goed materiaal, te late levering

Levering was niet de dag na bestelling, ook al werd dit op de site beloofd en hadden we dit telefonisch nog eens geverifieerd.

Duidelijke website. Goede communicatie. Prima product.

Mooi konijnenhok

Goede kwaliteit konijnenhok en snelle levering. Makkelijk om in elkaar te zetten.

Goed en snel

Het artikel is via marktplaats besteld. Levering en betaling goed verlopen. Jammer dat je de Webshopgift card niet meer bij hun kunt inwisselen.

Gewoon perfect

Mooi op tijd geleverd,heel secuur verpakt,ben er blij mee

Artikelen zoals omschreven op de website. Keurig op de hoogte gehouden van bestellen tot levering. Top

Mooi, eenvoudig en handig

Wij zijn tevreden van het konijnenhuisje. Enige opmerking; ons konijn was na de eerste nacht al ontsnapt langs het luikje bovenaan. Misschien een tip om iets te voorzien zodat het konijn het luikje niet open kan duwen. Momenteel hebben we nog maar 1 konijn. Binnenkort komt er nog een bij. Ik vraag me dan enkel af of het niet wat krap wordt?

Zeer snelle service

uitstekend

op tijd geleverd en keurig verpakt

Uistekend

Op site gezien wat ik wilde, gebeld met enkele vragen. Werd vriendelijk te woord gestaan. Bestelling geplaatst en deze kwam heel snel binnen

mooi maar stukken aan

Het konijnenhok is een paradijs voor mijn konijnen. Helaas bij aankomst zagen we dat er stukken aan waren en hebben dit via de firma op een positieve manier opgelost! waarvoor dank!

Niets op aan te merken.

Moie konijnhok

Snel levering

Goede kwaliteit en snelle service

Alles top . Alleen ik had de pech dat de site nog voorraad aangaf en in werkelijkheid dus geen voorraad. Wat vertraging gehad omdat het vanuit de leverancier moest komen. Maar al met al top geregeld

Geweldige klantenservice

Ik had zelf een fout gemaakt met mijn bestelling en daardoor het verkeerde artikel besteld. Zonder pardon werd dit netjes retour genomen en kon ik een nieuw artikel bestellen. Top service en super snel geregeld.

Goede service en duidelijkheid.

Wij hebben iets retour gestuurd. Dit ging heel soepel en we kregen ons geld snel terug.

De bestelling van de krabbedden zijn snel en netjes afgeleverd

Fijn shoppen

Overzichtelijke website, goede communicatie, leveren conform afspraak, goede prijzen. Kortom goede ervaring!

Snelle levering en goede producten en een mooie prijs

Snelle levering en goede producten en een mooie prijs

Goed verpakt

Snelle levering, prima

Voor de prijs van één artikel krijg je er twee, geweldig, makkelijk als je er één wilt wassen

Makkelijk bestellen en supersnel geleverd

Snel geleverd. Gekocht een mooie en praktische mand voor mijn kat Sunshine.

Goed product, snelle levering!

Mooi kattenhuis & netjes en snel bezorgd. Dus goede service!

Sowieso bestel ik zelden via het internet. Ik draag de middenstand in Lisse en omgeving een goed hart toe. Maar als het nodig is, doe ik een internetbestelling via een kleine ondernemer. Bol.com, Amazon, Alibaba en andere grote internetwinkels wil ik vermijden; ze hebben al veel te veel macht. Dat was ook mede de reden om bij u te bestellen en u heeft mij niet teleurgesteld. Dank u wel!

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.