Top service!

Heldere en duidelijk communicatie en een mooi eindproduct. Heel erg tevreden!

Bedankt voor je mooie woorden! Wat fijn om te horen dat de communicatie helder en duidelijk was en dat je tevreden bent met het eindproduct. We helpen je graag weer in de toekomst! ^Wouter

Snelle service en goede kwaliteit

Prettige site voor promo-materiaal. Duidelijk overzicht, gebruiksvriendelijk, goede service, snelle levering en de kwaliteit van het product is top. Kortom; aanrader!

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze site en service! We streven ernaar om een gebruiksvriendelijke ervaring te bieden en zijn blij dat je de kwaliteit van onze producten waardeert. Bedankt voor je aanbeveling en positieve feedback. We staan graag voor je klaar! ^Wouter

Snelle klantenservice, goed product en goed geholpen.

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle klantenservice, het goede product, en de hulp die je hebt ontvangen. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Snel, simpel en kwaliteit

Al meerdere keren besteld en altijd goede service, fijne communicatie en mooie producten, aanrader!

Wauw, wat een geweldige woorden! Je enthousiasme over onze snelle service en de kwaliteit van de keycords maakt ons blij. Het is fantastisch om te horen dat we zelfs onder tijdsdruk aan je verwachtingen konden voldoen. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, dan staan we voor je klaar! ^Wouter

Hele mooie keycords

We hebben onlangs een grote bestelling voor bedrukte keycords geplaatst. Deze zijn uitstekend afgewerkt. We zijn erg tevreden met het resultaat!

Je review brengt een glimlach op ons gezicht! Het is super dat ons brede assortiment en onze flexibiliteit je zo goed bevallen. We vinden het heerlijk om mee te denken en creatieve oplossingen te vinden, zelfs als de tijd krap is. Bedankt voor je vertrouwen in ons team. ^Wouter

uitmuntend, snelle levering

goede communicatie met Tom omtrent de drinkflessen en de betaling

Je positieve woorden maken onze dag! We zijn dolblij dat de snelle bezorging en de kwaliteit van onze drinkflessen in de smaak vielen. Het is precies waar we elke dag ons best voor doen. Leuk dat je de moeite nam om dit met ons te delen. ^Wouter

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Ik heb voor mijn nieuwe eigen bedrijf pennen besteld. Keurig eerst een voorbeeld per mail, daarna besteld en super snel geleverd. De pennen schrijven ook nog eens erg fijn.

Wat fijn om te lezen dat het bestelproces zo vlot verliep! We steken veel energie in het stroomlijnen van onze dienstverlening, dus je complimenten zijn een mooie beloning. Je tevredenheid over de productkwaliteit is de kers op de taart. Bedankt voor je vertrouwen in ons! ^Wouter

Pakket op tijd ontvangen. Het logo met je tekst wordt met een sticker erop geplakt niet gedrukt.

We begrijpen je opmerking over de sticker met logo. Bedankt voor je eerlijke feedback, dit helpt ons om onze service verder te verbeteren. We zijn blij dat het pakket op tijd werd geleverd en hopen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product zelf. ^Wouter

Goede snelle service en mooie producten

Ben snel en uitstekend geholpen. Het is makkelijk om in contact te komen met Pinkcube in geval van vragen en de opvolging is echt prima. Ook de producten zien er goed uit en worden vlot en volgens afspraak geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Je review laat ons stralen! We snappen dat het soms wat aanpassingen vergt om tot het perfecte resultaat te komen, en we zijn blij dat we je daarbij konden helpen. Je waardering voor onze inzet en de kwaliteit van het eindresultaat doet ons goed. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer van dienst zijn! ^Wouter

Mijn pennen makkelijk besteld en snel binnen.

Overzichtelijke site waarmee je makkelijk en snel kan bestellen. Het digitale ontwerp was snel geregeld. Prima pennen en prima service. Bovendien doen we graag mee aan het doneren voor de Cliniclowns.

Bedankt voor je hartverwarmende feedback! We zijn superblij dat onze snelle reacties en leveringen je zo goed bevielen. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. Jouw waardering motiveert ons om deze standaard vast te houden. ^Wouter

Ze denken met je mee

Ben goed geholpen om tot een goed product te komen. We zijn erg tevreden over de geleverde ballpoints.

Je enthousiaste woorden toveren een lach op ons gezicht! We zijn blij dat onze gestructureerde aanpak en de kwaliteit van onze pennen zo goed aansluiten bij jouw wensen. Bedankt dat je de tijd nam om je ervaring te delen. We kijken uit naar een volgende samenwerking! ^Wouter

Leuk product maar waardeloze verzending

Een bedrukt product in grote oplage besteld voor een event. Het product is erg leuk geworden en kwaliteit is prima. Contact met Pinkcube was goed en productie tijd veel mee. Helaas was partij waar mee verzonden wordt echt waardeloos. Meerdere keren gezegd dat er iemand geweest was, maar niemand gezien. Partij slecht bereikbaar en online beperkte info en mogelijkheden betreft plannen verzending. Koste een hoop gedoe en tijd om alsnog tijdig de producten voor het event binnen te hebben. We zouden Pinkcube adviseren zaken te doen met een andere verzender

Bedankt voor je uitgebreide feedback en voor het kiezen van Pinkcube voor je evenement. Het is fijn om te horen dat het product goed bevallen is en dat je tevreden bent met de kwaliteit en het contact met ons team. Het spijt ons zeer dat de ervaring met onze verzendpartner niet naar wens was en dat dit voor extra stress en tijdsverlies heeft gezorgd. We nemen je opmerkingen serieus en zullen deze bespreken met onze verzendpartner om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Daarnaast zullen we ook intern evalueren hoe we onze verzendmethoden kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt voor je begrip en geduld. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^Wouter

Makkelijk, snel en goede kwaliteit

Bestellen is eenvoudig, er staat duidelijk bij hoe producten er uit zien en wat je kunt verwachten. Ook de levertijd staat erbij vermeld, iets wat ik zelf heel belangrijk vind. Kwaliteit is goed, bestellen is makkelijk en snel... perfect!

Wat een geweldige feedback, bedankt! Het is fijn om te horen dat je de bestelprocedure en de duidelijke informatie over onze producten waardeert. We zijn ook blij dat de kwaliteit en levertijd aan je verwachtingen voldoen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Makkelijk bestellen en supersnel geleverd

Duidelijke website en makkelijk bestellen, kleine aanpassing werd snel verwerkt en de bestelling zeer snel geleverd. Mooie kwaliteit pennen ook!

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze website, de snelle verwerking van je aanpassing, en de snelle levering. Geweldig dat de kwaliteit van de pennen naar wens is. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Snelle levering en mooi product

Het bestellen op Pinkcube gaat snel, eenvoudig en efficiënt. Binnen een uur was de bestelling rond. Mocht je een spoed bestelling hebben, dan staan ze open voor het meedenken. En als je even niet tevreden bent, dan is het mogelijk hier het gesprek over te voeren. De volgende keer zou ik hier nogmaals bestellen.

Wat een fantastische review, bedankt! We zijn blij dat je de snelheid en efficiëntie van het bestelproces waardeert en dat we je goed hebben kunnen helpen bij een spoedbestelling. Het is fijn om te horen dat je ook tevreden bent over de mogelijkheid om met ons in gesprek te gaan bij eventuele problemen. We kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te zijn! ^Wouter

Snel en correct geleverd

Ik heb 25 pennen met tekst besteld. De termijn dat ik ze nodig had was korte termijn. Door voor 16 00 uur te bestellen en te betalen had ik ze een dag later precies op tijd en correct verzorgd in huis. Super!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Het klinkt alsof de pennen precies op tijd en in goede staat zijn aangekomen. Als je nog verdere vragen hebt of meer producten wilt bestellen, laat het gerust weten. Veel plezier met de pennen!

Zeer goede hulp bij plaatsen van bestelling. En daarna heel goede begeleiding tijdens het productieproces. En heel keurige aflevering die ruim op tijd plaats vond.

Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Van de hulp bij het plaatsen van de bestelling, tot de begeleiding tijdens het productieproces en de keurige aflevering ruim op tijd, het klinkt alsof alles perfect is verlopen. Bedankt voor het delen van je ervaring! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen.

prima verzorgd

beetje krap in de tijd en toch ruimschoots op tijd aanwezig. Leuke zonnekleppen met ons logo!

Het is fantastisch om te horen dat de zonnekleppen met jullie logo ondanks de krappe tijdsplanning toch ruim op tijd zijn aangekomen! Het klinkt alsof alles perfect is verlopen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar!

Rijk aanbod, denken graag mee in de mogelijkheden.

Heerlijk bedrijf dat graag meedenkt in de mogelijkheden. Geen probleem is te groot, en ze zoek altijd mee naar een passende oplossing, ook op zeer korte termijn.

Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met ons bedrijf! We streven er altijd naar om mee te denken en oplossingen te vinden, zelfs op korte termijn. Bedankt voor je feedback en we staan altijd klaar om je opnieuw van dienst te zijn! ^Wouter

Snelle levering en mooie kwaliteit

Dank je wel voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de mooie kwaliteit van onze producten. Als je nog vragen hebt of in de toekomst meer wilt bestellen, laat het gerust weten.

Makkelijk en snel bestellen

Makkelijk als je eerder besteld heb dat je snel weer bij kan bestellen. De digitale proefdruk is super snel en de kwaliteit van de producten is altijd goed. Door het grote aanbod vind je hier alles wat je nodig hebt om je bedrijf te promoten.

Bedankt voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat het herbestellen eenvoudig is en dat je tevreden bent met de snelle digitale proefdruk en de kwaliteit van onze producten. We zijn blij dat ons brede aanbod je helpt bij het promoten van je bedrijf. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar! ^Wouter

Geweldige service en mooie producten!

Ondanks de vele vele keren dat ik het product heb moeten wijzigen vóór bestellen is dit telkens zonder problemen en binnen de kortste keren aangepakt zodat ik snel weer verder kon. De producten zagen er prachtig uit, mooie kwaliteit!

Bedankt voor je feedback! Het is fijn om te horen dat we je snel en zonder problemen konden helpen met de wijzigingen voor je bestelling. We zijn blij dat je tevreden bent met de uiteindelijke producten en de kwaliteit ervan. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt of wijzigingen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. ^Wouter

Soepel en snel!

Eigenlijk was alles top. Goede prijs kwaliteit verhouding, snel contact, snelle levering en mooi resultaat!

Bedankt voor je lovende woorden! Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent met ons bent. We waarderen je feedback enorm en staan altijd klaar om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Bedankt voor je vertrouwen in ons bedrijf!

Top !!!!

De opvolging was snel en gestructureerd. Kwaliteit van het product Top !!! Echt een aanrader.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je onze opvolging waardeert en dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product. Het is geweldig om te weten dat je ons aanbeveelt. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in ons!

Zeer snelle levering

Dinsdagochtend besteld en 's anderendaags (een dag vroeger dan beloofd) al geleverd.

Wat een fantastische ervaring! We zijn blij om te horen dat je bestelling dinsdagochtend geplaatst is en eerder dan beloofd geleverd werd. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^Wouter

Grutbroek 17

7008 AK Doetinchem

0314 - 820 303

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.