Sublieme klantgerichtheid!

Ik bestelde de tassen online. Elke wijziging werd netjes doorgevoerd. Er werd geen druk gelegd of gezeurd over aanpassingen. En .... de kwaliteit is fantastisch. De kleur van de opdruk is net zoals gewenst!

Bedankt Wenneke, fijn om te horen dat je zo tevreden bent!^Sarita

Prima ,

Net bedrijf denken met je mee . Snelle levering , goede kwaliteit .

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Snel en correct

Wij hebben petten laten borduren met ons Ampro lubricants logo, deze zijn perfect, goede kwaliteit geleverd. Echte aanrader!

Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn jullie bestelde petten! Bedankt voor de mooie review ^Sarita

goede begeleiding, makkelijke afhandeling en snelle levering

Snel reactie op de aanvraag en eventuele overige vragen. Duidelijke prijzen en makkelijk te bestellen. Snelle levering en goede communicatie over levering.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Snel en goed geholpen en snel geleverd.

Snel reactie ontvangen en goed geholpen.

Fijn om te horen,bedankt! ^Sarita

Snelle offerte, snelle levering. Toen wij alles binnen hadden kreeg ik nog wel mail dat het onderweg zou zijn.

Bedankt voor de review!^Sarita

Snelle service, kwaliteitsvol product

Aangenaam hoe vlot het samenwerken gaat om het design strak te krijgen. Gratis sample ontvangen ter kwaliteitscontrole. Bestellen bij PinkCube is zeker een aanrader!

Wat een mooie lovende woorden, bedankt! Tot de volgende keer bij Pinkcube ^Sarita

Net product & vlotte levering

Drukproeven worden snel aangeleverd, levertijd kort

Bedankt Anne! ^Sarita

Denken met je mee, netjes, snel en correct

Via een leverancier van ons kregen we dit adres door voor het laten maken van tasjes. Mail gestuurd om meer info op te vragen. Reageerde snel terug met duidelijke info en wat ze precies nodig hadden om een digitale proefdruk te maken. Deze gegevens doorgegeven en binnen een paar uur hadden we een aantal voorbeelden in huis. Deze intern besproken en daarna nog wat aanpassingen laten doen. En toen was het goed en kon de productie opgestart worden na vooruitbetaling. En daarna kon het het proces volgen en kreeg je zelfs een track & trace code om de zending te volgen. En deze kwam op de afgesproken tijd binnen en het zag er super uit!

Wat fijn om te horen dat jullie het zo fijn hebben ervaren, tot de volgende keer bij Pinkcube!^Sarita

Zeer makkelijke website en ze denken echt mee met je ontwerp.

Heel prettig om via de website je spullen te bestellen. Je krijgt al binnen een uur je opmaak van je product.

Bedankt Julevita! ^Sarita

super service

Ondanks de krappe tijd toch super snel geleverd

Bedankt! ^Sarita

Prima ervaring

Snel geholpen en het juiste advies gehad. Pennen waren van een goede kwaliteit en snel in huis! Bedankt, Groet, Ruud en Joop BeMoreFitsolutions

Ruud & Joop bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Uitstekend geholpen, mooi product ontvangen

Wist niet wat te bestellen. Teveel keuze s te moeilijk. Gebeld en netjes te woord gestaan. Goed advies. Was snel geregeld. Bestelling snel in huis. En was top. Pennen laten bedrukken ivm 25 jaar werkzaam in het ziekenhuis. Pennen doen het goed en het ziet er leuk uit.Dank jullie wel.

Wat fijn om te horen Mieke, bedankt! ^Sarita

Snelle reactie en mooie druk

Ik kreeg van Pink Cube snel reactie en een drukproef van de gewenste waterflessen. Na een kleine aanpassing van de drukproef heb ik de waterflessen besteld. Ze werden netjes binnen de levertijd geleverd en met het resultaat ben ik zeer tevreden.

Fijn dat je tevreden bent over onze service! ^Sarita

Snelle en goede levering

Vriendelijke klantenservice, snel en accuraat. Snelle levering.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Super goede en snelle service

Goede service goede prijs en de hulp en adviezen waren super

Bedankt voor de mooie review! ^Sarita

Wat goed om te horen, tot de volgende keer bij Pinkcube!^Sarita

Goede service en kwaliteit!

goede service, snelle levering

Ik heb 200 pennen met logo besteld. Deze waren zeer snel binnen. Ik ben dik tevreden!

Bedankt voor de leuke review! ^Sarita

Snelle en correcte service en degelijk materiaal

Voorlopig heel tevreden met onze aankoop. Degelijk materiaal aan een correcte prijs met mooi drukwerk.

Dank je wel Tommy! ^Sarita

Pinkcube,meedenkend,betrouwbaar en kwalitatief goede producten .

Tijdens het eerste gesprek direct actie.Ne goed advies een keuze gemaakt en het bestelde binnen een werkweek correct geleverd .kortom een leverancier die ik zeker zal aanbevelen.

Hi Hans, Daar worden we blij van!De golfers hopelijk ook:) Dankjewel voor je mooie beoordeling.^Maarten

Fijne service, goede producten, prima prijs-kwaliteit verhouding

Snelle en persoonlijke service, alle vragen worden goed beantwoord. Ook tevreden over de ontvangen producten, ze hebben een prima prijs-kwaliteit verhouding en zijn van goede kwaliteit tot zo ver.

Fijne service, goede producten, prima prijs-kwaliteit verhouding

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!