Snelle correcte service

Producten werden snel en correct geleverd !

snelle service

Duidelijke communicatie en goed geleverd

Snel & betrouwbaar

Wij bestelden een deel van ons doopsuiker op 'Pinkcube' maar hadden vragen bij een bepaald product: via de telefoon kregen we zeer snel contact met een vriendelijke, behulpzame man. Verder kregen we heel snel en correct onze producten geleverd. Doe zo verder!

Goede prijs-kwaliteit verhouding en hele fijne communicatie

De bestelling werd netjes geleverd op de aangegeven datum die ik had afgesproken via de uiterst vriendelijke en communicatieve klantenservice. We hadden een budget product gekozen en zijn erg te spreken over de geleverde kwaliteit.

Gewoon goed zoals altijd

Persoonlijke service en zeer klantvriendelijk, makkelijk te bereiken.

Door omstandigheden kregen wij per abuis 1000 pennen geleverd in de schrijfkleur zwart. Dit moest blauw zijn. Dit werd zonder enig probleem opgelost. Er wordt altijd snel op mails gereageerd en ook telefonisch is het bedrijf goed bereikbaar. Ik zou het zeker aanbevelen bij anderen.

Bedrukte drinkflessen

50 drinkflessen besteld, klein probleem hiermee maar uitstekend opgelost door Pinkcube! Erg fijn om te weten dat ze voor hun kwaliteit staan! Klantenservice was bij alle contact momenten zeer vriendelijk en professioneel en heel snel bereikbaar! Pluspunt!

Snel, goedkoop, goed bereikbaar, klantvriendelijk en verkopen geen ‘nee’

Customer focused

duidelijk proces, snelle levering en foutloos!

De website was zeer duidelijk in hoe het proces zou verlopen, de prijs was gelijk duidelijk. Zeer snel een ontwerp ontvangen en na goedkeuring werd er binnen de beloofde termijnen geleverd.

Zeer tevreden over de service en het ontwerp

Aangezien mijn logo niet op de pen pastte, zijn er meerdere ontwerpen gemaakt. Ik mocht vragen om aanpassingen en dan kwam er binnen een uur weer een nieuw ontwerp. En wat ben ik blij met het eindresultaat! Pinkcube kan ik zeker aanbevelen.

Bestellen is makkelijk levering week later ook prima. Flesje ligt goed in de hand is stevig, etiket is van een goed materiaal het lost niet op als het water condenseert.

Fijn en goed contact

Het contact verliep prima en was fijn en goed. Ook duidelijk iz prijs en levering. Alles is conform opdracht verlopen. Levering is goede orde ontvangen. Geen klacht. Pinkcube gewoon goed!

Snelle service, dezelfde week alles ontvangen!

We hadden relatiegeschenken voor onze werknemers besteld. Iedereen was er blij mee!

Goeie service, snelle levering

Super kwaliteit en super snel!

Nog nooit eerder bij Pinkcube bestelt maar zeker een aanrader. Het bestel proces verliep gemakkelijk en snel. Ook de begeleiding erbij was top! Veel beter dan bepaalde concurrente op dit gebied.

topkwaliteit ... Prima service Eerlijke prijzen

Ik ben heel erg blij met mijn bestelling bij jullie. Communicatie, advies, levertijd alles was perfect.

TOP

Eenvoudig en snel bestellen, goede service en snelle levering!

Goede service + kwaliteit

Snelle en goede service

Ruime keuze en snelle levering. We hadden gepersonliseerde mokken besteld, maar bij levering hadden enkele mokken een productiefoutje. Dit is snel gecorrigeerd en we hebben goede mokken ontvangen.

Mega snelle levering! Waterflessen zijn mooi bedrukt!

Prima webshop, soms nalatige studio

Bij bijna alle producten die ik bij Pinkcube heb besteld ging er in het voortraject wel iets mis. De studio is niet erg alert op de bestanden die aangestuurd worden. Onbedoelde eigen initiatieven of gewoon een logo verkeerd overnemen. Overigens zijn de producten die uiteindelijk geleverd worden prima in orde. Levertijd wordt altijd netjes gerespecteerd. Check wel altijd telefonisch of de genoemde voorraad klopt.

Goede kwaliteit én service!

We hebben al verschillende keren bij Pinkcube relatiegeschenken besteld. Kwaliteit is prima en de service ook: er wordt meegedacht met de klant!

boven verwachting

De communicatie ging perfect, er werd snel gereageerd op mijn vragen en aanpassingen. Spullen zien er top uit en binnen 3 dagen was alles binnen. Grote klasse.

Ondanks de zeer late bestelling werd de levering ruim op tijd gedaan. De bestelde tassen zien er prachtig uit en zijn super van kwaliteit. Chapeau!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!