Top service!

Gebeld om laatste order opnieuw te bestellen, direct geholpen en betaallink ontvangen. Nieuwe order direct zelfde week ontvangen, echt top!

Behulpzame mensen, supersnel geleverd, mooie pennen

Behulpzame mensen, supersnel geleverd, mooie pennen

Heel goed geregeld, prima communicatie

prima website, Heel goed geregeld, prima communicatie en goed volgens afspraak afgeleverd

Pinkcube denkt met je mee

De mensen van PinkCube denken met je mee. Mijn contact Steven Meulenveld is me daar steeds zeer behulpzaam bij.

Prima en betaalbaar geschenk voor onze medewerkers

Prima en betaalbaar geschenk voor onze medewerkers

Als leerkracht van de Hussel mocht ik een aantal jaren geleden stoffen Husseltassen met logo bestellen van onze Oudervereniging. aangezien deze inmiddels op waren, we delen ze uit aan elke nieuwe kleuter die komt, mocht ik nieuwe bestellen. En met een mailtje naar Pinkcube....................., ze hadden het logo, het model en de kleur nog in het archief, kunnen wij weer heel veel nieuwe kleuters blij maken! Super. Ps, ik hoef nu nog niets te bestellen, hoor, maar vind dit gewoon zo prima.

TOP!

Top bedrijf, snelle levering, als er iets onduidelijk is nemen ze contact met je op. Komen afspraken na! Kortom, top zoals het hoort!

Snel, netjes en op maat geholpen!

Er wordt met mij meegedacht in oplossingen.. en dat is het enige waar ik naar opzoek was. Top service! Dank allen (en in het bijzonder Steven)!

Last minute order, maar fantastisch geregeld door Pink Cube!

Voor onze trouwerij hadden we een spoedbestelling gedaan voor de cadeautjes die we de gasten mee wilden geven. De dame die mij hielp heeft er alles aan gedaan om het op tijd voor elkaar te krijgen en dat is gelukt! Wij waren super blij! H&K

Goeie levering

Goeie en snelle levering,

Top service!!

Zoals altijd, weer een super service. Alles werd weer goed uitgewerkt en de deadlines zijn vlot gehaald!

Erg goed en snel

Snelle service en goede opvolging van de klantenservice. Snel geleverd en goed meegedacht

Snelle reactie en top service!

Ik heb eigenlijk nooit echt tijd om dit soort zaken te regelen voor mijn bedrijf, en door de snelheid kijk je niet goed en bestel je (bijna) het verkeerde.... Gelukkig reageert Pinkcube supersnel en denken ze mee (ook als je zelf bij de bestelling zit te slapen) En dan hebben ze ook nog een heldere site, de snelle reactie op het ontwerp!

Keurig en snel

Makkelijk te bestellen, bij wijzigen geen probleem wordt snel aangepast en weergeven. Bestellingen worden snel en keurig geleverd.

Snelle correcte service

Producten werden snel en correct geleverd !

snelle service

Duidelijke communicatie en goed geleverd

Snel & betrouwbaar

Wij bestelden een deel van ons doopsuiker op 'Pinkcube' maar hadden vragen bij een bepaald product: via de telefoon kregen we zeer snel contact met een vriendelijke, behulpzame man. Verder kregen we heel snel en correct onze producten geleverd. Doe zo verder!

Goede prijs-kwaliteit verhouding en hele fijne communicatie

De bestelling werd netjes geleverd op de aangegeven datum die ik had afgesproken via de uiterst vriendelijke en communicatieve klantenservice. We hadden een budget product gekozen en zijn erg te spreken over de geleverde kwaliteit.

Gewoon goed zoals altijd

Persoonlijke service en zeer klantvriendelijk, makkelijk te bereiken.

Door omstandigheden kregen wij per abuis 1000 pennen geleverd in de schrijfkleur zwart. Dit moest blauw zijn. Dit werd zonder enig probleem opgelost. Er wordt altijd snel op mails gereageerd en ook telefonisch is het bedrijf goed bereikbaar. Ik zou het zeker aanbevelen bij anderen.

Bedrukte drinkflessen

50 drinkflessen besteld, klein probleem hiermee maar uitstekend opgelost door Pinkcube! Erg fijn om te weten dat ze voor hun kwaliteit staan! Klantenservice was bij alle contact momenten zeer vriendelijk en professioneel en heel snel bereikbaar! Pluspunt!

Snel, goedkoop, goed bereikbaar, klantvriendelijk en verkopen geen ‘nee’

Customer focused

duidelijk proces, snelle levering en foutloos!

De website was zeer duidelijk in hoe het proces zou verlopen, de prijs was gelijk duidelijk. Zeer snel een ontwerp ontvangen en na goedkeuring werd er binnen de beloofde termijnen geleverd.

Zeer tevreden over de service en het ontwerp

Aangezien mijn logo niet op de pen pastte, zijn er meerdere ontwerpen gemaakt. Ik mocht vragen om aanpassingen en dan kwam er binnen een uur weer een nieuw ontwerp. En wat ben ik blij met het eindresultaat! Pinkcube kan ik zeker aanbevelen.

Bestellen is makkelijk levering week later ook prima. Flesje ligt goed in de hand is stevig, etiket is van een goed materiaal het lost niet op als het water condenseert.

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!