Snel geregeld, proef exemplaar kostenloos en geen probleem!

Boter bij de vis!

Wat een geweldige feedback, bedankt! Fijn om te horen dat alles snel en probleemloos is verlopen, inclusief het kosteloze proefexemplaar. We staan altijd klaar om je snel en efficiënt te helpen. ^Wouter

Mooi design en snelle reactie en bezorging

Ik ben erg tevreden, ze reageerden snel en accuraat en het is een mooi design geworden. Ook werd het snel bezorgd! Erg tevreden.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle en accurate service! We zijn blij dat het design naar wens is en dat de levering snel verliep. Jouw tevredenheid is waar we het voor doen. Bedankt voor je positieve review en we staan altijd voor je klaar. ^Wouter

Snelle service, snelle levering

Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je positieve review. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. ^Wouter

Een zeer tevreden klant

Wij geven onze werknemers een blijk van waardering een strandlaken met geborduurd logo kado. Pinkcube op internet tegen gekomen, makkelijke en duidelijke site. Als klant krijg je een voorbeeld gemaild, voordat je akkoord geeft. We hebben de bestelling in de afgesproken levertijd binnen gekregen en voldoet meer dan verwacht, strandlaken is van goede kwaliteit en het logo is super netjes geborduurd!! Schitterend. met veel plezier gaan wij deze weggeven aan onze werknemers.

Wat een prachtige feedback, bedankt! We zijn blij te horen dat de strandlakens met geborduurd logo in de smaak vallen en dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van het product. Het is fantastisch om te weten dat jullie werknemers blij zullen zijn met dit cadeau. Dankjewel voor je vertrouwen in Pinkcube en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen helpen! ^Wouter

Goede producten met uitstekende service.

Pinkcube heeft ons voorzien van mooie bedrukte pennen. Het product hadden wij op korte termijn nodig. De communicatie verliep erg goed en pinkcube hielp ons uit de problemen. Daarnaast is het aanpassen van het ontwerp erg gemakkelijk.

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat de pennen aan je verwachtingen voldoen en dat we je snel konden helpen. Fijn dat de communicatie soepel verliep en dat het aanpassen van het ontwerp gemakkelijk was. We staan altijd voor je klaar en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! ^Wouter

Goede service, leuk product!

Alleen maar goed!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en het product! Bedankt voor je positieve feedback. We staan altijd voor je klaar en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen helpen. ^Wouter

Jammer verkeerde bedrukking

Fout in de website adres erg jammer aan gezien ook pinkcube het heeft gemaakt en gecontroleerd ook nog Kan ze nu eigenlijk zo de prullenbak in doen helaas

Wat jammer dat je niet tevreden bent met het resultaat, Ilse. Ik heb net je voicemail ingesproken met het verzoek contact met me op te nemen om tot een oplossing te komen. Wil je terugbellen? Mailen mag ook: [email protected] Ik hoor graag van je. ^Wouter

Mijn ervaring met Pinkcube was bijzonder positief

Het assortiment van Pinkcube is indrukwekkend divers. Of je nu op zoek bent naar pennen, notitieblokken, mokken, tassen, of zelfs luxe cadeaus, Pinkcube heeft het allemaal. De mogelijkheid om producten te personaliseren met logo's, slogans of unieke ontwerpen, biedt een geweldige manier om je merk op een creatieve en professionele manier te presenteren. Ik was vooral onder de indruk van de kwaliteit van de producten. Ze voelden allemaal duurzaam aan en de bedrukking was scherp en helder. De levertijd van Pinkcube is zeer betrouwbaar. Mijn bestelling arriveerde precies op de verwachte datum, wat cruciaal is voor tijdgevoelige promotiecampagnes. De producten waren goed verpakt, waardoor ze in perfecte staat aankwamen.

Wat een fantastische review! Hartelijk dank voor je mooie woorden over ons assortiment en de kwaliteit van onze producten. Het is geweldig om te horen dat de personalisatie van onze producten en de betrouwbaarheid van onze levertijd aan je verwachtingen voldoen. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen op tijd en in perfecte staat ontvangen. Bedankt voor je vertrouwen in Pinkcube, we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! ^Wouter

Ontzettend klantvriendelijk en meedenkend

Producten besteld (koeltassen) die bleken bij nader inzien toch niet op voorraad. Het is uiteindelijk een spoedbestelling geworden (andere koeltassen gekozen) en alles is tijdig aangekomen door de hulp van Sarita. Helpen bij het vinden van een oplossing en goede communicatie. Nogmaals BEDANKT!

Wat een mooie review, bedankt voor je positieve woorden! Het is fijn om te horen dat Sarita je zo goed heeft kunnen helpen bij het vinden van een oplossing en dat je bestelling op tijd is aangekomen. We doen altijd ons best om mee te denken en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn, zelfs als iets niet meteen voorradig is. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Pinkcube, en we staan altijd klaar om je weer te helpen! ^Wouter

nog niet alles binnen, maar 1e deel is SCHITTEREND

Onlangs voor een open dag bedrukte pennen en pepermunt doosjes besteld..we hebben de doosjes nog niet binnen - hopelijk zijn ze er op tijd we hebben de 26e ze nodig...maar de pennen zijn al TOP...snelle levering hierop..we zijn dus in spannende afwachting

Bedankt voor je bestelling en je positieve feedback over de pennen! We zijn blij om te horen dat de snelle levering en de kwaliteit van de pennen naar wens zijn. Wat betreft de pepermuntdoosjes, we begrijpen hoe belangrijk het is dat deze op tijd aankomen voor je open dag. We houden de status van je bestelling nauwlettend in de gaten en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de doosjes op tijd worden geleverd. Mocht je vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, ^Wouter

snelle levering en zeer vriendelijk. goede kwaliteit van pennen.

Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, onze service en de goede kwaliteit van de pennen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Snelle levering en top kwaliteit

Snel kunnen schakelen met de contactpersoon van Pinkcube. Na het doorzetten van de order werd alles keurig op tijd geleverd. Kwaliteit van het product is goed. Erg tevreden.

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Het is fijn dat je de communicatie met Pinkcube waardeert en dat alles keurig op tijd werd geleverd. We staan altijd voor je klaar en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Goed advies, product en snelle levering!

Goed advies per telefoon over het product en de bedrukking hiervan. Mooie stevige waterfles, zelfs voor het gebruik bij ons in de werkplaats! Bedrukking staat er mooi op en wordt zeer gewaardeerd door de ontvangers!

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons advies over het product en de bedrukking. Super dat de waterfles stevig genoeg is voor gebruik in de werkplaats en dat de bedrukking in de smaak valt bij de ontvangers! We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, ^Wouter

Perfect stylo met mooi opdruk

Zeer stijlvolle balpen met een prima opdruk en dat voor een budget prijs.

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent de balpen en de mooie opdruk, vooral voor deze prijs. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Snelle topkwaliteit

Maandags 110 waterflesjes besteld met logo. Vrijdags al thuisbezorgd. Was de tweede bestelling in 5 jaar. Uitstekende kwaliteit en razendsnelle levering

Bedankt voor je positieve review en voor het vertrouwen dat je opnieuw in ons hebt gesteld! We zijn blij dat je tevreden bent met de razendsnelle levering en de uitstekende kwaliteit van de waterflesjes. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Prachtige bedrukking op de pennen

Fijne pennen en ligt fijn in de hand en mooi bedrukt

Bedankt voor je prachtige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de pennen die mooi bedrukt zijn en prettig in de hand liggen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Goede service, snelle levering

We zijn goed geholpen met het uitkiezen van de juiste paraplu's. Binnen een week werden de paraplu's bedrukt en wel afgeleverd. We zijn er erg tevreden mee.

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. Het is fijn dat we je goed hebben kunnen helpen bij het uitkiezen van de juiste paraplu's en dat deze snel en naar wens zijn afgeleverd. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Opnieuw een positieve klantenervaring!

* efficiënte bestelmodule * snelle aanlevering van drukproef * correcte opvolging van aanpassingen * zeer snelle levering * kwaliteitsvolle opdruk * prima prijs-kwaliteit verhouding

Bedankt voor je positieve review en het delen van je ervaringen! Daar zijn we trots op en blij mee! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, ^Wouter

Prachtig!

Snelle service, luisteren ook echt naar opmerkingen.

Wat fijn om te horen dat je onze snelle service en aandacht voor je opmerkingen waardeert! We doen ons uiterste best om naar onze klanten te luisteren en hen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je geweldige feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! ^Wouter

Ben tevreden ,snelle levering en mooie pen naar wens

Bedankt voor je mooie review! Goed te horen dat je order snel is geleverd en dat onze pennen in de smaak vallen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. ^Wouter

prima product, matige bedrukking

Het product is prima alleen de bedrukking die erop is gezet is matig. Lijkt alsof er gewoon een sticker op is geplakt.

Battle shirt bedrukken

Beste Pinkcube, bedankt dat jullie alle shirts hebben kunnen leveren wel was ik verbaasd over het gedrukte logo formaat. voor elk hadden we keuze 8x8 gekozen waar mega veel verschil tussen zat soms wel 3 cm Wellicht goed om te weten voor een volgende bedrukking.

Blij

Mooie producten. Tijdig geleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten, de tijdige levering en de goede prijs-kwaliteitverhouding. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! ^Wouter

Correcte en snelle levering

Levertermijn klopt perfect! Kwaliteit optimaal

blij met de snelle service en de geleverde kwaliteit

Vlot digitaal contact, zeer snelle reactie en goede kwaliteit geleverd op de beloofde termijn.

Grutbroek 17

7008 AK Doetinchem

0314 - 820 303

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.