Eerst wat toilettas niet meer leverbaar, maar samen naar een ander exemplaar geregeld en alsnog snel geregeld. Top service

Fijn om te lezen, veel plezier met de order! ^Sarita

Professionele bestelling op maat.

Heel snelle respons op bestelling en mogelijke alternatieven.

Bedankt voor de review ^Sarita

Persoonlijk advies en snelle levering

Ik twijfelde over voor welke optie ik moest gaan en Pinkcube heeft mij telefonisch te woord gestaan en geholpen met deze keuze. Daarnaast waren ze zo geleverd inclusief een geborduurd logo.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Persoonlijk advies en snelle levering

Fijn om te lezen! ^Sarita

Klacht heel snel opgelost

Ben zeer tevreden over Pinkcube. Ik had een klacht over de pennen. Daar is meteen heel adequaat en klantgericht op gereageerd. Ik vind ze zeer klantvriendelijk.

Wat een mooi compliment Petra dank je wel. ^Sarita

Correct

Correcte afhandeling

Bedankt! ^Sarita

meedenkend / assertief/ vriendelijk en snelle levering

Pinkcube is voor mij mijn verlengstuk. ik vraag, zij denken en werken uit. korte lijntjes en perfecte levering. een bedrijf om te omarmen

Bedankt voor de mooie feedback! ^Team Pinkcube

Je kunt de ontwerpen aanpassen totdat het 100% goed is

Het is fijn dat je zoveel kan finetunen. Mooi product ontvangen

Bedankt voor de review! ^Sarita

Snel, mooi, zoals beloofd

Communicatie rondom het maken van het vectorbestand ging soepel en snel. Alles liep prima!

Bedankt voor de mooie review!^Sarita

Voor het eerst pennen besteld met ons logo erop. En wat zijn ze mooi geworden. Er werd ook echt meegedacht over de kleuren zodat ons logo goed te zien zou zijn. En snelle levering ivm beurs. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt! En tot de volgende keer bij Pinkcube ^Sarita

In eerste instantie iets moeizaam, maar na meerdere keren telefonisch contact is het goed gekomen.

In eerste instantie iets moeizaam, maar na meerdere keren telefonisch contact is het uiteindelijk goed gekomen. Het aangeleverde ontwerp zou in eerste instantie niet mogelijk zijn maar na 2 maal telefonisch contact is het toch gelukt. Helaas werd de leverdatum later dan in eerste instantie afgesproken, gelukkig hadden wij zelf iets speling ingecalculeerd en is het goed gekomen.

Fijn dat het toch allemaal nog goed is gekomen, bedankt ^Sarita

Een snelle levering met mijn bedrukte pennen zoals besteld met een vriendelijke prijs

Ik heb bij PinkCube 100 bedrukte pennen besteld met website erop vermeld. Deze pennen trakteerde ik op mijn werk (in de zorg) voor mijn 58e verjaardag. Er wordt in de zorg veel taart en andere snoeperijen getrakteerd, maar het gezoek binnen de zorg naar een schrijvende pen is altijd aanwezig. Dus 2 vliegen in 1 klap. Collega's met mijn pen en bedrukt met mijn net gestarte onderneming. Zo blij.

Alles verliep heel vlot, hier bestellen we zeker nog!

- Heel uitgebreid gamma - Gebruiksvriendelijke website - Veilige betaling - Goeie bestelinformatie via e-mail - Snelle levering - Heel vlot contact met klantenservice. Pinkcube denkt probleemoplossend. Tot de volgende keer!

Zéér goede klantenservice!

Alvorens 500 stuks van de vilten draagtassen met opdruk te bestellen, vroeg ik naar een sample van deze tassen. Niets was Pinkcube teveel om dit in het werk te stellen. Sample gratis en zéér snel toegestuurd gekregen. Prima kwaliteit! Ook de opvolging en klantgerichtheid is voortreffelijk! Goede prijzen en prima kwaliteit. Zeker een aanrader!

Bedankt voor mooie feedback! Dank jullie wel ^Sarita

Zeer snelle en duidelijke communicatie

Top service! Ik kreeg steeds een duidelijk antwoord en de perfecte begeleiding tijdens het bestellen van mij goederen.

Wat leuk om te lezen Elke, bedankt! ^Sarita

Snel geleverd, kwalitatief, goede opvolging, mooi!

Snel geleverd, kwalitatief, goede opvolging, mooi!

Bedankt! Fijn dat jullie tevreden zijn^Sarita

zeer snelle service en levering, goed product

Binnen een uur was het ontwerp voor onze pennen gemaakt en de opdrachtbevestiging verzonden. Pennen waren twee dagen later al binnen.

Wat fijn om te lezen Jetta, bedankt^Sarita

Snelle levering!

Perfecte levering

Bedankt Saskia! ^Sarita

Snelle reactie, uitstekende service en persoonlijk contact!

Snelle reactie, uitstekende service en persoonlijk contact! Na het plaatsen van een opdracht, snel een reactie en ontwerp gekregen. Na telefonisch contact de details doorgesproken en zeer goed geholpen!

Dank je wel Jasper voor de mooie feedback, bedankt!^Sarita

Snel en goed!

We hebben tasjes besteld om kerstpakketten mee te maken voor onze vrijwilligers. In no time had ik een drukproef binnen en levering volgde ook snel. De tasjes voldoen helemaal aan de verwachtingen die de omschrijving en afbeelding op de website en de drukproef hebben gewekt.

Wat leuk, veel plezier met het uitdelen! ^Sarita

zeer comfortabel

Achteroverleunen in jouw zetel en alles komt in orde. Hoe gemakkelijk is dat!!

Leuk om te lezen dat je het zo fijn hebt ervaren, bedankt! ^Sarita

Het is perfect gelopen!

De bestelling liep gemakkelijk en alle afspraken zijn nagekomen. Het geleverde product is naar verwachting. Ook het telefonisch contact is als prettig ervaren. Zeker een aanrader!

Super om te lezen! ^Sarita

Snel en kwaliteit

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Denkt snel mee en maakt een ontwerp met de gewenste kwaliteit. Vervolgens snelle levering, kortom top.

Bedankt voor de mooie beoordeling! ^Sarita

In m'n nopjes!

Pinkcube doet alles wat ze beloven en meer. Binnen het uur een voorontwerp in je mailbox. Mijn ontwerp was niet bepaald het scherpste aangeleverd, maar Pinkcube maakte er een perfecte, strakke en erg scherpe opdruk van. Verwerking en levering gebeuren erg snel. Alles netjes verzorgd in een veilige verpakking. Bedankt Pinkcube! Onze vereniging is enorm enthousiast. Wil je voor je vereniging ook iets laten bedrukken zodat je op evenementen er als vereniging ook staat? 1 adres : Pinkcube!!!!

Wat een ontzettende leuke review Guy, dank je wel voor de mooie complimenten ik geef mijn collega's hierdoor ^Sarita

Goede snelle service

Ik had nog een proefdruk van een eerdere bestelling van ballpoints, deze heb ik met de bestelling meegestuurd en de bestelling werd nog 1 week eerder bezorgd ook!! 14 oktober besteld en na 1 week geleverd, dat is pas service!!

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!