Top Service!

Letterlijk binnen 24 uur in huis! Fijne communicatie via de telefoon!

Super. Veel plezier met de bestelling ^Margo

Perfect en goede kwaliteit!

De pennen die ik heb besteld zijn snel. keurig en perfect afgewerkt geleverd. Voor herhaling vatbaar

Bedankt John! Graag tot de volgende keer, fijne dag verder. :) ^Margo

Eenvoudige bestelprocedure

Snel en simpel besteld

Bedankt! ^Margo

Fantastische kwaliteit, sneller geleverd dan verwacht!

Ik was helemaal in de wolken toen ik bericht kreeg dat mijn gepersonaliseerde totebags geleverd zouden worden! Bij het openmaken nog meer; prima druk kwaliteit van het logo, en sterkte stof! Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt Eline, veel plezier met de tassen! ^Margo

Vlotte en uitstekende service

De gemaakte afspraken werden nagekomen, meer nog: de levering was sneller dan voorzien.

Bedankt Monica! Graag tot de volgende keer :) ^Margo

Vlotte en uitstekende service

Bedankt Monica! Graag tot de volgende keer :) ^Margo

Snelle levering en super service!

Pinkcube is zeker een aanrader. Wij hebben een aantal gepersonaliseerde artikels besteld bij Pinkcube. Ze passen jouw ontwerp aan tot het helemaal voldoet aan je eisen. Vlotte samenwerking en ook snelle levering.

Bedankt Sofie! Veel plezier met de bestelde items en graag tot de volgende keer :) ^Margo

Snelle levering en super service!

Goede en zeer klantvriendelijke service.

Bedankt en veel plezier met de mokken! ^Margo

Ik heb pennen met logo's laten bedrukken. Ik kreeg netjes een voorbeeld toe gemaild. Ik wilde uiteindelijk de pen aan 2 kanten i.p.v. 1 kant laten bedrukken. Hierover gemaild en dat was geen probleem. Nieuwe proefdruk ontvangen en daarna keurig een factuur met het nog resterende openstaande bedrag hiervan. Ik ben zeer tevreden!

Super persoonlijke en fijne service

We hadden last minute 500 tasjes nodig. In contact gekomen met Niels van Pinkcube, die ons heel fijn heeft geholpen. Uiteindelijk waren de tasjes zelfs nog eerder dan verwacht geleverd. Bedankt voor de hulp!

Super om te horen Violet! Veel plezier met de tasjes en graag tot ziens. ^Margo

Een toffe en klantvriendelijke ervaring

Het bestellen van mijn producten verliep heel vlot. Dankzij de mogelijkheid om een gratis proefdruk op te vragen, kon ik aan mijn raad van bestuur telkens het ontwerp vooraf voorleggen. De bestelling werd vlot geleverd en de klantendienst is erf vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van de geleverde producten is ook dik in orde.

Wat fijn om te horen Elke. Veel plezier met de tasjes en graag tot ziens :) ^Margo.

Wij zijn er heel erg blij mee!

snelle en goede service, snelle levering. bedankt voor het Paas presentje!

Wat leuk zeg! Hopelijk is het in de smaak gevallen :). Bedankt en tot ziens! ^Margo

Makkelijk, goedkoop en snel geleverd

De aankoop ging vlot alsook het keuren van het logo ging vrij snel. De levering is uiteindelijk vroeger thuis gekomen als verwacht wat handig was om reclame te kunnen maken. De ontwerpen zag een identiek, proper en mooi afgewerkt uit.

Super! Veel plezier met de sleutelhangers en graag tot ziens :) ^Margo

Zeer tevreden!

Het drukwerk is zeer mooi uitgevoerd. Hele heldere kleuren, beter dan ik had durven verwachten.

Wat ontzettend fijn! Veel plezier met de bestelling. ^Margo

Lekker gewerkt

Liep gesmeerd

Bedankt! ^Margo

Goede in de hand liggende balpen.

De eerste keer dat wij jullie website gebruikte. Wij hebben duidelijk gevonden wat we zochten. Een klein minpuntje , wij dachten toch een heel ander blauw gekozen te hebben. Een kleur kiezen via eender welk kanaal is toch anders dan in het echt. Maar niet tegenstaande dat hier de kleur toch in de smaak is gevallen.

Bedankt voor deze feedback, deze nemen wij zeker mee. Veel plezier met de bestelling! ^Margo

Prachtig product en snel geleverd

Tijdens het hele keuzeproces werden we bijgestaan door de mensen van Pinkcube die ons geduldig bijstonden met advies, offertes, simulaties drukwerk ed. Het geleverde product was dan ook perfect wat we zochten. Nu nog iemand vinden om al die strandballen op te blazen. ;-)

Bedankt Greet! Wat fijn om te horen en succes met het zoeken naar een kandidaat voor het opblazen van de ballen ;)! ^Margo

De tasjes werden op het aangegeven moment ontvangen. Het voorbeeld ter goedkeuring was er de dag na bestellen al gelijk.

Bedankt Edwin! ^Margo

Wederom een positieve ervaring met Pinkcube. Goed bereikbaar, snelle actie en reactie. Daarnaast werd de bestelling ook nog eerder verzonden dan afgesproken :-).

Bedankt Marjolein! Dat is fijn om te horen. Veel plezier met de schrijfblokken en tot de volgende keer :) ^Margo

Goed product en snelle levering! Top!

Goed product en snelle levering! Top!

Super Yvonne! Veel plezier met de bestelling en graag tot ziens :) ^Margo

Alles werd correct en verzorgd afgeleverd.

alles werd correct en verzorgd afgeleverd.

Bedankt voor deze beoordeling! ^Margo

top geregeld

Fijn om mijn vorige bestelling zo te kunnen oproepen en met een paar klikken een nieuwe voorraad in huis te hebben

Ja dat werkt makkelijk hé?! Bedankt Brenda! Tot de volgende keer :) ^Margo

Vlotte verwerking!

De bestelling is makkelijk geplaatst en de doorloopsnelheid van voorstel naar levering wat erg vlot. Prima kwaliteit!

Bedankt Peter! ^Margo

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!