Verkeerde product besteld en daarna super geholpen en afgerond

Fijn dat we je met het juiste product hebben kunnen helpen! ^Wouter

Goede site, op tijd geleverd

Eenvoudige bestelwijze, product volgens afspraak geleverd

Dank voor je mooie woorden, Dick. Graag tot een volgende keer!

Perfect !

Totebag’s als doopsuiker cadeau! Helemaal zoals ik in gedachten had!

Veel plezier met de totebags en graag tot een volgende keer, Eline. ^Wouter

Mooie pennen!

De pennen werden snel bezorgd. Het zijn pennen van mooie kwaliteit. Het bestel proces was erg makkelijk via de site.

Dank voor je mooie beoordeling en veel plezier met de pennen! ^Wouter

Snelle service en goede kwaliteit

Wij hebben een prettige ervaring met Pinkcube. Mochten we wat in de toekomst nodig hebben zullen we kijken of we het eerst bij Pinkcube kunnen vinden.

Wat fijn dat je tevreden over ons bent, graag tot gauw! ^Wouter

Supersnel en helemaal perfect

Enorm fijn geholpen bij het kiezen van het juiste model en extra snel verzonden.

Voor herhaling vatbaar!

Ik heb mijn logo naar hen gestuurd met het verzoek om enkele aanpassingen te maken, en tot mijn verrassing hebben ze dit zonder aarzeling gedaan. Bovendien kreeg ik een bericht om te controleren of ik tevreden was met hun ontwerp. Hoewel het lettertype voor mij iets te klein was, heb ik vriendelijk gevraagd of dit wat groter kon worden gemaakt. Uiteindelijk stemde ik in met het tweede ontwerp, zonder extra kosten - dit zat inbegrepen bij de service. Het eindresultaat overtrof mijn verwachtingen; prachtige pennen waar we voorlopig mee vooruit kunnen. Ik ben zeer tevreden met de ervaring en het resultaat, en ben zeker van plan om in de toekomst opnieuw van hun diensten gebruik te maken. Zowel de prijs, de service als het resultaat waren uitstekend en verdienen herhaling!

Wat een mooie review, Mohamed. Daar zijn we blij mee en trots op. We zien je graag terug als klant! ^Wouter

Snel en professioneel!

Het bestellen en laten maken ging vrij vlot allemaal. Tussen het moment van bestellen en de bezorging zaten maar 3 werkdagen.

Dank voor je mooie beoordeling, fijn dat we je goed en snel hebben kunne helpen! ^Wouter

Fijne en snelle communicatie

We wisten niet goed welke relatiegeschenken we wilden bestellen, maar Pinkcube dacht goed mee en creëerden moeiteloos meerdere ontwerpvoorstellen voor ons. Alles werd goed en snel opgepakt.

Ik heb je complimenten aan onze adviseurs doorgegeven, dankjewel! Graag tot een volgende keer! ^Wouter

snelle reactie met artikelen met logo en snelle levering

snelle reactie met artikelen met logo en snelle levering

Dankjewel voor je mooie review, John. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle levering en top kwaliteit

Ik heb een grote order gedaan van blauwe flesopeners. De levering was snel en de communicatie was goed. Er is een goeie prijs kwaliteit verhouding. De kleur van het product kwam over een met de kleur op de website.

Veel plezier van en met de flesopeners, Mel. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Heel snelle levering van mooie producten

Wij bestelden voor de eerste keer bij pinkcube. Met een onzeker en bang hartje wachtte wij onze bestelling op. Omdat het van prijs zo betaalbaar was , waren we nogal sceptisch.. nu moet ik echt toegeven dat het gigantisch goed is ! Mooie producten aan een betaalbare prijs. Wij bestellen nog!

Goede producten hoeven niet duur te zijn, dat heb je gemerkt. Dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

TYD voor pennen

We waren er tevreden met onze eerder bestelde pennen. Echter waren we door onze voorraad heen. Dus werd het TYD voor nieuwe pennen. Bij deze hebben we naar tevredenheid nieuwe besteld hier.

Fijn dat je bij je nieuwe pennen-order weer aan ons hebt gedacht. Graag tot de volgende keer! ^Wouter

Super snel en uitstekend!

Super snel met meedenken en reageren. Ik had ze de dag erna al binnen en was gewoon verbaasd. Bedankt!

Dat horen we graag, Britt. Dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

vlot, snel, correct

Na de prijsaanvraag en proefvoorstel voor onze stylo's met logo en tekst heb ik nog even wat prijsvergelijkingen gedaan en Pinkcube is competitief, snel en correct. Een vlotte communicatie over de afhandeling van mijn bestelling en stipte levering. Dank je wel! Top werk!

Heel erg bedankt voor je positieve woorden, Martin! We zijn blij te horen dat je onze service en prijzen op prijs stelt. Goede communicatie en op tijd leveren vinden we net zo belangrijk als jij. Als er iets is waarbij je hulp nodig hebt of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor het kiezen voor Pinkcube! ^Wouter

super snel en goed geregeld

via de site geregeld, snelle reactie en verzending.

Bedankt voor je feedback! Super dat alles snel en soepel ging. Tot de volgende keer! ^Wouter

Fijne, sneller service!

Helemaal perfect. Fijne communicatie over mogelijkheden voor een bestelling met spoed.

Fijn dat we je goed hebben geholpen met je spoed-bestelling, Dina. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Ik had pennen besteld met tekst in assortie kleuren. Toen ze binnen kwamen waren het alleen roze pennen. Ik heb gebeld. Kreeg meteen 50 st nieuwe.en waren op tijd. Was echt prettig. Ook hoe ze meedenken vd teks op de pen. Zal volgende x zeker hier weer bestelling doen.

Ook bij ons gaat er wel eens iets fout, Monique. Goed te horen dat we dat snel en naar tevredenheid hebben opgelost. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Wel ff met een dag in huis

Bellen bestellen en met één dag in huis

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Johan. Graag tot een volgende keer!

Goede service en zeer snelle levering

Tevreden bestel ik steeds de benodigde spullen bij Pinkcube. Dit raad ik andere ook graag aan. Duidelijke communicatie en zeer snelle levering!

Goed te horen dat je zo tevreden over ons bent dat je blijft bestellen. En natuurlijk ook dat je ons aanbeveelt. Super, dankjewel! ^Wouter

Topservice

Snelle levering, correcte en flexibele klantendienst

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Imke. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Prima service, snelle terugkoppeling, snelle levering, persoonlijk contact.

Erg leuk dat de ervaring met je contactpersoon van Pinkcube wordt uitgevraagd en dat ze dan ook voorstellen doen om hem te belonen. Heel leuk en inspirerend om zo met je medewerkers (human capital) om te gaan.

Super bedankt voor je positieve woorden! Echt leuk om te horen dat je onze manier van waardering voor het team opmerkt en waardeert. We vinden het belangrijk om goed voor ons team te zorgen, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Nogmaals bedankt voor de support en het delen van je ervaring met Pinkcube! ^Wouter

Eenvoudig, snel en goed

Ik kan zee tevreden terugkijken naar mijn bestelling van promotiemateriaal bij Pinkcube. Het bestelproces was duidelijk en overzichtelijk. Daarnaast was de levering razendsnel, waardoor ik mijn promotiemateriaal al binnen 2 dagen in huis had. De snelheid en efficiëntie van Pinkcube hebben mij (en collega's) zeer positief verrast!

Heel erg bedankt voor deze top review! We zijn super blij te horen dat je zo tevreden bent over het bestelproces en onze snelle levering. Het is ons doel om het zo duidelijk en efficiënt mogelijk te maken, zodat jij en je collega's snel aan de slag kunnen met het promotiemateriaal. Fijn dat we jullie positief hebben kunnen verrassen! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in Pinkcube! ^Wouter

Goede klantenservice, controle en bewaking. Goed bezig!

Bedankt voor de complimenten! Fijn dat je tevreden bent. We blijven ons best doen! ^Wouter

zeer goede service en kwaliteit

Ik werd correct geadviseerd en kon het ontwerp grondig mee opvolgen. Ik ontving ook een mooie set staaltjes. De bereikbaarheid van Pinkcube's contactcenter en de vriendelijke service waren een fijne ervaring.

Top om te horen, bedankt! Blij dat we je goed konden adviseren en dat je blij bent met de samples. Goed dat je onze bereikbaarheid en service ook waardeert. Altijd hier om te helpen! ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.