Uitstekend geholpen! Had best wat vragen maar ben zeer goed van advies voorzien

Slechte service

Producten besteld en betaald, maar worden gewoon niet geleverd. Na meerdere keren bellen nog steeds niks ontvangen. Mijn geld teruggevraagd maar ze willen dan eerst de spullen retour hebben? Dit terwijl ik nog nooit wat heb ontvangen. Bizar.

Beste Ronald, Nog geen 5 minuten geleden heb ik u aan de telefoon gehad en hing u mij respectloos op. Vanaf maandag probeer ik persoonlijk al contact met u te zoeken door 6 mails te sturen waar ik tot vandaag nog geen enkel antwoord op heb gehad. U heeft geen één keer naar de klantenservice gebeld of verdere contact opgenomen. Behalve meteen flink te dreigen aan de telefoon. Packs is 3 KEER!!! bij u langs geweest om het pakket af te leveren en er was niemand thuis. Packs heeft persoonlijk contact met u opgenomen waar u ook niks aan heeft laten weten. Uiteindelijk gaat u om 21:30 met het depot bellen waar het pakket is waardoor de medewerker u heeft opgehangen omdat ze zou slapen wat vrij logisch is rond dat tijdstip. Maar waardoor ik een boze mail van u krijg dat de medewerker u heeft opgehangen. Ik snap niet wie er om 21:30 naar een bedrijf gaat bellen... U heeft persoonlijk het telefoonnummer van een tussenpersoon van Packs gehad omdat we het allemaal voor u zo snel mogelijk wilde oplossen. U krijgt u geld gelijk op u rekening als de hengel retour is zo werken grote bedrijven. Ik had op een betere samenwerking gehoopt maar ik heb nog nooit zulk kinderachtig en respectloos gedrag aan de telefoon gehad. Ik ben de medewerker klantenservice van Vismania ik heb zelfs op mijn vrije dag geprobeerd contact met u te zoeken. En wat ik net heb teruggekregen was een agressieve toon aan de telefoon met dreigen en daarna ophangen. Wilt u asjeblieft nooit meer iets bij ons bestellen wij besteden onze tijd liever aan klanten die ons harde werk wel waarderen. Met Vriendelijke groet ,Kind regards, Sinceres salutions, Romy Mulder Customer Service Vismania Alphen a/d Rijn Van Foreestlaan 10 2404 HC Alphen a/d Rijn

mooie duidelijke webwinkel

een browning blackmagic feeder besteld met wat klein materiaal. snel en netjes verpakt geleverd, top

Welwillen verkopen,maar geen service willen verlenen.

Nadat mijn kruisnetje na 3 keer gebruiken uit elkaar viel, tot 2 maal contact gezocht met Vismania. Vismania gaf totaal geen reactie terug. Onwaardig voor een webwinkel. Ik koop er in ieder geval nooit meer iets.

Geïrriteerde en niet sociaal telefoon communicatie

Onvriendelijk en niet sociale mensen. Als je iets besteld geen e-mail, en 24 uur later nog geen verzendbevestiging oid. Bij andere hengelsport webshops is het wel vele mate beter geregeld.!

Snelle levering, concurrerende prijs

Ze doen wat ze beloven, keurig op tijd bezorgd en zeer degelijk verpakt.

Weet het niet

Weet niet

Helemaal top

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen en geadviseerd Zeer leuke winkel en personeel Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de maden e.d Prijs kwaliteit verhouding is goed te benoemen. [email protected]

Klasse winkel

Spullen bestel guru bait boxes en guru onthakingmat snelle levering en netjes verpakt erg te vreden over deze winkel bedankt viismania Medewerkers.

Goed advies

Goed advies en nemen de tijd voor je.

Toppie geregeld

Mijn zo goed als nieuwe vis stoel waar ik door zakte wegens gescheurde las werd in 5 dagen geregeld door vismania alfen en werd. Vervangen door nieuwe stoel

Uiterst slechte klantenservice

2 kapotte artikelen geleverd, vismania twijfelt aan mijn eerlijkheid. Ik kwam met oplossingen omdat ik het recht heb op producten die deugden, maar ik word niet geholpen en volledig genegeerd. Ik vind dit een uiterst slechte en een kwalijke zaak.

Hoi Thijs , U krijgt u pakket netjes aangeleverd er is geen melding geweest van DPD met een beschadigd pakket . U gaf zelf ook aan dat het pakket verder netjes was aangekomen maar de dobbers kapot geleverd waren . Ze zitten in een dik plastic verpakking en bubbeltjes plastic. Het kan gebeuren absoluut maar dan begrijpt u toch dat wij foto's moeten hebben van de verpakking toen u het open maakte ? Maar dat is moeilijk en lastig en heeft u niet meer. Wij doen echt niet moeilijk om de 2 dobbers te crediteren maar wij moeten dit ook verhalen (begrijpelijk) . Het loopt nu een paar dagen en helaas gelijk deze beoordeling . Zoals u kunt zien verlenen wij altijd de beste service en dat zullen we nu ook doen hoor . Maar verwachten wij ook op u medewerking en die verloopt niet heel vriendelijk... Met Vriendelijke groet ,Kind regards, Sinceres salutions, Romy Mulder Customer Service Vismania Alphen a/d Rijn Van Foreestlaan 10 2404 HC Alphen a/d Rijn

Vandaag besteld morgen in huis ????

Mijn ontgoocheling was er toen ik een hengel bestelde op donderdag om 11:00 u en pas toekwam op dinsdag ook nog eens bezorgd door een verdere buur waar mijn hengel was aangekomen en NIET het afleveradres was. Vond dit toch wel een beetje raar

Snel goed verpakt

Dinsdag besteld en woensdagochtend al binnen. Goed verpakt zodat het niet beschadigt. Ook in de winkel geweest en daar vriendelijk en vakkundig geholpen. Nemen ruim de tijd en geven goed advies. Al met al heel tevreden. Jan S

Besteld en afgehaald

Besteld, dag erna afgehaald. Mooie winkel vriendelijk personeel die zeker de tijd voor je neemt. Prijs/kwaliteit perfect zoals verwacht van Preston

Snel,professioneel!

Naar het bestelling krijg ik snel reactie,snel levering....Doet, wat beloofd

ik ben tevreden goed ge holpen

super

naar mijn inziens kan het niet beter

goede service

snelle goede service

altijd heel vriendelijk, en goede service. Je kan alles vragen en krijgt altijd hulp als dit nodig is.

Telefonisch goed geholpen, Hengel stond klaar met elastiek zoals gevraagd.

Nieuwe sonik xtractor hengels besteld incl. bijbehorende rod sleeves. Daarnaast nog wat kleinmateriaal. Spullen waren uitstekend verpakt. Pakketzending via packs was bij mij gewoon goed (heel netjes zelfs) hoewel reviews van die partij op trustpilot minder doen beweren... Ligt er maar net aan welke chauffeur je treft vermoed ik.... Prijzen voor materiaal overigens stukje voordelliger dan elders, extra positief was de aanschafprijs van de hengels die kon ik nergens zo voordelig vinden.

Prima je krijgt wat je besteld. en het is ook nog eens voordelige. en het scheelt een rit er naartoe goede zaak

Snelle levering en precies wat ik besteld had voldoet aan al mijn verwachtingen.

mijn ervaring is zeer goed de bestelde hengel met reel voldeed aan al mijn verwachtingen. De prijs was ook nog het goedkoopst van alle andere sites.

Foto is niet hetzelfde als wat ik thuis bezorgd krijg!!!

Ik bestel een fox duo grip en krijg en fox duo butt grip ?! Stuur een email, geen reactie.