Kippenhok na 1 jaar weg kunnen gooien

Kippenhok Popey gekocht maar hij lekte en na 1 jaar stond de schimmel erin. Zonde van het geld geweest, hebben hem weggegooid. Ren is ook veeeel te klein voor 3 krielkippen. Levering en klantenservice waren goed, we misten onderdelen maar die werden snel nagestuurd.

Beste klant, We vinden het uiteraard spijtig om te horen dat er lekkage is ontstaan tijdens het gebruik van het hok. Dit probleem hebben we nog niet eerder ondervonden met dit hok. We willen u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we gezamenlijk kunnen kijken naar een passende oplossing. Mvg, Het Huisdiersuper Team

levering dik in orde

levering was super snel en keurig geinformeerd

dubbele Ren Sissi voor konijen

Heel mooi en met plaats voor de konijnen. Super snel geleverd. Redelijk gemakkelijk om te monteren (maar alleen maar tekeningen wat soms vragen oproept...)

Duidelijk

Snelle levering en goede produkten

De producten zijn snel geleverd en het is kwaliteit .

Klantvriendelijk en super snel.

Snelle levering keurig verpakt en goed en makkelijk in elkaar te zetten

Kan beter

Snelle levering Makkelijk in elkaar te zetten Niet mooi afgewerkt , op sommige delen zaten butsen en beschadigingen. Jammer!

Goed product, snel geleverd

Ik heb een konijnenhok besteld bij dehuisdiersuper. Ik ben echt blij met het konijnenhok, de levering was snel en het product was prima verpakt.

goed en tevreden

Goede afspraak over levering, goede weergave van kwaliteit Alles conform afspraken

goede service

kapotte lamp werd door nieuwe vervangen

Mijn konijntje is er super blij mee. Het is smaller dan verwacht dus je kan er geen grote spullen insteken. Het dak moet je vast vijzen dus is niet afneem baar. Voor de rest echt duper hok het konijn is aaltijd binnen hand bereik met de deurtjes!

Correcte levering

Op een week tijd was de autobench wel ongeveer 50 euro duurder.

Mooi hok maar super klein

Toen hij eenmaal ik elkaar zat bleek hij wel erg laag en klein voor 2 gewone konijnen. Daar baalde ik wel enorm van. Maar erder een mooi en stevig hok

Net konijnenhok en makkelijk te monteren

Zou het zeker aanbevelen, goede en snelle levering. Makkelijk te monteren door voorwerk. En een waardig paleisje voor ons konijn.

Prima bevallen

Begon wat moeizaam, maar uiteindelijk zeer tevreden.

Alles was goed

Alles was goed

Fijn product voor een goede prijs

Ik was op zoek naar een nieuwe goede konijnenren. De huisdiersuper biedt een goed assortiment voor een fijne prijs, waardoor ik snel kon vinden wat ik zocht. Het product werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Ruime keuze

Ruime keuze aan konijnen huisjes

Snel,product zoals omschrijving

Snel,product zoals omschrijving

Snelle en betrouwbare leverancier!

Hier hoef ik verder niets meer aan toe te voegen.

Bestelling incompleet en kapotte zak voer

Het ontbrekende onderdeel is na een telefoontje alsnog snel geleverd. Ook aangegeven dat er een zak voer kapot was en door heel de doos lag , hier is niks mee gedaan.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

De juiste producten voor een goede prijs en snelle levering.

Parfait

Livraison super rapide et produits parfaits. J’ai commandé deux fois.

Superfijne winkel waar veel te vinden is voor je trouwe viervoeter. Snelle levering en producten zijn van goede kwaliteit.

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.