snel en correct

Binnen een kort tijdsbestek geholpen aan de juiste producten conform onze specificatie. Heel erg blij mee!

Dank voor jullie mooie beoordeling en graag tot een volgende keer!^Wouter

Snelle reactie op ontwerp en snelle bezorging

Website was goed te bereiken, snelle reactie op ontwerp. en na akkoord kwam de levering van de pennen snel! Prima aan te bevelen!

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede ervaring

Ik had als afscheidscadeautje 75 pennen gekocht voor mijn collega's. Stuurde een idee wat er op de pennen gedrukt zou moeten worden en binnen een paar uur meteen een ontwerp. Pennen zijn ook niet duur. Fijne communicatie en goede kwaliteit.

Fijn dat je blij bent met onze pennen en ons bestelproces. Linda. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Een zeer aangename wijze waarop ik mijn bestelling kon plaatsen.

Het contact was direct en het plaatsen van mijn bestelling ging zonder problemen. Als ik een vraag had, was het snelle antwoord duidelijk. Pinkcube is zeer zeker aan te bevelen.

Dank voor je mooie beoordeling en je aanbeveling, Pauline. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle service van een webshop met de persoonlijke aanpak van een lokale zaak

Zeer tevreden met hoe vlot ik dingen kon bestellen, het logo doorsturen en hoe snel er een digitaal voorbeeld was van het eindresutlaat. Daarna een goede persoonlijke opvolging per mail. We zullen zeker nog beroep doen op Pinkcube

Dank voor je mooie beoordeling van onze service. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat we nog beter kunnen doen; als je 7 punten van de 10 geeft heb je hier vast wel feedback op. Ik ontvang die graag op klanttevredenheid@pinkcube.nl Ik hoor het graag, alvast dank! ^Wouter

Snelle service van een webshop met de persoonlijke aanpak van een lokale zaak

Van bestelling tot levering was alles geweldig goed en snel gegaan!!

Zeer handige en duidelijke tool om je product op te stellen naar je verlangen. De levering was ook snel, dat was van belang aangezien het een dringende bestelling was.

Fijn dat je tevreden bent over onze bestel-tool, Andrej. En dat we snel hebben kunnen leveren! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

Service is top

Goed en vakkundig en ook nog eens snel geholpen. Aanrader dus!

Dank voor je aanbeveling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super geholpen!

Na tig sites op internet te hebben bekeken, kwam Pinkcube er steeds weer als beste uit. Binnen 1 uur had ik steeds een ontwerp voor mijn pen. Het doen van aanpassingen gebeurde a la minute! De levering vond ook plaats zoals afgesproken! Ik ben heeeeeel blij met Pinkcube.

En wij zijn heel blij met jouw beoordeling! Dank en graag tot een volgende keer. ^Wouter

Goede service, snelle levering.

500 stuks mooi tweezijdig bedrukte balpennen besteld voor Kroeze Inkoopadvies en binnen 3 dagen geleverd. Top!

Veel plezier met de pennen en dankjewel voor je mooie review! ^Wouter

Altijd blij als m’n bestelling binnen komt

Snelle levering, makkelijke en duidelijke website.

Kijk, dat horen we graag. Dank voor je mooie beoordeling en veel plezier met je bestelling! ^Wouter

Mooi product

De pennen besteld met opdruk, snelle reactie op de opdruk en bij aanpassing ook weer een snelle reactie. Levering in een mooie doos. Levertijd was 1 werkdag langer maar dat was geen probleem. Al met al, erg tevreden!

Danny, je maakt ons blij met je mooie recensie! Wat fijn dat je onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren. Fijne jaarwisseling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede kwaliteit, snel bezorgd!

Goede kwaliteit, snelle levering!

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Arie. We wensen je een fijne jaarwisseling en zien je graag in het nieuwe jaar terug! ^Wouter

tevreden met de lippenbalsems en de snelle levering

Veel plezier met en van de lippenbalsems, Carol. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede prijsverhouding en kwaliteit.

We zijn blij met je maximale waardering, Pheona. Graag tot een volgende keer! Wouter

Gemakkelijk besteld, snel geleverd

Het bestellen via de site is erg eenvoudig, de proefdruk zeer snel ontvangen in de mail. Pennen zien er prachtig uit, en ze schrijven ook nog prettig!

Mooi dat je ons bestelproces op deze manier hebt ervaren. Dank voor je beoordeling en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede en snelle service!

Ik had met enige spoed een bestelling gedaan. Wilde het graag ontvangen voor 23 december. Dit is gelukt, de bestelling was er zelfs eerder. Fijn! Ook goede en duidelijke communicatie vanuit Pinkcube!

Wat fijn dat we je goed en mooi op tijd hebben kunnen helpen. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super geholpen

Ik had hulp nodig en gebeld en uitstekend geholpen., Ik heb de bestelling gedaan en inmiddels ontvangen zoals afgesproken

Anton, wat een mooie beoordeling van onze service! Dank daarvoor, we zien je graag terug als klant. ^Wouter

Heerlijke pen met prachtig logo.

Heel blij met de bestelde pennen. Aanrader! Binnen de mogelijkheden staat het logo er prachtig op!

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Carin, ook blij met je aanbeveling! ^Wouter

Vlotte service

Bestellen ging vlot en ook de levering was zeer snel.

Veel plezier met de producten en dank voor deze mooie beoordeling! ^Wouter

Denken mee en snelle levering!

Eenvoudig proces van bestellen en ontwerp laten maken, na akkoord vind er snelle levering van producten plaats.

Blij met je mooie beoordeling, Maikel, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Top ervaring!

Mooie kwaliteit, snelle reacties en snel geleverd! Prijs is ook echt top!

Fijn dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteit verhouding van onze producten. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Levering

Blijkbaar is ups 3x bij ons thuis geweest. Zonder niks achterlaten .Terwijl er mensen thuis waren. Pinkcube uitgelegd en de volgende dag was mijn pakket er. Toooop. Hartstikke bedankt

Wat vervelend dat het leveren zo moeizaam is verlopen. Dankjewel dat je desondanks ons met een 9 waardeert! ^Wouter

Wij zochten een neutraal maar klassevol geschenk voor onze klanten dit eindejaar. Dit hebben jullie kunnen uitvoeren met een mooi resultaat en nog belangrijker een snelle service. Bedankt hiervoor Mvg Michelle

We zijn blij met je mooie beoordeling, Michelle, dankjewel daarvoor. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

mooi product

Toen ik 25 jaar een logopediepraktijk had, bestelde ik via Pinkcube leuke linnen tasjes met mijn bedrijfslogo. De tasjes bevallen me zo goed: cliënten hebben hun mapje mee. Ik bestel ieder jaar tasjes bij, inmiddels heb ik 29 jaar een praktijk!

Fijn dat de tasjes goed bevallen. We hopen nog jaren aan je te mogen leveren! ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.