Netjes afgeleverd hen helemaal in orde

Simpelweg goed!

Levering op tijd en het huisje makkelijk in elkaar te zetten. De omschrijving op de site is helder en volledig. Ook heel fijn is de extra informatie voor onderhoud van het hout.

Je krijgt wat je ziet Zeer goede klantenservice Wij zijn heel tevreden!

Om 15 uur besteld, de volgende dag om 11 uur geleverd!

Dank voor de supersnelle service. Ons vorige kattenhuisje werd sleets, en we hebben een nieuwe besteld. Groot was onze verbazing dat amper 20 uur later het nieuwe huisje werd geleverd!

Goede service!

prachtige kooi geleverd gekregen, helaas was er een voerbakje gedeukt. Dit via de mail aangegeven en dit werd meteen opgepakt en de volgende dag had ik een nieuwe in huis. Deze was helaas te klein voor de kooi dus nogmaals contact gehad en toen is er weer een bakje onze kant opgestuurd en deze was goed. Fijn en snel contact, en blij met het geleverde product.

Goede service, snelle levering

Goede service snelle levering

Een ontdekking!

Onze eerste bestelling was gelijk een voltreffer. Ik had nog nooit van De Huisdiersuper gehoord, maar ik ben zeer tevreden over de service aangaande mijn eerste bestelling. Snel en efficiënt, dat zijn ze zeker!

Een beetje wiebelig en niet fijnmazig

Redelijk goed aan te sluiten bij de bestaande kippenren. Mooi ruim. De mussen vinden het prachtig dat ze door de tralies kunnen om mee te eten. De ren staat niet helemaal waterpas doordat het dak doorzakt.

Duidelijke online pagina waar je gemakkelijk een keuze kunt maken. In mijn geval een nieuwe kooi voor mijn grijze roodstaart. Duidelijk overzicht met de prijs en vooral met de afmetingen! Zeer snelle levering en goede informatie om de kooi in elkaar te zetten. Mijn Kareltje is al helemaal gewend in haar nieuwe "huisje" En ik ben er ook blij mee!

Helemaal tevreden

Het bench kussen voldoet prima aan de verwachtingen. Het is lekker warm en door de anti slip aan de onderkant verschuift het niet !

Dit is de enige winkel die de favoriete krabpaal van mijn kat voor een leuke prijs in voorraad heeft. En supersnelle levering, in de middag besteld en de volgende ochtend stond de bezorger al voor de deur. Perfect

Goede bestelling plaatsen en goede levering . Geen klachten

super

Snelle levering en goede prijs

uitstekend en deskundig geholpen

goede aandacht en de tijd genomen om ons de juiste keuze te laten maken

Vlotte levering en duidelijke communicatie

Het online bestellen gaat vlot. De bestelling wordt goed opgevolgd en er wordt duidelijk gecommuniceerd over eventuele vertragingen. Alles is geleverd zoals aangegeven, en de producten zijn zoals ze omschreven staan. Helemaal in orde.

Zelfs een kleine bestelling werd snel geleverd

super service en goede artikelen

Via de website kan ik online de juiste producten vinden en de levering is snel en netjes verzorgd. Vriendelijke medewerkers. Ga zo door!

Geweldig goede service.

Omdat ik per abuis een verkeerd huisnummer had opgegeven, heeft u het toch zo snel mogelijk opnieuw geleverd

Goede producten en snelle levering. Misschien nog wel belangrijker, hele goede service. Als er wat is reageren ze snel en komen met een goede oplossing.

Smorgens besteld en smiddags opgehaald

Overzichtelijke site, snelle levering

Al eerder hier besteld en altijd prima.

Perfecte Service TOP.

Krabpaal Opal Ultra. Snelle levering van DPK en een goede service van Huisdiersuper.nl

chuckit ultra, rot ervaring

10 chuckit ultraballen gekocht voor 50,- in de verkeerde maat. Standaard maat is M, die past in de gooistok. Hier wordt maat S verkocht maar dat staat niet in de titel. Deze maat is voor kleine hondjes, wordt veel minder vaak verkocht ook in dierenwinkel moeilijker aan te komen. Een veel te hoge prijs voor deze maat (bij medpets bv is deze maat S twee hele euro's goedkoper: 7,99 ipv 9,99). Had er duidelijker bij moeten staan. Ik heb het niet goed gezien in de omschrijving en door de relatief hoge prijs en omdat er geen vermelding van de maat in titel stond zat ik op het verkeerde been. De standaard maat M wordt hier niet verkocht dus ook niet om te ruilen. Kortom 7,25 euro retourkosten en verder niets. Dikke duim omlaag en koop hier nooit meer.

goed maar te duur

Heel snelle levering spijtig wat kleine beschadigen maar is daarom niet jullie fout, dat weet ik niet. sommige artikelen zijn heel duur als je ze in het echt krijgt en wat de foto doet uitschijnen. dus let op met alles wat onder krabben en transport valt want dan zijn ze duur voor wat het is.

ben zeer tevreden. Super snelle levering. Artikel voldoet helemaal aan mijn verwachting. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.