aanrader

Snelle levering, goede beschrijving van het kattenhuis, snel in elkaar gezet. Aanrader!

Stevig huisje

Was snel in mekaar gezet met kruis schroevendraaier. Na enkele dagen zat onzr poes erin.

Ongelofelijk….

In minder dan 24 uur is mijn hondenstretcher geleverd in dit geval op ons vakantieadres op Texel! Dat noem ik nu eens service, hartelijk dank, nu de hond nog leren dat het z’n nieuwe plekje is……

geweldig

Mooie duidelijke website en een goede kwaliteit borstel voor onze toypoedel TEVREDEN

geweldig

Een prachtige shelter voor onze buitenkat gekocht en hij maakt er al goed gebruik van. Het is een heel leuk houten ding op pootjes en zeker niet te duur.

Goede webshop met mooie producten!

Heel mooi kattenhuisje voor buiten voor een hele redelijke prijs! Blij mee!

prima spullen op goede site

prima spullen op goede site. Zocht en vond mooi egelhuisje voor de winter. Correcte en vlotte levering. Heel tevreden

Geweldig goede huisdiersuper

Ik ben telefonisch geweldig goed geholpen bij mijn bestelling. Aankoop was volgende dag bezorgd, ik ben zeer tevreden

Zeer mooi en praktisch konijnenhok

Het hok werd snel geleverd in een grote doos en was gemakkelijk in elkaar te zetten m.b.v. een duidelijke handleiding. Ook het beitsen ging vrij vlot. Het is prettig dat het dak open kan, dat je toegang hebt via de toegangsdeurtjes aan de voorzijde én dat het ren aan beide zijden geopend kan worden. Dit biedt mogelijkheden om het hok groter te maken. De (nu nog jonge) Japanner en Ekster hebben ruimte genoeg om te bewegen. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Top!!

Super snelle service en product helemaal zoals het online staat. Dus erg blij en mijn katje :)

Onderdeel beschadigd ontvangen, direct opgelost

Een van de producten was bij aankomst kapot (wellicht door het verzenden via post). Na melding hadden we 2 dagen later al een vervangend product. Heel fijn!

Goed verpakt en snel geleverd. We hebben al aantal keren besteld hier bevalt goed

Super Service.

Mijn lade van de konijnenkooi is kapot,compleet gat erin verroest, zat in dubio...of een heel nieuwe kooi kopen of proberen aan een lade te komen.Met de huisdiersuper gemaild...zij hadden er nog 1 liggen,SUPERBLIJ.....werd dezelfde dag nog verstuurd,dag erna had ik hem binnen.Ben er echt heel blij mee want nu hoef ik me geen zorgen te maken dat de konijntjes zich bezeren of erdoorheen zouden vallen.En hoef niet een heel nieuwe kooi te kopen!!!

Leuke producten, fijne klantenservice

Ik had mijn bestelling snel binnen. De klantenservice heeft me vooraf fijn geholpen met goed advies.

Snelle levering, goede support

Het bestelde product werd snel geleverd. Bij aankomst bleek er een beschadiging aan te zijn. De helpdesk heeft dit snel en efficient opgelost en een vervangend onderdeel gestuurd. Perfecte service.

Goede service!

Pakket in goede orde ontvangen. Mijn hond gaat ervan genieten!

Uitstekende kwaliteit, klantvriendelijk, servicegericht. Had een hok besteld waarbij helaas 1 latje van was beschadigd. Gebeld, en kreeg een erg vriendelijke mevrouw aan de telefoon die mij goed wist te helpen, en ervoor zorgde dat ze een nieuw latje diezelfde dag nog verzonden. Hok staat erg mooi, ons hondenkind is er blij mee!

Fijne site om te zoeken naar mooie artikelen, voor de beestjes, helaas hebben ze geen winkel meer, maar er is heel veel keus voor ieder wat wils

Fijn geholpen

Ik twijfelde welk hok ik moest kiezen. Vriendelijk geholpen door de klantenservice. Vorige week het hok in elkaar gezet en erg tevreden. De levering was wel 1dag vertraagd maar dat lag bij de transporteur

Slechte service!

Ik heb een aantal weken terug een konijnenhok besteld, het konijnenhok werd kapot geleverd. Er is mij toegezegd dat ik 20% van het aankoopbedrag terug kon krijgen, hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord. Na meerdere keren mailen en bellen is er toegezegd dat ik het volledige aankoopbedrag terug zou krijgen. Ik heb het pakket retour gedaan, maar kreeg geen reactie meer. Uiteindelijk werd er aangegeven dat zij het pakket niet hebben ontvangen. Ik heb veel telefonisch contact gehad, iedere keer dat mij werd gezegd dat ik terug gebeld zou worden, werd dit niet gedaan, te asociaal voor worden. Wat een slechte service en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ik ga in ieder geval niet meer bestellen bij dit bedrijf. Uiteindelijk heb ik na ruim 1.5 maand mijn geld ontvangen.

Wat een ballentent

Op vrijdag besteld, "1-2 dagen levertijd"... Daar zat de Pinksteren tussen, dat snap ik. De week erna op woensdag gemaild daar ik nog altijd geen verzendbevestiging ontvangen had. Op donderdag gebeld, want: geen antwoord en nog altijd geen verzendbevestiging. Aangegeven dat het wel erg lang duurt en ik dus intussen zonder voer zit en elders moet gaan. Ik heb bij hen besteld vanwege de beloofde snelle levering. Antwoord: "het is door de Pinkster drukte niet op voorraad maar komt vandaag binnen en zullen we direct verzenden" Nou daar hadden jullie me dan wel van op de hoogte mogen stellen, toen ik bestelde was het wél op voorraad namelijk. Ik wil mijn bestelling annuleren want dit schiet niet op. Vrouw aan de telefoon verhief haar stem en praatte gewoon over me heen, althans deed een poging want dat laat ik niet gebeuren. Hier zal ik zeker niemand aanbevelen te bestellen!!!

Beste Klant, Wij vinden het spijtig te horen dat u geen goede ervaring bij ons heeft gehad. Zoals aangegeven is er inderdaad een piekbelasting geweest tijdens Pinksteren. Het was een samenloop van drukte bij ons en drukte bij transporteurs waardoor er bij beide schakels vertragingen op zijn gelopen. Uiteraard heeft u hier geen boodschap aan en realiseren wij ons ook goed dat dit beter opgevangen had moeten worden. Wij nemen dit dan ook zeker mee als feedback als we weer een piekbelasting verwachten. Mocht u toch nog eens een bestelling willen plaatsen dan zouden wij u ook graag tegemoet willen komen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Mvg, Het Huisdiersuper Team

Heel snelle levering, heel tevreden

Verpakking kapot, product niet soepel

De verpakking van het product zelf (dus niet de verzend verpakking)is helemaal gescheurd. En het product zelf werkt niet zo soepel en is al wat scheef.

Beste klant, Bedankt voor uw melding. We vinden het uiteraard spijtig dat het artikel niet geheel naar wens is. We zien dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice en we zouden u graag als nog willen aanbieden om hier gebruik van te maken zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing voor het probleem met het ontvangen artikel. Mvg, Het Huisdiersuper Team

Makkelijk te bestellen, snelle adequate levering!

Erg aangenaam :-)

Super!!

Super snel geleverd! Goed verpakt Al verschillende dingen voor mijn katten besteld, super tevreden. Goed materiaal

Middelweg 32

5253CA Nieuwkuijk

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.