Snel en correcte levering, top

Goede kwaliteit balpen voor goede prijs. Snelle en prima service

Bedankt!^Sarita

Precies zoals verwacht! :-)

Bestellen ging zeer gemakkelijk. Bestelling al na een paar dagen geleverd. Klasse! Pennen zijn precies geworden zoals ik had verwacht. Prachtig bedrukt en het is een mooi geheel geworden. Superblij met het resultaat! :-)

Fijn dat jullie zo blij zijn met de pennen, bedankt voor de review!^Sarita

Zo fijn geholpen, door mijn foute aanlevering van foto toch mijn zending op tijd gekregen. Zo snel, binnen een dag was alles geregeld.

Bedankt voor de mooie review!^Sarita

Mooi product, snelle service.

Pinkcube heeft goed meegedacht en een mooie proefdruk aangeleverd. Wijzigingen op ons verzoek zijn snel opgepakt. Na betaling van de factuur supersnelle levering.

uitstekend

na wat zoekwerk en goede begeleiding van interne persoon bij Pinkcube is alles goed gekomen. Perfecte levering en perfect produkt. gr.

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Op tijd, vlotte communicatie en mooie producten!

Vlotte communicatie, uitgebreid gamma en goeie klantenservice!

Leuk om te lezen dat Pinkcube goed bevallen is, tot de volgende keer! ^Sarita

Super snel geleverd en mooie kwaliteit.

Wij zijn er blij mee!

Fijn om te lezen!^Sarita

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Deze maand voor het eerst bij pinkcube besteld. Per abuis verkeerde bestelling gedaan, maar uitstekende service via de telefoon. De pennen met mijn bedrijfslogo en website zijn goed werkend en liggen prima in de hand. Kan het iedereen aanraden.

Goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Bedankt ^Sarita

Keurig naar wens en super snel geleverd

Keurig naar wens en super snel geleverd en prima prijs kwaliteit verhouding.

Super bedankt! ^Sarita

Snel, makkelijk en behulpzaam

voor een personeelsfeest bandjes besteld ivm scannen van QR Code. Ontwerp was snel gemaakt en binnen de max. besteldtijd was alles geleverd. Helemaal prima! Een tip: de bandjes zijn wat krap voor grote mannenhanden, dus 1 a 2 cm erbij is geen overbodige luxe.

Dank je wel Nicole, dat gaan wij zeker meenemen! bedankt voor je feedback ^Sarita

Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering

Snel besteld en snel geleverd

goed product en behulpzaam

Ik ben goed geholpen met de ontwikkeling van mijn product. Het resultaat is prachtig. Goede prijs ook. Ik ben heel tevreden.

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Goede pennen voor mooie prijs

Goed en makkelijk uitzoeken en toe leveren. Vond alleen jammer dat de tekst ook groenig was geworden ipv echt grijs. Net of hij al verkleurd is door de zon.

Ah als jen iet helemaal tevreden bent over de opdruk bel ons dan even op 0314-820303 dan kunnen we er samen even naar kijken ^Sarita

Superservice!

Snelle reacties, snelle levering, superkwaliteit!

Bedankt! ^Sarita

snelle service, prettige communicatie!

mooie waterflessen, leuk cadeau voor het team voor de dag van de leerkracht

Leuk om te lezen! ^Sarita

makkelijk, snel en prima ,

logo voor de pen makkelijk up te loaden daarna al snel bericht dat order klaar was , voorbeeld was ook goed , binnen 2 dagen pennen ook binnen. tevreden niet op aan te merken

Bedankt! ^Sarita

Snelle levering met goede service voor opmaak van de bedrukking!

Een persoonlijke en lekkere traktatie voor de terugkomst op kantoor van de medewerkers.

Wat heerlijk als je zo verwend word door je baas! Bedankt voor de review ^Sarita

snelle service

Onze voorraad liep op een eindje - mail met offerte verzoek nog de zelfde dag binnen en wederom snel geleverd. Ik ben en blijf tevreden klant

Bedankt voor de mooie review ^Sarita

Goede klantvriendelijkheid & snelle levering

Het contact met Pinkcube is erg prettig. De medewerkers reageren snel en zijn vriendelijk. Alles werd snel in werking gezet. Heel erg bedankt voor jullie hulp en bij het vinden van een leuk cadeau!

Bedankt voor je mooie review Frederike! ^Sarita

Heel tevreden

We hadden onze bestelling heel snel nodig. Via de chatfunctie hebben we alles op een kwartier tijd kunnen bespreken en in orde brengen. De tassen werden uiteindelijk nog vroeger geleverd dan verwacht en kwaliteit was tip top in orde!

Wat fijn om te horen, bedankt! ^Sarita

Goede service en uitleg over de mogelijkheden

Levering heeft wel vrij lang op zich laten wachten. Wel was dit vroegtijdig gemeld zodat wij de klant op tijd hebben kunnen inlichten met betrekking tot de levering. Heeft verder geen probleem gegeven richting klant.

Fijn Ben dat de klant wat geduld heeft gehad, bedankt voor je review^Sarita

Pennen met logo. Binnen 1 uur proefdruk. Na 48 uur in huis.

Fijn om te horen! ^Sarita

Je wordt er blij van!

Altijd een handige opvouwbare boodschappentas bij de hand. Boodschappen doen wordt nu nog leuker met deze knallende kleurtjes! En we zijn ook nog eens goed bezig voor het milieu want geen wegwerpplastictasjes meer nodig.

Fijn dat je zo blij bent met je order! ^Sarita

Bij Pinkcube ben je altijd blij!

Ik ben al jaren klant en mijn klanten zijn weer fan van de merchandise die ik uitdeel :) En dan is en blijft het waar: blije klanten, blije ondernemer.

Bedankt voor de mooie review, tot de volgende keer bij Pinkcube! Fijn om te lezen dat je jullie zo tevreden zijn ^Sarita

Prima geholpen en op tijd gelevrd

Prima geholpen, mooi dat ik ook nog werd geadviseerd. Daarna correct op de hoogte gehouden van de voortgang en op tijd geleverd.

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!