Veel keuze, makkelijk bestellen, snel bezorgd en mooie duimstokken met logo

Er is veel keuze, zelfs voor duimstokken. De uiteindelijke keuze was snel gemaakt en ik ontving heel vlot de proefdruk. Wat wijzigingen in de PMS kleuren, bestellen en een kleine week later geleverd. Goed verpakt en mooie compacte en stevige duimstokken met ons logo en prachtig op! Blij mee!!

Hi Roos, fijn dat je een aanbod op maat hebt kunnen vinden en graag tot een volgende keer! ^Wouter

mooi product, overzichtelijke website en snelle levering

wij zijn er blij mee! ga zo door

Dank voor je mooie beoordeling!

super service en snelle afhandeling

heerlijke communicatie, houden we van. Snel schakelen, snelle proefdruk!!!

Wat fijn dat jullie onze communicatie en snelheid weten te waarderen en dat ook nog eens hier met ons deelt. Dankjewel! ^Wouter

Kwaliteit én een goede service

De producten die we bestellen zijn van goede kwaliteit. De service is zeer goed (snelle reactie op vragen etc.) en de levering is op de afgesproken datum. Fijne leverancier!

Dankjewel voor je mooie beoordeling van onze producten en onze service! ^Wouter

goed genoeg

Fijne ervaring. is niks mis mee. vind het alleen jammer dat ik een tekst er op had laten zetten. deze heb ik ook als voorbeeld gekregen. en uiteindelijk is hij zonder tekst gedrukt.

Wat vervelend dat de opdruk niet helemaal is uitgevoerd zoals op het voorbeeld. En helemaal jammer dat we dit niet meer kunnen herstellen omdat je de chocoladeletters al hebt uitgereikt. Ik hoop dat je mijn voorstel voor compensatie passend vindt en hoop je volgend jaar perfecte letters te kunnen leveren! ^Wouter

kwalitatief en snel geleverd

Fijne klantenservice betreft mijn dringende vraag omtrent verzending. Fijne site en overzichtelijk hoe alles geregeld moet worden. Zending was snel en netjes en het product was van goede kwaliteit.

Fijn dat we je hebben kunnen helpen met de verzending en dankjewel voor je mooie review. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle reactie en levering

communicatie en en reactie is goed verlopen

Dankjewel voor jullie mooie review en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Prima ervaring

De bestelling is goed verlopen. De diverse contacten met medewerkers ging heel goed. Wij zijn goed geholpen.

We zijn blij met jullie mooie beoordeling, dankjewel! ^Wouter

Super snelle hulp en levering

Wegens een spoed opdracht contact opgenomen om zeker te zijn van snelle levering. Zonder extra kosten deze spoedbestelling kunnen maken. Vrijdag middag om 5 uur betaald, het ontwerp na een half uurtje gekregen en gelijk goedgekeurd. Op woensdag ochtend werden de chocolaatjes met ons logo zoals afgesproken netjes geleverd! En ze waren lekker !

We zijn blij met je mooie review op ons product, onze bereikbaarheid en levertermijn. Dankjewel! ^Wouter

Kwaliteit zoals het hoort....

Mijn vaste contactpersoon van Pinkcube was op donderdagmiddag niet aanwezig, maar zijn collega heeft het perfect afgehandeld. Er was een deadline voor mijn opdrachtgever, maar Pinkcube durfde het aan en met een goot succes. De pennen zijn van hoge kwaliteit & de gravering is magistraal. Zo maak je opdrachtgevers blij! Bedankt voor de fijne samenwerking en dat we nog vele orders en deadlines tegemoet gaan... Pinkcube zijn jullie niet alleen, dat zijn we SAMEN!

Hi Danny, dankjewel voor deze mooie beoordeling van het team van Pinkcube. Ik heb je complimenten doorgegeven. Graag tot de volgende keer! ^Wouter

Snelle levering, topproduct!

Heel internet afgezocht om het juiste product te vinden. Volgende keer begin ik met zoeken bij jullie. Super geregeld!

Wat geweldig dat je in ons assortiment hebt gevonden wat je zocht. En slim om volgende keer bij ons te beginnen! ^Wouter

Hele toffe giveaways voor events!

Voor een event waren we op zoek naar leuke branded giveaways. Dit pakje Sportlife was was een succes tijdens het event. Snelle levering, goed contact en helemaal tevreden met het eindresultaat.

Dank voor je toffe reactie, Stef. En je aanbeveling! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

Snel en kwaliteit

Voor ons 25 jaar bestaan paraplu's besteld met 2 verschillende logo's. Goed geholpen door medewerkers en bestelling was snel binnen. Prima en voor herhaling vatbaar!

We wensen je veel plezier van de paraplu's, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goed geholpen maar slechte kwaliteit

Voetbalvereniging 50 bedrukte bidons gesponsort. Bidons zijn nu 3x gebruikt en de helft van de opdrukken al kwijt. Zonde!

Jammer dat de kwaliteit van de opdruk niet naar verwachting is. We zijn inmiddels in gesprek over de oplossing en ik zoek uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Dank voor je feedback en medewerking. ^Wouter

Super goed geholpen

Zeer snel geholpen Proficiat hiervoor De tassen zien er super uit Mijn patiënten zullen tevreden zijn

Wat fijn dat je blij bent met de tassen en dat ook nog eens hier deelt, Jenny. Dankjewel! ^Wouter

Snel en goed geleverd!

Ik bestel elk regelmatig een presentje voor onze medewerkers en weet dat Pinkcube altijd goede prijzen heeft en lekker snel levert.

Dank voor je mooie feedback en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Tevreden over het product en de afhandeling hiervan. Ik had nog een vraag en de klantenservice was goed bereikbaar en had direct antwoord op mijn vraag. Bezorging was zelfs sneller dan afgesproken.

Snelle en duidelijk service waardoor we een prachtig product in zeer snelle tijd binnen hadden!

We hadden niet veel tijd voor het realiseren van de keycords. Op Pinkcube zag ik dat het mogelijk was om een persoonlijk ontwerp te laten maken en op tijd binnen te hebben. Het team heeft ons hier goed in ondersteund waardoor we in zeer snelle tijd een prachtig product binnen hadden. Bedankt!

Mooie producten en ook nog eens snel geproduceerd en geleverd, daar gaan we voor. Fijn dat we dat bij jouw order weer waar hebben kunnen maken, Kirsten! ^Wouter

Zeer goede service en heel vlugge levering

Heel snelle levering. Goede hulp bij contactcenter. Goeie prijs garantie.

Dank voor je mooie feedback en je aanbeveling, Petra! ^Wouter

Een persoonlijk cadeau!

Een leuk idee om uit te delen, mee te nemen, iemand te bedanken. Heel persoonlijk en nog lekker ook. Houdbaar en verzendbaar, dat vind ik ook belangrijk.

We zijn blij met je mooie review, Marco, dankjewel! ^Wouter

Snel geleverd en netjes het logo verwerkt op het product

Snelle levering en logo netjes geplaatst op product

We zijn blij met deze mooie beoordeling, dankjewel! ^Wouter

Super mooi product, boven verwachting !

Het contact was prima, alles is snel en soepel verlopen. We zijn goed geinformeerd! Communicatie verliep prima en het was heel duidelijk hoe het product er uiteindelijk zou gaan uitzien met het logo er op gedrukt. Zeer tevreden met het product en de levering en alles is conform afspraak verlopen!

Dankjewel voor deze prachtige review en je aanbeveling, graag tot een volgende keer! ^Wouter

makkelijk te bestellen. snelle levering

De website werkt snel en makkelijk en is overzichtelijk, de bestelling is goed en netjes op tijd bezorgd

Wat een mooie beoordeling van onze service en leveringstermijn, bedankt daarvoor! ^Wouter

Klantvriendelijk

Op alle mogelijke manieren werd ik tegemoet gekomen in de vragen die ik had. Was voor mij de 1e ervaring met Pinkcube.

We zijn blij met deze beoordeling van onze service en hopen je in de toekomst vaker te mogen begroeten als klant! ^Wouter

Knappe service

Levering sneller dan verwacht

Mooi dat we je verwachting qua levertermijn hebben kunnen overtreffen! ^Wouter

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!