uitstekend

alles prima geleverd

Impeccable

J'ai passé la commande et j'ai reçu très vite les articles au point poste

Was geweldig.

De meneer aan de telefoon heeft heel goed geholpen toen ik er niet uit kwam met de bestelling, ik wilde achteraf betalen maar dat lukt e mij niet, daarom heeft hij de bestelling geplaatst. Kreeg daarna nog een telefoon en bericht dat het hem was gelukt.

Heel goed!

Mijn bestelde artikel werd zeer snel geleverd! Helaas vond ik het artikel veel leuker dan mijn kattenmannen …ik heb het dan helaas weer moeten retourneren. Ook dit werd zeer snel afgehandeld en de factuur werd gecrediteerd. Hele positieve ervaring met deze webshop.

De bestelling is snel geleverd.En goed verpakt.

niet alleen super maar Perfect!

Ik was al een tijdje (online) op zoek naar speeltjes voor onze dwergpapegaai, ik ben heel veel online winkels tegen gekomen tot ik op de site van de huisdiersuper terecht kwam. Mijn keuze was gemaakt en deed een eerste voorzichtige bestelling bij de huisdiersuper. de dag erna kreeg ik mijn bestelling al aan huis geleverd, zeer vlugge levering, kleine leveringskosten en het belangrijkste zeer degelijk en betaalbare goederen. De huisdiersuper had mijn vertrouwen gewonnen en al vlug maakte ik een 2de bestelling voor ons papagaaitje. terug werd alles tot in de perfectie toegestuurd. Nogmaals hartelijk dank Gerrit

Goede ervaring

Onze bestelling is snel geleverd, ook de service was erg goed. Een nabestellingen gedaan en die werd meteen bij de levering gedaan. Super tevreden!,

Goede producten, goede communicatie, snel verstuurd

Snelle bezorging, producten prima, Goede prijs

Ik vraag zij doen

Eigenlijk gewoon een 10 want ik vraag en zij doen. Bestellingen snel en goed bezorgt. Nu al een aantal X besteld en bevalt me heel goed. Dus waarom een andere zoeken?

Het kussen was te klein

Het kussen was te klein terwijl we het toch goed hadden opgemeten.

Goeie producten en zeer snelle levering toptop

Heel tevreden van alles

Kwaliteit, snelle levering!!!

Kwaliteit, snelle levering!

ziet er goed uit

was goed en degelijk verpakt gr

We hebben een konijnenhok gekocht, het was makkelijk in elkaar te zetten en het is ruim. Een stevig hok. Snelle bezorging.

top

Bestelde kussens voor mijn hond, mooie kwaliteit goede prijsverhouding.

was mijn eerste bestelling bij jullie

prijsverhouding was op dat moment gunstig,mijn eersste keuze. En ook de super snelle levering,smiddag pas besteld de dag erna s''morgens al bezorgd........top!!!!

Snel contact en bij ophalen goede en fijne uitleg/contact

Super service!

Het product ontbrak 2 kleine onderdelen. Na mailcontact werder deze meteen opgestuurd zonder gedoe. Super!

Een prima service!

Altijd een vlotte levering.

Mooi

Mooi huisje, alleen jammer dat de onderkant niet volledig dicht is.

Excellent

Orderring from this shop for over 2 years now, always quick and never any mistake. Great price also

klasse

zeer degelijk verpakt en na levering pas betalen

super!

Snelle levering. goeie kwaliteit. Blij mee!

Positief.

Keurige winkel. Met aardig en kundig personeel.

Middelweg 32 5253CA Nieuwkuijk

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.