gewoon prima. duidelijke e-mails en prima levering

goede verzending

snelle en goede verzorging alles goed verpakt

Super bedrijf

Snelle en correcte levering

kippenhok , mooie afwerking en correcte levering

Correct afgeleverd , mooi kippenhok. Alle onderdelen goed verpakt. Duidelijke handleiding. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog geen verslag brengen, we hopen op een langer leven dan het huidige houten hok.

Heel erg goed

1 x was de zending kapot aangekomen en ik kreeg na 1 telefoontje me geld terug, dat is nou service

Alles na wens

Bestelling gedaan, werd goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden. Producten waren goed verpakt en van goede kwaliteit.

Prima snel geleverd

Duurde iets langer dan verwacht maar alles netjes verpakt geleverd. (1spijltje van de bench is los, maar niet hinderlijk)

Snelle levering. Prima product

Als je goed op de beschrijving kijk zet iedereen deze krabpaal binnen half uur in elkaar. Katten zijn er erg blij mee

Prima maar ERG klein

Het hok was makkelijk in elkaar te zetten maar het was zo klein! De foto's waren erg vertekenend.

Ik had een grote bestelling voor voer geplaatst, meer dan er op voorraad was. Ik kreeg meteen een telefoontje, of ik de ene zak voer meteen wilde hebben, en de andere twee de volgende week, als de nieuwe voorraad binnen was, of dat ik ze alle drie tegelijk uut de nieuwe voorraad wilde ontvangen. Ik koos voor het eerste, en meteen de volgende dag ontving ik de eerste zak voer. Geweldige service.

Goed en goedkoop!

Besteld en volgende dag geleverd, alles naar behoren.

Snel ingeleverd

Goed snel geleverd! Alleen is de hondenbench te klein en opnieuw terug retourneren,

Snelle service .goed kat eten.maar verzend kost teveel!!@

Simpel kooitje. Netjes

Makkelijk in elkaar te zetten. Jammer dat de lade van onderen al flink ingescheurd was toen ik hem uitpakte. Simpel kooitje. Valt wel klein voor twee dwerg konijntjes.

Prima spullen, verzending viel wat tegen

Na ruim een week heb ik de bestelling ontvangen, maar helaas heb ik geen track en trace code ontvangen voor de bezorging. Bij aankomst was de doos beschadigd (open), maar de artikelen waren gelukkig onbeschadigd. De artikelen zijn verder prima, volgens verwachting.

Super goed

Ik heb een artikel gekocht en dit werd ten eerste al super snel geleverd. Dit artikel ging snel kapot en daarom belde ik de klantenservice. Er kwam snel een oplossing en een snelle terugbetaling.

Prima opvolging en levering, snel antwoord.

Levering was er al snel, alleen niet volledig + benchplaat was beschadigd. Huisdiersuper gecontacteerd, snel antwoord gekregen en snelle en correcte opvolging + afhandeling.

Meerdere kattenspeeltjes besteld. Interactieve en wat andere dingetjes. Alles snel binnen gekregen en alles in orde. Kat is er erg blij mee! Zal hier zeker nog eens bestellen.

Goede service!

Mail gekregen over een alternatief voor een product wat niet leverbaar was. Heel netjes! Goed verpakte levende voedseldieren.

Goede ervaring

Snelle reactie van de klantenservice op een vraag. Correcte afhandeling van de bestelling. En snelle verzending en levering.

Gevonden wat gezocht en snel geleverd

Omschrijvingen duidelijk, spullen snel gevonden en snel geleverd.

Snelle goede service en levering

Alles is goed en spoedig verlopen. Het enige aandachtspunt was dat we niet een mail hebben gehad dat het product was verzonden. Verder was er geen aanmerking over.

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.