Zeer snelle en correcte levering,ZELFS in coronatijden!

goedbedrijf top geregelt

ik heb voor het eerst hier spullen besteld. Naar de levering haalde ik het artikel stuk uit de doos. Toen heb ik met hun contact gehad alles werd keurig netjes opgelost.

prima zaak

Ik heb hier al vaak spullen besteld. Altijd snel en prima in orde. Ook in de winkel in Alphen a/d Rijn altijd goed advies gekregen.

Op de een of andere manier kreeg ik wisselende mededelingen op de mail over mijn pakket. Vis-mania heeft toen mijn pakket gevolgd tot ik het in ontvangst kreeg. Heel adequaat .

Top producten voor een goede prijs.

De producten zijn van hoge kwaliteit en zijn goedkoop. Ook hebben ze alle mogelijke dingen die je nodig kan hebben.

Prima online & telefonische afhandeling

Online webshop in overeenkomst met actuele voorraad. Daarom geen verrassingen na aankoop. Verder prima geholpen, telefonisch en via email. En de geleverde spullen zijn ook prima ;-)

Makkelijk besteld en snel geleverd

Fijn dat ze even overleggen

Mijn ervaring met Vismania heb ik als zeer positief ervaren. Er bleek van mijn bestelling abusievelijk iets niet op voorraad en ik kreeg keurig netjes een telefoontje van een vriendelijke medewerkster van Vismania wat ik wilde, twee dagen wachten tot de bestelling compleet was of wat er wel was meteen verzenden en het missende item nazenden. Je kunt wel zitten wachten op die bestelling. Dit vind ik meedenken met de klant. Erg goed. Bovendien wordt je keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling.

Mooie en handige zitmand / viskoffer

De zitmand ( met lades ) is mooi afgewerkt. Lekker veel lades. Bovenste lade heeft ook nog een vakverdeling. De overige niet. Het zitgedeelte is stevig, zodat je er goed kan opzitten. De omschrijving op de website is een beetje summier. Er zit naemlijk ook nog een plastic voerbak, als ook een draagriem bij. Verder voldoet de zitmand aan mijn verwachtingen.

goede omschrijving van het product

niet te vrede

7-4-2020 mijn bestelling nummer 70039743 nog steeds niet geleverd? graag antwoord ch verhoeven tel06 51 50 3339 073 6568131

Snel, correct en goede prijzen.

Een uitstekende en snelle afhandeling van mijn bestelling.

correcte afhandeling van aankoop snelle levering Prima deal !!!!!!

Snelle en correcte afhandeling van mijn aankoop. Levering dag er na in Belgie !!!

Erg fijne ervaring

Product werd zoals beloofd op tijd en erg netjes geleverd(hengel zat in een erg stevige koker). Vismania zeker een aanrader!

nalevering keurig verzorgd

goede en snelle levering

Mijn bestelling werd keurig na twee dagen afgeleverd door de pakketdienst, goed verpakt en goede kwaliteit.

Snel en duidelijk

Prima levering

Alles vlot verlopen, bestellen betaling en levering

Service is goed , levering is prima. geen -punten

tevreden

Levering was in orde en snel geleverd.

alles netjes binnen en op tijd

bestelt en 3 dagen later netjes geleverd

Alles is naar wens verlopen.

Levering één dag later dag eerst gemeld, maar alles prima. Verpakking OK alsook het geleverde materiaal.

Nette uitleg aan de telefoon bij vragen over producten, mooie prijzen en snelle levering.

Alles prima. Snelle levering. Merci

prima zeer goede service