Uitstekende service!

Mooi en leuk speelgoed voor onze poes!

Heel goed en snel

Snel verzonden en bij mij aangekomen. Ik had wat "problemen" met de tekst van de bezorger. Jullie gebeld. Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon

Antwoord gekregen op vraag!

Prima verpakt en snelle levering

Netjes verpakt en de juiste levering

Zeer gped

Super service en snelle levering. Top!

Gewoon helemaal goed.

Goede service. Snel geleverd. Prima prijs /kwaliteit.

Snelle en correcte levering! Ik zal in de toekomst nog bij jullie bestellen!

Goede snelle levering

Poduct snel en in goede orde ontvangen

Zeer goede service

Er was verkeerde artikel geleverd en kreeg gelijk het teveel betaalde geld terug. En artikelen zijn in zeer goede kwaliteit. Mijn hamsterkind was er super blij mee

Zeer goed Snelle levering en bijna alles altijd op voorraad ..ik bestel.ik.hier alles voor mijn vogels en honden . Kan hier alles vinden.

Alles keurig netjes volgens afspraak.

Goed product en service

Bestel hier regelmatig hondenvoer. Altijd netjes en optijd geleverd.

Helaas word het door DPD bezorgd en dat is klote! Het slechtste bezorg bedrijf oot!

Super snel geregeld

Goede evervaring - alles liep vlot

Bestelling via web was gemaakelijk, ik kon vinden wat ik nodig had Levering was goed gepland en zeer vriendelijk

Topproducten die snel werden geleverd

Ik heb drie producten besteld bij Huisdiersuper waar ik alledrie heel blij mee ben. De autobench vergde wel een zachte hamer om in elkaar te zetten en dat had ik graag bij het product zelf willen vermelden zodat nieuwe kopers daar rekening mee kunnen houden. Ook ontbrak de dieptemaat van de bovenkant, maar gelukkig paste de bench net in de laadruimte van onze auto. Verder bevalt de magic brush voor de hond goed.

Goede kwaliteit producten en snel bezorgd

Slechte levering van een week!

Zou binnen 1 werkdag bezorgd worden. Ik was gelukkig op tijd want ik kan geen risico nemen. Mijn hond mag enkel dit voer. Bijna zonder dus ik vind jullie niet betrouwbaar.

Snel geleverd en goed verpakt

Product werd snel geleverd en was goed verpakt. Voldoet zeker aan de verwachting

Alles is precies naar wens gegaan.

Prima service en redelijk snelle levering

Enigste minpuntje was de levering van DHP zelf, op verkeerde adres

top product

honden mat is top mooi product zeer goede kwaliteit

Keurig verpakt en snel in huis

Altijd ontvang je je bestelling goed verpakt en snel.

Mooi op tijd.En netjes afgeleverd

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.