Kwaliteit in begin tot eind.

Het klinkt niet alleen mooi, het is ook echt zo. PinkCube heeft kwaliteit geleverd vanaf het begin tot aan het einde. De communicatie was snel en zo ook de levering. Onze ideeën zijn omgezet in een heel gaaf eindresultaat. De afspraken die gemaakt zijn, kwam een ieder na. Die éne punt tot de tien, zit ‘m in het vooraf betalen. Daar waren wij niet op ingesteld, en was pas duidelijk toen wij de productie wilde starten. De 9 zijn jullie meer dan waard. En de connecties die gemaakt zijn, behouden wij zeker. Oftewel, tot ziens!

Kwaliteit in begin tot eind.

Hartelijk dank voor deze mooie feedback. Fantastisch! Ik ga een aantal collega's (waaronder Maarten) heel blij maken met deze "pluim". Als je tips hebt hoe we duidelijker kunnen communiceren over de betaalopties dan hoor ik dat graag via info@pinkcube.nl. We nemen de feedback zeer serieus en gaan kijken of we dit kunnen verbeteren. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen! Fijne dag nog:) ^Liselotte

Snel en duidelijk

Pinkcube levert snel, is duidelijk in de communicatie en de prijzen zijn alleszins redelijk. Goede ervaring mee!

Bedankt voor de mooie beoordeling. Mocht je tips hebben hoe we van een 8 een 10 kunnen maken dan horen we dat graag via info@pinkcube.nl. We proberen onze service elke dag een beetje beter te maken! ^Liselotte

Ik had perongeluk de verkeerde maat van boek besteld. En werd goed geholpen om het om te wisselen

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met de aankoop! ^Liselotte

Snelle levering. Goede kwaliteit bidons.

Vriendelijke hulp van medewerkers bij samenstellen ontwerp. Meedenken en goed luisteren naar wensen

Deze feedback koppel ik zeker terug naar mijn collega's die je geholpen hebben. Dat vinden ze vast leuk om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling. ^Liselotte

Bedrukking nog vele malen mooier dan verwacht.

Blij verrast met het resultaat en de kwaliteit. Ik zal hier zeker nog een keer promo materiaal voor mijn onderneming bestellen

Wat leuk om te horen dat je blij bent met het resultaat. We je in de toekomst weer te mogen helpen. Wist je dat we ook een heel leuke categorie hebben voor babyproducten? https://www.pinkcube.nl/relatiegeschenken/relatiegeschenk-baby.html Voor nu een hele fijne dag en hopelijk tot snel! ^Liselotte

Product netjes en mooi op tijd geleverd

Product netjes en mooi op tijd geleverd

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Helemaal top

Alles naar wens. Zal zeker nog een keer bestellen ;)

Kijk dat horen we graag! Wij staan dan weer paraat om je te verwelkomen, te adviseren en moeiteloos het mooiste resultaat te realiseren. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en tot snel!? ^Liselotte

Zeer vlotte en nette afwerking en de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

Dat is fijn om te horen. Hartelijk dank voor de mooie woorden. Ons team is niet zo groot, maar onze drive om voor u moeiteloos het mooiste resultaat te realiseren is dat wel. We staan ook in de toekomst voor u klaar om te helpen. ^Liselotte

Het hele gebeuren ging zeer vlot. Gebruiksvriendelijke site, vlotte levering ...

Bedankt voor de mooie beoordeling. Deze feedback geeft een zonnig randje aan deze stormachtige dag. Hier worden we blij van! ^Liselotte

Goede samenwerking

Mijn wensen/ aanpassingen werden snel verwerkt en in de nieuwe offerte meegenomen.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Daar doen we het voor! ^Liselotte

Mooi druk werk, makkelijk te creëren via de website

Het was super gemakkelijk om logo te uploaden en vervolgens het ontwerp te bekijken! Resultaat is erg goed, zijn zeer tevreden!

Wat leuk om te horen dat de website makkelijk werkt. We zijn elke dag hard aan het werk om het nog een beetje makkelijker te maken. Tips en suggesties zijn altijd welkom! Tot de volgende keer?! ^Liselotte

Good quality, timely delivery and responsive customer support

Very happy with the mugs and water bottles. The print looks good and the team was helpful. Thanks!

Thanks! ^Margo

Prima service!

Het uitkiezen & bestellen was gemakkelijk dankzij de filterfunctie. Na mijn bestelling en het uploaden van het logo verliep de opvolging en communicatie heel vlot. Aanpassingen werden snel gedaan tot het ontwerp helemaal naar mijn zin was! Bedankt!

Wat fijn om te horen. Super. Veel plezier met de schrijfblokken en graag tot ziens. ^Margo

Ik wilde drie kleuren tasjes met opdruk bestellen. Telefonisch contact hierover gehad en het was direct in orde. Vorig jaar heb ik ook zo’n bestelling gedaan en zeer tevreden over het resultaat. Daarom heb ik wederom deze bestelling geplaatst.

Veel plezier met de tasjes Helma. Tot de volgende keer! ^Margo

Snelle levering en goede service

Wij hebben laptoptassen voor ons personeel laten bedrukken met ons logo. Het ontwerp en ook de levering was snel geregeld. Top service en een mooi product voor een vriendelijke prijs.

Bedankt Aniek! Veel plezier met je bestelling. ^Margo

Geweldig product en service

Hebben onlangs linnen tassen besteld met opdruk. Via de telefoon prima advies, website helder en eenvoudig te bestellen. Levering was verrassend snel en een prima product.

Fijn om te horen. Veel plezier met de tasjes. ^Margo

Heel snel en duidelijk gehandeld.

Heel snel en duidelijk gehandeld.

Bedankt! Veel plezier met je bestelling. ^Margo

Snel persoonlijk contact, duidelijke afspraken, prima prijs-kwaliteit

Na de online aanvraag wed er direct gereageerd en meegedacht. Levering etc. stipt volgens planning Bij een vraag over facturering achteraf ben ik adequaat geholpen door Martijn.

Super. Fijn om te horen. Bedankt en graag tot ziens! ^Margo

prima tassen voor een prima prijs!

de tassen zijn mooi bedrukt. de mogelijkheid voor verschillende kleuren was geen moeite en was zo geregeld. het contact was ook snel en prima!

Bedankt! Veel plezier met de tasjes ^Margo

Supersnelle levering

Ondanks de Paasdagen en de huidige drukte bij de pakketdiensten, hadden we het zeer snel in huis.

Super Ellen. Veel plezier met je bestelling. ^Margo

Prima kwaliteit en snelle service

Mooi drukwerk op isolatie bekers. Ik ga hier zeker weer bestellen. Prima bedrijf.

Bedankt Lucas! Tot de volgende :) ^Margo

Mooi afgewerkt USB stick - leuk relatiegeschenk

Mooie USB stick. Erg duidelijk en goede kwaliteit. We gebruiken het als relatiegeschenk en de mensen zijn er erg blij mee.

Bedankt Kim. Wat fijn! Veel plezier met de usb's. ^Margo

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!