Bijzonder snelle levering en prettige communicatie

Voor ons bedrijf ABS Actual Business Services hebben wij een honderdtal paraplu's laten bedrukken. Na wat surfen op het vond ik Pinkcube de meest prettige website hebben. Na een offerte geplaatst te hebben en nog wat vragen gesteld te hebben kreeg ik direct antwoord. Ook kregen we naar wens een sample toegestuurd. De levertijd zou 2 weken zijn, maar we hadden de plu's al binnen een paar dagen en ze zijn echt helemaal perfect!

Bedankt voor jullie beoordeling en goed om te horen dat je tevreden zijn..... hoop voor nu dat de paraplu's alleen hoeven gebruik te worden tegen de zon ;)

Super goede kwaliteit

Mijn ervaring bij pinkcub3, heb ik tot nu toe als supergoed ervaren

Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat je pinkcube als fijn ervaart!

Supersnelle service!

Meerdere offertes gestuurd. allemaal opgevolgd. netjes. Bestelling betaalbaar en snel klaar. Pennen zien er in realiteit luxer uit dan online. Helemaal tevreden!

Bedankt voor jullie 10! En fijn om te horen dat jullie blij zijn met de pennen!

Een snelle reactie op vragen en mogelijkheden en een top levering!

Top om te horen dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen!

Tevreden met de service en product

Mooi product en tevreden met de service.

Bedankt voor jullie beoordeling!

Goed!

De offerte, drukproef en levering waren snel geregeld en we zijn erg tevreden over het product!

Bedankt Tim, fijn om te horen

Direct na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een voorbeeld hoe het ontwerp er uit zou zien. Ik had hierna nog een korte vraag welke direct werd beantwoord! Snelle service en goede kwaliteit.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en kwaliteit bij Pinkcube!

Perfect, afspraken worden goed nagekomen en kwaliteit is zoals we dat verwachten !!

Goed meegedacht over artikelen in ons zomerpakket voor de medewerkers van het bedrijf. Meerdere artikelen, keurig en op tijd geleverd in goede kwaliteit !!

Top! Veel plezier met het uitgeven van de zomerpakketen!

Uitstekende service!

Klantenservice denkt en helpt mee. Pinkcube heeft zelfs geholpen om ons logo om te vormen, zodat het perfect aansloot bij de zonnebrandcrème. Daarnaast een zeer snelle levering.

Dean, bedankt!De zon kan nu blijven schijnen!

De zorg en service was in 1 woord een 10.

Zo veel aandacht en hulp, terwijl ik laat starte met mijn bestelling en er erg veel druk was. Ik werd terug gebeld, er werd mee gedacht. Er kon van alles veranderd en geregeld worden. En het was er dik op tijd en het product is fraai. Dus super.

Wauw wat een mooie beoordeling, dank je wel!

Makkelijke website om snel een bestelling te kunnen plaatsen

Overzichtelijke website waar een bestelling snel te plaatsen is.

Goed om te horen dat je de site van Pinkcube als overzichtelijk ervaart, bedankt voor het compliment!

Zeer tevreden!

snelle reacties - geduldig - vlotte en correcte afhandeling en levering

Fijn om te horen Marleen, bedankt!

Super vriendelijke en snelle service

Wilde een herhaalbestelling plaatsen van pennen van al best een tijdje geleden. Had binnen het uur de proefdruk in de mail en de bestelling werd heel snel geleverd.

Goede levering

De spuit is ontvangen en als cadeau gegeven aan een aantal medewerkers. Deze waren heel blij hiermee

Bedankt voor de beoordeling

Makkelijk, snel en goede kwaliteit

Het bestelproces is zeer gebruiksvriendelijk, het product werd snel geleverd en ziet er top uit. De pennen schrijven goed en houden fijn vast.

Fijn om te horen dat onze Pinkcube pennen goed bevallen!

Perfecte strakke pen

Snel besteld via de webshop, goed geholpen via mail contact. Goed op de hoogte gehouden van uitstel van levertijd. Pennen zijn netjes met ons logo bedrukt. En er is netjes geleverd.

Bedankt voor de beoordeling!

Makkelijk te bestellen Viane site. Snel het ontwerp ontvangen en tevens de wijzigingen snel verwerkt. Binnen een paar dagen mijn nieuwe pennen in huis. Top!

Top Rob om te horen dat onze pennen goed bevallen, bedankt voor je feedback!

superservice en snel geleverd. Afspraak is afspraak!

superservice en snel geleverd. Afspraak is afspraak!

Sandra bedankt, super om te horen!

Volgens de afspraak - net product

Vlotte afhandeling en goed product!

Bedankt voor je beoordeling!

Fantastische website

Heel fijn contact gezien er heel snel een offerte wordt gemaakt. Daarbij de snelheid van verzenden en het melden dat de bestelling onderweg is, is heel fijn! Zeker het aanbevelen waard!!

Fijn om te horen dat je deze positieve ervaring heb gehad bij pinkcube! Bedankt!

Fijn meegedacht!

Mijn eerste artikelwens was niet snel leverbaar. Met meedenken vanuit PinkCube hebben we iets anders kunnen bedenken én op tijd geleverd gekregen!

Wat fijn om te horen dat iemand van het team toch samen met je een geschikt artikel heeft gevonden en bedankt voor de review!

Top service en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Tweede keer lading bidons besteld en alle gegevens van de vorige bestelling konden zo worden overgenomen... makkelijker wordt het niet.

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!