Vlotte samenwerking

Een hele vlotte samenwerking. Materiaal (keycords) ook zeer goed van kwaliteit en opdruk ook perfect!

snelle goede levering en advies

Goed advies ontvangen en na het opsturen van logo's is er door Pinkcube een mooi ontwerp en later eindproduct geleverd,

eigen mening

aangepast

Supersnelle en heel goede service

Voor de sluiting van de school voor alle leerlingen een mooie lunchbox laten maken. De service was erg goed, er was tijdens het ontwerp en bestelproces altijd iemand beschikbaar en dit heeft heel goed geholpen. Het resultaat is erg mooi en ik vind het een mooi afscheidscadeau!

Contact en service prima

Erg oplossingsgericht!

Vanaf het begin fijn en snel geholpen. Tijdens het proces kwamen we erachter dat de leverdatum niet haalbaar was, maar daar hadden jullie al snel een oplossing voor! Hartelijk dank voor het meedenken.

Perfect!

Al eerder wat besteld en deze keer daar een nabestelling van gedaan. Kon het zo aanklikken en de bestelling was klaar! Top!

Topservice!

Ik heb pennen besteld met logo waarbij ik een paar keer heb gewisseld van ontwerp. Altijd een vriendelijke en geduldige pen of stem aan de lijn. En de prachtige pennen waren op tijd toegekomen!

Heel praktisch, direct ontwerp zichtbaar en snelle levering

Heel praktisch, direct ontwerp zichtbaar en snelle levering

Snelle levering en mooi resultaat.

Super fijn dat de pennen zo snel geleverd konden worden! Ook vind ik het resultaat mooi. En dit alles voor een mooie prijs.

Betrouwbaar.

Wij hebben al meerdere keren aangekocht bij Pinkcube, en we zijn heel tevreden over de snelle en correcte service.

Erg tevreden

super snelle service! Heel blij met de petten

Supersnelle service

Besteld en ontvangen

Moeizaam ontwerpproces, kwaliteit kan zeker beter

Het ontwerpen van de bestelde pennen duurde onnodig lang. Het uiteindelijke resultaat viel wat tegen. De kwaliteit liet te wensen over. Wel een nette oplossing aangeboden gekregen om het “probleem” op te lossen.

Uiteindelijk tevreden

Mijn order is geannuleerd op 13-05-2020 en het door mij betaalde bedrag zou binnen 7 werkdagen worden teruggeboekt. Tot op heden (28-05-2020) niks ontvangen. Momenteel bel ik met de klantenservice, telefoon gaat al meer dan 10 minuten over en ik ben nog steeds niet geholpen. Kortom, duurt allemaal heel lang. Rectificatie: Contact gehad met klantenservice en inmiddels is het opgelost, hierbij dus ook de positieve noot achteraf.

Goed geregeld, maar apart geleverd

Ondanks dat de bestelling, offerte en het verdere verloop allemaal prima is, zou het fijn zijn als de volledige bestelling in eens en niet in drie keren op drie verscheidene dagen zou zijn uitgeleverd naar ons.

Super tasjes met super snelle service!

Binnen 1,5 week super tasjes ontvangen. Eigen design, mooie kwaliteit en goed advies. Bedankt!

Topservice!

Zijn uiterst behulpzaam en hadden uitermate veel geduld met een klant die veel van gedachten veranderde :) Kwaliteit en prijs van het product is ook super!

Mooie pennen met goede bedrukking

Mooie pennen geleverd gekregen. De bedrukking staat er erg netjes op. Bestellen ging gemakkelijk en ontwerp wijzigen achteraf was gelukkig nog mogelijk. Dank aan operator Mustafa voor het leveren van de pennen. Duurde ongeveer een week nadat de opdracht definitief was en de pennen in huis waren.

Erg blij met mijn bedrukte pennen

Ik ontving heel snel een proef met de voorbeeldopmaak. Ik wilde mijn logo op een bepaalde manier gepositioneerd hebben. Na de eerste proef heb ik hem nog een klein beetje veranderd van positie en daarna was hij akkoord. De pennen zijn snel geleverd en helemaal naar wens!

Keurig geholpen, prima op tijd en voor een prijsje passend bij de situatie;)

We hebben een mooi cadeautje kunnen realiseren voor onze leerlingen. Pinkcube heeft een prachtig keycord bedrukt met een passende tekst. Blij en vol lof over de wijze van communiceren en meedenken.

Vlot en goed geleverd

Overzichtelijke site, snel geleverd en product in goede staat ontvangen.

Goede en snelle service en prima resultaat!

Ben uitstekend geholpen!

Top service!

Super service, meedenkend, snelle levering! Sample ontvangen om een juiste keuze te kunnen maken! Eindproduct is heel mooi geworden!

Zeer goede en snelle service.

zeer goede service en de levering was perfect op tijd.

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!