Mooi kippenhok snel en goed geleverd

Website was duidelijk. Kippenhok voldoet aan verwachtingen.

Mij werd een groter hok aangeboden voor dezelfde prijs , want was niet meer leverbaar.

Goede kwaliteit

Snelle levering, precies zoals omschreven

Super goede winkel

Koop al heel wat jaartjes bij de huisdier super..voor onze diertjes altijd goede en gunstig geprijsde spullen. Dus een echte aanrader.. Netjes en snel alles in huis en hele vriendelijke klantenservice. Mvg Nadja de blok

Alles ging goed

Alles ging van A tot Z goed. Geen klachten dus en dus ook 5 sterren.

Mooi product, snelle levering

Goede ervaring met dit bedrijf

Bezorger was heel vriendelijk en attend.

Prettig

Snelle goede service

Snelle goede service

Helemaal prima en nette levering

Vlot en netjes. Keurig hok!

Goede kwaliteit

Goede ervaring

Er was iets mis met het kattenhuisje. Na contact met de klantenservice werd dit meer dan prima opgelost. Ik beveel huisdiersuper graag aan.

Prima levering

Order geplaatst,en de volgende ochtend in huis in een stevige verpakking,dus perfect.

Goede prijs en snel in huis

Heb relexodog besteld de beste prijs rn snel in huis! Alleen Dhl bezorging niet fijn.

Goed assortiment, snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht en de volgende dag in huis. Enige nadeel vind ik het 'zeuren' om een beoordeling. Het eerste verzoek had ik weggeklikt omdat ik even geen tijd/zin had. Vlak daarna een 2e mailtje of ik svp de beoordeling wilde geven. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik 4 sterren heb gegeven ipv 5.

Bestelde kussen was niet leverbaar, werd meteen maat groter voor dezelfde prijs aangeboden. Heel netjes! En snel geleverd!

Snelle en correcte service

de afhandeling en bezorging was prima, het product slecht

Het contact, de communicatie, alles was goed. Alleen het product wat ik besteld had, deugt niet, heel jammer

Beste Klant, We vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over het ontvangen product en zouden daarom graag willen kijken of we mogelijk iets voor u kunnen betekenen met betrekking tot een passende oplossing. We zouden u willen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u vanuit daar verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Huisdiersuper.nl

Duidelijke en mooie online shop. Snelle levering is een groot pluspunt!

Duidelijke en mooie online shop. Snelle levering is een groot pluspunt!

Snel

Goed product en snel geleverd.

Speeltje nu al stuk

Prima balletje, alleen onze jack russell presteert heet om binnen 3 dagen de bal stuk te hebben. Ligt het nu aan de bal of aan de hond?

Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat het speeltje niet zo lang mee is gegaan als gehoopt. Het blijft helaas lastig te bepalen hoe lang een speeltje intact blijft omdat het erg afhankelijk is van het speelgedrag en de kracht van de hond. Misschien is een wat steviger speelgoed beter bestand tegen het enthousiasme van uw hond. Met vriendelijke groet, De Huisdiersuper.nl

keurig materiaal op de juiste tijd geleverd.

Alles tip top in orde. Geen mankementen ondervonden.

Snelle levering Prima producten Netjes verpakt

Snelle levering. Duidelijke uitleg hoe te monteren.

Snel geleverd,en op de juiste plek afgeleverd

Duidelijke webshop!

Snel een keuze kunnen maken door dat de producten duidelijk gepresenteerd worden. Bestelling wordt vlot bezorgd met een prima track en trace er bij!

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.