Product naar wens!

Erg snelle service, helaas toch een dag later dan gepland stond maar ondanks dat binnen 3 dagen 50 mooie bedrukte pennen bezorgt! Erg tevreden over het resultaat en de snelle service.

Ha Lisa, veel plezier met de pennen! ^Wouter

Opgelost wat niet nodig was

Ik had boekjes besteld met opdruk. Gevonden op de site gaf deze aan op voorraad. Gelijk besteld in blauw. Tot mijn schrik zag ik bij afleveren maand later. Blauw niet op voorraad. Vlug er achteraan. Zwart wel op voorraad. Duurde ook twee weken. Dan maar naar ander boekje. Geregeld en op tijd binnen. Op de site melding alleen zwart en rood nog beschikbaar. Had ik gelijk verder gekeken. Maar gelukkig opgelost. Rene wijers

Hi René, jammer dat het bestelproces niet vlekkeloos is verlopen; daar streven we altijd naar. Dank voor je feedback, die gebruiken we om dit voortaan beter te doen. ^Wouter

Goede hulp en mooie levering!

Ik heb skyflessen besteld met opdruk. Zoiets had ik nog niet eerder gedaan, dus ik had veel vragen. De chat van pinkcube is erg snel en ze helpen je goed. Heel fijn! De producten zijn op tijd geleverd en zien er kwalitatief goed uit.

Hi Esther, we zijn blij met je mooie beoordeling! ^Wouter

Goede snelle levering en duidelijke communicatie!

Hi, dank voor deze perfecte beoordeling! ^Wouter

Mooi product

Hi, dank voor je mooie beoordeling! ^Wouter

Uitstekende service!

Snel antwoord, goeie feedback op ons ontwerp. Top eindresultaat. Bedankt!

Hi Laura, dank voor deze top-beoordeling! ^Wouter

Super goede service en mooie producten

Snel geholpen met mock-ups en passend advies en snelle verzending. Helemaal top!

Hi Annemiek, fijn dat je blij met ons bent! ^Wouter

Mooi om te zien en functioneel

De pen(nen) met opschrift zien er mooi uit en schrijven prima! Daarnaast is de behandeling van de opdracht uitstekend uitgevoerd.

Blij dat je tevreden bent over onze werkzaamheden en over de pennen! ^Wouter

Goede en correcte service

Ook goede producten

Wij zijn blij dat je tevreden met ons bent! ^Wouter

snel en duidelijke digitale communicatie

te reden over de snelheid van behandeling en duidelijke communicatie

Hi Bep, dank voor je mooie review! ^Wouter

TOP

Ik zag pennen, gewoon simpel, niet te duur, want immers met ons idee en wat we doen wilde (gratis) wilde we wel iets geven aan leden die bij ons op de beurs voorbij komen. Kortom we zagen pennen hier bij Pinkcube. Eenmaal binnen, prachtig, mooi, kwalitatief echt goed, mooi, beter dan verwacht! Service goed, levering goed, kwaliteit goed. Kortom hier bestel ik ze altijd!

Hi Erwin, fijn dat jij ons motto `Moeiteloos het beste resultaat' ook zo hebt ervaren. Dank voor deze mooie waardering! ^Wouter

Snel en goed.

Ik kon de gekozen producten snel goedkeuren, waardoor ze erg tijdig bezorgd werden. Product ziet er erg netjes uit. We gaan hier zeker vaker bestellen!

Denken echt met je mee

Super goede ervaring met hen gehad. Ze hebben al het mogelijke gedaan om ons zo snel mogelijk te helpen. Echt super!

Dank voor deze mooie beoordeling, een fijn begin van de week voor ons;-) ^Wouter

Pinkcube is mijn favoriete promotieartikelen leverancier

Tussen het gigantische aanbod van relatie- en promotieartikelen leveranciers is Pinkcube voor ons de favoriet. Ze zijn snel, flexibel, denken mee en leveren zoals beloofd. Een fijne partner om mee samen te werken. Thanks Pinkcube'ers wij zijn blij met jullie.

En wij zijn blij met deze fantastische review!! We blijven ons best doen om je verwachting te laten uitkomen.^Wouter

Pinkcube is mijn favoriete promotieartikelen leverancier

En wij zijn blij met deze fantastische review!! We blijven ons best doen om je verwachting te laten uitkomen. ^Wouter

Mooie bedrukte tasjes

Was onenigheid over het in 1 dag verhogen van jullie prijzen Gelukkig hebben we dit op kunnen lossen

Fijn dat we het meningsverschil hebben kunnen oplossen, veel plezier met en van de tasjes! ^Wouter

Prima geregeld

Het was lastig om het juiste logo aan te leveren. Na goed overleg is er een mooi eindresultaat geleverd.

Hi Jaap, fijn dat je tevreden bent met het resultaat. ^Wouter

Snelle reactie en levering Alleen één doos was behoorlijk beschadigd flessen op het eerst oog geen schade mocht bij gebruik wel blijken neem ik zeker contact op.

Dank voor je positieve reactie. We hebben per mail al even contact gehad over de beschadigde verpakking. ^Wouter

Super! Kan niet beter!

Bijzonder klantvriendelijk, denken creatief mee, snelle en correcte levering!

Blij met deze mooie review, daar doen we het voor! ^Wouter

Alles wat ik nodig had!

Ik had hetzelfde product al eens besteld en gezien de goede kwaliteit en vlotte service, wou ik graag een herbestelling van het product. Met enkele klikken was dit dan ook zeer vlot in orde gebracht en enkele dagen later werd mijn bestelling al aan huis geleverd. Dit is super!

We doen ons best om het zo makkelijk mogelijk te maken om een bestelling opnieuw te plaatsen. Dat is bij jou dus goed gelukt: fijn! Blij te horen dat onze leveringen in België op tijd aankomen. ^Wouter

Goede en snel geleverde pennen

De pennen zijn van goede kwaliteit en werden op tijd geleverd. De opdruk is ook mooi

Blij met deze mooie review, Iris, dankjewel! ^Wouter

Bestelling geplaatst en goederen zijn geleverd. Helaas de winkel waar er afgehaald moest worden is door de politie afgesloten. Ik contacteerde Sarita en het bedrijf heeft mijn bestelling opnieuw opgestuurd naar een andere locatie. Geweldige klantenservice. Zeker de moeite waard om jullie aan te bevelen. Superblij met jullie♡♤♡☆

Hillary, dank voor je mooie woorden en je aanbeveling! ^Wouter

Snel, duidelijk en compleet

Veel besteld, snel, duidelijk en compleet

Blij met deze mooie review, dankjewel! ^Wouter

Was faster! I'm happy:)

Hi Rodrigo, thanks for your feedback en your recommendation! ^Wouter

mooie pennen met logo

Onze logo is mooi gedrukt op de pennen. kleuren komen er goed op uit. Alleen had ons Logo iets groter gemogen. Verder helemaal tevreden

Hi Linda, fijn dat je blij bent met de pennen. Daar zijn wij weer blij mee! Voor een volgende keer (waarop we hopen): neem even contact met ons op voor de mogelijkheden met je logo. Onze grafische afdeling kan je binnen een uur een voorstel aanleveren. ^Wouter

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!