Vlotte en goede service!

Geen opmerkingen

Hier bestel ik nog eens

snel antwoord op vragen, heel snel product voorbeeld doorgegeven, makkelijk aanpassing kunnen maken, echt top

Goede support en super kwaliteit

Ik had een heel specifiek idee over de bidons, samenstelling van een oranje fles met blauwe dop, en witte bedrukking, het is allemaal mogelijk. Tijdens het aanleveren van mijn te drukken bestand waren de medewerkers geduldig, secuur en meedenkend. Zelfs een belletje gehad over mogelijk iets latere levertijd (ivm toeleverancier), maar de bidons waren er gewoon 2 dagen eerder dan de afgesproken levertijd. Complimenten, ik zou er zeker weer bestellen.

Ik kom hier vaak weer terug

Ik heb al meerdere items hier besteld. ze houden zich goed aan de verzenddata. denken mee over ontwerpen en levering is altijd keurig! kortom ik kom hier vaker terug.

Prima en snel geholpen via chat, na dat ik wat vragen had over het ontwerp. Snelle levering. Prima kwaliteit

TOP

Ik heb heel erg goed contact gehad met de werknemers van pink cube. Er werd altijd direct gereageerd.

Degelijke paraplu!

Mooie paraplu's!

Altijd tevreden

Ik ben altijd weer tevreden over het gemak en het bestelproces.

Een verademing om bij uw bedrijf een bestelling te plaatsen.

Besteld en binnen twee uur een drukproef. Top.

Tevreden!

Snelle levering, goed product (fijne pen en nette opdruk), makkelijke en duidelijke website, hele mooie prijs!

zeer tevreden

gebruiksvriendlelijk om ontwerp in te voegen goed contact over evt. struikelblokken.

Super!!

Ik ben ontzettend goed geholpen door Steven. Elk ontwerp heeft hij met mij doorgenomen en mij advies in gegegeven! Uiteindelijk voor een compleet andere fles gekozen maar ontzettend blij met het resultaat! Duizendmaal dank! Oprecht! Christel.

Wat een snelle service en top aflevering van het product! De Datum van levering is ook altijd correct!

Mooi product voor een keurige prijs

Mooie flesjes met opdruk. Waren snel in huis en zien er keurig uit. Kosten vallen erg mee.

Mokjes besteld in verschillende kleuren, goede hulp en een snelle afhandeling. We bestellen nog een aantal bij. Bedankt!

Het bestellen en leveren van de pennen ging weer vlot en vloeiend!

Betrof een herhaling van een eerdere bestelling met een kleine aanpassing. Simpel online te regelen, prima proefdruk via de mail, snelle afhandeling en vlotte levering! Over de pennen zelf krijg ik van klanten hele goede reacties: ze schrijven heerlijk!

zeer goed

snel en goed servies

Betrokken bij de klant

Ons bedrijf heeft dit jaar een aantal keer producten bij Pinkcube besteld zoals notitieboekje en truien. Goede kwaliteit en prima levering. Bij de laatste bestelling was er iets misgegaan met de bedrukking waardoor we in de knel kwamen met levering op het event. Pinkcube heeft het toch nog kunnen regelen en alles op alles gezet om de nieuwe items op tijd op het event te krijgen. Een betrokken bedrijf!

Snelle levering, goede kwaliteit-prijsverhouding

Het uploaden van het design werkte heel makkelijk en kregen ook een goede drukproef teruggestuurd. Ook over de prijs/kwaliteit verhouding ben ik zeer te spreken. Voor een full-color opdruk waren we bij andere partijen het dubbele kwijtgeweest. De pennen zelf werden snel geleverd en schrijven heel prettig.

de volle honderd % tevreden en correct geadviseerd en geholpen

HET CONTACT EN ADVIES WELKE IK GEKREGEN HEB IS PERFECT. ZELFS HEB IK NIET HOEVEN VRAGEN VOOR HET CADEAU(desinfectie flesjes) DEZE HEB IK VANZELF ONTVANGEN. DUS TOT NU TOE VOOR HERHALING VATBAAR. nu even afwachten hoe mijn tassen na bedrukking eruit zien

Steven is super!!

Fijn ervaring met Steven, behulpzaam en kundig!

Goede en snelle service

Snelle en goede reacties van de medewerker. Fijn om snel te kunnen schakelen. Goed meegedacht om tot een oplossing te komen voor een bruikbaar product.

Top service!

Gebeld om laatste order opnieuw te bestellen, direct geholpen en betaallink ontvangen. Nieuwe order direct zelfde week ontvangen, echt top!

Behulpzame mensen, supersnel geleverd, mooie pennen

Behulpzame mensen, supersnel geleverd, mooie pennen

Heel goed geregeld, prima communicatie

prima website, Heel goed geregeld, prima communicatie en goed volgens afspraak afgeleverd

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!