Vlugge levering, correcte afwikkeling

Vlugge levering, correcte afwikkeling

Snelle service goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit konijnen hok bij jullie gekocht met goeie instructie. Super blij mee. Hoop dat de konijntjes er woensdag ook super blij mee zijn.

Rappe levering

Er was een rappe levering, zowel het versturen als het ophalen.

Goede en snelle levering

Goede service en snelle bediening

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn hond is happy!

Ik heb een paar leuke knuffeldieren besteld waar mijn trouwe viervoeter helemaal dol op is en een zakje hypoallergene zalmsnoepjes die hij héél graag eet. Netjes bezorgd, geen problemen.. Dus wij zijn tevreden!

Super snelle levering en goede service

Super goed alles snel en compleet

is goed snel en vompleet

Snelle levering, prima prijs.

Snelle levering, mooi product, prima prijs.

super

mijn pakket kon ik zonder problemen in de tuin laten zetten bij thuiskomst was hij netjes in de schuur gezet binnen twee dagen hadden we de hondenbank al en hij ziet er super uit ga zeker nog eens shoppen hier

Retourzending veel te duur

Ik had een maat te klein besteld en wilde deze ruilen maar de kostprijs retour bedraagt 16 euro terwijl mijn aankoop slechts 20 euro kostte. Jammer maar ik bestel hier niet meer.

Beste klant, We vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over ons retourbeleid. Zoals vermeld op onze website zijn de retourkosten voor rekening van de klant mits er sprake is van schade of een ander defect. Wanneer we uw bestelling retour hebben ontvangen kunnen we deze omruilen en kosteloos opsturen of we kunnen het aankoopbedrag ervan crediteren afhankelijk van uw voorkeur. De kosten voor het retour sturen zijn wisselend per transporteur en voor in de toekomst is het altijd mogelijk om via de klantenservice tegen betaling een retouretiket te ontvangen welke mogelijk de kosten zal drukken. Mvg, Het Huisdiersuper Team

Kwaliteit en snelle levering

Duidelijke omschrijving webshop en ruime keuze.

snelle service en niet duur

snel en goed

Product zoals omschreven

Goede service goed aanbod

Perfect. Snelle levering. Goede service. Mooi aanbod.

Snelle levering, gemakkelijk te monteren.

Na het uitpakken snel kunnen monteren.

Makkelijk online bestellen, snelle levering

De bestelling online ging heel gemakkelijk en het product werd zelfs sneller geleverd dan op de website werd aangegeven. Ook de levering zelf verliep geheel conform hetgeen vermeld werd in de bevestigingsmail. De kwaliteit van de afwerking van het product had iets beter gekund. Met name de witte verf van de randen was niet best aangebracht, Op sommige plekken scheen het blanke hout er nog doorheen. Overigens wordt op de website wel aangeraden om de spullen nog een keer te beitsen.

Super snelle levering

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en hele snelle levering

Al 2 x bestelling geplaatst ,zeer tevreden met service en levering

Besteld en snel verzonden,prima

Kapot item werd vergoed

De klimmuur die ik heb gekocht was niet goed gefabriceerd. Hierdoor ging het na een paar dagen gebruik van mijn kat al naar stuk en beneden hangen. Ik heb contact gehad met de klantenservice en zijn samen tot een goede oplossing gekomen.

Beste klant, Vervelend dat er problemen zijn met de ontvangen krabpaal. Er is inmiddels contact met u opgenomen vanuit onze klantenservice zodat er tezamen gekeken kan worden naar een passende oplossing voor het probleem. We streven er altijd naar om een goede kwaliteit en service te leveren en willen eventuele problemen dan ook graag verhelpen. Mvg, het Huisdiersuper Team

Producten waren zeer snel geleverd.

Netjes verzorgt

shop prima

De shop is prima, alleen de bezorging met dpd was een ramp

Snelle verzending

Lekker snel verstuurd Helaas waardeloze bezorg dienst DPD

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.