Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen duidelijke uitleg en snel ontvangen. Top ik zal jullie zeker aanbevelen... Mvg john

Impression souvenir

Nous avons réalisé une impression de verre souvenir pour l'un de nos clients et le résultat fut parfait du début de la commande jusqu'à la réception. Merci l'équipe Pink cube,

Merci! ^Sarita

Snel en efficiënt

De herbestelling van onze pennen verliep zeer vlot. De levering gebeurde snel en de communicatie was heel duidelijk.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Goede en snelle communicatie met medewerkers, duidelijke website, top!

Al diverse malen als zakelijke klant bij Pinkcube besteld. Altijd goede en snelle communicatie met de medewerkers, de website is goed opgezet en lekker duidelijk en levering gaat ook altijd goed. Top dus!

Wat een mooie review, bedankt! ^Sarita

snel, correct zonder poespas!

In een paar minuten geregeld!

Bedankt! ^Sarita

Tevreden klant

Zeer snelle reactie op aanvraag van offerte en digitaal voorbeeld. Vriendelijk en goede hulp bij vragen. Mooi afgeleverd product en geleverd op datum die vooraf werd aangegeven.

Top leuk om te horen, bedankt! ^Sarita

snel, correct, goed bereikbaar bij vragen

goede service en prettig contact met de medewerkers.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Snelle en hulpvaardige service!

Snelle en hulpvaardige service!

Bedankt voor de review! ^Sarita

Voor de 2x hebben wij pennen besteld bij Pinkcube. Voor ons is het promotiemateriaal waar we zeer tevreden over zijn. Een enkele pen is niet in orde doordat de pen niet schrijft, maar dat zijn er maar een paar. Al met al zijn we heel tevreden.

Wat leuk om te lezen! Bedankt, tot de volgende keer bij Pinkcube ^Sarita

Prachtige bedankjes en snelle levering

Wat een prachtig product! Vrijdags besteld en maandags al binnen. Perfect!

Top leuk om te horen, bedankt! ^Sarita

Zeer vlot met ontwerp opmaken en leveren

binnen no time een ontwerp in de mailbox en na akkoord netjes binnen de levertijd binnen. Top

Bedankt voor de review! ^Sarita

Fijne club mensen om mee te werken. Wil je alles online regelen? Dan kan dat. Heb je liever iemand aan de telefoon, dan is dat ook geen probleem.

Leuk om te lezen, bedankt! ^Sarita

Klant is koning

Pinkcube denkt mee en ze geven goed advies. Ze willen dat het eindproduct tot 100% tevreden is, pas dan zijn zij het ook. Snelle levering, als er een deadline is schakelen ze en is er veel mogelijk. Wij zijn zeer tevreden over onze geleverde merchandise.

Wat een mooie review, bedankt! ^Sarita

Snel, efficient en vriendelijk!

Korte termijn aanvraag werd zeer snel en adequaat behandeld. Persoonlijk vriendelijk contact, gebruiksvriendelijke website en snelle levering.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Makkelijk te bestellen en top service!

Zowel online als het persoonlijk contact altijd vlot! Prima kwaliteit van de producten en goede service.

Steeds in orde !

We hebben reeds meermaals besteld bij Pinkcube en nog nooit problemen gehad. Vlotte service, steeds mensen met wie je persoonlijk kan overleggen en stipte levering.

Bedankt! tot de volgende keer bij Pinkcube ^Sarita

goede service, en uitleg in chatfunctie, levering vindt snel plaats.

Topservice!

Hoewel we met onze bestelling heel lastminute waren, heeft Pinkcube er alles aan gedaan om te zorgen dat het op tijd was. We hebben het zelfs 1 dag vroeger ontvangen dan voorzien. Alles was ook voorzien zoals gevraagd. Dik in orde

Bedankt voor de review! ^Sarita

Prima product en snelle levering

Er wordt echt meegedacht bij het samenstellen van de producten. Snelle feedback en proefdruk van je bestelde product. Top!

Wat een mooie review, bedankt! ^Sarita

Snelle service en prettig contact met mederwerkers!

Snelle service en gratis sample gekregen. Erg prettige samenwerking en snelle reacties/levertijden.

Bedankt voor de review! ^Sarita

Overzichtelijke weshop en correcte levering

klasse

Prima product en service

prima opgelost!

Ik had een bestelling geplaatst, waarbij werd aangegeven dat levering op 10 februari 2022 zou plaatsvinden. Ik heb bij de bestelling ook nog aangegeven dat ik uitging van levering op 10 februari 2022, aangezien ik de spullen op de 12e om 11.00u nodig had. Toen ik de 10e nog niets had gehoord, heb ik contact opgenomen. De leverdatum ging men niet halen; het werd op z'n vroegst 14 februari 2022. Aangezien dat te laat was, heeft men (na enige aandringen) geprobeerd de productie te versnellen en het pakket via PostNL te versturen. Dat is gelukt. Op de 12e om 10.00u had ik de spullen in huis. Het was even spannend, maar uiteindelijk is het gelukt. Ook prima kwaliteit.

Ah wat fijn om te lezen Ralf dat het toch goed is gekomen! En fijn om te lezen dat je tevreden bent met het eindresultaat^Sarita

Snel

Goede communicatie via mail en snelle levertijd

Bedankt voor de review! ^Sarita

goede kwaliteit, voor een beste prijs

500 pennen bedrukt en besteld.. alles was dik in orde mijn complimenten voor Pinkcube

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!