Super goede sevice

Prima service tandpasta was niet voorradig dus meteen een mail van ze gekregen met een alternatief.

Kapotte producten wel nette oplossing

Konijnenhok besteld waarvan het dak beschadigd was. Dit is netjes opgelost doordat er een nieuwe is verstuurd en deze wel heel is aangekomen. Echter was het speeltje voor onze kat ook kapot aangekomen.

Beste Klant, We vinden het spijtig dat het hok in eerste instantie met schade is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zien dat er vanuit de klantenservice een nieuw dak is toegestuurd welke in goede staat is aangekomen. De melding van het kapotte speeltje hebben we helaas niet terug kunnen vinden. Hiervoor zouden we anders graag nog een nieuwe voor nasturen indien gewenst. Met vriendelijke groet, Team de Huisdiersuper

Makkelijk en snel !

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd.

aLLES OKÉ

aLLES OKÉ

Goede kwaliteit en snelle levering

Kippenren Mimi met uitbraakbeveiliging gekocht voor onze konijntjes. Stevig materiaal

Altijd goed en vlot

Altijd vlot en correct

Altijd tevreden met de aankopen van Huisdiersuper.nl

Ik heb al verschillende krabpalen gekocht bij Huisdiersuper.nl en ik ben altijd super tevreden met mijn aankopen. Ik vind dat jullie een mooie keuze hebben aan krabpalen en dat ze ook heel betaalbaar zijn. Mijn katertje Sunnyboy van 12 jaar is er in elk geval heel tevreden mee.

Helder, simpel en snel

Een heldere site en mijn bestelling was de volgende dag al binnen!

Mooi konijnenhok

Snelle bezorging. Mooi stevig konijnenhok

Teleurstellend

Het konijnenhok Evita gekocht. Snelle levering. Bij aankomst ontbraken de schroeven, handleiding en sloten. Snel geholpen en pakketje werd dag erna geleverd. Maar bij aankomst ontbrak terug 1 slotje. Over het hok zelf redelijk tevreden maar het is kleiner dan gedacht omdat de grootte wordt gebaseerd op het dak. Een detailtekening zou handig zijn.

Beste klant, We vinden het vervelend dat de handleiding en schroevenset bij ontvangt ontbraken, deze melding hebben we direct doorgezet naar de leverancier. Op onze website proberen we zo veel mogelijk afmetingen extra te benoemen onder het kopje gedetailleerde afmetingen. Tevens vind u in de afbeeldingenreeks van het door u bestelde hok een foto met diverse afmetingen. We zijn echter ten alle tijden genoodzaakt om de totale maat te noemen van onze hokken, dit is inclusief de afmetingen van het uitstekende dak. Met vriendelijke groet, Team de Huisdiersuper

schade gelijk opgelost

Snelle levering, alles verder duidelijk

Snel en betrouwbaar

Voor het eerst bij jullie besteld en ben helemaal tevreden. Mijn bestelling was binne 2 dagen in huis

Supersnel

Supersnel uitgeleverd dat konijnenhok, voor een nette prijs!

Heel snel en vriendelijk geholpen

Goede en duidelijke communicatie

Van 1 door mijn bestelde artikel was niet meteen voorradig en kon dit naar een vlotte e-mail wisseling omzetten naar een soortgelijk product. Top!! Ook werd het product zeer snel geleverd.

Huisdiervriendelijk fantastishe webshop

Mijn konijnfamilie 5 brave konijnen zijn content kwebbel,mevrouw rose. mevrouw witje . meneer knaag en, meneer knabbel.bunny die bij ouders zit eet ook mee van voer.

Super service!

We hadden een bench aangeschaft waarvan de deur niet wou sluiten. Met 1 belletje alles perfect geregeld, zonder gedoe een nieuwe opgestuurd gekregen.

Mooi buiten hok voor de katten..bezorging goed Ben tevreden

Heel goed. Er was een defect bij 1 van de stretchers die we kochten voor onze honden. Ik nam contact en stuurde foto's door en ze stuurden direct een andere op. Top service na verkoop!!!

Mooi hok voor een voordelige prijs. 1 puntje van aandacht. Het wordt gebruikt als konijnenhok. De ka is bekleed met een kunststoflaag. Het soort nachthok is een dunne bodem waar de urine doorheen drupt. Hier had ook een kunst stilaan op gemoeten.

Niet heel tevreden

Geen voorraad op de site te zien dus ook geen levertijd terwijl 48 uur op de site staat. Dat is wat misleidend. Wel vriendelijke dame bij de klantenservice, maar het systeem laat te wensen over

Goed , snel en goedkoop!!

Had de volgende dag het minibenchje voor de kittens al in huis. Keurig en snel!!

blij met goede levering

Blij met goede levering omdat het product niet overal verkrijgbaar is.

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.