Opnieuw een positieve klantenervaring!

* efficiënte bestelmodule * snelle aanlevering van drukproef * correcte opvolging van aanpassingen * zeer snelle levering * kwaliteitsvolle opdruk * prima prijs-kwaliteit verhouding

Bedankt voor je positieve review en het delen van je ervaringen! Daar zijn we trots op en blij mee! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Prachtig!

Snelle service, luisteren ook echt naar opmerkingen.

Wat fijn om te horen dat je onze snelle service en aandacht voor je opmerkingen waardeert! We doen ons uiterste best om naar onze klanten te luisteren en hen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je geweldige feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! ^Wouter

Ben tevreden ,snelle levering en mooie pen naar wens

Bedankt voor je mooie review! Goed te horen dat je order snel is geleverd en dat onze pennen in de smaak vallen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. ^Wouter

prima product, matige bedrukking

Het product is prima alleen de bedrukking die erop is gezet is matig. Lijkt alsof er gewoon een sticker op is geplakt.

Battle shirt bedrukken

Beste Pinkcube, bedankt dat jullie alle shirts hebben kunnen leveren wel was ik verbaasd over het gedrukte logo formaat. voor elk hadden we keuze 8x8 gekozen waar mega veel verschil tussen zat soms wel 3 cm Wellicht goed om te weten voor een volgende bedrukking.

Blij

Mooie producten. Tijdig geleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten, de tijdige levering en de goede prijs-kwaliteitverhouding. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! ^Wouter

Correcte en snelle levering

Levertermijn klopt perfect! Kwaliteit optimaal

blij met de snelle service en de geleverde kwaliteit

Vlot digitaal contact, zeer snelle reactie en goede kwaliteit geleverd op de beloofde termijn.

Duidelijke website, makkelijk online bestellen en snelle levering. Pennen waren keurig verpakt.

Leuk te horen dat je blij bent met de pennen. Bedankt! ^Corine

Uitzonderlijk goede klantenservice

Ik had een last minute aanvraag. De klantendienst van Pinkcube ging met mij bekijken welke items beschikbaar waren om tijdig te leveren en stelde alles in het werk om verzending en opvolging zo snel mogelijk te laten verlopen. Dikke merci!

Super dat het nog is gelukt! ^Corine

Vlotte service van begin tot eind, duidelijke communicatie en zeer behulpzame klantendienst. Enkel jammer dat de gadget in de doos zat met het logo naar beneden.

Bedankt voor de positieve feedback en je tip! ^Corine

Super tevreden

Onze producten zijn mooi bedrukt en snel geleverd.

Fijn te horen dat je tevreden bent met de producten! ^Corine

Wij hebben binnen 5 werkdagen onze bestelling binnen gekregen. Omdat wij een logo hebben wat heel precies is. Was ook de vraag of dat dit niet zou uitlopen. Maar dit is niet gebeurd! Ontzettend mooi zijn ze geworden.

Wat goed te horen dat je zo tevreden bent met het resultaat! ^Corine

super goede service

Na 1 telefoontje wist ik dat ik met dit bedrijf in zee zou gaan. ze hebben mijn logo goed aangepast en de kwaliteit is geweldig.

Fijn dat we je konden helpen en dat je blij bent met het resultaat. ^Corine

Handig en super snel reactie en levering

Handig en super snel reactie en levering

Super bedankt! ^Corine

Heel vriendelijke en snelle werking

Heel blij met mijn eerste bestelling bij Pinkcube alles verliep vlot. Bij het sturen met de klantendienst ivm een administratieve vraag werd ik ook snel en vriendelijk verder geholpen.

Fijn dat we je goed konden helpen met je eerste bestelling. Tot een volgende! ^Corine

snelle levering, mooi product

Het was heel gemakkelijk om de bestelling te plaatsen. Het ontwerp was ruim binnen het uur klaar. Ook het telefonisch contact liep snel. Ik zou zeker nogmaals gebruiken maken van dit bedrijf. Vakkundig, doen wat ze zeggen en kwaliteit was dik in orde

We zien je graag een volgende keer weer! ^Corine

Herdrukken, bijleveren, ... nergens zo makkelijk!

Een extra set aan paraplu's werden binnen de week bijgeleverd met één druk op de knop. Dat vind ik meedenken met de klant.

Bedankt voor je mooie woorden! ^Corine

Super! Snelle en correcte levering.

Mooie zonnebril met het logo van ons bedrijf duidelijk op de pootjes. Ziet er heel gaaf uit!

Fijn dat jullie blij zijn met de zonnebrillen! Klaar voor de zomer! Veel plezier ermee. ^Corine

Fijn en snel!

Er werd goed meegedacht en ik kon ook telefonisch overleggen en sparren. Fijn!

We staan graag voor je klaar om samen tot mooie dingen te komen! ^Corine

Via de website een bestelling geplaatst, binnen 1 uur een proef, na het doorgeven van een wijziging weer binnen 1 uur een aangepaste proef. Na goedkeuring hiervan binnen 2 werkdagen de bestelling in huis.

Fijn om te horen Carolien! ^Corine

Snel, goede kwaliteit, dito service en prima prijs

Een eenvoudige wijze om goede mooie gedrukte balpennen te produceren in heel korte tijd. Ik ben heel blij met de service en het mooie resultaat.

Blij dat we je blij konden maken met de pennen! ^Corine

Goede snelle service!

Goede snelle service!

Dank je wel! ^Corine

Goede en snelle service!

Overzichtelijk en gemakkelijke website, ontwerpen is makkelijk, snelle (re)actie vanuit Pinkcube en een vlotte levering.

Super bedankt voor de vijf sterren! ^Corine

Prima pennen!

Snelle levering en goed contact. Pennen zijn goedkoop, maar dat zie je ook wel. Precies wat ik had verwacht.

Hoi Nick! Goed te horen dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Bedankt voor je review. ^Corine

Bedrijfsgegevens

Fabriekstraat 32

7005AR Doetinchem

0314 - 820 303

[email protected]

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.