Goede service en snelle levertijd.

In het begin was het ontwerp niet helemaal duidelijk voor mij en was het vrij onzeker hoe deze in het echt eruit zou zien. Eenmaal de tassen ontvangen, helemaal tevreden. Scherp logo waardoor het mooie tassen zijn geworden.

Dank voor je review, veel plezier met de tassen! ^Wouter

geweldig

Een gemakkelijke manier van bestellen, snelle proefdruk opgestuurd via de mail, mogelijkheid om wijziging aan te brengen, daarna weer een proefdruk, akkoord gegaan. Snelle levering daarna. Kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ook omdat er mogelijkheden zijn voor diverse prijsklassen en kwaliteitsklassen. Voor ieder wat te vinden.

Trots op deze mooie beoordeling, graag tot een volgende keer! ^Wouter

mooie kwaliteit, goede service, correcte levering

duidelijk, vlot en goede kwaliteit! Ideaal voor promomateriaal.

Dank voor je review, Ann. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Uitstekende service en kwaliteit

We worden altijd fijn en snel geholpen. Nette en snelle levering. Kwaliteit van de producten is goed. We bestellen al vele jaren diverse producten bij Pinkcube.

Blij met jou als terugkerende klant en je mooie beoordeling! ^Wouter

Voor de derde keer onze voorraad bedrukte mokken aangevuld, weer TOP

Snelle levering, goede kwaliteit en redelijke prijs.

Dank voor je mooie beoordeling, graag tot de volgende keer dat je mokken nodig hebt! ^Wouter

Ik was op zoek naar bedrukte pennen voor mijn opendag. Beetje te laat met zoeken begonnen. MAAR ...daar was Pinkcube. Zij konden snel leveren en idd!! Alles keurig op tijd. En et ziet er allemaal goed uit. Super blij mee, dank jullie wel, voor de snelle en goede service en levertijd.

Fijn dat we je snel en goed hebben kunnen helpen! ^Wouter

kwaliteit

snelle levering en goede communicatie

Dank voor je mooie review! ^Wouter

Top product en snel geleverd!

Mooie producten en supersnel geleverd!

Dank voor je mooie beoordeling, Jos. Graag tot de volgende keer! ^Wouter

Goed product en goede service

Fijn geholpen door medewerker om het product helemaal naar wens te maken. Product is mooi bedrukt en op tijd geleverd.

Fijn dat we je goed hebben geholpen, dat doen we graag! ^Wouter

Super snel geholpen!

We hadden een spoed verzoekje. Door jullie collega Tom zijn we super snel op weg geholpen.

Namens Tom: Graag gedaan! ^Wouter

Goede service met een goed resultaat tot gevolg!

Werd goed en adequaat geholpen door de service desk. Stap voor stap door mijn ontwerp gelopen, met gewenst resultaat tot gevolg. Dit toont deskundigheid! Tevens goede communicatie over de (uitgestelde) leverdatum.

Dankjewel voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Top service van een top bedrijf!

De service is snel en de communicatie is uitstekend. Ik ben erg tevreden!

Super dat je onze service en communicatie met 10 punten beoordeeld, dankjewel! ^Wouter

een super mooie reistas voor ons hele bedrijf

goede service en begeleiding van mijn order.

Fijn dat we je goed hebben geholpen, graag tot een volgende keer! ^Wouter

De stressbal sleutelhangers zijn precies wat ik nodig had. De felle kleuren en handige formaat maken ze perfect om altijd bij je te dragen. Ze zijn niet alleen schattig, maar ook effectief in het verlichten van stress tijdens drukke dagen. Een absolute aanrader voor iedereen die wel wat ontspanning kan gebruiken onderweg! De leerlingen waren er weg van. Daarnaast was de bezorging snel en probleemloos, en de hulp van de klantenservice was uitstekend. Bedankt voor een geweldige winkelervaring!

Dank voor je mooie beoordeling en veel plezier met de sleutelhangers. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Blij met het product en de service

We hebben schoudertassen laten bedrukken. Er moest een aantal keer wat veranderd worden aan het ontwerp en dit werd elke keer netjes gedaan & snel opgepakt. Goede service dus. We hebben de tassen ontvangen en zijn er blij mee!

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, Nicky. Veel plezier met de tassen! ^Wouter

Snel geleverd en vriendelijke klantenservice

Desondanks mijn vele wijzigingen aan het ontwerp werd ik nauwkeurig geholpen met mijn bestelling. De levering verliep snel via postnl.

Ik heb je complimenten aan onze ontwerpafdeling doorgegeven, Camille. Dankjewel! ^Wouter

Goed voorstel in een keer, snelle levering en zeer vriendelijk.

Ik had geen ervaring met het bedrukken van mokken. Ik werd goed geholpen en kreeg vooral goed advies.

Fijn dat we je goed hebben geholpen. Veel plezier met de mokken en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snel geleverd. Mooie pennen.

Dankjewel en veel plezier van de pennen! ^Wouter

Snelle service en vlotte levering

Precies wat we zochten om onze werknemers te ondersteunen!

Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Uitstekende service met fantastisch resultaat!

4 jaar geleden kwam ik toevallig op hun site terecht en was super blij met mijn polo’s. Nu had ik wederom nieuwe polo’s nodig en was even vergeten bij wie ik dat toen had gedaan maar kwam er al snel achter dat het Pinkcube was. Heb ze gebeld en ze hadden mijn logo nog in het systeem. Na zeer vriendelijk en kundig te zijn geholpen heb ik weer ontzettende mooie kwalitatieve goede polo’s ontvangen! Over 4 jaar kom ik zeker weer terug!

Wat goed dat je weer bij ons terug bent gekomen en super dat we je weer goed hebben kunnen helpen. Graag tot een volgende keer, dat hoeft wat ons betreft geen 4 jaar te duren ;-) ^Wouter

Veel keus

Veel keus en mogelijkheden. Erg blij mee

Dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Lekker snel en goedkoop

Dank voor je mooie review, Taco. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede service, snelle levering

Ik ben zeer goed geholpen. De zonnebrillen zien er goed en zijn van prima kwaliteit. Er zat druk achter de levering, maar ze waren ruim op tijd geleverd. Heel fijn!

Veel plezier met de zonnebrillen, Roos. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

snel en makkelijk

ik heb een oude bestelling opnieuw gedaan en deze was binnen 2 dagen binnen.

Mooi dat we je goed en snel hebben kunnen helpen, Rob. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Prima, snelle levering

Prima. Snelle levering. Doosjrs zijn niet heel sterk. Maar prima voor deze prijs

Dank voor je mooie beoordeling, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.