Snelle en correcte service

Meermaals besteld, steeds topservice en product aangeleverd, waarvoor onze dank

Dank voor je mooie review en graag tot een volgende keer!^Wouter

Betaalbaar, snelle service en een goed produkt.

Als je pennen wilt laten drukken voor een mooie prijs zou ik Pinkcube zeker aanbevelen. Supersnel ontvangen ook. Schrijven ook heerlijk. En ik ben niet de enige die dit vindt.

Dankjewel voor je mooie beoordeling van onze pennen. Daar zijn we blij mee en trots op! ^Wouter

Excellent service

They went above and beyond to accommodate our needs and deadline. Customer service line were responsive and effective. Everything went smoothly and without delays.

Thanks for your lovely review, great that we were able to exceed your expectations! Hope to see you next time. ^Wouter

Goede hulp, snelle levering

Hoewel ons logo moeilijk is te gebruiken op zo'n klein oppervlak, hebben we samen met de hulp van Pinkcube er een mooi design van gemaakt. Snelle service en uiteindelijk een mooi product!

Dankjewel voor je mooie woorden, blij mee en trots op! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

Snelle service, duidelijk,... Mooi resultaat, inspraak en overleg mogelijk! Helemaal fan

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, Birgit. Graag tot een volgende keer!

Fijne pennen mooi bedrukt snelle service

Ben blij met de snelle levering van de bedrukte pennen die ik heb besteld bij Pinkcube. Fijne pen, strak bedrukt. Goede prijskwaliteit verhouding.

Veel plezier met onze pennen en dankjewel voor je mooie beoordeling. We zien je graag terug als klant! ^Wouter

Duidelijke website, snelle en correcte ondersteuning.

Makkelijk om de te bedrukte tassen met ons logo te bestellen. Proefdruk snel geleverd (binnen een paar uur). Persoonlijke begeleiding. Aflevering volgens afspraak. Kortom een tevreden klant en keren zekers terug.

Dat is een mooie beoordeling, Ronald. Daar zijn we blij mee, dankjewel! ^Wouter

Heel makkelijk

Hele makkelijk en vlotte manier van bestellen. Wordt goed opgevolgd en als er vragen zijn worden die steeds snel en duidelijk beantwoord. Ik ben fan.

Dank voor je mooie review van onze website en van onze service. Wij zijn fan van jou! ^Wouter

Heel professioneel van advies voorzien en vervolgens was de afhandeling inclusief de levering heel snel!

Gaaf dat we je goed hebben kunnen helpen, René. Dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Dank voor je mooie review, Emma. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snel en goede kwaliteit

Supersnel van drukproef naar realisatie en levering tegen een goede prijs.

Blij met je mooie beoordeling, Sjoerd. Veel plezier met onze producten! ^Wouter

Erg duidelijke website en vlotte afwerking!

Dankjewel voor je top-review, Willy. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Het was weer een feest om de pennen voor Kijk op de Wijk in ontvangst te nemen. De pennen zien er zeer aantrekkelijk uit en schrijven geweldig. Dit kreeg ik terug na de eerste bestelling van mijn collega's. Bij de tweede bestelling was het niet anders. Naast de snelle levering komt het ook mooi verpakt binnen!

Wat fijn dat we de goede eerste indruk hebben kunnen doorzetten. Dank voor je mooie woorden en graag tot de volgende keer! ^Wouter

Super ervaring met mijn bestelling!

Ik had een zeer korte levertermijn nodig - ze hebben echt hun best gedaan om samen het beste artikel te vinden én het was nog sneller dan verwacht geleverd. Ook kwaliteit was super!

We doen graag alles wat mogelijk is om je snel en goed te helpen, Saar. Fijn dat dat is gelukt! ^Wouter

Fijne, snelle, duidelijke klantenservice. Producten binnen de verwachte levertijd in huis.

Dank voor je mooie review en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle nette service!

Makkelijk en snel ontwerp kunnen maken en goed kunnen keuren. Spullen op tijd binnen.

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Rens. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Altijd goede en snelle service

Ben al sinds een paar jaar klant hier en heb alleen maar goed ervaringen met Pinkcube. Ga zo door!

We zijn er trots op dat je een vaste klant bij ons bent. Graag tot de volgende keer! ^Wouter

Ik had eerst een offerte aangevraagd met ontwerp Dit was binnen een half uur binnen, ook nadat ik hier een wijziging op had gevraagd reageerde men supersnel Mijn gepersonaliseerde pennen had ik in No-time in mijn bezit . In een woord geweldig !

Dankjewel voor je mooie review op onze service en op de pennen. Graag tot een volgende keer!

My worst buying experience

Ordered 25 bags. After one very slow painful change update, the bags came to us with a nonsense word instead of our logo. I ask for refund an explanations and it took ages to have someone relevant to talk to. At the end they didn't give any explanation, made a refund (after multiple requests). I'm now here with 25 unusable bags. I don't recommend Pinkcube at all. If there's a something wrong you will be stuck with painful endless process, you have to really insist to make them fix the situation. Terrible, terrible experience.

Goed product, keurige afhandling

Leuk zaklamp hangertje met mijn logo mooi bedrukt.

Veel plezier met de zaklampjes en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Vlotte service, mooi product, fijne afwerking

Vlotte service, mooi product, fijne afwerking. Vlotte levering. Zeer tevreden.

Dank voor je mooie beoordeling, we zien je graag terug! ^Wouter

Super ge worden en een snelle levering

Snelle levering Bedankt

Jij ook bedankt, Patrick. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Mooie mutsen goede kwaliteit en prachtig logo

Veel plezier met de mutsen, Tanja. En dankjewel voor je mooie review! ^Wouter

Snelle goede service

Hele fijne snelle service. Makkelijk online te regelen.

Dankjewel voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.