goede service

zeer goede kwaliteit.

snelle levering en goed verpakt

bestelling de volgende dag al in huis. netjes verpakt en mooi materiaal

Snelle en correcte levering

Goede Service en snelle levering. Niks op aan te merken.

Netjes en klantvriendelijk.

Niet verwacht toen ik buiten aankwam. Netjes en groot assortiment en scherp geprijsd.

Zeer behulpzaam

Altijd berijd om je te helpen De zending ging niet goed ik belde en ze gingen gelijk aan de slag kreeg snel terug koppeling

Snel en goed !

Goed en snel

Top levering

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Zeer tevreden.

Uitstekend, voordelig, grote keuze en snelle levering!

Dit was mijn eerste ervaring met Vismania. Een uurtje na mijn bestelling werd ik gebeld door een vriendelijke medewerkster van Vismania: Één van de bestelde produkten bleek toch niet in voorraad te zijn, of ze de nieuwste versie hiervan mee mocht sturen: Kijk, dat is nou service! En ook nog de volgende ochtend geleverd! TOP!

Sehr schnell geliefert, gerne wieder

Vorbehaltlos zu empfehlender Verkäufer gerne wieder!

Levering volgens afspraak

1e ervaring met Vismania, levering conform afspraak, bij kleine bestellingen (gering gewicht/afmeting) verzendkosten € 6,99 relatief hoog, geen mogelijkheid briefpost

Snelle afhandeling van de bestelling, artikels met serieuze kortingen kunnen kopen, zeer attent volle medewerkers probleempje van niet in stock zijn de artikel werd na telefoontje direct opgelost zodat de bestelling snel kon doorgaan. Ook nog enkele kleine geschenkjes plus mooie wenskaart gekregen, heel tof dit voelt aan als net een beetje meer.

Ik heb nog niet gevist met mijn nieuwe spullen, ik krijg ze pas met kerst.

Ik ben erg tevreden tot nu toe, mijn huisnummer stond niet goed op de pakbon en daarom kreeg ik een bericht van de bezorger. Toen heb ik de klantenservice gebeld en dezelfde dag nog stond de bezorger op de stoep👍 goeie prijs en service en ik ga er van uit dat de spullen die ik heb gekocht super goed zijn!

Zeer snelle levering.

Zeer goed!

correct en snel

Snelle levering en correcte afhandeling van de bestelling

Duidelijk en snel.

Heldere uitleg en snelle levering, uitvoeren wat wat beloofd wordt.

Gewoon fijne zaak om te komen.

Goed assortiment, leuke mensen, daardoor kom ik er graag om mijn spulletjes te kopen.

Top!!

De eerste keer iets besteld. Goede prijs en zeer snel geleverd!!

Goed te zien wat de levertijd is, snelle levering en goede communicatie

snel en goed

snel besteld en snel geleverd, netjes verpakt

mooi produkt omschrijving van de molen die ik gekocht heb is niet wat ik verwacht heb. Prima molen maar eigenlijk te klein voor waar ik het voor gebruik. dus omschrijven waar dit een produkt voor gebruikt wordt kan duidelijker

Goede service, snelle levering

Goed geholpen bij keus nieuwe hengel over telefoon.

Snelle levering. Goed verpakt. Ben zeer tevreden.

Doen wat ze beloven!

Supersnel geleverd! Prachtige webwinkel ook, echt de moeite waard. Met scherpe prijzen en een groot assortiment.