Goede klantenservice

Goede service!

De artikelen die ik besteld heb voor mijn hondje zien er goed en praktisch uit , uitzonderlijk de verkoelende voer/waterbak is kapot aangekomen, het verkoelende bakje lekt , een plakkend hoedje als ik het uit de doos haalde, jammer , ik keek er zo naar uit met die warme dagen om fris water te geven aan mijn hondje , foto's doorgestuurd, nog geen antwoord gekregen ?

Beste klant, We vinden het erg vervelend om te horen dat een van de artikelen niet in goede staat is ontvangen. We hebben uw foto's in de mail ontvangen en er zal vanuit de klantenservice gekeken worden naar een passende oplossing. Mvg, Het Huisdiersuper Team

snel efficient

honden inloop voor SUV besteld de Rolls Royce nergens anders gevonden. . perfect

Ik wacht en wacht en wacht nog steeds op mijn bestelling.

Misschien moeten jullie wachten met beoordelingsherinneringen te sturen tot de kevering eindelijk is toegekomen ?

Beste klant, We vinden het vervelend dat u een beoordelingsverzoek heeft ontvangen terwijl het artikel nog niet in uw bezit is, dit is uiteraard niet de bedoeling. We zien dat de levering niet is verlopen zoals normaliter zou moeten waardoor het pakket later bij u is aangekomen dan we zouden wensen. We zullen er naar streven om in de toekomst de genoemde levertermijn zo scherp mogelijk aan te houden zodat u een beoordeling niet eerder dan nodig ontvangt. Mvg, Het Huisdiersuper Team

snel en nette prijzen

leuke shop met leuke prijzen die concurrerend zijn bestelde snel geleverd

Prima, goede prijs en snel bezorgd.

Netjes verpakt, snel geleverd, leuke kippenschommel.

top firma

alles op tijd geleverd een probleempje wordt zo opgelost , een zeer eerlijke firma

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Snelle levering en fijn product

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

Met redelijk wat spoed hadden wij spullen nodig voor onze pup. Via Google kwam ik bij Huisdiersuper.nl terecht en zag dat er veel betaalbare hondenartikelen te vinden waren. Een erg uitgebreid aanbod, want ik kon alles van mijn lijstje vinden. Op woensdagavond laat besteld en vrijdag al binnen, dus ook een snelle levering!

snelle levering perfect ga zeker nog bestellingen plaatsen

als succes vol en aanraader voor vrienden en familie zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn was leuk winkelen en snelle service verdiend een tien

geweldig

Kattenhuisje besteld, de volgende dag in huis. Duidelijke beschrijving hoe het in elkaar te zetten. Kat ging er meteen in liggen. Dus kat en vrouwtje dik tevreden.

perfect

ruime keus en snel geleverd.

Goede prijs en een snelle levering!

Goed prijs en een snelle levering!

mijn grote parkieten

Mijn diertjes zijn zeer tevreden over jullie producten

Mijn pakket kon de chauffeur niet vinden, hoorde verder niks meer. Gebeld naar jullie en de mevrouw aan de telefoon is er gelijk achteraan gegaan en binnen een kwartier terug gebeld en het was opgelost. Helemaal super, ga zo door zou ik zeggen met de snelle service

Goefe

Goede en vlugge service

Prima, maar ik ben nog in afwachting van een reactie.

Ik heb vorige week een defect in gediend, ik zit hier nog op een reactie te wachten. Verder ben ik tevreden, heb het product snel in huis gekregen, ook via de mail kreeg ik snel antwoord.

Super producten

Ik heb voor mijn hamster een mooi houten zandbakje gekocht Het zand blijft mooi in de bak en mijn hamster vindt het zalig om in te wroeten!!

Snelle levering en goed product.

Snelle levering en prima product.

Goede snelle service met goede kwaliteit/prijsverhouding

Goede ervaringen.

correcte en stipte levering

correcte en stipte levering

Zeer goed bevallen.

Goede prijs / kwaliteit. Snelle verzending. s Middags besteld, volgende dag in huis. Top.

Zeer snelle en goede service

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.