goed maar te duur

Heel snelle levering spijtig wat kleine beschadigen maar is daarom niet jullie fout, dat weet ik niet. sommige artikelen zijn heel duur als je ze in het echt krijgt en wat de foto doet uitschijnen. dus let op met alles wat onder krabben en transport valt want dan zijn ze duur voor wat het is.

ben zeer tevreden. Super snelle levering. Artikel voldoet helemaal aan mijn verwachting. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en correct!

Heel erg blij met de snelle levering, perfekt geregeld en produkt in goede staat ontvangen!

Snel en simpel

Zoals verwacht simpel besteld, betaald en geleverd. Volgens afspraak geleverd. Prima hok, konijn voelt zich thuis.

Mooi kippenhok snel en goed geleverd

Website was duidelijk. Kippenhok voldoet aan verwachtingen.

Mij werd een groter hok aangeboden voor dezelfde prijs , want was niet meer leverbaar.

Goede kwaliteit

Snelle levering, precies zoals omschreven

Super goede winkel

Koop al heel wat jaartjes bij de huisdier super..voor onze diertjes altijd goede en gunstig geprijsde spullen. Dus een echte aanrader.. Netjes en snel alles in huis en hele vriendelijke klantenservice. Mvg Nadja de blok

Alles ging goed

Alles ging van A tot Z goed. Geen klachten dus en dus ook 5 sterren.

Mooi product, snelle levering

Goede ervaring met dit bedrijf

Bezorger was heel vriendelijk en attend.

Prettig

Snelle goede service

Snelle goede service

Helemaal prima en nette levering

Vlot en netjes. Keurig hok!

Goede kwaliteit

Goede ervaring

Er was iets mis met het kattenhuisje. Na contact met de klantenservice werd dit meer dan prima opgelost. Ik beveel huisdiersuper graag aan.

Prima levering

Order geplaatst,en de volgende ochtend in huis in een stevige verpakking,dus perfect.

Goede prijs en snel in huis

Heb relexodog besteld de beste prijs rn snel in huis! Alleen Dhl bezorging niet fijn.

Goed assortiment, snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht en de volgende dag in huis. Enige nadeel vind ik het 'zeuren' om een beoordeling. Het eerste verzoek had ik weggeklikt omdat ik even geen tijd/zin had. Vlak daarna een 2e mailtje of ik svp de beoordeling wilde geven. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik 4 sterren heb gegeven ipv 5.

Bestelde kussen was niet leverbaar, werd meteen maat groter voor dezelfde prijs aangeboden. Heel netjes! En snel geleverd!

Snelle en correcte service

de afhandeling en bezorging was prima, het product slecht

Het contact, de communicatie, alles was goed. Alleen het product wat ik besteld had, deugt niet, heel jammer

Beste Klant, We vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over het ontvangen product en zouden daarom graag willen kijken of we mogelijk iets voor u kunnen betekenen met betrekking tot een passende oplossing. We zouden u willen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u vanuit daar verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Huisdiersuper.nl

Duidelijke en mooie online shop. Snelle levering is een groot pluspunt!

Duidelijke en mooie online shop. Snelle levering is een groot pluspunt!

Snel

Goed product en snel geleverd.

Speeltje nu al stuk

Prima balletje, alleen onze jack russell presteert heet om binnen 3 dagen de bal stuk te hebben. Ligt het nu aan de bal of aan de hond?

Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat het speeltje niet zo lang mee is gegaan als gehoopt. Het blijft helaas lastig te bepalen hoe lang een speeltje intact blijft omdat het erg afhankelijk is van het speelgedrag en de kracht van de hond. Misschien is een wat steviger speelgoed beter bestand tegen het enthousiasme van uw hond. Met vriendelijke groet, De Huisdiersuper.nl

keurig materiaal op de juiste tijd geleverd.

Alles tip top in orde. Geen mankementen ondervonden.