Zeer aangename samenwerking

Voor onze gadgets wouden we een gepersonaliseerd ontwerp met logo en op zeer korte termijn. De medewerkers waren zeer flexibel om ons te helpen bij onze last-minute bestelling en mee te denken naar oplossingen. Zeer fijn om met jullie aan de slag te gaan :)!

Wat een mooie woorden! Dat horen wij graag :). Tot de volgende keer! ^Margo

Snelle reactie en snelle levering!

Heel tevreden over de ondersteuning bij het bestellen en de levering van onze pennen.

Fijn om te horen! Veel plezier met de pennen. ^Margo

Top service en kwaliteit!

Voor mijn afslankcoachingpraktijk heb ik gepersonaliseerde waterflessen bij jullie besteld. Het resultaat is prachtig! Kwaliteit, luxe uitstraling en supersnelle service... dik tevreden! :)

Hele leuke flessen geworden zeg! Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. ^Margo

Top geregeld weer!

De levering van de bestelling kwam zelfs 2 dagen eerder als gepland, wat ons zeer goed uit kwam!

Super. Veel plezier met de artikelen en graag tot ziens! ^Margo

Too

Super snelle levering en mooie pennen. Service was ook top! Hier ga ik vaker bestellen!!!

Wat fijn! Dan zien we je graag weer bij ons terug! :) ^Margo

Goede service en duidelijke communicatie

Erg fijn geholpen met het juiste product te kiezen en met de ondersteuning voor het mooiste resultaat.

Super! Veel plezier met de bestelling en graag tot ziens! ^Margo

Mijn bestelling gedaan naam met logo, ze hebben eerlijk gezegd dat het logo niet mooi wordt dus heb ik besloten om aan beide kanten tekst te laten zetten daar mee goede hulp gehad proefmodel gezien en een paar dagen later al in huis en zeer mooi geworden

Wat goed om te horen! Veel plezier met de tasjes. ^Margo

Ziet er goed uit!

Snel geregeld, helemaal TOP!

Bedankt Dorien! ^Margo.

Top product

Heel erg blij met mijn bedrukte flessen. Kwaliteit van de fles is super, de opdruk van de logo is ook top kwaliteit. Echt fantastisch! Ook was de levering supersnel.

Snel en goed geinformeerd

Overtichtelihke enbduidelijke site.

Bedankt! ^Margo

Snel geleverd, goede backoffice!

Het door ons aangeleverde logo bleek niet juist, nieuw logo verzonden en netjes door pinkcube aangepast.

Wat fijn om te horen. Veel plezier met de bestelling en graag tot ziens! ^Margo

Goed ontwerp, snelle levering

Duidelijke website ook voor ontwerp snelle terugkoppeling, fijn dat het in kleine hoeveelheden kan en snelle levering. Helemaal blij mee

Bedankt! Fijn weekend gewenst. ^Margo

Goed ontwerp, snelle levering

Top Service

Altijd snel en netjes afgehandeld

Veel plezier met de waterflesjes en we zien je graag bij ons terug ^Margo.

Fijn contact tijdens het bestellen. Snelle reacties terug. Leuke prijs voor een leuk geschenkje,

Bedankt Celine, veel plezier met je bestelling! ^ Margo.

Zeer Fijn

Goede service!

Bedankt! ^Margo

Gewoon top

Ik bestelde robuuste katoenen zakken met mijn logo en ik moet zeggen dat het resultaat nog mooier was dan ik had gehoopt. Ook waren de service en de snelheid top. Ik bestel zeker terug bij pinkcube!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn om te horen. Veel plezier met deze tassen en we zien jullie graag snel bij ons terug. ^Margo

snel duidelijk en een goed eindproduct

Super goede helpdesk. snel goed voorbeeld op de mail. levering prima en goed verpakt.

Wat een mooi compliment! Veel plezier met de bestelling en we zien je graag bij ons terug. ^Margo.

Goede kwaliteit pennen

Zeer persoonlijke service, goede kwaliteit pennen ontvangen en snelle levering.

Dankjewel! Veel plezier met de pennen. ^Margo.

Vlotte service & snelle levering!

Als je op zoek bent naar een last minute bedrukte gadget dan is Pinkcube een aanrader!

Bedankt Julie! We zien je graag snel bij ons terug, veel plezier met de bestelling ^Margo.

Snel en zorgvuldig

We hebben vorige week 250 sleutelhangers besteld. Binnen 2 dagen werden ze geleverd, ondanks dat op de website een langere wachttijd stond. Het logo was nog niet transparant, maar voor de designers was dat geen enkel probleem. Geweldig bedrijf! De volgende lading promotiemateriaal bestellen we zeker weer bij jullie.

Bedankt Leonneke! Wat fijn om te horen. We zien jullie graag weer bij ons terug en veel plezier met de sleutelhangers ^Margo.

Snelle service, goed product

Ik zocht pennen voor een goede prijs met een mooie opdruk en een snelle levering. Woensdag besteld, vrijdag mooie pennen op de mat! Snelle service, goede prijs!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de pennen ^Margo.

Pinkcube kent je, denkt met je mee en doet er alles aan om het je zo gemakkelijke mogelijk te maken!

Iedere keer als ik Pinkcube bel, wordt ik rustig en vriendelijk te woord gestaan. Het is superhandig dat ze je bestanden bewaren en dat je pijlsnel ongewijzigde herdrukken kunt regelen. Het assortiment is groot en er kan heel veel!

Wat een ontzettende mooie woorden Maartje! Bedankt en een fijn weekend gewenst ^Margo.

Fijne klantenservice en mooie artikelen

Afgelopen week een herhaalbestelling gedaan van de Utah waterfles met logo. Fijne medewerkers bij de klantenservice en een snelle verzending. De waterflessen zijn helemaal naar wens. Wij komen zeker nog eens terug.

Super! Veel plezier met de bestelling en we zien je graag weer bij ons terug. ^Margo

Razendsnelle service en een mooi eindproduct!

Katoenen tasjes besteld met een foto van ons nestje puppy's. De levertijd was net iets te lang om de tasjes mee te kunnen geven aan de nieuwe baasjes, dus daarover telefonisch contact gehad en Pinkcube dacht met mij mee. Uiteindelijk precies op tijd geleverd! En de kwaliteit was super! Dikke pluim voor het team van Pinkcube, ik ga de volgende keer ZEKER weer bij jullie bestellen!

Wat super om te horen! Daar zijn we ontzettend blij mee. Tot ziens :) ^Margo

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!