Snelle levering en goede service!

Snelle reactie bij vragen en binnen een week waren de producten binnen.

Blij dat we ons motto 'Moeiteloos het beste resultaat' weer waar hebben kunnen maken. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle levering en de leukste producten

Dit is de eerste keer dat ik zelf bestel bij Pinkcube, dus ik geraakte niet op ons account. Dit werd onmiddellijk opgelost en kon ik mijn bestelling opnieuw plaatsen, zonder een nieuw ontwerp ter sturen. Je kan de bestellingen die je in het verleden hebt geplaatst, opnieuw plaatsen en betalen met de betaalknop. Heel handig dus!

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring met het klant-account en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Snelle en vlotte service

We kregen een mooi uitgewerkt voorstel van hoe de snijplank er zou uitzien. Bij twijfel maakten de experten een ander voorstel om te vergelijken. We kregen steeds een duidelijke update van de levering & bestelstatus.

Wat fijn dat je je tevreden bent met onze service, Sarah, we zien je graag terug! ^Wouter

Meer dan tevreden

Fijne manier van bestellen. Snel een voorbeeld mogen ontvangen en ook de bestelling zelf snel mogen ontvangen. PinkCube vind ik echt een aanrader.

Dank voor je mooie feedback en je aanbeveling, Inside Holistic Healing, blij mee! ^Wouter

Tevreden!

Snelle spoed levering, fijn contact!

Bedankt voor je mooie review en graag tot een volgende keer! ^Wouter

Super nette bestelling, fijne communicatie en op tijd geleverd!

Snel een ontwerp binnen, nog een kleine aanpassing gedaan en toen besteld. Fijn contact met de klantenservice en de levering was netjes verpakt en op tijd.

We zijn blij met je mooie feedback op onze service, Anna, daar krijgen we energie van! ^Wouter

Heel blij met de goeie en snelle service!

Na mijn aanvraag kreeg ik snel een offerte. Het bestelsysteem is zeer eenvoudig en de levering supersnel! Aanrader dus als je pennen wilt bestellen maar er geen 1000 nodig hebt.

Het maakt ons niet uit of je 10.000 of 100 pennen besteld, we gaan altijd voor het beste resultaat. Fijn dat je dat zo hebt ervaren! ^Wouter

Goede service en kwaliteit

Ik ben goed en snel geholpen door vriendelijk personeel.

Dankjewel voor je mooie feedback op de collega's van Pinkcube! ^Wouter

Snel, flexibel en goede kwaliteit!

Deze pennen zijn top en schrijven enorm fijn. Je eigen logo erop gedrukt is van goede kwaliteit. Communicatie verloopt prettig en levering is razendsnel. Kortom, blij mee!

Goed te horen dat je blij bent met onze pennen en dat hier laat weten. Dankjewel! ^Wouter

Binnen 5 dagen geleverd en prima stressballen!

Door onverwachte omstandigheden handen wij snel deze stressballen nodig voor een event. Binnen 5 dagen kregen wij ze op kantoor afgeleverd. Mooi bedrukt!

Wat fijn dat we je op korte termijn hebben kunnen helpen met de stress-ballen, graag gedaan! ^Wouter

Fijne communicatie en een top resultaat!

Blij dat je tevreden bent over onze communicatie en onze producten! ^Wouter

Weer een super snelle service!

Zoals gewoonlijk werden de offertes en opmaak weer heel snel aangeleverd. Alles tem de levering verliep weer vlot

Goed te horen dat we (weer) snel aan je wensen hebben kunnen voldoen. Graag tot een volgende keer! ^Wouter

Goede voordelige pennen mooi en snel bedrukt

Altijd snel je proefdruk in de mail. Goede kwaliteit-prijs verhouding. Snel geleverd.

Dank voor je mooie beoordeling, Karel. Daar zijn we blij mee! ^Wouter

mooie kwaliteit en supersnelle levering

Last minute 1000 pennen besteld. Had ze de volgende dag al in huis. TOP!

Hi Christine, goed te horen dat we je hebben kunnen helpen met je spoed-order. Dat doen we graag! ^Wouter

Altijd tevreden

Altijd goede hulp en kwaliteit van de producten is wat je mag verwachten. Regelmatig al iets besteld en altijd tevreden!

Bedankt voor deze mooie beoordeling van onze producten en dienstverlening. Daar zijn we blij mee! ^Wouter

Tot en met de bezorging goed!

Op korte termijn bedrukte pennen nodig. Donderdag besteld, in het weekend zelfs de drukproef al retour, dinsdag geleverd. Prima (druk)kwaliteit.

Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen aan onze pennen. Goed te horen! ^Wouter

Sneller geleverd dan verwacht!

De tas is mooi stevig en van een dik katoen. Daarnaast ook voor deze tas gekozen vanwege het fairtrade label en de prijs. De opdruk is prachtig geworden, beter dan verwacht. Op de foto van jullie website lijkt het alsof de tas zijpanden en een bodem heeft. Ik zou persoonlijk een andere foto erbij plaatsen. En als er ruimte is voor een iets grotere opdruk zou dit mijn voorkeur hebben gehad, eventueel tegen meerprijs.

Dankjewel voor je mooie beoordeling en je feedback op de tas, graag tot een volgende keer! ^Wouter

Heel prettig

Het is heel makkelijk om te regelen wat je wilt en het eindresultaat ziet er goed uit! Levering was ook erg snel.

We zijn blij met je mooie review, dankjewel! ^Wouter

niet op het goede adres geleverd

Ik denk door een fout in papieren niet op het goed adres geleverd. Op de doos stond zowel het adres van ons als dat van onze klant maar waarbij de naam van ons bureau was verwisseld met die van onze klant. Ook was de levering later dan aangegeven.

Jammer dat deze zaken fout zijn gegaan. Wij hebben hierover gisteren contact met je gehad om de oorzaak en de oplossing te bespreken. We hopen bij een toekomstige order te laten zien dat dit een incident is geweest. Dank voor je feedback, groet Wouter

Snelle levering, gemakkelijke bestelmethode.

Dank voor je mooie beoordeling, Eco Heating Systems! ^Wouter

Dank voor deze mooie beoordeling, daar zijn we blij mee! ^Wouter

Zeer Goed voor alle beginnende starters!

Prijs en kwaliteit zitten jullie zeer oké !!! En Els jonge starter wil je direct kunnen beginnen en dat kan je! Omdat het zo snel geleverd is echt top aan te bevelen !!!

Fijn dat je onze prijs en kwaliteit met 10 punten waardeert, dank daarvoor! ^Wouter

Snelle levering en heldere communicatie

Er werd goed met ons meegedacht over het ontwerp, en ook onze aanpassing werd snel verwerkt. Met het eindproduct gaan we veel kinderen blij maken!

Dank voor jullie mooie beoordeling, Korfbalvereniging Stadskanaal, daar zijn we blij mee! ^Wouter

Over Pinkcube

Op Pinkcube.nl bestelt u eenvoudig en snel promotieartikelen en relatiegeschenken. We hebben het ideale promotieartikel voor iedere gelegenheid en elk budget in ons assortiment. Bij Pinkcube verzenden we altijd gratis en communiceren we enkel duidelijke all-in prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Wij proberen u in onze webshop zo goed mogelijk te informeren over onze producten en de bijbehorende decoratie mogelijkheden. Komt u er zelf niet uit neem dan gerust contact op. We reageren altijd extreem snel via chat, e-mail of telefoon om u te helpen bij het vinden van de meest geschikte promotieartikelen en relatiegeschenken!