Super hengelsportzaak met goed assortiment. Snelle service. In de zaak zelf altijd goed advies.

super

levertijd perfect uitgevoerd zoals verwittigt per mail

Super webwinkel

Vandaag besteld morgen thuis zoals het moet zo houden zo ik zeggen

Geen service en onbeschoft

Lang verhaal kort, service tot aan de deur en daarna als sneeuw voor de zon verdwenen! Artikel voldeed niet aan de verwachting door verkeerde/onvolledige beschrijving, zelfs bij specifieke navraag. Vervolgens totaal geen excuus, oplossing, tegemoetkoming of iets dergelijks en retourneren was op eigen kosten (groot formaat). Na paar mailtjes werd de toon gewoonweg onbeschoft: ik moest in vervolg maar naar een winkel gaan i.p.v. online te bestellen en ook wij maken wel eens fouten... (tuurlijk, maar er vervolgens dus niks aan doen!) Één artikel was defect, zou zonder problemen kosteloos vervangen worden. Inmiddels een maand verder, nog niks ontvangen. Aantal keer gemaild maar geen enkele reactie terug! Komen dus zelfs hun eigen beloftes en garantievoorwaarden niet na. Wat mij betreft de slechtste webwinkel van NL. Bestel regelmatig online maar dit nog nooit meegemaakt, 1x en nooit weer!

tevreden

Supersnel Geleverd

Zeer goed en snel geleverd

Niet voor webshop

Snelle levering maar 6,99€ verzending kosten in Nederland schandalig

In de avond besteld, ander dag halen. Uitstekend!

Slechte garantieservice

Ik had onlangs een shimano hengel gekocht en met mijn eerste paar worpen brak mijn hengeltop af. Heb de volgende dag de winkel gebeld, met de vraag of ik garantie heb. Dat was niet het geval, omdat ik mijn topje was verloren. Ik vind het een slechte service van de winkel, dat dit de reden is dat ze hem niet vergoeden.

Jammer van u reactie over Vismania en Shimano. Wij hebben u de gelegenheid gegeven om de kapotte top retour te brengen en om te ruilen voor een nieuwe maar u gaf aan dat u de top niet meer heeft. Hoe kunnen wij dan een garantie geven als er geen breuken te zien zijn. Wij staan altijd klaar voor de klant als er problemen zijn met artikelen maar u moet goed begrijpen dat de dealer de kapotte spullen retour wil. Gr Vismania en Shimano

Was goed

Supersnelle levering, doen wat ze beloven.

Uitgebreid producten pakket en snelle levering.

Op voorraad snelle levering

Op voorraad en de volgende leveren beloven wordt er vermeld. In de praktijk komt dit nauwelijks voor bij de meeste zaken. Vismania doet wat hij beloofd. De volgende dag stonden mijn spullen klaar

Snelle levering,

Snelle levering , doen wat ze beloven

Goede overzichtelijke site, snel en netjes geleverd

Goed, duidelijk en snel

Zie bovenstaand. Prima!

Vismania, voor een vismaniak als mij.

Hetgeen ik nodig had heb ik gekozen omdat de omschrijving van het product duidelijk was voor mij.

Snel besteld en snel geleverd

Heb een vis paraplu besteld en is de dag erna geleverd, gelukkig zijn er ook ondernemers die zich aan hun woord houden

Snelle correcte levering

Vaste hengel (oversteek, 7m) besteld, de dag erna had ik er al vis aan hangen... Top! Had van deze hengel ook al de 5m versie, over de hengel zelf, was dus nooit twijfel.👍🏻

Alles is prima gegaan en snel zoals geschreven

Top , snel en compleet geleverd

Goeie ervaring snel en compleet geleverd

Toppie

fijne site en snel geleverd

Alles naar wens! Van bestellen tot en met levering. Produkt prima Supersnel en makkelijk

materiaal voorradig en snel verstuurd na telefnisch overleg

materiaal voorradig en snel verstuurd na telefnisch overleg

Slechte service en geen contact

Al 2 keer een mail gestuurd en geen reactie gehad Het zal nog lang duren voordat ik hier iets bestel gewoon belachelijk ik kan niet geloven dat vismania zomgoed gewaardeerd wordt

van Foreestlaan 10

2404 HC Alphen aan den rijn