Goeie producten en zeer snelle levering toptop

Heel tevreden van alles

Kwaliteit, snelle levering!!!

Kwaliteit, snelle levering!

ziet er goed uit

was goed en degelijk verpakt gr

We hebben een konijnenhok gekocht, het was makkelijk in elkaar te zetten en het is ruim. Een stevig hok. Snelle bezorging.

Bestelde kussens voor mijn hond, mooie kwaliteit goede prijsverhouding.

was mijn eerste bestelling bij jullie

prijsverhouding was op dat moment gunstig,mijn eersste keuze. En ook de super snelle levering,smiddag pas besteld de dag erna s''morgens al bezorgd........top!!!!

Snel contact en bij ophalen goede en fijne uitleg/contact

Super service!

Het product ontbrak 2 kleine onderdelen. Na mailcontact werder deze meteen opgestuurd zonder gedoe. Super!

Een prima service!

Altijd een vlotte levering.

Mooi

Mooi huisje, alleen jammer dat de onderkant niet volledig dicht is.

Excellent

Orderring from this shop for over 2 years now, always quick and never any mistake. Great price also

klasse

zeer degelijk verpakt en na levering pas betalen

super!

Snelle levering. goeie kwaliteit. Blij mee!

Positief.

Keurige winkel. Met aardig en kundig personeel.

Snelle levering en prima verzorgd.

Zeer mooi artikel zeer goed geprijsd en snel verzonden en ontvangen.

Fijne producten, goede kwaliteit, snelle levering, keurig verpakt

Bestelde producten zijn van goede kwaliteit, waren perfect verpakt en snel geleverd en dat alles ook nog eens voor een super prijs!

Goede snelle service. Dankjewel!

perfect

Snelle verzending, eerlijke prijs, prima materiaal, nl. bal voor hond die alles kapot bijt.

De huisdiersuper doet zijn naam eer aan. Helemaal super. Ik had mn bestelling de volgende dag al in huis en super netjes verpakt.

Snelle levering en goede verpakking

Het katten huis die wij hebben gekocht was zeer goed ingepakt. Het kwaliteit van het materiaal is zeer goed in verhouding met de prijs. Het samen bouwen was zeer vlot verlopen, duidelijke uitleg. Als wij nog iets nodig hebben zullen wij zeker aan jullie denken. Hartelijke groeten Familie De Paepe

Mijn parkieten zijn ook heel enthousiast

Heel makkelijk in elkaar te steken , bedankt

Een aanrader !!

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van Huisidersuper.nl Ik zou deze website - firma aan ieder willen voorstellen. Hartelijk dank en tot de volgende keer !! Jullie zijn goed bezig !

Kwaliteit van konijnenhok is slecht.

De kwaliteit van het konijnenhok is slecht.

Beste Klant, We vinden het spijtig om te horen dat de kwaliteit van het hok niet naar wens is. Omdat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice over uw bestelling hebben ze contact met u gezocht om na te gaan wat de problemen met het ontvangen hok zijn. Helaas hebben we nog geen reactie mogen ontvangen. Indien u in de gelegenheid bent zouden we u willen vragen om als nog contact op te nemen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken naar een eventuele oplossing. Mvg, Het Huisdiersuper team

Levering duurt te lang door externe transportbedrijf.

Mijn product is op 10 aug. besteld en nog niet geleverd. Producten boven de 30 kg. wordt geleverd door een externe bedrijf, die sturen een Mail waar instaat binnen 48 uur bezorgd. 16 aug. tussen ca. 12.30u./14.39 wordt mijn product geleverd en 10 a 20 minuten ervoor zou telefonisch contact zijn. Alles niet gebeurd. Na het sturen van een mail kreeg ik één mail terug, levering heeft 1 a 2 dagen vertraging. Het transportbedrijf zegt tegen De Huisdiersuper, het product was met de verkeerde chauffeur meegegeven. Dan hadden ze ons moeten bellen met deze mededeling. Nu wachten wanner ik bericht krijg van het transportbedrijf. Het transportbedrijf maakt zo geen goede reclame voor De Huisdiersuper.

Beste klant, We vinden het erg vervelend dat er problemen zijn ontstaan tijdens de levering. We hebben hierover contact opgenomen met de desbetreffende transporteur en de chauffeur zal hierop worden gewezen. We houden de levering van uw bestelling nauwlettend in de gaten en zullen aan de bel trekken zodra er verdere problemen ontstaan. We streven erna om dit soort vertragingen in de toekomst te kunnen voorkomen. Mvg, Het Huisdiersuper Team

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.