perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, goede kwaliteit, vriendelijk.

Lekker zo door gaan, gaat prima.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wij hebben hier prachtige laptop rugzakken besteld! Deze werden binnen de afgesproken tijd afgeleverd. Met super kwaliteit. Een aanrader!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service, alles prima afgewerkt, artikel is makkelijk op de site te maken. Servicemedewerker aan de telefoon gehad, deze was uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Betalen, voordat het product helemaal klaar en goedgekeurd was, vond ik in eerste instantie toch wel spannend...

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Opdruk was goed

We zijn ontgoocheld over de kwaliteit van de cap. Op de foto op de website was ni echt te zien dat dit een renners pet kwaliteit is. Wij dachten dat het voor die prijs een betere kwaliteit zou zijn en meer in de stijl van een baseball cap. Spijtig zeker maar goed, we zullen er in de toekomst zeker over nadenken ...

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Correcte prijzen en zeer snelle service. Top.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Bestelling is perfect afgehandeld

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Regelmatig contact via de mail. Dat is fijn om de bestelling en ideeën af te stemmen.

In mijn laatste mail had ik aangegeven toch voor de gekleurde versie te willen gaan. Dit is blijkbaar niet helemaal doorgekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg goede service, snelle terugkoppeling, helemaal goed

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Denken met je mee, snelle levering. Goede prijs/kwaliteit

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlot en behulpzaam. Ook als het net even anders moet dan standaard.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle offerte na aanvraag. Meedenken bij logo (technische mogelijkheden) en een ander voorstel doen. "nergens anders" een beter aanbod kunnen vinden

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De site, de prijs, de snelheid van levering

gewoon zo voortdoen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top bedrijf alles prima in overgewicht gehandeld

Vind het een prima bedrijf zo hoor

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mutsen en jassen met ons logo laten bordueren door Pinkcube. Ik ben heel tevreden: kwaliteitsproducten voor een betaalbare prijs. Product wordt pas gemaakt nádat de klant akkoord heeft gegeven op het uitgewerkte concept, waardoor fouten worden voorkomen.

Geen; ga zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke communicatie, snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Excellente, snelle service, handig online tools

?

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle communicatie over het product. Er wordt duidelijk aangegeven welke dingen eventueel niet goed gaan uitkomen. Uiteindelijk zijn we tot een mooi product gekomen.

Doordat er steeds dingen gewijzigd werden veranderde de prijs daarmee ook. Er werd dan steeds opnieuw een nieuwe factuur gestuurd waardoor het een beetje verwarrend werd. Een geheel nieuwe, aangepaste factuur zou logischer zijn.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service en snelle levering. Behulpzaam personeel.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en overzichtelijk. Prima service geleverd.

Kan er geen bedenken...

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service, fijn in de omgang

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!