Inmiddels al vele bestellingen gedaan, altijd goed geholpen en de kwaliteit van de producten die ik zelf heb besteld is top. Ruim assortiment. Ben er erg tevreden over!

Wat super te horen Suzan. Bedankt. Fijne dag en tot de volgende keer!

Prima levering, was snel in huis

Bedankt Jeroen! Graag tot de volgende keer :)

Snelle levering!

Duidelijke site, snelle levering. Zeer positief ervaren.

Bedankt Gerda. Fijn!

Service zoals het hoort

Offerte gevraagd, ontwerp zonder morren en binnen het uur al teruggestuurd ter controle. Besteld en geleverd volgens afspraak. Betere service kan men zich niet wensen. Sportieve groeten, Urbano Cycling Team

Wat een mooie woorden Dirk. Dank je wel. We zien je de volgende keer graag weer bij ons terug. Fijn weekend!

snelle levering zonder problemen

Erg snelle levering, producten kwamen uit spanje maar waren binnen een week op locatie. top!

Bedankt voor deze beoordeling Jasper. Fijne dag.

Gewoon goed

Ik heb paraplu's met logo besteld. De website werkt handig en overzichtelijk. De assortiment is groot en voorzien van goede filters, en goede product omschrijvingen. Zo had ik al snel de paraplu gevonden die voldeed aan mijn wensen. Ook het toevoegen van een logo werkt super makkelijk en overzichtelijk. Je ontvang daarna ook nog een digitaal voorbeeld, handig om nog even het resultaat te zien.

Wat fijn dat alles duidelijk was en je zo gemakkelijk het product vond dat precies voor jullie bakkerij geschikt is. Super! Fijn weekend Rosalie.

Snelle levering en goede prijs

Goede en snelle service/levering

Bedankt voor deze beoordeling. Fijne dag!

Goede service en nette levering!

De hulp bij het ontwerp was erg prettig. Snel geleverd en netjes gedrukt. Zeer tevreden!

Bedankt. Fijn te lezen dat jullie zeer tevreden zijn. Alvast een fijn weekend!

Pennen besteld met het logo van mijn dansschool. Goede, snelle service. Het design kwam perfect overeen met het resultaat.

Super. Veel plezier met de pennen!

Altijd goed!

Ze zijn altijd snel met reageren, alles is duidelijk op de website en de levering gaat ook super elke keer. Heel tevreden!

Fijn te horen dat je keer op keer tevreden bent, daar streven wij natuurlijk naar! Bedankt voor de genomen moeite deze mooie beoordeling achter te laten. Prettige dinsdag en tot ziens!

Prima drukwerk van hoge kwaliteit, uitstekende team!

Als eerste valt het op dat de team van pinkcube net een stukje verder gaat dan de concurent. Ze staan klaar om al je vragen te beantwoorden en nemen graag de moeite om de drukwerk mooier te maken dan het al is. Het fijnste vond ik dat ze met mij mee denkten om de drukwerk er zo mooi mogelijk uit te laten zien tegen een zeer aannemelijke prijs. Kortom is dit de olek waar je moet zijn voor al je drukwerken!

Mooie woorden Elias. Bedankt voor deze super mooie beoordeling. Tot de volgende keer!

Duidelijke communicatie, staan echt voor je klaar!!

Wat een geweldige team hebben jullie, alles in huis zoals het hoort. Sterkte communicatie, creatief, servicegericht en klant vriendelijk. Toppers!!

Goedemorgen Ann, Wat een ontzettend mooie woorden. Dat is natuurlijk super om te horen. Daar doen we het voor! Tot de volgende keer en voor vandaag een fijne dag!

goede en snelle service, product ziet er netjes uit.

ik hoop dat we de ijskrabbers deze winter niet hoeven te gebruiken, maar we zijn er in ieder geval klaar voor

Inderdaad Maarten, je kan de ijskrabbers maar beter vast in huis hebben! Bedankt dat je de moeite hebt genomen deze beoordeling achter te laten. Fijne dag.

Zeer behulpzaam en snelle levering

Het ontwerp moest een paar keer worden aangepast, geen enkel probleem voor Pinkcube. Verder een snelle levering, helemaal goed.

Beste Michelle, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Prettig te lezen dat je zo tevreden bent over alles rondom je bestelling. Fijne dinsdag!

Ben echt super blij met mijn tassen!

Fijn! Veel plezier met de tasjes. Graag tot een volgende keer :).

Kwalitatief goede producten, snelle levering.

Goedemorgen, Bedankt! Super te horen. Fijne dinsdag!

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke informatie, korte lijntjes voor overleg en goede klantenservice. Het artikel voldoet aan de verwachting en de vormgeving is perfect. Het enige wat ik zou willen opmerken is dat de verschillende nummers, offertenummer, factuurnummer, bestelnummer, debiteurennummer, allemaal anders genummerd zijn, wat verwarring schept! Misschien een puntje van aandacht.

Beste Sabina, Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze mooie beoordeling te schrijven. De feedback is waardevol en nemen wij zeker mee. Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens!

Het bestellen en accoderen verliep supervlot. De levering duurde iets langer dan voorspeld, maar ook prima. De pennen zien er leuk uit. Niets mis mee. Nette verpakking. Ik zou weer bestellen bij Pinkcube

Super te horen dat je de volgende keer ook weer voor ons kiest! Bedankt voor deze mooie beoordeling Natascha.

Super.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Xian!

top service

snelle vlotte service en kwalitatief product

Goed te horen dat ook deze keer de pennen weer naar wens zijn geleverd. Fijne dag Leander.

Mooie tassen van stevige kwaliteit. Snelle levering!

Goedemorgen Marlène, Super. Veel plezier met de tasjes. We zien je de volgende keer graag bij ons terug. Fijne dag!

Prima contact en goede afhandeling voor een mooi produkt.

Super te horen Hennie. Fijne week!

goede service

Heb heel goed contact gehad met het bedrijf. Stonden me altijd heel goed te woord. De stressballetjes waren allemaal keurig verpakt. De opdruk was er goed opgedrukt. Ik ben super tevreden. Hopelijk zo ook mijn collega's die de stressballetjes krijgen. Maar dat zal zeker goedkomen.

Bedankt Annelies! Fijne dag.

Erg tevreden!

Goede en persoonlijke service, goede prijs/kwaliteitverhouding

Goedemorgen Brigitte, We wensen jou veel plezier met deze bestelling en zien je graag bij ons terug. Bedankt!

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!