Topservice!

Zijn uiterst behulpzaam en hadden uitermate veel geduld met een klant die veel van gedachten veranderde :) Kwaliteit en prijs van het product is ook super!

Mooie pennen met goede bedrukking

Mooie pennen geleverd gekregen. De bedrukking staat er erg netjes op. Bestellen ging gemakkelijk en ontwerp wijzigen achteraf was gelukkig nog mogelijk. Dank aan operator Mustafa voor het leveren van de pennen. Duurde ongeveer een week nadat de opdracht definitief was en de pennen in huis waren.

Erg blij met mijn bedrukte pennen

Ik ontving heel snel een proef met de voorbeeldopmaak. Ik wilde mijn logo op een bepaalde manier gepositioneerd hebben. Na de eerste proef heb ik hem nog een klein beetje veranderd van positie en daarna was hij akkoord. De pennen zijn snel geleverd en helemaal naar wens!

Keurig geholpen, prima op tijd en voor een prijsje passend bij de situatie;)

We hebben een mooi cadeautje kunnen realiseren voor onze leerlingen. Pinkcube heeft een prachtig keycord bedrukt met een passende tekst. Blij en vol lof over de wijze van communiceren en meedenken.

Vlot en goed geleverd

Overzichtelijke site, snel geleverd en product in goede staat ontvangen.

Goede en snelle service en prima resultaat!

Ben uitstekend geholpen!

Top service!

Super service, meedenkend, snelle levering! Sample ontvangen om een juiste keuze te kunnen maken! Eindproduct is heel mooi geworden!

Zeer goede en snelle service.

zeer goede service en de levering was perfect op tijd.

Een snelle & vlotte service met perfect resultaat

We bestelden een gepersonaliseerde eco pen opnieuw en dit werd zeer snel geregeld en geleverd. Veel sneller dan verwacht.

Goede service tijdens het bestelproces.

Fantastische service en snelle levering!

Ik heb een heel fijn contact gehad, snelle reactie en enorme flexibiliteit. Wij hebben jullie dan ook als prefered supplier aangemerkt binnen onze organisatie. Dank voor de Service!

Tevreden met Pinkcube

Communicatie verliep prima. Bestelde bidons en sleutelhangers zagen er goed uit. Tevreden met Pinkcube.

Super snelle service! En een heel mooi resultaat 👍.

We hebben onze bedrijfs pennen besteld, het ontwerp wat we kregen was goed en snel aangeleverd. Ook de levering van de pennen was goed en snel

1 woord: fantastisch

Website is overzichtelijk en de bestelling ging soepel. Product resultaat wat top! Ik zal hier in het vervolg vaker mijn reclame items bestellen

Goed meegedacht met het ontwerp, snel contact, prima levertijd en een goed resultaat.

Eenvoudig, snel en betaalbaar!

De eerste bestelling is goed bevallen, alles ging precies volgens afspraak en werd vlot geleverd. De bestelde pennen zien er goed uit en schrijven ook nog fijn! Ook een verrassend fijne en gebruiksvriendelijke omgeving voor mijn persoonlijk account. Mooi overzicht.

Goede service en ook vlot!

De 1e druk van mijn pennen was niet helemaal goedgegaan, maar dit is keurig opgelost en heb nu wel de goede pennen.

Snelle afhandeling en levering

Het ontwerp van de pennen met bedrijfslogo ontving ik binnen een half uur. Pennen werden vervolgens vlot en netjes geleverd. Goede prijs, goede service. Zeker een aanrader!

Duidelijk voorbeeld, snelle levering.

Het is heel fijn om het ontwerp in concept te zien en de mogelijkheid te hebben dit aan te passen. Wanneer je zelf niet beschikt over het goede bestandsformaat, wordt dit kosteloos voor je omgezet, ideaal!

Best super tevreden!

Had onverwacht iets nodig, gezocht en bij jullie gevonden, had het bovendien dringend nodig en is één dag voor voorgestelde datum geleverd. Iedereen die het tot nog toe gezien heeft vond het mooi, top en precies wat we nodig hadden.

Makkelijk ontwerpen, snelle levering!

Makkelijk ontwerpen, snelle levering!

Goed georganiseerd

Goede communicatie en opvolging, de moeite waard

Super snel geleverd en top kwaliteit

Goed geregeld. Zowel de proefdruk als de producten waren snel binnen. Fijn is dat veel producten ook in kleine oplage besteld kunnen worden. Niks op aan te merken.

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!