vlotte en snelle service

EEn vlotte en snelle service voor een correcte prijs.

Fijn terug te horen dat alles naar wens was voor jullie. Bedankt voor deze beoordeling.

Goed en snel geregeld

Zeer tevreden, goede communicatie, komen afspraken na

Bedankt Gilbert. Veel plezier met de kalenders & tot ziens!

Ik heb voor mijn winkel diverse tassen bij jullie gekocht Voor elke klant is het een cadeautje als ik hun nieuwe kleding in zo n mooie tas doe Leuk om te geven Leuk om te krijgen

Dankjewel Wilma. Wat leuk je weer bij ons terug te zien voor deze tasjes. Ook deze keer weer ontzettend leuk geworden, inderdaad heel leuk om te geven en te krijgen, veel plezier ermee en tot ziens!

Super producten en snelle service

Met dit bericht laat ik jullie weten , dat we heel te vrede zijn . De samen werken om een *mooi logo te hebben op ons product. *het product is mooi afgewerkt. *snelle levering . Doe zo verder

Goedemorgen Yolanda, Super. Veel plezier met je bestelde tasjes. Fijne week!

Zeer tevreden, kwaliteit en wat een snelle levering!

Een aantal jaren al ervaring opgedaan met de service van Pinkcube. Dit bevalt prima en de geleverde artikelen zijn zoals de beschrijving is. Niks meer en niks minder. Indien ik weer promotieartikelen nodig heb, ga ik rechtstreeks naar de site van Pinkcube. Dik tevreden!!

Dankjewel Pien. We zijn heel blij met jou als klant. Veel plezier met de (rug)tasjes!

Bestellen ging vlot en soepeltjes

Heerlijk dat een bedrijf zo snel is en niet te ingewikkeld doet, met plezier een bestelling kunnen doen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. We proberen het bestellen van promotieartikelen zo moeiteloos mogelijk te maken. Daar werken we elke dag aan. Ons team wordt daarom heel blij van dit commentaar; het motiveert ons de lat nog hoger te leggen. Mocht je nog suggesties hebben hoe we het nog beter kunnen doen, horen we dat graag.

Mooie producten goed geleverd

Goede communicatie Logo druk is netjes en scherp Producten zijn mooi van kwaliteit Levering Op tijd

Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie review.

Super snel en je krijgt wat je vraagt

Ik bestelde pennen en binnen 2 dagen geleverd

Super Jacob, veel plezier met de pennen!

Snelle levering met mooi resultaat

Bestelling geplaatst en een logo aangeleverd. Omdat dit niet geheel leesbaar bleek gratis kleine aanpassing gedaan. Uiteindelijk mooi resultaat.

Wat fijn dit terug te lezen. Bedankt voor deze review.

Goede service en goed product.

Fijn geholpen.

Bedankt Dominique!

Goede Service, snelle actie

Bij jullie wederom de mutsen besteld, die weer snel zijn geleverd.

Super dat deze wederom naar wens zijn. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Goede kwaliteit, fijne service voor ontwerp en goede prijs

Veel plezier met je bestelling en bedankt voor deze mooie 10, daar doen we het voor.

Goed geholpen telefonisch - bestelling vlot en correct

Kwaliteit en prijs staan goed in verhouding - levering volgens de afspraak!

Dank je wel Frank!

Super mooie mutsen!

Mooie mutsen met het logo er mooi op

Super! Lekker warm voor aankomende winter :) Bedankt voor je beoordeling.

Enorm goede service

De service was top! Ik heb het ontwerp 100 keer laten veranderen en steeds bleven ze vriendelijk. Ook wanneer ik belde enorm veel vriendelijkheid. Goede prijs kwaliteit. Enorm snel aangekomen het product! 1 klein puntje is dat het spijtig is dat je enkel binnen het rode vak een ontwerp kan laten maken en niet over de hele fles.

We blijven je natuurlijk graag helpen ook al moet er hier en daar nog wat aangepast worden. De flessen moeten uiteindelijk wel zo worden zoals jij ze voor ogen hebt en dat is helemaal gelukt! Veel plezier met je bestelling en bedankt voor deze mooie beoordeling.

Perfecte prijs - kwaliteit - verhouding en snelle levering

Zeer tevreden over dit bedrijf. Voor de 2e keer pennen laten bedrukken. Ontwerp wordt door het bedrijf binnen een half uur voor je gemaakt en de levering van de pennen was al daags daarna. Top!

Wat een mooie woorden Monique. Dank je wel. Fijne maandag en tot de volgende keer. :)

Makkelijke site en top produkten

Gebruiksvriendelijke site met veel mogelijkheden. Product goed ontvangen.

Bedankt Thijs! :) Fijne maandag.

Goede en snelle service

Onze bestelling is snel in productie genomen en geleverd. De bedrukking ziet er goed uit. Vragen werden via de website en de telefoon snel en vakkundig afgehandeld.

Fijn te horen dat je goed door ons geholpen bent en het eindresultaat natuurlijk ook naar wens is. Bedankt Kees!

Een aantal keer een ontwerp laten aanpassen, maar uiteindelijk kwam het bij het goede ontwerp. Heel blij met de tasjes! Super service...

Ik vind ze ontzettend mooi geworden Joyce. Veel plezier met de tasjes en bedankt voor deze beoordeling!

Inmiddels al vele bestellingen gedaan, altijd goed geholpen en de kwaliteit van de producten die ik zelf heb besteld is top. Ruim assortiment. Ben er erg tevreden over!

Wat super te horen Suzan. Bedankt. Fijne dag en tot de volgende keer!

Prima levering, was snel in huis

Bedankt Jeroen! Graag tot de volgende keer :)

Snelle levering!

Duidelijke site, snelle levering. Zeer positief ervaren.

Bedankt Gerda. Fijn!

Service zoals het hoort

Offerte gevraagd, ontwerp zonder morren en binnen het uur al teruggestuurd ter controle. Besteld en geleverd volgens afspraak. Betere service kan men zich niet wensen. Sportieve groeten, Urbano Cycling Team

Wat een mooie woorden Dirk. Dank je wel. We zien je de volgende keer graag weer bij ons terug. Fijn weekend!

snelle levering zonder problemen

Erg snelle levering, producten kwamen uit spanje maar waren binnen een week op locatie. top!

Bedankt voor deze beoordeling Jasper. Fijne dag.

Gewoon goed

Ik heb paraplu's met logo besteld. De website werkt handig en overzichtelijk. De assortiment is groot en voorzien van goede filters, en goede product omschrijvingen. Zo had ik al snel de paraplu gevonden die voldeed aan mijn wensen. Ook het toevoegen van een logo werkt super makkelijk en overzichtelijk. Je ontvang daarna ook nog een digitaal voorbeeld, handig om nog even het resultaat te zien.

Wat fijn dat alles duidelijk was en je zo gemakkelijk het product vond dat precies voor jullie bakkerij geschikt is. Super! Fijn weekend Rosalie.

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!