Super netjes geleverd, en goed product.

Op tijd geleverd, goed product, en schrijft ook nog eens super. Blij mee.

Super. Veel (schrijf)plezier en graag tot ziens!

Goede begeleiding en afspraken worden nagekomen

Fijn te horen Jan, veel plezier met de waterflesjes.

Bij onze eerste bestelling was het helaas verkeerd gelopen. Het werd echter keurig netjes opgelost, zodat bij mij geen enkele twijfel bestond om bij hen opnieuw een bestelling te plaatsen. Deze keer keurig op tijd geleverd en product ziet er netjes uit. Reden om bij hen verder te kijken bij nieuwe promoties voor ons restaurant. Bert, Kim's Kitchen Zaltbommel

Er kan altijd iets mis gaan maar het moet natuurlijk altijd netjes opgelost worden. Wij vinden het dan ook super dat jullie weer voor ons gekozen hebben. Veel plezier met jullie bestelling en tot de volgende keer.

vlotte levering van een kwalitatief mooi product

tevreden van het totale plaatje. Kwaliteit, ontwerp, levering ... alles naar wens

Daar doen we het voor Nancy! Super. Bedankt voor deze beoordeling.

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Bedankt Siebe!

Goede service en kwaliteit

Binnen enkele dagen was onze bestelling in huis. Goede kwaliteit, communicatie en service. Echt een aanrader!

Bedankt voor je bestelling en beoordeling! Hopelijk mogen we je nog eens helpen.

Zeer goede service en een zeer goed resultaat

We hadden onze bestelling erg snel nodig. Er is alles aan gedaan om de artikelen toch nog op tijd bij ons te krijgen. Complimenten !

Graag gedaan Nicolette. Heel veel plezier met je bestelling. Fijne werkdag!

Super service met een mooi product als eind-resultaat

Door een van de medewerkers super begeleid in het gehele bestel proces. Uiteindelijk een drukproef ontvangen en na een kleine aanpassing een super mooi eind product mogen ontvangen. Geen klachten! Alles super.

Super dit horen Wesley, bedankt. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer.

Mooie tasjes, snel bedrukt en geleverd

Wij bestelden 50 tasjes, deze waren binnen een paar dagen bedrukt met ons logo en geleverd.

Veel plezier met de tassen en bedankt voor deze mooie beoordeling.

Goede prijs, goed product, wel veel werk

Opvouwbare frisbees besteld als promotieartikel. Snel geleverd, mooi product. Enige minpunt is dat de frisbees niet opgevouwen werden geleverd. Dat heeft nog de nodige uurtjes gekost.

Bedankt voor deze feedback, hier kunnen wij zeker iets mee. Een fijne dag vandaag.

Beste service ooit

Fantastish hoe snel en correct alles gebeurd. Communicatie kan niet beter.ondanks corona en stakingen en weet ik veel wat een topprestatie neer gezet om me perfecte stylos te leveren. Op een paar dagen tijd.gisteren gebeld en vandaag geleverd.shapeau !Dikke pluim aan het hele team. Ben zo blij. En zal in de toekomst nog veel bestellen. Danku aan jullie allen.

Wat een mooie woorden Suyin, deze hebben wij natuurlijk gedeeld met het hele team, bedankt! Wat ontzettend fijn dat dit zo gewaardeerd wordt. Tot de volgende keer en een mooie dag vandaag.

Snel en correct

Wij kregen direct een ontwerp met ons logo doorgemaild. Dit werd op vraag vlot aangepast. Eens de proefdruk was goedgekeurd, werd het product gemaakt zozls gevraagd en zeer snel aan huis geleverd!! Mooi eindresultaat

Veel plezier met de tassen. Dankjewel Isabelle.

Aangenaam verrast door de snelle service en de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Een relatie van me was enthousiast over het bedrijf PinkCube en liet me een paar producten zien die ze bij PinkCube had aangeschaft. Vervolgens een offerteaanvraag gestuurd samen met ons logo en binnen 24 uur een keurige offerte en een ontwerp wat ik meteen heb goed gekeurd want het ontwerp was meteen goed en de prijs opmerkelijk gunstig. Twee dagen daarna de pennen binnen gekregen en erg tevreden over. Heb er inmiddels een aantal weg gegeven en verstuurd en de reacties zijn zeer positief. vriend van me die zelf een reclamebedrijf heeft gaat nu ook pennen bestellen bij PinkCube nadat hij onze pennen had gezien en de prijs hoorde.

Wat een ontzettend mooie beoordeling Gerard, wat super dat het balletje zo is gaan rollen. Daar doen we het natuurlijk voor. Bedankt en tot snel!

Bedankt Hugo!

snel geleverd, tevreden met product

snel geleverd, tevreden met product

Bedankt Jeroen! Veel plezier met het uitdelen van de ijskrabbers.

Fantastische producten

Ik heb bedrukte pennen en flessen besteld. Alles keurig bedrukt,en zeer snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!

Wat fijn Annemiek! We zien je de volgende keer graag bij ons terug. Fijne dag.

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling en voldoet zeker naar verwachtingen, top!

Erg bedankt Inge!

Supersnelle levering, kwalitatief goed artikel en zeer goede communicatie!

Na aanvraag van een offerte werd ik vrijwel direct gebeld of ik alle informatie in goede orde ontvangen had en of ik nog hulp kon gebruiken. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de leverdatum en de pennen kwamen netjes verpakt op tijd aan. De pennen zijn van goede kwaliteit en de print van het logo goed op kleur. Ik zou iedereen Pinkcube aanbevelen!

Fijn Kim, daar doen we het voor! Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer.

Netjes en snel

Levering was op tijd en goed verzorgd. Product naar wens.

Super Stephanie, enorm leuk geworden de kerstbalhangers. Nogmaals veel plezier met de bestelling en tot ziens.

Snelle levering van goede kwaliteit mutsen incl logo

Bedankt voor je mooi review. Daar worden we blij van. We dagen onszelf graag uit te blijven innoveren. Wat zouden we kunnen verbeteren om de volgende keer een 10 te krijgen?

vlotte en snelle service

EEn vlotte en snelle service voor een correcte prijs.

Fijn terug te horen dat alles naar wens was voor jullie. Bedankt voor deze beoordeling.

Goed en snel geregeld

Zeer tevreden, goede communicatie, komen afspraken na

Bedankt Gilbert. Veel plezier met de kalenders & tot ziens!

Ik heb voor mijn winkel diverse tassen bij jullie gekocht Voor elke klant is het een cadeautje als ik hun nieuwe kleding in zo n mooie tas doe Leuk om te geven Leuk om te krijgen

Dankjewel Wilma. Wat leuk je weer bij ons terug te zien voor deze tasjes. Ook deze keer weer ontzettend leuk geworden, inderdaad heel leuk om te geven en te krijgen, veel plezier ermee en tot ziens!

Super producten en snelle service

Met dit bericht laat ik jullie weten , dat we heel te vrede zijn . De samen werken om een *mooi logo te hebben op ons product. *het product is mooi afgewerkt. *snelle levering . Doe zo verder

Goedemorgen Yolanda, Super. Veel plezier met je bestelde tasjes. Fijne week!

Zeer tevreden, kwaliteit en wat een snelle levering!

Een aantal jaren al ervaring opgedaan met de service van Pinkcube. Dit bevalt prima en de geleverde artikelen zijn zoals de beschrijving is. Niks meer en niks minder. Indien ik weer promotieartikelen nodig heb, ga ik rechtstreeks naar de site van Pinkcube. Dik tevreden!!

Dankjewel Pien. We zijn heel blij met jou als klant. Veel plezier met de (rug)tasjes!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!