Gewoon heel tevreden… snelle service

Van begin tot het eind begeleid, prima service…

Fijn! Bedankt voor de review ^Sarita

mooie producten hebben jullie

Top service en een prima contact. Maarten is erg behulpzaam als je vragen hebt.

Bedankt ik geef het door aan Maarten^Sarita

Leuke gadget met ons logo en snelle levering

We zijn heel tevreden over het resultaat. Het is een leuke gadget met ons logo erin gegraveerd. Snelle levering en de prijs-kwaliteitverhouding is top!

Goed om te lezen, wellicht tot de volgende keer bij Pinkcube^Sarita

prettig snel en overzichtlijk

de website was goed zichtbaar wat er wel en niet zou zijn en de levering was super snel!

Bedankt voor de feedback^Sarita

Mooie pen

Logo is er op een goede manier opgezet

Bedankt voor de review ^Sarita

Snelle service, prettige communicatie!

Fijn dat alles zo overzichtelijk in het klantenportaal terug te vinden is. Alle informatie staat netjes bij elkaar.

Bedankt voor je feedback ^Sarita

top en snel geregeld.

snel een offerte gehad met voorbeeld ,dezelfde middag order geplaatst en inmiddels zijn de Caps gelevrd.

Goed om te lezen, bedankt! ^Sarita

Leuke producten, goede klantenservice

Na enkele bestellingen nog steeds tevreden. Bij de laatste bestelling bleek dat het product niet meer geleverd kon worden in de door ons bestelde hoeveelheid. We werden toen goed verder geholpen door de klantendienst die ons enkele alternatieven voorstelde en de betaling ed. correct en vlot afhandelde.

Bedankt Vanessa voor je fijne beoordeling! ^Sarita

Super.heel mooi en er volgen nog bestellingen. Prima service.

Geweldige service

Wat super! Bedankt en tot de volgende keer bij Pinkcube ^Sarita

Ontwerp met logo laten maken is snel en correct verlopen. Product is aangekomen zoals verwacht, nee, beter dan verwacht!

Bedankt voor de review Jessica ^Sarita

Top werk geleverd

Heb een bestelling gedaan voor pennen voor mijn rijschool www.verkeertopper.nl het resultaat mag er wezen neem een kijkje op me instagram daar heb ik ook een filmpje van de pennen gemaakt! Vind ze heel professioneel!

Wat fijn om te lezen, dankjewel voor de review!^Sarita

Snel geleverd en volledig naar wens!

Super snel geleverd, kwalitatief goed product!

Bedankt Ilona! ^Sarita

Pinkcube is een professionele partij die snel kwaliteit weet te leveren

De hele ervaring met Pinkcube was aangenaam. Goede communicatie, verder was het proces duidelijk. Wij zijn erg tevreden met de producten die zijn geleverd.

Wat fijn om te lezen, heel veel plezier met de producten en bedankt voor de review! ^Sarita

Na teleurstelling wel goede oplossing

Helaas waren onze pennen niet zoals verwacht. Contact met de klantenservice heeft dit uiteindelijk goed opgelost.

Bedankt Iris, voor je review en fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen

Eerst twijfelachtig daarna gewoon goed!

Omdat ik voor een speciale gelegenheid mijn gasten een leuke goodybag wilde meegeven heb ik diverse artikelen bij Pinkcube besteld. Aanvankelijk lukte het me niet om via de website een goede pen te bestellen en heb ik om telefonische begeleiding gevraagd. Dit kreeg ik niet naar wens. Na diverse pogingen is het uiteindelijk gelukt om 3 producten naar wens te bestellen onder begeleiding van een medewerker. Het eerste is op tijd binnen en geheel naar mijn zin! Ik wacht nog op de bedrukte Stylus pennen en de pleisters in een bedrukte cassette. Maar hopelijk zijn die ook op tijd in mijn bezit.

Gelukkig Felicia, bedankt voor je feedback!

Zeer slechte en onvriendelijke klantenservice

Contact opgenomen met de klantenservice omdat de leverdatum van mijn bestelling telkens werd uitgesteld. Medewerkster had totaal geen begrip en toonde zeer onrespectvol gedrag. Teleurstellend.

Wij hebben al een paar keer geprobeerd contact te krijgen, helaas is dat tot nu toe nog niet gelukt

Zeer slecht

Order niet op tijd geleverd ondanks de garantie dat dit wel zou gebeuren. Pas op de dag dat de order geleverd zou worden horen dat het niet geproduceerd is en daar niet van op de hoogte worden gebracht is ronduit slecht. Nooit meer zaken doen met dit bedrijf.

Goedemiddag ondertussen contact gehad, helaas konden wij niet meer dan onze excuses aanbieden voor dit moment. Er is echt wat mis gegaan en dat vinden wij heel vervelend!^Sarita

Wat een service!

Gewoon 1 woord: TOP! Snel geleverd, goede samenwerking voor ontwerp. Vlot reageren en een goed resultaat, zeker aan te bevelen!

Bedankt Samir!

Onleesbare tekst

Ik heb reclamepennen laten bedrukken waarbij de tekst zo klein is gedrukt dat het onleesbaar is en ik ze niet aan mijn relaties kan geven dat zou afbreuk doen aan mijn bedrijf. Men beweert dat de pennen wel leesbaar zijn maar dan moet je een loupe gebruiken. De enige oplossing zou zijn de pennen terug te nemen en een goede kwaliteit te leveren, maar dat word helaas niey aangeboden. Voir mij een eenmalige bestelling bij dit bedrijf. Zeer teleurstellend

Vervelend Cor, excuses dat het niet geheel naar je zin is geleverd

Zeer duidelijk en hulpzaam

Van begin tot eind goed geholpen.

Bedankt voor review!

Je wordt super geholpen.

Ik werd snel en vriendelijk geholpen toen ik twijfel had over de kleur van het logo. Het product kwam ook sneller binnen dan verwacht,

Bedankt Simone goed om te lezen!

Goede service en knap resultaat

Schuifpuzzeltjes met foto besteld als bedankje bij een huwelijksfeest. Eerste ontwerp was niet hoe wij het bedoeld hadden maar werd snel rechtgezet. Het resultaat was erg mooi en iedereen vond het geweldig origineel.

Hi Bram bedankt voor de review ^Sarita

Al meerdere malen onze tassen laten bedrukken bij Pinkcube. Vriendelijke personeel en snelle service.

Goed om te horen Janet! Bedankt ^Sarita

Efficient!

Fijne, efficiënte en duidelijke communicatie

Bedankt Caroline!^Sarita

Heel tof wat PinkCube aanbiedt, ik liet waterflesjes maken met een foto en tekst erop. Kleur dop kan je kiezen. Goed contact, levering conform afspraak. Netjes verpakt. Erg blij mee.

Wat fijn om te horen! Bedankt^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!