Ik heb ivm met mijn 5 jarig praktijk jubileum pennen laten bedrukken met mijn logo. De service was erg goed. De pennen waren ook super snel geleverd. Zag er goed uit. Blij mee ☺️

Gefeliciteerd met je eerste lustrum, fijn dat wij hieraan een bijdrage hebben kunnen leveren! Succes met je praktijk en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle service!

Chocola + sleeve met eigen bedrukking besteld. Ziet er netjes uit, en werd snel geleverd.

We zijn blij met je mooie beoordeling, dank daarvoor! Graag tot een volgende keer, ^Wouter

klantvriendelijk bedrijf

Bestelling zeer snel in behandeling genomen en afgeleverd.

Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

was soms onduidelijk

Informatie was niet altijd duidelijk. Ik ben een hele dag bezig geweest om de bestelling in orde te maken.

Dank voor je feedback. Wat jammer dat je ervaring met Pinkcube tegenvalt. Ik heb contact met je gezocht om te horen wat we naar jouw mening beter kunnen doen. Alsnog graag tot een volgende keer! ^Wouter

Mooi materiaal en snelle levering

Mooi materiaal en snelle levering

Blij met je maximale waardering, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snel , goede service, kwaliteit voor een prima prijs .

Eenvoudig zelf samengesteld, product ontvangen zoals besteld en voldoet aan mijn eisen voor een prima prijs

Fijn dat je tevreden bent over Pinkcube en blij met je 10 punten. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle levering, mooi product!

Recent een lading boekjes gekocht op deze site. Handig om te ontwerpen. Snelle & stipte levering.

Fijn dat je blij bent met onze service en producten, Carl, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snel geregeld en mooie prima kwaliteit voor ook prima prijs!

Dank voor je maximale waardering en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snel en naar wens geleverd.

Ik vond de juiste informatie wat ik nodig had en ben snel geleverd geweest ook het voorontwerp was direct ok.

Wat fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening, Rudy, dankjewel voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Super service!

Ik had in het weekend iets gestuurd. Maandag al een proefversie in de mail. En dinsdag werd het pakketje al geleverd! Echt super! Ga zo door!

We doen altijd ons best om zo goed én zo snel mogelijk te leveren, Alie. Fijn dat dat gelukt is! ^Wouter

Topproduct en snelle levering

Het product is precies zoals ik wou. Een dikke pluim aan de ontwerpers. Ook heb ik mijn bestelling snel ontvangen.

Ik heb je complimenten aan de ontwerpers doorgegeven, Céline. Dankjewel en graag tot een volgende keer! ^Wouter

snel en correct

Binnen een kort tijdsbestek geholpen aan de juiste producten conform onze specificatie. Heel erg blij mee!

Dank voor jullie mooie beoordeling en graag tot een volgende keer!^Wouter

Snelle reactie op ontwerp en snelle bezorging

Website was goed te bereiken, snelle reactie op ontwerp. en na akkoord kwam de levering van de pennen snel! Prima aan te bevelen!

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede ervaring

Ik had als afscheidscadeautje 75 pennen gekocht voor mijn collega's. Stuurde een idee wat er op de pennen gedrukt zou moeten worden en binnen een paar uur meteen een ontwerp. Pennen zijn ook niet duur. Fijne communicatie en goede kwaliteit.

Fijn dat je blij bent met onze pennen en ons bestelproces. Linda. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Een zeer aangename wijze waarop ik mijn bestelling kon plaatsen.

Het contact was direct en het plaatsen van mijn bestelling ging zonder problemen. Als ik een vraag had, was het snelle antwoord duidelijk. Pinkcube is zeer zeker aan te bevelen.

Dank voor je mooie beoordeling en je aanbeveling, Pauline. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle service van een webshop met de persoonlijke aanpak van een lokale zaak

Zeer tevreden met hoe vlot ik dingen kon bestellen, het logo doorsturen en hoe snel er een digitaal voorbeeld was van het eindresutlaat. Daarna een goede persoonlijke opvolging per mail. We zullen zeker nog beroep doen op Pinkcube

Dank voor je mooie beoordeling van onze service. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat we nog beter kunnen doen; als je 7 punten van de 10 geeft heb je hier vast wel feedback op. Ik ontvang die graag op klanttevredenheid@pinkcube.nl Ik hoor het graag, alvast dank! ^Wouter

Snelle service van een webshop met de persoonlijke aanpak van een lokale zaak

Van bestelling tot levering was alles geweldig goed en snel gegaan!!

Zeer handige en duidelijke tool om je product op te stellen naar je verlangen. De levering was ook snel, dat was van belang aangezien het een dringende bestelling was.

Fijn dat je tevreden bent over onze bestel-tool, Andrej. En dat we snel hebben kunnen leveren! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

Service is top

Goed en vakkundig en ook nog eens snel geholpen. Aanrader dus!

Dank voor je aanbeveling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super geholpen!

Na tig sites op internet te hebben bekeken, kwam Pinkcube er steeds weer als beste uit. Binnen 1 uur had ik steeds een ontwerp voor mijn pen. Het doen van aanpassingen gebeurde a la minute! De levering vond ook plaats zoals afgesproken! Ik ben heeeeeel blij met Pinkcube.

En wij zijn heel blij met jouw beoordeling! Dank en graag tot een volgende keer. ^Wouter

Goede service, snelle levering.

500 stuks mooi tweezijdig bedrukte balpennen besteld voor Kroeze Inkoopadvies en binnen 3 dagen geleverd. Top!

Veel plezier met de pennen en dankjewel voor je mooie review! ^Wouter

Altijd blij als m’n bestelling binnen komt

Snelle levering, makkelijke en duidelijke website.

Kijk, dat horen we graag. Dank voor je mooie beoordeling en veel plezier met je bestelling! ^Wouter

Mooi product

De pennen besteld met opdruk, snelle reactie op de opdruk en bij aanpassing ook weer een snelle reactie. Levering in een mooie doos. Levertijd was 1 werkdag langer maar dat was geen probleem. Al met al, erg tevreden!

Danny, je maakt ons blij met je mooie recensie! Wat fijn dat je onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren. Fijne jaarwisseling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede kwaliteit, snel bezorgd!

Goede kwaliteit, snelle levering!

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Arie. We wensen je een fijne jaarwisseling en zien je graag in het nieuwe jaar terug! ^Wouter

tevreden met de lippenbalsems en de snelle levering

Veel plezier met en van de lippenbalsems, Carol. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.