Alles is correct verlopen. Zeker aan te bevelen.

Bedankt voor de review!^Sarita

Altijd goede service. Vragen worden snel beantwoord en het aanpassen van een ontwerp is nooit te veel moeite. Erg prettig om mee samen te werken.

Fijn om te lezen! Bedankt^Sarita

Zeker de moeite waard!

Erg tevreden over het specifieke product waar wij naar zochten voor onze gasten als give away!

Bedankt! ^Sarita

Zeker een aanrader!

Wij als bedrijf waren specifiek opzoek naar een give away voor onze gasten. Dankzij de hulp van Pinkcube hebben wij precies waar wij naar zochten. Nogmaals heel erg bedankt!

Bedankt voor de mooie review!

Mooi product, helaas te laat geleverd.

Ik had personaliseerde drinkbussen besteld voor de opening van onze nieuwe winkel en had speciaal dit product gekozen omdat de levering op 21/03 zou zijn. Nog ruim op tijd dus voor onze opening 24/03. Helaas is de levertijd 3 dagen uitgesteld waardoor ik ze niet voor de opening had. De producten waren wel heel mooi, we gaan ze zeker nog kunnen gebruiken voor toekomstige acties. Pinkcube heeft ook contact opgenomen en een tegemoetkoming gezocht waar ik me in kon vinden. In de toekomst zal ik hun contacteren als er een strakke deadline is zodat ze hier proactief op kunnen reageren.

Goedemiddag Lana, Wat vervelend om te lezen dat je onze service niet prettig hebt ervaren. Ik heb al geprobeerd telefonisch contact met je te zoeken, kreeg alleen geen gehoor. Indien je wenst, bespreek ik de kwestie graag nog even telefonisch met je. Indien je een email stuurt aan info@pinkcube.nl t.a.v. Sarita, neem ik persoonlijk contact met je op.

Fijn bedrijf om mee te werken

Je krijgt altijd super snel een reactie op vragen en het digitale ontwerp ontvang je ook snel. Je kan de spullen neutraal laten verpakken zodat je ze zelf ook kunt doorsturen. Top bedrijf.

Goeie pen, goede service en kwaliteit

Goeie pen, goede service en kwaliteit

Bedankt voor de review!^Sarita

Super service en snelle levering!

Na de aanvraag had ik binnen 30 minuten al een voorbeeld ontwerp. Na de offerte wilden we toch graag een aanpassing doen aan het aantal stuks en dit kon ik heel eenvoudig doen! Bestelling kwam op de aangegeven dag netjes verpakt binnen! Kortom: Super service en goede kwaliteit.

Ze doen bijna alles...

Alles wat ik ik voor bedrukt materiaal nodig heb kunnen zij drukken, van ballonnen tot koffiemokken, alleen jammer dat ze die mokken niet gevuld met lekkere koffie komen brengen ;)

Bedankt voor de review!^Sarita

Perfecte partij wanneer je spoed hebt

Ik begon te laat aan het bekijken en bestellen van gepersonaliseerde geschenken/ give aways. Pinkcube was duidelijk betreft de producten die binnen mijn gewenste tijd geleverd konden worden. Gezien transport nog weleens kan uitlopen kreeg ik de mogelijkheid om het op te halen. Heel attent zette de werkneemster ook nog de dozen in mijn auto. Ik vind dat zij het verschil hebben gemaakt in het meedenken en het snel kunnen handelen door zo goed mogelijk in te spelen op de wens van de klant.

Bedankt voor de review!^Sarita

Een aanrader voor ieder bedrijf

Pinkcube is een fijne website om artikelen te bestellen voor je bedrijf: de website is helder, de medewerkers zijn behulpzaam en de kwaliteit van de producten is goed. De producten worden geleverd zoals afgesproken. Het nogmaals bestellen van een eerder besteld artikel gaat eenvoudig met een klik op de knop. Ik zou Pinkcube dus zeker aanraden.

Bedankt voor de review!^Sarita

Leuke pennen, bestelling duurde wel langer dan gedacht

Als kado voor het 1-jarig bestaand van ons bedrijf heb ik pennen besteld met het bedrijfslogo. Helaas was de gekozen penkleur niet meer aanwezig (was niet aangegeven op de website), maar met goede hulp van de medewerkers heb ik een andere kleur pen gekozen. Helaas duurde de bestelling daardoor iets langer dan gepland. Maar desalniettemin ben ik tevreden met de ontvangen pennen.

Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan! Goed om te lezen dat je uit ons grote assortiment samen met een collega toch nog een passend alternatief hebt gevonden. Bedankt voor de review^Sarita

Top service!

Het bestellen gaat erg gemakkelijk via de website. Als er een actie nodig is tijdens de bestelling krijg je een aparte mail erover. Daarnaast was de bestelling heel snel binnen. Kortom top!

Top leuk om te horen, bedankt! ^Sarita

Snelle levering en goed bereikbaar voor vragen

Flinke stapel notitieboekjes besteld met bedrukking op voor- en achterzijde. Werd keurig en op tijd geleverd. Wel een onplezierige verrassing dat er meerkosten bij de bedrukking kwamen vanwege de grootte van ons design.

Bedankt Lisette voor de review! ^Sarita

snelle goede service, prima produkt

Het contact verliep erg soepel. Mooi is dat ze de opmaak doen en hievoor snel een voorstel sturen. Produkten die al geleverd zijn werden snel geleverd en de kwaliteit is prima!

Klant is koning

Super gegaan. Keurig te woord gestaan door Tom. Snelle levering! Top resultaat.

Bedankt voor de review! Ik geef het Tom door! ^Sarita

Goede ervaring met de pannen die we bestelde. ze zijn goed en super snel geleverd

Perfect!

Geen opmerkingen.

Bedankt voor de review! ^Sarita

ze zijn prachtig en makkelijk

de balpennen schrijven zalig en vind ze prachtig, degene die ze van mij krijgen vind het allesinds geweldig leuk. ze zijn zo goed dat ik er ga bijbestellen want ze zijn al uitgedeeld.

Top leuk om te horen, bedankt! ^Sarita

Vlot geholpen door een medewerker

Bedankt voor de review!^Sarita

Klantenservice lost probleem keurig op!

Na het plaatsen van een bestelling en het ontvangen van een levering die niet overeenkwam is in goed contact met de klantenservice een meer dan passende oplossing gevonden. Oorspronkelijk niet blij, maar de nette oplossing heeft het vertrouwen in Pinkcube volledig hersteld!

Goedemorgen ik heb al meerdere keren contact proberen te zoeken met jullie om samen naar een oplossing te kijken, maar ik krijg jullie niet te pakken. Wij willen graag samen kijken wat wij hierin kunnen doen, Graag even bellen met 0314-820303 extensie nummer 237 ^Sarita

Flauw

Ik heb nog altijd maar 450 zakjes ontvangen ipv van 600.Tot op heden nog altijd niets gehoord . De zakjes zijn te laat geleverd , ivm de schade is het een puilschil van 10% korting bij een volgende bestelling . Dit is wat jullie bijna automatisch geven . Ik kan akkoord gaan met 20% . Dan kan ik jullie goeie punten geven als het opgelost is , maar nu is het bij mij een slechte naam

Goedemiddag Danny , ik heb ondertussen contact met jou hierover gehad en volgens mij hebben wij het samen kunnen oplossen :) ^Sarita

Goed geholpen en goed product

Vriendelijke en snelle klantenservice en goede kwaliteit chocolaatjes.

Snelle levering en perfecte service

Bedankt voor de review! ^Sarita

Goed geregeld allemaal. Ik heb een x aantal pennen besteld. Kon makkelijk mijn logo uploaden, die werd netjes beoordeeld zodat je kan zien hoe het resultaat wordt. Na een kleine wijziging die snel gedaan werd, akkoord gegaan. Het resultaat mag er zijn en de service ook snelle levering. Als ik weer pennen nodig heb ga ik ze wederom hier bestellen. De prijs kwaliteit verhouding is super.

Wat een mooie review, bedankt! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!