goede service

snelle goede service

altijd heel vriendelijk, en goede service. Je kan alles vragen en krijgt altijd hulp als dit nodig is.

Telefonisch goed geholpen, Hengel stond klaar met elastiek zoals gevraagd.

Nieuwe sonik xtractor hengels besteld incl. bijbehorende rod sleeves. Daarnaast nog wat kleinmateriaal. Spullen waren uitstekend verpakt. Pakketzending via packs was bij mij gewoon goed (heel netjes zelfs) hoewel reviews van die partij op trustpilot minder doen beweren... Ligt er maar net aan welke chauffeur je treft vermoed ik.... Prijzen voor materiaal overigens stukje voordelliger dan elders, extra positief was de aanschafprijs van de hengels die kon ik nergens zo voordelig vinden.

Prima je krijgt wat je besteld. en het is ook nog eens voordelige. en het scheelt een rit er naartoe goede zaak

Snelle levering en precies wat ik besteld had voldoet aan al mijn verwachtingen.

mijn ervaring is zeer goed de bestelde hengel met reel voldeed aan al mijn verwachtingen. De prijs was ook nog het goedkoopst van alle andere sites.

Foto is niet hetzelfde als wat ik thuis bezorgd krijg!!!

Ik bestel een fox duo grip en krijg en fox duo butt grip ?! Stuur een email, geen reactie.

Goede service en snelle lervering.

Goede service en snelle levering! Ik heb niets negatiefs te vermelden over vismania en zal de volgende keer zeker weer bij Vismania bestellen. Wel ben ik zwaar ontevreden en boos over de pakketbezorging. Er zal wel corona maatregelen zijn genomen bij de bezorgdienst, maar om de bestelling maar voor de deur neer te zetten, zonder te wachten of er überhaupt wel open gedaan wordt vind ik wel kwalijk. Ik heb geen deur bel gehoord en kwam mn bestelling bij toeval tegen op de deurmat toen ik even weg moest. Vraag me wel af wat er was gebeurdt, als het pakket was gestolen. Want de bezorger zal altijd zeggen dat het afgeleverd is, alleeen je moet niet vragen hoe .... Voor wie waren dan de kosten als het opnieuw besteld en bezorgt moet worden?

heel snelle levering

Aller eerste bestelling, zeer snelle levering, zeer goed verpakt, heel tevreden over de contact-barrow-transportkar, zelfde dag nog in gebruik genomen en waar voor mijn geld...

Snel en goed verzorgd verstuurd en ontvangen.

Keurig verpakt en snel geleverd.

Snelle levering, heldere informatie. Zending goed verpakt

Levering door postbedrijf mag iets vriendelijker qua tijdsvenster van 08.00 tot 16.00. Een afhaalpunt zou dan practisch(er) zijn.

Prima snel bezorgd en precies wat ik zocht.

voor eerste keer gekocht.

Snel en goed verzorgd verstuurd en ontvangen.

Mijn ervaring is tot nu toe goed spullen keurig verpakt en op tijd geleverd

Doen wat ze beloven

Een simpele bestelling gedaan, maar keurig op tijd in huis.

Goede en snelle levering

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Telefonisch zeer behulpzaam Duidelijke site Zeer snelle levering Uitstekende service

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima levering, goede kwaliteit, niks op aan te merken.

lekker snel en kwaliteit

ga zeker meer bestellen