Ontzettend klantvriendelijk en meedenkend

Producten besteld (koeltassen) die bleken bij nader inzien toch niet op voorraad. Het is uiteindelijk een spoedbestelling geworden (andere koeltassen gekozen) en alles is tijdig aangekomen door de hulp van Sarita. Helpen bij het vinden van een oplossing en goede communicatie. Nogmaals BEDANKT!

Wat een mooie review, bedankt voor je positieve woorden! Het is fijn om te horen dat Sarita je zo goed heeft kunnen helpen bij het vinden van een oplossing en dat je bestelling op tijd is aangekomen. We doen altijd ons best om mee te denken en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn, zelfs als iets niet meteen voorradig is. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Pinkcube, en we staan altijd klaar om je weer te helpen! ^Wouter

nog niet alles binnen, maar 1e deel is SCHITTEREND

Onlangs voor een open dag bedrukte pennen en pepermunt doosjes besteld..we hebben de doosjes nog niet binnen - hopelijk zijn ze er op tijd we hebben de 26e ze nodig...maar de pennen zijn al TOP...snelle levering hierop..we zijn dus in spannende afwachting

Bedankt voor je bestelling en je positieve feedback over de pennen! We zijn blij om te horen dat de snelle levering en de kwaliteit van de pennen naar wens zijn. Wat betreft de pepermuntdoosjes, we begrijpen hoe belangrijk het is dat deze op tijd aankomen voor je open dag. We houden de status van je bestelling nauwlettend in de gaten en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de doosjes op tijd worden geleverd. Mocht je vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, ^Wouter

snelle levering en zeer vriendelijk. goede kwaliteit van pennen.

Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, onze service en de goede kwaliteit van de pennen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Snelle levering en top kwaliteit

Snel kunnen schakelen met de contactpersoon van Pinkcube. Na het doorzetten van de order werd alles keurig op tijd geleverd. Kwaliteit van het product is goed. Erg tevreden.

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Het is fijn dat je de communicatie met Pinkcube waardeert en dat alles keurig op tijd werd geleverd. We staan altijd voor je klaar en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Goed advies, product en snelle levering!

Goed advies per telefoon over het product en de bedrukking hiervan. Mooie stevige waterfles, zelfs voor het gebruik bij ons in de werkplaats! Bedrukking staat er mooi op en wordt zeer gewaardeerd door de ontvangers!

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons advies over het product en de bedrukking. Super dat de waterfles stevig genoeg is voor gebruik in de werkplaats en dat de bedrukking in de smaak valt bij de ontvangers! We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, ^Wouter

Perfect stylo met mooi opdruk

Zeer stijlvolle balpen met een prima opdruk en dat voor een budget prijs.

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent de balpen en de mooie opdruk, vooral voor deze prijs. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Snelle topkwaliteit

Maandags 110 waterflesjes besteld met logo. Vrijdags al thuisbezorgd. Was de tweede bestelling in 5 jaar. Uitstekende kwaliteit en razendsnelle levering

Bedankt voor je positieve review en voor het vertrouwen dat je opnieuw in ons hebt gesteld! We zijn blij dat je tevreden bent met de razendsnelle levering en de uitstekende kwaliteit van de waterflesjes. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Prachtige bedrukking op de pennen

Fijne pennen en ligt fijn in de hand en mooi bedrukt

Bedankt voor je prachtige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de pennen die mooi bedrukt zijn en prettig in de hand liggen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Goede service, snelle levering

We zijn goed geholpen met het uitkiezen van de juiste paraplu's. Binnen een week werden de paraplu's bedrukt en wel afgeleverd. We zijn er erg tevreden mee.

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. Het is fijn dat we je goed hebben kunnen helpen bij het uitkiezen van de juiste paraplu's en dat deze snel en naar wens zijn afgeleverd. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Opnieuw een positieve klantenervaring!

* efficiënte bestelmodule * snelle aanlevering van drukproef * correcte opvolging van aanpassingen * zeer snelle levering * kwaliteitsvolle opdruk * prima prijs-kwaliteit verhouding

Bedankt voor je positieve review en het delen van je ervaringen! Daar zijn we trots op en blij mee! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Prachtig!

Snelle service, luisteren ook echt naar opmerkingen.

Wat fijn om te horen dat je onze snelle service en aandacht voor je opmerkingen waardeert! We doen ons uiterste best om naar onze klanten te luisteren en hen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je geweldige feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! ^Wouter

Ben tevreden ,snelle levering en mooie pen naar wens

Bedankt voor je mooie review! Goed te horen dat je order snel is geleverd en dat onze pennen in de smaak vallen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. ^Wouter

prima product, matige bedrukking

Het product is prima alleen de bedrukking die erop is gezet is matig. Lijkt alsof er gewoon een sticker op is geplakt.

Battle shirt bedrukken

Beste Pinkcube, bedankt dat jullie alle shirts hebben kunnen leveren wel was ik verbaasd over het gedrukte logo formaat. voor elk hadden we keuze 8x8 gekozen waar mega veel verschil tussen zat soms wel 3 cm Wellicht goed om te weten voor een volgende bedrukking.

Blij

Mooie producten. Tijdig geleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten, de tijdige levering en de goede prijs-kwaliteitverhouding. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! ^Wouter

Correcte en snelle levering

Levertermijn klopt perfect! Kwaliteit optimaal

blij met de snelle service en de geleverde kwaliteit

Vlot digitaal contact, zeer snelle reactie en goede kwaliteit geleverd op de beloofde termijn.

Duidelijke website, makkelijk online bestellen en snelle levering. Pennen waren keurig verpakt.

Leuk te horen dat je blij bent met de pennen. Bedankt! ^Corine

Uitzonderlijk goede klantenservice

Ik had een last minute aanvraag. De klantendienst van Pinkcube ging met mij bekijken welke items beschikbaar waren om tijdig te leveren en stelde alles in het werk om verzending en opvolging zo snel mogelijk te laten verlopen. Dikke merci!

Super dat het nog is gelukt! ^Corine

Vlotte service van begin tot eind, duidelijke communicatie en zeer behulpzame klantendienst. Enkel jammer dat de gadget in de doos zat met het logo naar beneden.

Bedankt voor de positieve feedback en je tip! ^Corine

Super tevreden

Onze producten zijn mooi bedrukt en snel geleverd.

Fijn te horen dat je tevreden bent met de producten! ^Corine

Wij hebben binnen 5 werkdagen onze bestelling binnen gekregen. Omdat wij een logo hebben wat heel precies is. Was ook de vraag of dat dit niet zou uitlopen. Maar dit is niet gebeurd! Ontzettend mooi zijn ze geworden.

Wat goed te horen dat je zo tevreden bent met het resultaat! ^Corine

super goede service

Na 1 telefoontje wist ik dat ik met dit bedrijf in zee zou gaan. ze hebben mijn logo goed aangepast en de kwaliteit is geweldig.

Fijn dat we je konden helpen en dat je blij bent met het resultaat. ^Corine

Handig en super snel reactie en levering

Handig en super snel reactie en levering

Super bedankt! ^Corine

Heel vriendelijke en snelle werking

Heel blij met mijn eerste bestelling bij Pinkcube alles verliep vlot. Bij het sturen met de klantendienst ivm een administratieve vraag werd ik ook snel en vriendelijk verder geholpen.

Fijn dat we je goed konden helpen met je eerste bestelling. Tot een volgende! ^Corine

Bedrijfsgegevens

Grutbroek 17

7008 AK Doetinchem

0314 - 820 303

[email protected]

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.