Tevreden over de producten en de service!

Tevreden over de stylo's met mooie bedrukking. Vlot een ontwerpvoorstel ontvangen en mijn bestelling werd goed opgevolgd. Tevreden.

Zeer goede service. Niks op aan te merken

Service was zeer goed. Hulp van mensen aan de andere kant zeer snel, vriendelijk en aangenaam. Snelle, zoals beloofde, levering. Niks op aan te merken.

Tevreden over de levering en layout!

Geweldig en snel

Goede en duidelijke bestelmanier van je product En snelle levering.

SUPER FANTASTISCH

Onmogelijke opdracht en deadline leek het maar PINKCUBE maakte het een succes. Ga nergens anders meer proberen meer dan 100% tevreden.

Gave producten, snelle service, kwaliteit!

Heel blij met ik met mijn gepersonaliseerde notitieboekjes. Fijn ook dat het in een kleine oplage besteld kan worden, echt top! Het design wat werd gemaakt door de mensen van Pinkcube waren nog beter dan dat ik zelf bedacht had.

Correct en supersnel

Helemaal tevreden

Ging om reclame pennen. Groot assortiment en scherpe prijs. Gemakkelijk online bestellen en ontwerp was vlot geregeld. Website gaf leverdatum aan maar werd uiteindelijk paar dagen later. Zijn inmiddels geleverd. Helemaal volgens verwachting.

Super snelle service, perfecte kwaliteit, kortom ...geheel naar wens !!

Tevreden over aankoop en levering!

Vlotte service, geholpen door de klantendienst, goed resultaat van bestelde materiaal.

Fijn en snel contact, levering ook snel en kwaliteit top!

De communicatie gaat snel en telefonisch zijn ze altijd bereikbaar. Super fijn om zo samen een bestelling door te zetten en af te handelen. Kwaliteit van de producten is altijd goed in verhouding met de prijs. Service is top.

Mooie pennen

De pennen zijn snel en netjes geleverd. Opdruk is mooi! Het waren er 4 minder dan besteld maar op 1500 is dat nog wel te overzien ;)

Goede en snelle service en een goed product.

De pen schrijft goed en de opdruk is heel goed gelukt.

Perfect!

Super blij met mijn bestelling! Goed meegedacht, goede kwaliteit en goede prijs!

Mooie pennen

Leuke afscheid presentje gemaakt. Ik zelf had een beetje moeite om het te maken, maar werdt heel goed geholpen

Snelle goede service!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met pinkcube. Producten worden snel geleverd in goede kwaliteit.

Steeds top-service en kwaliteit!

Ik bestelde reeds enkele keren de gepersonaliseerde waterflesjes. Altijd een topper bij klanten! Daarnaast zijn de gepersonaliseerde pralines met logo ook echt heerlijk en een mooie toegevoegde waarde in mijn praktijk.

De artikelen werden snel geleverd en waren perfect.

Behulpzaam

Zeer klantvriendelijk. Wel een probleem met afhandeling dat nog niet helemaal opgelost is.

Snel behandeld en mijn vraag was snel beantwoord.

Snel en goede communicatie

Wij zijn ontzettend blij met de service van Pinkcube! Vanaf het moment dat we onze bestelling hadden geplaatst, hebben ze alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat deze op tijd werd geleverd. De communicatie was super. Wij kunnen Pinkcube dan ook van harte aanbevelen! Top service!

Snelle levering en perfect product!

We bestellen vaker bij Pinkcube en hebben nog geen enkele keer problemen gehad.

Top service en snelle levering

Voor mijn werk had ik sleutelkoords nodig, Pinkcube dacht goed mee en was zeer behulpzaam. Ze zijn snel geleverd en we zijn er heel tevreden mee!

Perfect service

Bestelling verliep en snelle levering!

luisteren goed naar je

Wij hebben voor de 2de keer pennen besteld. Ze denken met je mee ook over de kosten. Wat ik erg prettig vond. Ook zijn ze snel met een ontwerp maken. Als deze pennen weer "opgegeten" zijn bestellen wij ze zeker weer.

Grutbroek 17

7008 AK Doetinchem

0314 - 820 303

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.