Mijn bestelling was heel snel geleverd. Ook was het heel goed ingepakt zodat er niks beschadigd kon raken. Ik kom hier dus vaker.

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd. Volgende keer meteen weer.

Goede prijzen

Zeer goede prijzen echter was er wel een langere levertijd.

Snelle service uitstekend

Bestelling kwam snel binnen, maar ik zo wel een andere bezorger nemen want het pakket stond voor de deur en iedereen kon deze zo meenemen want denk ik niet de bedoeling is. Verders top geregeld

Kosten

Míjn ervaring is goed vind alleen dat een paar haakjes ook wel in een envelop had gekund in plaats van een grote doos dit maakt dan de verzendkosten voor mij heel wat minder.

100% tevreden!

Vismania was de goedkoopste aanbieder van de aaspomp. Het uitleveren ging ook zeer snel. Ik ben dus 100% tevreden!

Verrassend goed, vriendelijk en behulpzaam.

Via de webshop besteld. Op eigen verzoek opgehaald ( nieuwsgierig, de winkel ) pakketje lag keurig klaar. De grote merken naast elkaar en met een winkelmandje op je makkie vergelijken. Geweldig.

Zeer snelle en correcte levering,ZELFS in coronatijden!

goedbedrijf top geregelt

ik heb voor het eerst hier spullen besteld. Naar de levering haalde ik het artikel stuk uit de doos. Toen heb ik met hun contact gehad alles werd keurig netjes opgelost.

prima zaak

Ik heb hier al vaak spullen besteld. Altijd snel en prima in orde. Ook in de winkel in Alphen a/d Rijn altijd goed advies gekregen.

Op de een of andere manier kreeg ik wisselende mededelingen op de mail over mijn pakket. Vis-mania heeft toen mijn pakket gevolgd tot ik het in ontvangst kreeg. Heel adequaat .

Top producten voor een goede prijs.

De producten zijn van hoge kwaliteit en zijn goedkoop. Ook hebben ze alle mogelijke dingen die je nodig kan hebben.

Prima online & telefonische afhandeling

Online webshop in overeenkomst met actuele voorraad. Daarom geen verrassingen na aankoop. Verder prima geholpen, telefonisch en via email. En de geleverde spullen zijn ook prima ;-)

Makkelijk besteld en snel geleverd

Fijn dat ze even overleggen

Mijn ervaring met Vismania heb ik als zeer positief ervaren. Er bleek van mijn bestelling abusievelijk iets niet op voorraad en ik kreeg keurig netjes een telefoontje van een vriendelijke medewerkster van Vismania wat ik wilde, twee dagen wachten tot de bestelling compleet was of wat er wel was meteen verzenden en het missende item nazenden. Je kunt wel zitten wachten op die bestelling. Dit vind ik meedenken met de klant. Erg goed. Bovendien wordt je keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling.

Mooie en handige zitmand / viskoffer

De zitmand ( met lades ) is mooi afgewerkt. Lekker veel lades. Bovenste lade heeft ook nog een vakverdeling. De overige niet. Het zitgedeelte is stevig, zodat je er goed kan opzitten. De omschrijving op de website is een beetje summier. Er zit naemlijk ook nog een plastic voerbak, als ook een draagriem bij. Verder voldoet de zitmand aan mijn verwachtingen.

goede omschrijving van het product

niet te vrede

7-4-2020 mijn bestelling nummer 70039743 nog steeds niet geleverd? graag antwoord ch verhoeven tel06 51 50 3339 073 6568131

Snel, correct en goede prijzen.

Een uitstekende en snelle afhandeling van mijn bestelling.

correcte afhandeling van aankoop snelle levering Prima deal !!!!!!

Snelle en correcte afhandeling van mijn aankoop. Levering dag er na in Belgie !!!

Erg fijne ervaring

Product werd zoals beloofd op tijd en erg netjes geleverd(hengel zat in een erg stevige koker). Vismania zeker een aanrader!

nalevering keurig verzorgd

goede en snelle levering

Mijn bestelling werd keurig na twee dagen afgeleverd door de pakketdienst, goed verpakt en goede kwaliteit.

Snel en duidelijk