Prima hulp met het maken van het ontwerp en snelle service

Super. Nogmaals heel veel plezier met je bestelling, die mutsen komen nu goed van pas ;)

we zijn heel tevreden over de aankoop van de balpennen

De aankoop van onze balpennen is een succes Iedereen vindt ze super ,elegant en mooi in de hand om ermee te schrijven . we zijn echt heel tevreden over ons logo, mooi fijn uitgewerkt. In de toekomst gaan we nog artikelen bestellen. Bedankt !

Wat super te horen. Dan zien we jullie graag weer bij ons terug. Fijne winterse dag!

Ik al meerdere keren zaken gedaan met Pinksteren. Er wordt altijd snel en goed gehandeld. Handig ook dst je kunt inloggen en oude bestellingen kunt bekijken en van daaruit opnieuw bestellen. De leveringen zijn ook altijd snel en op de beloofde datum!

Dat zijn mooie woorden, bedankt! Heel veel plezier met de tasjes en tot de volgende keer. :)

Vlotte reactie

Snelle acties, lijkt af en toe wat "geprogrmaeerd" maar de uiteindelijke service is perfect

Bedankt voor deze feedback, die nemen we mee! Heel veel plezier met de mutsen, komen goed van pas nu :)

Tevreden klant!

Ik ben tevreden over de vlotte werking van Pinkcube.

Bedankt Jonathan!

Goede en snelle service

De artikelen zijn snel en goed geleverd.

Leuk al die gepersonaliseerde mokken. Veel plezier met uitdelen en bedankt voor deze beoordeling!

goede afhandeling van de bestelling en snelle levering

Bbestelling keurig verzorgd. Snel een proefdruk ontvangen en na akkoord snel geleverd

Veel plezier met de sleutelhangers Henk en bedankt voor deze beoordeling!

Snel, makkelijk en goed!

Bestellen bij pinkcube ging heel eenvoudig. Ook heel fijn dat een kleine oplage geen probeem was. De drukproef had ik zoals beloofd snel binnen. Nog dezelfde dag dat ik akkoord gaf werd mijn bestelling gedrukt én verzonden. Het resultaat is van hele goede kwaliteit. Absoluut een aanrader!

En de pennen zijn ontzettend mooi geworden zeg! Leuk! Bedankt Cindy.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met de de zonnebrillen die ik heb besteld bij Pinkcube. Goede communicatie en snelle levering. Bedankt

Merel, bedankt voor deze beoordeling! :)

mooie pennen en snel geleverd.

Zo fijn dat jullie meegedacht hebben voor een leuke bedrukking voor op de pen.

Ja dat kun je gerust aan ons grafische team overlaten :), super! Bedankt Francis.

Snelle levering kwaliteit naar prijs

Top team

Bedankt Gregory!

Zeer snel en perfect

perfecte klantenbegeleiding, tips, snelle levering, correcte prijzen.

Bedankt Bart! Tot de volgende keer :)

Supersnel en erg mooi

Heb een boekje laten bedrukken, kreeg heel snel een proef te zien voor het omslag. Op mijn aanwijzingen werd het aangepast en mooier dan ik had kunnen verzinnen, dankzij jullie vormgever.

Wat super! Wellicht heb je ook nog leuke foto's, daar zijn we dol op! We nemen daarover even contact met je op. Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Keurig disign, snelle levering

We zijn blij met de aanstekers. :-) Wat wij wel jammer vinden is dat het formaat van de aanstekers van Bic niet helemaal duidelijk te kiezen was (in cm aangeven bijvoorbeeld) en wij nu eigenlijk een kleinere versie hebben ontvangen dan wat we eigenlijk liever hadden gehad. Verder snelle levering en goede communicatie. Top.

Bedankt voor deze feedback Sonja!

Snelle, gemakkelijk en duidelijk

Bestelproces ging erg soepel en bij het ontwerp wordt er met je meegedacht en had ik de keuze uit 2 ontwerpen. Al met al top!

Super Mark, bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met de tasjes!

No nonsense

Bestellen zonder veel moeite. Plezierige afhandeling van begin tot einde. Mijn complimenten!

Goedemorgen Jerry. Dat is ontzettend fijn om te horen, daar doen we het natuurlijk voor. Bedankt!

Super snelle service en levering!

Correcte en duidelijke informatie op de website!

Bedankt Emma!

De stylo’s die ik besteld hebben kwamen zelfs een dag vroeger en er zat een toffe persoonlijke boodschap bij!!!

Super Viktor! Veel plezier met de stylo's en graag tot ziens. :)

Goede prijzen en snelle opvolging van ons order

Bij het vergelijken van prijzen waren deze van Pinkcube één van de betere. We werden ook goed en snel geholpen met al onze vragen.

Bedankt Boudewijn! Fijn te horen. Prettige dag.

Goede ervaring, snelle en excellente service.

Goed geholpen voor, tijdens en na mijn bestelling met duidelijke communicatie en een snelle service.

Super dit terug te horen Renske, veel plezier met de tassen en we zien je graag bij ons terug. Fijn weekend!

snel en accuraat

Professionele begeleiding van productkeuze tot druk en levering. Snel en efficiënt en ze zoeken altijd naar de beste oplossing voor hun klanten

Ontzettend bedankt Bart en wat zijn het ontzettend leuke tasjes geworden. Fijn weekend gewenst en tot de volgende keer!

snel en accuraat

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!