Super tevreden

Ik ben zeer tevreden over het product en de levering.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot snel bij Pinkcube! ^Lisa

Levering goed. Pennen opdruk goed. Als ik 1 opmerking mag plaatsen is de kwaliteit van de doosjes waarin de pennen zaten van mindere kwaliteit. Enkele gescheurd of plakranden losgelaten.

Bedankt voor je beoordeling. We gaan zeker wat met je feedback doen zodat we ervoor kunnen zorgen dat we de volgende keer van een 8 een 10 kunnen maken. Veel schrijfplezier nog met de pennen en hopelijk zien we je snel weer bij Pinkcube ^Lisa

Super snelle service en top klantvriendelijkheid!

Zowel via mail als telefonisch direct bereikbaar. Zeer vriendelijke service. Denken mee voor betere opties. Je hebt zoals ze beloven binnen het uur, zelfs sneller, het digitale ontwerp.

Super snelle service en top klantvriendelijkheid!

Goed om te horen dat onze service je bevalt en bedankt voor de mooie beoordeling die je hebt achtergelaten! ^Lisa

De communicatie verliep heel vlot en professioneel, ook de fout die ik gemaakt had werd rimpelloos opgelost.

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en bedankt voor de mooie beoordeling die je hebt achtergelaten! Fouten kunnen natuurlijk gemaakt worden en we helpen altijd graag om dit op te lossen zodat je het mooiste resultaat kan verwachten. We zien je graag weer terug bij Pinkcube! ^Lisa

Het was een hele goeie ervaring

Ondanks dat het op korte termijn binnen moest zijn, hebben we de deadline toch gehaald .

Bedankt voor de mooie beoordeling! ^Lisa

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle reacties en duidelijke hulp per mail. Kwaliteit is prima en de levering verliep snel.

Wat goed om te horen dat onze service bevalt. Graag tot een volgende keer bij Pinkcube! ^Lisa

Super leuk

Het bestellen van de flessen ging snel en makkelijk. Ook het aanpassen van de offerte ging vlot. Fijn dat je binnen een korte tijd een foto krijgt van je bestelde product. Het was snel binnen zoals afgesproken en de kwaliteit is ook goed.

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat goed om te horen dat onze service en de flessen zo goed bevallen. Veel plezier met de drinkflessen! ^Lisa

betrouwbaar en snel

het bestelproces voor een bedrukt product is eenvoudig, de leverafspraak is nagekomen en het eindproduct ziet er goed uit

Wat goed om te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat. Graag tot een volgende keer bij Pinkcube! ^Lisa

Supergoede en persoonlijke behandeling en prachtig resultaat!

Heel goed en persoonlijk geholpen. Het resultaat is erg mooi.

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. We zien je graag weer terug bij Pinkcube! ^Lisa

Mooie tassen van goede kwaliteit!

Goede communicatie over het ontwerp en goede hulp om tot het juiste ontwerp te komen. Heb ik als erg prettig ervaren! Tassen zijn netjes afgeleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Mocht je nog feedback voor ons hebben zodat we een volgende keer van een 8 een 10 kunnen maken dan horen we dit graag!

Uitstekend!

Ik heb rugtasjes laten drukken met ons logo bij Pinkcube. De kwaliteit van de merchandise is perfect! En de bedrukking is heel mooi. Hele goede service. Ik was een beetje laat met bestellen, maar Pinkcube heeft de merchandise nog op tijd kunnen bezorgen bij ons. Echt geweldig! Dank jullie wel.

Ahh dat is fijn om te horen. Bedankt voor de mooie feedback!

van super naar bagger

de eerste bestelling binnen 4 dagen binnen echt fantastisch. de pennen die ik heb besteld heb ik nog steeds niet ontvangen, zijn al eens retour gegaan?? ik begrijp er niets van, ik krijg hiervan geen mail bericht??????echt zwaar bagger

We zien dat het pakket inmiddels is geleverd. Mijn collega neemt nog even contact op om de situatie te bespreken.

Vlotte afhandeling met stipte levering. Mooi ontwerp met propere print.

Heel erg tevreden!

Eerste kennismaking met Pinkcube: snelle levering, kwaliteitsvol product (lanyard), correcte prijs en handige website. Kortom: als ik nog eens promomateriaal nodig heb, kom ik zeker terug!

correcte en snelle afwerking

hulpzame begeleiding bij de bestelling, correcte afwerking, snelle reacties op vragen of wijzigingen

Super snelle en goede service.

Snelle en goede service, zeer tevreden.

Snelle levering, fijne pennen besteld. Ik ben helemaal tevreden. Wel wat jammer dat ik tijdens het uploaden van mijn bestand, hem niet kon aanpassen (grote veranderen/positie) hierdoor vind ik het logo wat aan de kleine kant.

Bedankt voor de review Demi. Wist je dat we een team grafisch ontwerpers hebben die u gratis en met plezier helpen om het maximale drukvlak te benutten? Vraag ons de volgende keer gerust om hulp, hopelijk kunnen we dan van een 6 een 10 maken! ^Liselotte

supersnel een keurig product geleverd

bestelling levering en product allemaal dik in orde

Bedankt voor de mooie beoordeling, zo hoort het te lopen, moeiteloos het mooiste resultaat! ^Lisa

Goede service!

De medewerkers van Pinkcube namen de tijd om verschillende ontwerpen te maken, zodat wij konden bepalen welke het zou worden. De boekjes zijn erg mooi geworden!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met het resultaat. Hopelijk tot de volgende keer?!

goed bedrijf, snel geleverd ,

wij hebben de balpennen hier besteld, ons logo was niet heel goed te zien op de pen, maar ze hebben het ontwerp zo aangepast dat het er groter op kon , super netjes gedaan . wij bestellen de volgende keer weer bij jullie !

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat goed om te horen dat de balpennen naar wens zijn. Veel schrijfplezier en tot de volgende keer !

Eenvoudig, snel en originele gadgets

Ik was al een tijdje op zoek naar originelere promo spullen dus was blij dat ik bij Pinkcube terecht kwam. Het was ook nog eens heel makkelijk om te bestellen (gen financiële verrassingen) en een vlotte levering

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor de beoordeling. We hebben meer te bieden dan we op de website kunnen laten zien. Mocht je in de toekomst op zoek zijn naar originele promo artikelen en niet meteen kunnen vinden wat je zoekt; we denken graag mee! Veel speelplezier met de producten deze zomer:)

Prima afhandeling van mijn offerte aanvraag en uiteindelijke bestelling.

Ondanks dat mijn offerte aanvraag voor meer dan 1 product was en ik uiteindelijk maar 1 product heb besteld, ben ik zeer goed geholpen en geadviseerd over de eventueel te bestellen producten.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Hopelijk tot de volgende keer? ^Liselotte

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!