Ik was zeer tevreden

Zag er heel mooi uit en lekker!

Correct, snel, prijs kwaliteit goed

Super geregeld

Prima snelle service voor een nette prijs!

Makkelijk te bestellen en uploaden.

Fijn om te horen Bart, bedankt! ^Sarita

Makkelijk benaderbaar en zeer meedenkend bedrijf, voor herhaling vatbaar!

Tijdens de ontwerpfase was het team zeer meewerkend en meedenkend. Meerdere malen aanpassen was geen probleem. De vertraging van de levering is pro-actief gecommuniceerd en in overleg een nieuw levermoment afgesproken, welke ook keurig gerealiseerd is.

Bedankt voor de uitgebreide en positieve review!^Sarita

Leuke pennen met ons eigen design!

Leuke afwerking ; goede Communicatie enkel jammer dat het een dag later is toegekomen .

Bedankt Sara, soms is het zo druk bij de drukkerij of vervoerder dat iets een dag later komt. Excuses hiervoor ^Sarita

Snel, handig & Professioneel

Reeds een bestelling gemaakt en na enkele maanden had ik terug dezelfde bestelling nodig. Dankzij het geheugen heb ik direct identiek dezelfde kunnen bestellen. en het klopte perfect!

Wat fijn om te horen!^Sarita

Super strak bedrukte pen, erg mooi

De levertijd was heel kort, alleen jammer dat UPS vertraging had van 2 dagen anders had het helemaal bliksemsnel geleverd geweest. Maar dat doet niets af aan het produkt. Ik ben er bijzonder blij mee, het is boven verwachting mooi afgedrukt. Er zitten hele kleine letters in het logo maar die zijn zeer duidelijk te zien. Chapeau!!!

Snel en goed verzorgd!

De prints op de bidons waren uitstekend van kwaliteit! De rappe levering maakte het helemaal af.:)

Bedankt voor deze mooie complimenten ^Sarita

Keurig netjes en op tijd geleverd

Bedankt voor de review! ^Sarita

Snel schakelen en een fijn contact

Deze review gaat over de bestelling van mokken. We zijn goed geadviseerd. De mok die we hadden uitgekozen kon geen meer kleuren aan voor wat betreft het bedrukken. Ik heb contact gehad en er werd mij snel een alternatief geboden. Ook werkt het proces snel en gemakkelijk bij het genereren van een proefdruk. Hier wordt snel geschakeld.

Bedankt Marion voor je uitgebreide review! ^Sarita

Precies gekregen wat besteld is.

Bedankt Stefan! ^Sarita

Snel opgemaakt, mooi afgewerkt en betaalbaar

Bedankt Etienne!^Sarita

Topervaring!

Snel geleverd, vriendelijke communicatie en goede kwaliteit shirts en opdruk!

Fijn om te horen, bedankt! ^Sarita

Degelijke rolmaten met een luxe uitstraling

Een ideale gift voor onze klanten tijdens een open huis. Een degelijke rolmaat en d.m.v. het bedrukken van onze logo heeft deze rolmaat een luxe uitstraling gekregen. Het fijnst vond ik dat ik een concept van het opmaken van de rolmaat zelf kon controleren en eventueel kon aanpassen.

Fijn om te horen Marjolijn!^Sarita

snel en efficiënt

Alles moest snel gebeuren, we hadden een deadline. En, het is ook gelukt. Goede communicatie, efficiënte aanpak en snelle levering.

Fijn om te horen, bedankt^Sarita

Prachtige pennen en een supersnelle levering!

De pennen zijn mooi sterk en ons logo staat er goed op. Super snelle levering ook!

Leuk om te horen dat je zo blij bent met de pennen, Aafke bedankt!^Sarita

Snel, meedenkend, mooie kwaliteit

Was op zoek naar wat promotie materialen. Overleg gehad en kwamen met voorstellen. De digitale proefdrukken waren snel gemaakt.

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze design service!^Sarita

Top, alles verliep goed vanaf het begin tot het eind. Waar overige drukkers voor deze specifieke vraag wat steken lieten vallen (gepersonaliseerde cocktailprikkers) was bij Pinkcube alles duidelijk.

Bedankt voor de mooie beoordeling!^Sarita

snelle en correcte service

gewoon zoals verwacht

Bedankt!^Sarita

Duidelijk, vriendelijk, snel

Fijn om te Sebastiaan!^Sarita

Snel, efficiënt en vriendelijk

Wij hadden dringend nood aan drinkflessen. Onze bestelling werd snel behandeld en 3 dagen later werd alles op tijd en correct geleverd. Volgend jaar bestellen wij opnieuw bij jullie.

Bedankt voor de mooie review!^Sarita

Goede pennen. Mooie opdruk. Schrijven uitstekend.

Snelle levering, met pennen van goede kwaliteit. Opdruk is uitstekend uitgevoerd en de pennen schrijven uitstekend.

gekregen wat ik gevraagd heb

Bedankt Ronny!^Sarita

Goed!

De medewerkers van Pinkcube hebben heel professioneel advies gegeven en de levering was perfect in orde! Ook goed verpakt zodat geen schade kan opgelopen worden tijdens de levering.

Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn!^Sarita

Doeltreffend

Voor de 2de keer met Pinkcube gewerkt, snelle en doeltreffende actie en in no time een offerte, prima!

Bedankt Tom tot de volgende keer bij Pinkcube! ^Sarita

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!