is mooi bedrukt en op tijd geleverd.

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.