Zeer tevreden over het eindresultaat!

Met een logo van bedenkelijke kwaliteit lieten we voor onze leerkrachten 50 paraplu's bedrukken. Omdat ik zelf niet zoveel van ken van logo's en afdrukken, maakte ik me wel wat zorgen over het eindresultaat. Dankzij Sarita van de klantenservice werd ik al heel snel gerustgesteld PinkCube zorgde er dan ook voor dat dit logo perfect gedrukt werd en de paraplu's zijn van zeer goede kwaliteit. Heel tevreden klanten hier!

Ideale service!

Het was fijn samenwerken met Pinkcube. Ze leveren snel een offerte met proefdruk en voeren wijzigingen snel door. Hierdoor kwam onze bestelling ruim op tijd binnen en heb je als bedrijf zijnde niet al te veel werk aan het ontwerpen van je product. Reageren erg snel op je mailtjes en zijn super klantvriendelijk! Wij bestellen in de toekomst weer :) Al met al super tevreden over Pinkcube.

Snelle levering, pennen zien er top uit!

Prima kwaliteit, snelle levering.

Super service en snelle levering!

Super fijn contact gehad via de chat met een medewerker van jullie. Ze beantwoordde alle vragen die ik had. Nadat ik besteld had, is de levering helemaal naar verwachting geleverd binnen 3 werkdagen.

Super snelle service en levering voor een topresultaat!

Onlangs pennen besteld bij PinkCube met ons bedrijfslogo erop. Het ontwerp krijg je binnen een uur aangeleverd. Mocht je een aanpassing nodig hebben, dan is dat totaal geen probleem. Een dag eerder geleverd dan verwacht en de pennen hebben de beloofde kwaliteit. Zeker een aanrader en voor mij voor herhaling vatbaar!

We zijn blij dat jullie onze service met een 10 waarderen. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Aanrader

Snelle levering, aardige medewerkers, behulpzaam en alles wat ik besteld heb ziet er netjes uit.

Hi Dianne, fijn dat je blij met ons bent, wij ook met jou! ^Wouter

Goede services en advies en bij vragen snel antwoord

Ik heb een goede ervaring levertijd zoals beloofd en ook al was er geen sample toch meedenken. Top Zeer vriendelijk personeel.

Hi, dank voor het delen van je ervaring! ^Wouter

Top kwaliteit! Snelle levering

Nu al twee keer besteld en alles verliep telkens boven verwachting. Super snelle levering en aanpassingen aan ontwerp zonder problemen. Zeker een aanrader!

Hi Tim, fijn dat we je vaker goed hebben kunnen helpen! ^Wouter

Uitstekende kwaliteit, goede servince ontvangen, en snelle levering

Ik had een aantal vragen over het ontwerp en via de telefoon kreeg ik elke keer heel snel antwoord en advies. Ook de ontwerpen werden telken binnen een uur klaargemaakt. Heel erg tevreden dus!

Dank voor je positieve feedback, Nicky. Blij mee! ^Wouter

Hele nette en goede levering . Goed communicatie . Zijn zeer tevreden

Dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Ongelofelijke service

Bij meerdere bedrijven prijs gevraagd en de levertijd laten berekenen. Pinkcube overtrof alle levertijden met meer dan 4 weken. Ook de prijzen zaten net wat lager dan de concurrentie. De gratis offerte werd op minder dan een halfuur gemaakt en naar ons doorgestuurd, exact zoals ik het vroeg en probeerde te beschrijven: van kleur, tot lettertype, tot grootte, … In 2 woorden: top service! Nog geen 3 dagen later werd alles tiptop en heel proper verpakt afgeleverd. Een zeer tevreden klant die haar klantjes nu op haar beurt kan verwennen met hetgeen ze besteld heeft op Pinkcube. Hartelijk bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Isabel, wat fijn dat we uit jouw vergelijking met onze concurrenten positief naar voren zijn gekomen. Nog fijner dat we je verwachting waar hebben gemaakt! Graag tot een volgende keer, ^Wouter

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel bezorgd en netjes verpakt. Top

Hi Herwin, fijn dat je blij met ons bent en dat hier laat weten! ^Wouter

Super snelle reacties op vragen, klantvriendelijk, mooi product en snel geleverd. Kortom: mijn ervaring met Pinkcube is super goed. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

We worden een beetje verlegen van je mooie woorden, Andrea. Dankjewel! ^Wouter

Goede en Snelle service...

Pennen besteld....netjes op tijd en product zoals beschreven

Fijn dat je blij bent met onze service! ^Wouter

Snelle levering, perfecte uitvoering!

2 dagen geleden besteld en vandaag geleverd door een correcte sneldienst. Leuke ervaring!

Fijn dat je onze service met een 10 waardeert! ^Wouter

Perfecte en overzichtelijke manier van bestellen!

Het bestelproces is eenvoudig en snel. Alles conform de planning.

Wij zijn blij met je mooie beoordeling! ^Wouter

Topkwaliteit voor de beste prijs!

Wij als Bee in Media doen veel zaken met vaste leveranciers. Voor een opdrachtgever was ik op zoek naar drinkflessen en kwam uit bij 3 nieuwe partijen. Het eerste contact met Steven was meteen goed en werkt op de dezelfde hoog kwaliteit leverende snelle manier als mezelf. Na de offerte volgde het ontwerp snel en daardoor kon ik mijn opdrachtgever snel de offerte met het voorbeeld sturen en werd er snel akkoord gegeven voor de opdracht. Na het akkoord volgde ook snel de levering. Kortom: De eerste opdracht was meteen GOED!

Danny! Wat een geweldige review! Ik heb je complimenten aan Steven doorgegeven en hij dankt je daarvoor. ^Wouter

Very quickly! The support is invaluable!

Thank you so much for your help and support before ordering! Our order (parker, notebook, umbrella - all with logo) came very fast, and everything was just perfect! Definitely will order more!

Service zoals het hoort, kwaliteit goed

Fijne ervaring, online je ontwerp kunnen inzien en aanpassen, je ziet meteen hoe je product er bedrukt uit gaat zien. Heel fijn. Snelle levering, en ivm mijn deadline heeft Pinkcube nog extra snelle bezorging geregeld zonder extra kosten. Dat is pas service! Mijn netwerk is ook erg content met de A5 notitieboekjes!

Hi, wat fijn dat onze extra inspanning tot dit resultaat heeft geleid. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super goed en snel

Maarten heeft me super goed geholpen, alles snel uitgezocht, teruggekoppeld en samples toegestuurd. Express levering voor ons geregeld zodat we de spullen nog op tijd binnen hadden, echt mega fijn! Ik ben echt super tevreden voor de goede service en de tassen die we besteld hebben zijn prachtig en van een hele goede kwaliteit!

Hi Sarah, ik heb je complimenten aan Maarten doorgegeven. Dankjewel! ^Wouter

top service!!!

Snelle levering van fantastische producten! Wel als tip verpak niet alle pennen afzonderlijk van elkaar in plastic.

Dank voor deze top beoordeling! ^Wouter

Snelle levering en goede service

Aangeleverde bestanden werden snel beoordeeld, hierdoor verliep het proces van bestellen snel en was de levering netjes op tijd!

Hi Luuk, dank voor je mooie beoordeling, daar zijn we blij mee! ^Wouter

Snel, correct,

Prima service, Prima prijs/kwsliteit verhouding, Snelle levering, Leuke verpakking, Heel veel keuze. Top dus voor herhaling!

Dank voor je top-beoordeling, graag tot een volgende keer. ^Wouter

Snelle communicatie én levering

Eén telefoontje en alle opties waren duidelijk! Twee weken later had ik mijn duurzame tasjes mét mooie bedrukking in huis.

Hi Roxanne, fijn dat we je duurzame tasjes ook nog eens op tijd hebben kunnen bezorgen! ^Wouter

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!