Klantenservice lost probleem keurig op!

Na het plaatsen van een bestelling en het ontvangen van een levering die niet overeenkwam is in goed contact met de klantenservice een meer dan passende oplossing gevonden. Oorspronkelijk niet blij, maar de nette oplossing heeft het vertrouwen in Pinkcube volledig hersteld!

Goedemorgen ik heb al meerdere keren contact proberen te zoeken met jullie om samen naar een oplossing te kijken, maar ik krijg jullie niet te pakken. Wij willen graag samen kijken wat wij hierin kunnen doen, Graag even bellen met 0314-820303 extensie nummer 237 ^Sarita

Flauw

Ik heb nog altijd maar 450 zakjes ontvangen ipv van 600.Tot op heden nog altijd niets gehoord . De zakjes zijn te laat geleverd , ivm de schade is het een puilschil van 10% korting bij een volgende bestelling . Dit is wat jullie bijna automatisch geven . Ik kan akkoord gaan met 20% . Dan kan ik jullie goeie punten geven als het opgelost is , maar nu is het bij mij een slechte naam

Goedemiddag Danny , ik heb ondertussen contact met jou hierover gehad en volgens mij hebben wij het samen kunnen oplossen :) ^Sarita

Goed geholpen en goed product

Vriendelijke en snelle klantenservice en goede kwaliteit chocolaatjes.

Snelle levering en perfecte service

Bedankt voor de review! ^Sarita

Goed geregeld allemaal. Ik heb een x aantal pennen besteld. Kon makkelijk mijn logo uploaden, die werd netjes beoordeeld zodat je kan zien hoe het resultaat wordt. Na een kleine wijziging die snel gedaan werd, akkoord gegaan. Het resultaat mag er zijn en de service ook snelle levering. Als ik weer pennen nodig heb ga ik ze wederom hier bestellen. De prijs kwaliteit verhouding is super.

Wat een mooie review, bedankt! ^Sarita

Snelle levering en exact naar verwachting

Op zoek naar katoenen draagtassen om zelf op te vrolijken met textielstiften. De tassen via Pinkcube hebben een mooie prijs. De levering was snel en naar verwachting. Aanrader!

Top leuk om te horen, bedankt! ^Sarita

Besteld ontworpen aangepast en 24 uur later geleverd!

Bedankt voor de review! ^Sarita

Ik ben tevreden met de afbeelding op de katoenen draagtassen

Het lijkt erg op hetgeen ik voor ogen had.

Uiteindelijk een prima levering

Na wat strubbelingen (deadline, vector tekeningen) is het uiteindelijk toch gelukt om de tasjes met ons partijlogo geleverd te krijgen en op tijd! Over het eindresultaat zijn we dan ook tevreden. Over de procedure vooraf waren we minder te spreken, vandaar ook de aftrek van twee sterren.

Fijn dat de tassen uiteindelijk wel naar wens zijn en vervelend dat het niet geheel verlopen is naar wens van tevoren. ^Sarita

goede ervaring

Super !

Vlotter levering

Bedankt voor de review! ^Sarita

Snelle levering en prima kwaliteit

zie hierboven

Top leuk om te horen, bedankt! ^Sarita

positieve ervaring, waar we ook hulp kregen en goed opgevolgd werden.

positieve ervaring, waar we ook hulp kregen en goed opgevolgd werden.

Snelle en goede levering

Prijs / kwaliteit ok

Snelle en perfecte service

Als zeer aangenaam, vriendelijk te woord gestaan, snel geholpen.

Tevreden!

Mooie prijs-kwaliteit verhouding, snel geleverd, mooi ontwerp. Kortom: tevreden!

Simpel en snel

Een hele handige online tool. In een paar klikken is alles klaar. Snel en professioneel krijg je digitaal je product te zien. Aanpassen of akkoord met 1 handige klik.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Mooi product op tijd geleverd

Prima van bestelling tot levering

Helemaal zoals verwacht.

De bestelling en de materialen zijn geheel zoals verwacht.

Fijn om te lezen, bedankt voor de review. ^Sarita

Goede kwaliteit pen, prima drukwerk.

De pennen die ik heb laten bedrukken zien er fraai uit, en belangrijker nog schrijven ze erg goed. Ons logo staat er mooi op. De kwaliteit van het drukwerk kan misschien nog iets beter (minder stippelig), maar desalniettemin zijn we er blij mee.

simpel en snel

simpel te gebruiken website en snelle reactie met proefdruk

Bedankt voor de review! ^Sarita

Prima service en netjes geleverd

200 mokken besteld met bedrukking en satijn-afwerking. Producten zijn behoorlijk verpakt en PinkCube heeft in de bestelfase meerdere malen goed geholpen bij het afronden van het ontwerp. Communicatie over de levertijd kan beter (geen updates en geen indicatie van levertijd), maar uiteindelijk netjes verpakt afgeleverd.

Bedankt voor de review, wij nemen de feedback mee over het communiceren van de levertijd. Fijn dat het uiteindelijk naar wens is geleverd ^Sarita

Na veel offertes uiteindelijk een mooie mok

We leken er snel uit te zijn, maar de mok die we wilden, bleek niet leverbaar. Alternatieven die werden aangedragen bleken heel duur in bedrukking. Duurde even voor we dit duidelijk hadden. Maar uiteindelijk gelukkig een leuke mok voor de cliënten van de huishoudelijke hulp van Lelie zorggroep en snelle levering.

Stephan bedankt voor je review, fijn dat wij toch een alternatief hebben kunnen bieden die naar wens is. ^Sarita

De service is echt geweldig. Ik heb al verschillende items besteld. De meeste items zijn kwalitatief goed. De armbandjes heb ik net binnen en die vallen tegen in kwaliteit, dat is jammer. Verder wel mooi gemaakt. Ik ga zeker vaker bestellen bij pinkcube

Bedankt voor de review, ik lees dat je tevreden bent, maar de kwaliteit tegenvalt. Misschien kan je een mail sturen naar info@pinkcube.nl. Wij zijn namelijk wel benieuwd waarom de kwaliteit niet naar wens is. Ik hoor het graag ^Sarita

snel en correct

Vlot bestellen. Bijkomende vragen supersnel beantwoordt en correcte en tijdige levering.

Bedankt Carl voor de review! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!