Prima winkel

Artikelen precies zoals beschreven,en vriendelijke klantenservice

Snelle levering, goed kippenhok

Kippenhok Risoul, heel leuk ziet ie eruit en zeer eenvoudig in elkaar te zetten. Lijkt degelijk, maar de tijd zal 't leren. Geschikt voor zo'n 5 kippen.

Levering perfect in orde

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd.

De fijnste brokjes thuis bezorgd!

Na mijn verhuizing heb ik geen dealer meer in de buurt die de goede brokjes voor onze katten verkoopt. Gelukkig heb ik iemand gevonden die de brokjes , gewoon, thuis bezorgd. Snelle, accurate service. Ik blij, katten blij!

Correcte service

Correcte service

Alles tip top

De volledige bestelling was dik in orde. Dankuwel

Snelle en goede service.

Heel tevreden

Super snelle levering & producten zijn van goede kwaliteit!

Snelle levering, goed product.

Het is een goed product. Voldoet volledig aan de verwachting. Wordt zeer regelmatig gebruikt. De prijs / kwaliteitverhouding is goed. Zeer compleet. Snelle levering. Uiterst tevreden klant

Vlotte aankoop online en prima levering

geweldig

de bestelling was er snel, na paar dagen was loopsheid broekje al stuk, mail gestuurd en was zo opgelost kreeg mijn geld terug. dus een super zaak die zo oplost

Makkelijk

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Super communicatie

Na twee dagen kreeg ik te horen dat er een product niet direct in stock hadden, en lieten weten dat ik een andere soort kon nemen. Hier ben ik akkoord mee gegaan. Diezelfde dag lieten ze mij weten dat mijn bestelling nog geleverd ging worden.

Perfect bedrijf !

Ik had een Kerbl "Barney" nachthok voor mijn kippen gekocht en 2 dagen later had ik het al in huis. Even iets over het kippen hok: Het lijkt duur, 320 €, maar voor dat geld en die kwaliteit kun je hem niet zelf maken. Het is een echt Duits topproduct waar over nagedacht is en alles paste perfect in elkaar en een heel duidelijke plaatjes montagehandleiding. Ik ben 73 jaar en had het hok in 2 uur in elkaar gezet en geplaatst op mijn terras. Er was 1 klein minpuntje: Er zaten 2 kunststof gladde, en voor mij te smalle, zitstokken bij en die heb ik vervangen door bredere houten. En dat allemaal in die 2 uur!

Positief

Prima service en goeie producten

Eerst dacht ik van het klopt niet ik mis onderdelen. Na gebeld te hebben werd het me duidelijk en weer in elkaar gezet. Misschien handig om de handleiding aan te passen over hoe je de halve ronding er in krijgt, waar de poezen in kunnen liggen, want daar ging het bij mij fout. Verder top en ze poezenkindjes zijn er blij mee

Een artikel ging binnen een week stuk, na overleg kreeg ik het aankoop bedrag retour. Heel netjes opgelost, super goede service!

Is oke

Het hok zelf was niet zoals verwacht, prima voor de prijs maar ik verwacht dat die over een jaar er niet meer zo uit gaat zien. Ook jammer dat de ren niet overkapt is.

Onze bestelling is nog niet voorradig, we wachten hierop en kunnen nog weinig oordelen, tot hiertoe.

Top service.

Het was op aanbeveling van iemand om eens op jullie website te kijken. Wat een keuze heb je allemaal voor je lieftallig huisdier. Ik ben zeer tevreden dat de bestelling zeer snel geleverd werd vanuit Nederland naar België .

Kreeg vrij snel bericht dat mijn artikel later zou komen,wel ong 3 weken later. Geeft niet,maar wat vaker informeren tussentijds zou fijn zijn. Groetjessss

Positieve waardering.

De bestelling en het proces van verzenden goed te volgen. Verpakking van het product goed en zorgvuldig.

Slecht ivm retour

Ik heb een retour zending.. geprint geknipt rest van papiwr in de doos, brengen bij winkel.. neemt het niet aan zit geen streepjes code op.. grrr.. wat en waar haal ik streepjes code als je moet betalen voor een retour zending ?????

Beste klant, Vervelend dat het artikel niet passend of naar wens is waardoor u deze terug wilt sturen. Op onze website staat vermeld dat de retourkosten voor eigen rekening zijn mits het product defecten heeft. U kunt het artikel terugsturen met een transporteur naar keuze in combinatie met het ingevulde retourformulier welke u kunt vinden op onze website. De kosten zijn per transporteur verschillend en dient u ter plaatse te voldoen. Met vriendelijke groet, Het Huisdiersuper Team

Doen wat ze zeggen!

Huisdiersuper werkt snel, horen wat je vraagt en doen wat zeggen. Super service.

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.