Erg fijn klantcontact en hulp

Ik heb met verschillende personen telefonisch contact gehad, wat heel prettig en constructief is verlopen. Meedenkend en tips gevend. Echter, ik had om een bestelling gevraagd van pennen in diverse kleuren. Dit zou ik volgens uw collega kunnen aangeven bij de plaatsing van de bestelling. Uiteraard gedaan, maar ik heb allemaal roze pennen mogen ontvangen. (mooi, maar niet de bedoeling). Vanwege de definitieve afhandeling dus maar 3 sterren.

Super bedankt voor je eerlijke feedback! Fijn om te horen dat het contact goed verliep. Echter, balen van die roze pennen, dat was natuurlijk niet de bedoeling. 😅 We fixen het graag! Stuur ons even een berichtje op [email protected], dan zorgen we ervoor dat je de juiste kleuren pennen krijgt, plus iets extra's om het goed te maken. Sorry voor het ongemak en bedankt dat je dit met ons deelt. We gaan meteen aan de slag om het beter te doen. ^Wouter

Volledig naar wens

Goede afhandeling en ruim op tijd geleverd. Resultaat is volledig naar wens!

Bedankt voor je positieve review! Super dat alles naar wens was en mooi op tijd. Dat horen we graag! Mocht je nog iets nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Tot de volgende keer! ^Wouter

Snelle levering, mooi product!

Het was heel gemakkelijk om een herhaalbestelling te doen van een eerder besteld product met logo. Hierdoor was de bestelling voor mij binnen een paar minuten gedaan. Daarnaast werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. We hadden de bestelde producten al snel én netjes binnen!

Wat leuk om te horen dat je herhaalbestelling zo vlot en gemakkelijk verliep! 😊 We doen ons best om het proces zo soepel mogelijk te maken en fijn dat dit ook zo ervaren wordt. Ook goed dat alles snel en netjes bij je is aangekomen. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, we helpen je graag. Bedankt voor het delen van je ervaring en het vertrouwen in ons. Warmste groeten, ^Wouter

fantastisch

Ik heb de pennen besteld en de logo geleverd en in een korte tijd had ik ze al binnen. zagen er zeer professioneel uit.

Heel fijn om te horen dat alles snel en naar wens is verlopen! Geniet van je professionele pennen. ^Wouter

Snelle, prima levering.

Snelle proefdruk met goede communicatie. Daarna goede levering volgens afspraak. Wij wijn zeer tevreden en raden de PINKCUBE ZEKER AAN!!

Super bedankt voor deze mooie woorden en de aanbeveling! 🌟 We zijn blij dat proefdruk, communicatie en levering aan jullie verwachtingen voldeden. Bij Pinkcube staan we altijd klaar om te zorgen voor een tevreden ervaring. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, weet dat we er voor je zijn. Nogmaals bedankt! ^Wouter

Snelle service en goede ondersteuning

Uitstekende service en snel schakelen met idem levertijd. Goed!

Bedankt voor je positieve feedback! 🚀 We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en snelle levertijd. Dat horen we graag! Mocht je weer iets nodig hebben, we staan voor je klaar. Tot de volgende keer! ^Wouter

Geweldige pennen, mooi bedrukt en supersnel

Mijn logo was makkelijk te uploaden en supersnel omgezet. Het bestelproces was duidelijk en makkelijk. De pennen zijn supersnel geleverd en keurig bedrukt. De prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend. Ik ben meer dan tevreden.

Wow, wat een fantastische review, hartelijk dank! 😊 We zijn ontzettend blij dat alles van het uploaden van je logo tot de levering van de pennen soepel is verlopen en dat je tevreden bent met de kwaliteit en onze service. Aanbevelingen zijn het grootste compliment, dus als je ons wilt aanbevelen, zouden we dat geweldig vinden! Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in ons en tot ziens! ^Wouter

Mooi keycord

De lay-out aangeven en aanpassen ging heel vlot. De levering van de keycards ging sneller dan de afspraak. alleen jammer dat je minimaal 1000 stuks moet bestellen. Als je er 500 nodig hebt. Het print werk ziet er goed uit.

Bedankt voor je positieve woorden en de feedback over de bestelhoeveelheid. Super dat alles naar wens was, van de lay-out tot de levering. We nemen je opmerking serieus en hopen in de toekomst flexibeler te kunnen zijn. Bedankt voor het kiezen voor ons en tot de volgende keer! ^Wouter

Super!!

Ideaal om binnen een aantal uur een proefdruk ontvangen te hebben, enorm snelle levering en een super resultaat! Erg blij mee!!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle proefdruk en levering! 😊 Super dat het resultaat naar wens is. Blij klanten zoals jij maken ons werk echt leuk. Bedankt voor het delen van je ervaring, en we zien je graag terug voor toekomstige bestellingen! ^Wouter

Bestelling en totstandkoming logo-opdruk verliepen zeer soepel!

Bestelling en totstandkoming logo-opdruk verliepen zeer soepel! Deze 'stootwillen / drijvers' vallen in positieve zin groter uit dan gedacht.

Heel erg bedankt voor je enthousiaste feedback. We zijn blij dat het bestelproces en de totstandkoming van het logo op de producten soepel verliepen en dat het product zelfs boven verwachting is. 😊 We hopen dat ze goed van pas zullen komen. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, we staan voor je klaar! Bedankt voor het vertrouwen in ons. ^Wouter

Ben zeer tevreden

Goed ontvangen erg tevreden bedankt

Super om te horen dat alles goed ontvangen is en dat je tevreden bent! 😊 Bedankt voor je vertrouwen en de positieve feedback. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden! ^Wouter

Meedenkend en snel!

Pinkcube is al een aantal jaren de partij die ons voorziet van relatiegeschenken. Door de fijne website en de snelle reacties zijn wij erg tevreden. Je krijgt snel een mooi voorbeeld en ze denken mee.

Hartelijk dank voor deze mooie woorden en dat jullie al een aantal jaren voor Pinkcube kiezen voor jullie relatiegeschenken, Coby. 😊 We zijn super blij te horen dat onze website en onze snelle reacties jullie ervaring positief beïnvloeden. Fijn ook dat ons meedenken en de snelle voorbeelden goed ontvangen worden. We kijken ernaar uit om jullie ook in de toekomst te blijven voorzien van de service en producten die jullie van ons gewend zijn. Bedankt voor het vertrouwen in ons en de fijne samenwerking! ^Wouter

geweldige service van begin tot eind

Pinkcube heeft goed advies gegeven met betrekking tot de vormgeving en product. Ze zijn goed bereikbaar en maken waar wat ze zeggen. Zelfs een fout die niet bij hen zelf lag (pakketdienst) hebben zij in orde gemaakt zodat de bestelde premiums toch op tijd voor het evenement waren.

Ontzettend bedankt voor het delen van jullie ervaring met Pinkcube. We zijn blij dat ons advies en onze bereikbaarheid aan jullie verwachtingen hebben voldaan. 😊 Het is voor ons van groot belang om eventuele obstakels, ook die buiten onze directe controle vallen, op te lossen en we zijn blij dat we ervoor konden zorgen dat alles op tijd was voor jullie evenement. Dank voor jullie vertrouwen en de fijne feedback! ^Wouter

Wauw, ik had niet gedacht dat het zo goed zou zijn!

Een hele fijne bestelprocedure. Als je een vraag hebt kan je bellen en de email wordt ook heel snel beantwoord. De kleuren zijn precies goed en tja, de pen schrijft gewoon erg fijn!

Wow, wat een geweldige review, dankjewel! 😊 We zijn super blij dat de hele ervaring – van bestelprocedure tot de kleur en het schrijfcomfort van de pen – zo goed is bevallen. Goede service en kwaliteitsproducten leveren is waar we voor gaan, en het is altijd fijn om te horen wanneer dat gewaardeerd wordt. Als je ooit weer iets nodig hebt of vragen hebt, staan we natuurlijk voor je klaar. Geniet van je nieuwe pennen en hopelijk tot snel! ^Wouter

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd, ook makkelijk te bestellen met top service

Heel erg bedankt voor je geweldige feedback, Nick! We zijn super blij te horen dat alles van de kwaliteit tot de levering en de service aan je verwachtingen heeft voldaan. 😊 We doen ons best om het bestellen zo makkelijk mogelijk te maken en snel te leveren, en het is fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Mocht je in de toekomst nog meer nodig hebben, we staan altijd voor je klaar! Bedankt voor het kiezen voor ons. ^Wouter

Heel veel keuze in balpennen

Zoveel keuze dat het moeilijk wordt om te kiezen. Prijs/kwaliteit is perfect. Zeer korte levertijd.

In dit geval ben ik er blij mee dat we je het moeilijk hebben gemaakt! Veel plezier met de pennen en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle levering, prima kwaliteit

De levering was sneller dan verwacht en de kwaliteit was top. Snelle communicatie en afhandeling. Dankbaar.

Dank voor je mooie feedback, Hans. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Zoals altijd stipt en perfect

We werken al enige jaren met Pinkcube. Aangename samenwerking, stipt, goede begeleiding en goede prijs/kwaliteit.

Dankjewel voor je mooie review, we zijn blij met jou als terugkerende klant! ^Wouter

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit van het printwerk. Goede klantenservice ook, top!

Dank voor je mooie feedback op onze printkwaliteit en onze klantenservice, blij mee! Graag tot een volgende keer. ^Wouter

prima service, product is kleirner dan gedacht

prima service, product is kleiner dan gedacht

Jammer dat je verwachting niet is uitgekomen. Ik wil graag met je onderzoeken of we daar iets aan kunnen doen. Wil je contact met me opnemen op [email protected]? Ik hoor graag van je! ^Wouter

Goed assortiment en snelle levering! Top!

Al meerdere malen pennen laten bedrukken via Pinkcube. De pennen zijn van goede kwaliteit en voor een prima prijs. Aanrader dus!

Dank voor je mooie beoordeling, we zijn blij met jou als terugkerende klant! ^Wouter

Topkwaliteit en topservice

De bestelling ging in 1e instantie anders dan verwacht. De betrokkenheid van de medewerkers is echt geweldig. In amper een dag was alles weer helemaal tip top orde.

Hartelijk dank voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je bestelling in eerste instantie anders verliep dan verwacht, maar we zijn verheugd te horen dat onze medewerkers zich hebben ingezet om alles weer snel in orde te maken. Onze betrokkenheid bij onze klanten staat centraal in alles wat we doen, en we streven ernaar om eventuele problemen zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen. We zijn blij dat we binnen amper een dag alles weer helemaal naar tevredenheid hebben kunnen herstellen. Nogmaals bedankt voor je feedback en het vertrouwen in ons bedrijf. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Goed meegedacht voor het ontwerp

Het ontwerp is meerdere keren aangepast met behulp van medewerkers van Pinkcube. Hierdoor is het een mooi resultaat geworden. Snelle levering

Dank je wel voor je feedback! Het doet ons goed te horen dat het uiteindelijke ontwerp naar tevredenheid is. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen. Het is waardevol om te horen dat onze medewerkers je meerdere keren hebben kunnen ondersteunen bij het aanpassen van het ontwerp, en dat dit heeft geleid tot een mooi eindresultaat. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! ^Wouter

Zeer tevreden over het contact en de uitvoering

De communicatie is uitstekend en snel. Ben zeer tevreden over het eindresultaat. Het was alleen jammer dat het logo niet verwerkt kon worden ivm uitloop. Ga zeker vervolgbestellingen doen!

Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de communicatie als het uiteindelijke resultaat. Ons team doet er altijd alles aan om snel en effectief met onze klanten te communiceren, dus het is geweldig om te horen dat dit bij jou goed is bevallen. Het spijt ons dat we het logo niet meteen konden verwerken vanwege een kleine uitloop, maar we zijn blij dat dit je niet heeft weerhouden om tevreden te zijn met het eindresultaat. We kijken er echt naar uit om in de toekomst meer voor je te kunnen betekenen en zijn enthousiast om aan vervolgbestellingen te werken! Als je nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

Snelle en correcte service!

Vlotte bestelling! Snelle preview ontvangen en snelle levering ter plaatse. Alles in orde!

Bedankt voor je feedback! Het doet ons echt goed om te horen dat je tevreden bent met het bestelproces en de service die we hebben geboden. We streven er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, dus het is geweldig om te horen dat je de preview snel hebt ontvangen en dat de levering ter plaatse ook vlot verliep. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! ^Wouter

Over Pinkcube

Fluitend online je promotieartikelen bestellen, dat doe je bij Pinkcube. Handige zoekfuncties, een duidelijke offerte binnen 1 minuut, een digitaal ontwerp binnen 1 uur, een snelle levering en producten van topkwaliteit, waar bedrijfslogo’s perfect op gedrukt staan. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat. Het belangrijkste uitgangspunt bij dit alles: onze klant staat centraal. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.