Pinkcube deed een prachtig voorstel van lay-out van ons logo. Een snelle correcte levering. Dank voor de vlotte samenwerking.

Snelle en goede persoonlijke service!

Ik ben ontzettend snel en goed geholpen. Fijne website om ontwerp in te dienen. Kreeg de offertes/ontwerpen al heel erg snel, goede service!

Snelle en goede persoonlijke service!

Super geholpen om het logo aangepaste te krijgen op de pen en zeer goede kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling! Mocht u nog feedback hebben voor ons zodat we de volgende keer van een 9 een 10 kunnen maken dan horen wij dat graag. Tot snel bij Pinkcube. ^Lisa

Prettige service en snelle bezorging!

Ik heb online pennen met een logo voor een evenement besteld. Daarna nog telefonisch contact gehad en het logo gemaild. Prettig en vlot geholpen en de pennen waren er al met een paar dagen. Top!

Bedankt voor de mooie beoordeling die u heeft achtergelaten. Ik wens u veel schrijfplezier met de pennen en hopelijk tot snel bij Pinkcube. ^Lisa

Prettige service en snelle bezorging!

Goede en snelle service vooraf en snelle levering

Ondanks dat alles digitaal verloopt, krijg je op geen enkel moment het gevoel dat dat als onpersoonlijk wordt ervaren. Het komt door de goede en duidelijke uitleg over de te volgen stappen.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden met ons bent, hopelijk tot snel bij Pinkcube. ^Lisa

Vriendelijke medewerkers, goede service.

Vriendelijke medewerkers, goede service.

Bedankt voor de goede review die u heeft achtergelaten. Mocht u nog feedback hebben voor ons zodat we de volgende keer van een 9 een 10 kunnen maken dan horen wij dat graag. Tot snel bij Pinkcube. ^Lisa

Alles ziet er super goed uit

Bedankt voor de mooie review en hopelijk tot snel bij Pinkcube. ^Lisa

Makkelijk bestellen super geregeld zeer zeker vaker bij jullie bestellen grote keuze

snelle antwoorden, snelle bezorging en nette bedrukking

Ik had steeds binnen een half uur reactie op nieuwe ontwerpen. Fijne service en snelle levering!

Bedankt voor de goede review die u heeft achtergelaten. Hopelijk tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

Top service!

Prachtige fles met logo ontvangen en een zeer snelle service! Top bedrijf!

werkt erg fijn.

Bedankt voor de mooie review en hopelijk tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

Na online een bestelling te hebben gedaan hebben wij de producten snel geleverd gekregen. Goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat onze service u is bevallen. Hopelijk tot snel weer bij Pinkcube! ^Lisa

Super!!!!

Net zoals vorige keer was de levering weer dik in orde. Heel snel geleverd en de kwaliteit en opdruk van de tasjes is super!

Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met de tasjes !! Hopelijk tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

Nette en heldere service

Als je een bestelling plaatst krijg je deze keurig opgemaakt volgens specificaties geleverd.

Bedankt voor de goede review die u heeft achtergelaten. Mocht u nog feedback hebben voor ons zodat we de volgende keer van een 9 een 10 kunnen maken dan horen wij dat graag. Hopelijk tot snel bij Pinkcube. ^Lisa

Snelle en goede levering, hoge kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden met onze bestelling bij Pinkcube. Duidelijke communicatie over levertermijn. Logo hebben we er mooi op kunnen laten drukken met goede kwaliteit handdoeken.

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat onze service en de handdoeken goed bevallen. Hopelijk tot snel weer bij Pinkcube! ^Lisa

Snelle levering, mooie flessen. Super tevreden.

Bedankt voor de mooie beoordeling die je hebt achtergelaten. Veel plezier met de flessen en hopelijk tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

Prima product en snelle levering

Prima product, snelle levering

Bedankt voor de mooie review! Hopelijk tot snel bij Pinkcube!? ^Lisa

top bedrijf!

kwam er via de site niet helemaal uit. gebeld met Pinkcube en hielpen me er telefonisch doorheen. Goed bedrijf wat zeker een aanrader is.

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat onze service u is bevallen. We zien u graag weer bij Pinkcube! ^Lisa

Super mooi resultaat en snelle service

Bedrukking van pennen. Super snelle levering

Bedankt voor de mooie review. Hopelijk tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

TOP!

Goede service! Als ik om een ontwerp vroeg voor op een tas, paste ze deze elke keer naar wens aan. Mooie tassen ontvangen, en mooi bedrukt! Helemaal tevreden.

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Veel plezier met de tassen !! ^Lisa

Topproduct en super levering

Na veel gezoek eindelijk bij Pinkcube uitgekomen. Product uitgezocht en het te drukken logo ge-upload naar de site. Door hun zelf overgezet naar een bruikbare versie. Voorbeeld zag er al super uit en levering bijna een week eerder dan verwacht. Aanbeveling voor iedereen!!!

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat onze service en het product goed bevallen. Hopelijk tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!