Voer besteld voor mij hond. Goedkoopste prijs, gratis verzending, super snelle bezorging. Ik ben helemaal blij.

Een eerlijke zaak, goede services, snel met verzenden. Wij zijn zeer tevreden.

De bestelling en levering ging uitstekend

De katten hokje ziet er mooi uit. Ik heb het hokje twee keer in de beits gedaan maar was nat op de achter wand binnen naar een regenbui. De scharnier voor het dak zou aan de andere kant gemonteerd worden,want het blokkeert het klein raampje. Ik zou het ook waarderen om geen advertenties over gratis bonnen bij de bestelling te ontvangen.

Snel besteld en snel geleverd waarvoor dank.

Nadat mijn bestelling online geplaatst was kreeg ik zeer vlug mijn aankoop op mijn afhaalpunt geleverd waarvoor dank.

Voldoet aan de verwachtingen

Voldoet aan de verwachtingen

Netjes allemaal

Met ze gebeld. Netjes geholpen. Kattenbakgrind is netjes geleverd. Op de site zelf was me de voeg het product toe aan het winkelmandje functie eerder onduidelijk op mijn telefoon. Dacht ik dat het uitverkocht was. Maar ik had gewoon over de knop heen gekeken.

Strong Minerva Vogelkooi Dikke 10

Ik heb de strong Minerva vogelkooi gekocht Deze is snel geleverd en super voordelig Dus bij deze krijgt De Huisdiersuper een dikke 10 Dank je wel Groeten Pascal

Zeer klantvriendelijk

Omdat de bezorgdienst het pakket hadden beschadigd heeft de huisdiersuper een korting gegeven van 50%. Dat vind ik zeer goede service terwijl ze er niets aan konden doen. Daarnaast hebben ze goede producten.

Fijne service, verstand van zaken.

Mooie spullen en vriendelijke klantenservice. Hier voor poes Nel een mooie krabpaal gescoord. Snelle levering. Mvg

Kippenhok

Ik ben erg blij met het advies voor het kippenhok

Missende items, geld terug gaat lastig, geen reactie

Ik heb een bestelling gedaan, deze kwam een dikke week later binnen (vermeld stond enkele werkdagen). Drie items van de bestelling miste. Al vele emails en contactformulieren later heb ik nog steeds geen geld terug voor de missende artikelen. Vreselijke service.

Prima bedrijf

Fijne communicatie en snel geregeld. Ik kon mijn product ophalen en dit is erg fijn aangezien ik dicht bij woon. Aanrader!

Snelle levering. Goed produkt

Positief

alles verloop goed bij bestellingen;

Alles ok

Makkelijk bestellen, snelle bezorging. Goede informatie.

Very reasonably priced parrot cage, good quality and fast delivery

I saw the website ( and others). I chose De Huisdiersuper as the cages looked better than other I saw. So I ordered one. I was vey pleased ( so too was my African Grey Parrot) with the delivery and quality of the cage. No sharp edges, good finishing and robust doors and feeding hatches.

Fijne ervaring

Onlangs heb ik een nieuw kussen voor mijn hond besteld. Kan maar 1 ding zeggen --> aanrader. Goede prijs, makkelijk te bestellen en snelle levering!

Hok voldoet volledig aan de verwachtingen en zeer tevreden van de dienst naverkoop.

Bij ontvangst van ons pakket (konijnenhok animal farm wit/bruin) bleek een paneel beschadigd. Na een mailtje naar de customer service afdeling, kreeg ik snel antwoord. Een nieuw paneel wordt nagestuurd.

Het is een prima hok, maar hou wel rekening met de formaten. Ik gebruik het alleen voor kuikens, maar voor konijnen raad ik het niet aan!

Makkelijk,compact,simpel ,snel.

Snelste en gemakkelijke ineenzetting van het kattenhuisje . Staat met 4 vijzen de zijkanten in elkaar en 12 schroeven vd scharnieren, gewoon super een aanrader voor niet handige mensen , gewoon kopen en klaar de diertjes zitten warm binnen voor de aankomende winter. Je gaat geen spijt hebben van deze kleine uitgave, daar kunnen de diertjes geen kou voor hebben .

Correcte prijs & snelle levering

Correcte prijs & snelle levering

Het product op zondag besteld en al op dinsdag in huis.

Super tevreden

Goed verpakt. Lekkere en mooie spullen voor me hamsterkind. Goede kwaliteit

Matige kwaliteit hout

Vergeleken met huidige hok is dit konijnenhok maar zeer matig van kwaliteit. Goedkoop hout...

Beste klant, We vinden het vervelend dat de kwaliteit niet naar verwachting is. Mocht er schade zijn aan het hok willen we dit graag voor u oplossen. U kunt dan alsnog contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet het Huisdiersuper team.

aanrader

Snelle levering, goede beschrijving van het kattenhuis, snel in elkaar gezet. Aanrader!

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.