Geen reactie op e-mail! Geen bezorging door DPD

Maandag bestelling gedaan, nu vrijdag nog steeds niet ontvangen. Bestelling ligt vanaf woensdagavond op depot van DPD. E-mail gestuurd naar verzender/verkoper: geen reactie! Op website staat vermeld: binnen 2 werkdagen bestelling in huis, niet dus.

Alles was goed, behalve, en gedeelte van mijn bestelling kwam niet aan onze huis, wij moesten jullie bellen voor de rest van onze bestelling

Goed, snel en duidelijk

Snelle levering en goedkope maar goede produkten

Ik blijf bestellen, wees daar maar zeker van!

Goed product en snelle levering

Onze katten zijn erg tevreden met hun hoekkrabpaal. De prijs kwaliteit verhouding is prima.

In de bestelling staat bruin, hok is geel

Klep broedhokje scharnieren zitten volgens mij aan de verkeerde kant. Wil niet open als ik bij bestelde strip plaats! Er klopt iets niet, ik zou dan zelf de scharnieren moeten verplaatsen en een lat op het hok moeten plaatsen om de scharnieren op vast te zetten. Is lastig uit te leggen.

Beste klant, We vinden het spijtig om te horen dat er problemen zijn met het ontvangen product. We zouden graag met u naar dit probleem willen kijken om het zo passend mogelijk op te lossen. Graag zouden we u willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u zo spoedig mogelijk verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Huisdiersuper

gewoon goed

medewerker denkt mee

Snel bezorgd en goed verpakt

Snelle levering makkelijke website wordt goed verpakt

het netwerk is gewoon goed materiaal en was mooi op tijd geleverd , wij hebben het met de vakantie gebruikt om de hond op het terrein te houden.

Very fast delivery

Very satisfied with the range of products on the website plus fast delivery!

Prima alles netjes en perfect geleverd

Goede kwaliteit en snelle levering

Tevreden met mijn aankoop en de service.

Was de eerste bestelling en viel heel goed mee

Geweldige service

Ik had een hondenmatras van memory foam besteld en de hoes daarvan had binnen een maand al gaten. Ik ken iemand die deze matras ook heeft en daar al lange tijd plezier van heeft. Ik vermoed dus dat er misschien door de producent een verandering van stof is geweest? Maar in ieder geval wordt mij nu zonder problemen een nieuwe hoes verzonden! Verder geniet onze hond van deze heerlijke zachte matras :)

Deskundig service, alles vlot verlopen

Had een IATA vervoer kist nodig voor kat van mijn moeder: niet eenvoudig te vinden en bovendien: er zijn winkels die IATA spullen verkopen die achteraf geweigerd worden door de vervoerder. De kist was helemaal goed en kat intussen veilig geland in Ierland :-)

Snelle levering, heldere informatie en veel waar voor je geld!! Voor nu en nog eens.

Zeer snelle levering

Al meerdere keren besteld en het is altijd snel en volledig geleverd.

Gewoon prima !

Alles verliep uitstekend, van bestellen tot leveren.

Top product

Zeer tevreden van dit product, stevig en mooi materiaal

Mooi product voor een goeie prijs

Dubbel blij via sponsorkliks Walkfordogs2017.nl

Via sponsorkliks op Walkfordogs2017.nl meerdere bestellingen geplaatst bij huisdiersuper.nl. Prima ervaring, vlotte levering en goede producten, goed verpakt. Fijn dat ze meewerken aan sponsorkliks.com!

heel leuk krabpaal

goede kwaliteit, en ziet heel mooi uit, onze kat is heel blij mee ,

Goede snelle levering met goed advies

De meeneem bidon voor honden lekt. Na zeer behulpzaam en telefonisch contact is mij een nieuwe opgestuurd. Helaas heeft deze hetzelfde probleem. Dus product heeft mankement op zich.

Besteld, betaald en ontvangen

Score wordt hoger wanneer ik een dag kan aangeven waarop ik de spullen wil ontvangen. Maar prima service en het hondenvoer werd niet geleverd in grote kartonnen dozen. Dat is goed voor mijn papierbak die toch al vol zit meestal.