Duidelijke en mooie online shop. Snelle levering is een groot pluspunt!

Duidelijke en mooie online shop. Snelle levering is een groot pluspunt!

Snel

Goed product en snel geleverd.

Speeltje nu al stuk

Prima balletje, alleen onze jack russell presteert heet om binnen 3 dagen de bal stuk te hebben. Ligt het nu aan de bal of aan de hond?

Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat het speeltje niet zo lang mee is gegaan als gehoopt. Het blijft helaas lastig te bepalen hoe lang een speeltje intact blijft omdat het erg afhankelijk is van het speelgedrag en de kracht van de hond. Misschien is een wat steviger speelgoed beter bestand tegen het enthousiasme van uw hond. Met vriendelijke groet, De Huisdiersuper.nl

keurig materiaal op de juiste tijd geleverd.

Alles tip top in orde. Geen mankementen ondervonden.

Snelle levering Prima producten Netjes verpakt

Snelle levering. Duidelijke uitleg hoe te monteren.

Snel geleverd,en op de juiste plek afgeleverd

Duidelijke webshop!

Snel een keuze kunnen maken door dat de producten duidelijk gepresenteerd worden. Bestelling wordt vlot bezorgd met een prima track en trace er bij!

Snelle levering en goede kwaliteit

makkelijk, snel en prima kwaliteit

Mijn bestelling van een relaxopet was simpel, snel en op tijd geleverd. Uitstekende webwinkel, een aanrader ! !

Snel binnen & zoals verwacht

Snelle levering en het artikel was goed verpakt.

Prima producten, snel geleverd

Goede kwaliteit producten, snel geleverd. Fijne service!

Snel en correcte levering

Erg vlotte en correcte levering.

Ik heb twee buffelhoornenfluiten gekocht bij de huisdiersuper en over het product en de afhandeling

Dddd

Het hondje is er zeer tevreden mee

Wil alleen maar met de banaan spelen

snelle ontvangst

alleen raar geen track en trace

goede producten en snelle levering

snelle levering en goede producten

Goede kwaliteit en levering

Goed assortiment en kwaliteit. Snelle levering.

Snelle correcte levering

Goedkoop,snel en goed.

Scherpe prijzen en snelle levering,erg tevreden over het produkt.

Goeie service, snelle levering.

Bestelling en levering gingen vlot maar helaas was kleine beschadig aan het geleverde product. Gebeld en werd direct geregeld voor een nieuwe onderdeel. Heb mijn nieuwe onderdeel net binnen gekregen en het was een volledige nieuw

Goed product voor de beste prijs.

Via webshop besteld en na 4 dagen in huis. Netjes bericht en belletje door paketbezorger. Geen op of aanmerkingen

Huisdiersuper prima, pakketbezorger zeer slecht

De ervaring met de webwinkel was prima. met de pakket bezorger echter zeer slecht. Niet thuis bericht terwijl ik wel thuis was (ook geen briefje in de bus). Als de dag erna het pakket wordt bezorgd, is de doos zwaar beschadigd en open. Producten van de webshop zijn prima! maar vanwege pakketbezorger zou ik er niet weer bestellen.