Goede service en snelle lervering.

Goede service en snelle levering! Ik heb niets negatiefs te vermelden over vismania en zal de volgende keer zeker weer bij Vismania bestellen. Wel ben ik zwaar ontevreden en boos over de pakketbezorging. Er zal wel corona maatregelen zijn genomen bij de bezorgdienst, maar om de bestelling maar voor de deur neer te zetten, zonder te wachten of er überhaupt wel open gedaan wordt vind ik wel kwalijk. Ik heb geen deur bel gehoord en kwam mn bestelling bij toeval tegen op de deurmat toen ik even weg moest. Vraag me wel af wat er was gebeurdt, als het pakket was gestolen. Want de bezorger zal altijd zeggen dat het afgeleverd is, alleeen je moet niet vragen hoe .... Voor wie waren dan de kosten als het opnieuw besteld en bezorgt moet worden?

heel snelle levering

Aller eerste bestelling, zeer snelle levering, zeer goed verpakt, heel tevreden over de contact-barrow-transportkar, zelfde dag nog in gebruik genomen en waar voor mijn geld...

Snel en goed verzorgd verstuurd en ontvangen.

Keurig verpakt en snel geleverd.

Snelle levering, heldere informatie. Zending goed verpakt

Levering door postbedrijf mag iets vriendelijker qua tijdsvenster van 08.00 tot 16.00. Een afhaalpunt zou dan practisch(er) zijn.

Prima snel bezorgd en precies wat ik zocht.

voor eerste keer gekocht.

Snel en goed verzorgd verstuurd en ontvangen.

Mijn ervaring is tot nu toe goed spullen keurig verpakt en op tijd geleverd

Doen wat ze beloven

Een simpele bestelling gedaan, maar keurig op tijd in huis.

Goede en snelle levering

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Telefonisch zeer behulpzaam Duidelijke site Zeer snelle levering Uitstekende service

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima levering, goede kwaliteit, niks op aan te merken.

lekker snel en kwaliteit

ga zeker meer bestellen

Snel en makkelijk

Lekker snel geleverd

Mijn bestelling was heel snel geleverd. Ook was het heel goed ingepakt zodat er niks beschadigd kon raken. Ik kom hier dus vaker.

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd. Volgende keer meteen weer.

Goede prijzen

Zeer goede prijzen echter was er wel een langere levertijd.

Snelle service uitstekend

Bestelling kwam snel binnen, maar ik zo wel een andere bezorger nemen want het pakket stond voor de deur en iedereen kon deze zo meenemen want denk ik niet de bedoeling is. Verders top geregeld

Kosten

Míjn ervaring is goed vind alleen dat een paar haakjes ook wel in een envelop had gekund in plaats van een grote doos dit maakt dan de verzendkosten voor mij heel wat minder.

100% tevreden!

Vismania was de goedkoopste aanbieder van de aaspomp. Het uitleveren ging ook zeer snel. Ik ben dus 100% tevreden!

Verrassend goed, vriendelijk en behulpzaam.

Via de webshop besteld. Op eigen verzoek opgehaald ( nieuwsgierig, de winkel ) pakketje lag keurig klaar. De grote merken naast elkaar en met een winkelmandje op je makkie vergelijken. Geweldig.