Snelle levering en prima verzorgd.

Zeer mooi artikel zeer goed geprijsd en snel verzonden en ontvangen.

Fijne producten, goede kwaliteit, snelle levering, keurig verpakt

Bestelde producten zijn van goede kwaliteit, waren perfect verpakt en snel geleverd en dat alles ook nog eens voor een super prijs!

Goede snelle service. Dankjewel!

perfect

Snelle verzending, eerlijke prijs, prima materiaal, nl. bal voor hond die alles kapot bijt.

De huisdiersuper doet zijn naam eer aan. Helemaal super. Ik had mn bestelling de volgende dag al in huis en super netjes verpakt.

Snelle levering en goede verpakking

Het katten huis die wij hebben gekocht was zeer goed ingepakt. Het kwaliteit van het materiaal is zeer goed in verhouding met de prijs. Het samen bouwen was zeer vlot verlopen, duidelijke uitleg. Als wij nog iets nodig hebben zullen wij zeker aan jullie denken. Hartelijke groeten Familie De Paepe

Mijn parkieten zijn ook heel enthousiast

Heel makkelijk in elkaar te steken , bedankt

Een aanrader !!

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van Huisidersuper.nl Ik zou deze website - firma aan ieder willen voorstellen. Hartelijk dank en tot de volgende keer !! Jullie zijn goed bezig !

Kwaliteit van konijnenhok is slecht.

De kwaliteit van het konijnenhok is slecht.

Beste Klant, We vinden het spijtig om te horen dat de kwaliteit van het hok niet naar wens is. Omdat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice over uw bestelling hebben ze contact met u gezocht om na te gaan wat de problemen met het ontvangen hok zijn. Helaas hebben we nog geen reactie mogen ontvangen. Indien u in de gelegenheid bent zouden we u willen vragen om als nog contact op te nemen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken naar een eventuele oplossing. Mvg, Het Huisdiersuper team

Levering duurt te lang door externe transportbedrijf.

Mijn product is op 10 aug. besteld en nog niet geleverd. Producten boven de 30 kg. wordt geleverd door een externe bedrijf, die sturen een Mail waar instaat binnen 48 uur bezorgd. 16 aug. tussen ca. 12.30u./14.39 wordt mijn product geleverd en 10 a 20 minuten ervoor zou telefonisch contact zijn. Alles niet gebeurd. Na het sturen van een mail kreeg ik één mail terug, levering heeft 1 a 2 dagen vertraging. Het transportbedrijf zegt tegen De Huisdiersuper, het product was met de verkeerde chauffeur meegegeven. Dan hadden ze ons moeten bellen met deze mededeling. Nu wachten wanner ik bericht krijg van het transportbedrijf. Het transportbedrijf maakt zo geen goede reclame voor De Huisdiersuper.

Beste klant, We vinden het erg vervelend dat er problemen zijn ontstaan tijdens de levering. We hebben hierover contact opgenomen met de desbetreffende transporteur en de chauffeur zal hierop worden gewezen. We houden de levering van uw bestelling nauwlettend in de gaten en zullen aan de bel trekken zodra er verdere problemen ontstaan. We streven erna om dit soort vertragingen in de toekomst te kunnen voorkomen. Mvg, Het Huisdiersuper Team

Goed product, snel geleverd tegen goede prijs.

Aanrader

Super draagband.

Snelle levering. Geweldige draagband om onze golden retriever in de auto te helpen wegens operatie aan gescheurde kruisbanden.

Prettige Webshop

Fijne website waar het makkelijk zoeken is en een snelle levering, maakt dat ik een zeer tevreden klant ben.

Goede service, overzichtelijke website, snelle levering

De Huisdiersuper heeft een overzichtelijke website. Snel gevonden wat ik nodig had. Ze hebben netjes van te voren gebeld of het hondenvoer in kleine zakken geleverd mag worden ipv één grote zak. En wat ook fijn is, het was snel in huis.

Supersnel geleverd

Snel geleverd, prima!

Top en snel geleverd

Top snel geleverd.De doos vindt ik wel te groot voor wat ik besteld had

Redelijke prijs en snel geleverd

Overzichtelijke website en goede omschrijving. snel geleverd.

Slechte kwaliteit onderdelen konijnenhok

Snelle levering van het konijnenhok, maar de doos was geplakt met tape, alsof deze eerder geopend was geweest en de onderdelen van het hok bleken niet goed afgewerkt. De gaten waren niet goed geboord, onderdelen waren niet goed bevestigd, waaronder de houder van de lade, onderdelen zaten door de niet goed geboorde gaten scheef na het bouwen,, de lade zit nu ook scheef in het hok, de rand van de dakbedekking zat niet goed vast en hangt nu voor een deurtje, de scharniertjes waren scheef op de deurtjes gezet. Met wat hand en vliegwerk hebben we het hok toch kunnen bouwen. Vooral de maar halve gaten voor de houten plugjes was ook een hele uitdaging. We zijn teleurgesteld over de kwaliteit van jullie voorwerk. Het is nu geen degelijk hok.

Beste klant, We vinden het uiteraard vervelend dat de kwaliteit van het hok niet naar wens is, dit is uiteraard niet de bedoeling. Vanuit onze klantenservice hebben we contact gezocht zodat we samen met u konden kijken naar een passende oplossing voor het probleem. Tot op heden hebben we hier helaas nog geen reactie op mogen ontvangen. We hopen als nog met u in contact te komen zodat we met u kunnen kijken naar een gewenste oplossing voor het hok. Met vriendelijke groet, De Huisdiersuper

Snel

Prima snel geleverd!

Heel goed.

Elke is tevreden met haar nieuwe mand.

Uitstekend!

Mijn eerste bestelling is perfect en volgens afspraak verlopen. De halsbandjes die ik voor mijn hondjes besteld heb passen perfect. Ik ben er zeker van dat de volgende eveneens hier zal gebeuren.

Fantastische winkel

Heel vriendelijke service. Groetjes assortiment. Snelle levering.

Supersnelle service

Xxx

Alles duidelijk doorgegeven, snelle verwerking van bestelling, kortom mooi ook t kaartje geeft toch persoonlijk tintje net dat beetje extra maakt dat een winkel eruit springt boven andere soortgelijke winkels.

Middelweg 32

5253CA Nieuwkuijk

Over De Huisdiersuper.nl

De Huisdiersuper.nl is ontstaan uit onze grote voorliefde voor dieren en vandaag de dag uitgegroeid tot een van de grootste online dierenwinkels in Nederland en België. Al ruim 10 jaar zijn wij actief om onze klanten een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden op het gebied van honden, katten, knaagdieren, konijnen, papegaaien, pluimvee en ruitersport. Een heel team van gedreven collega’s zijn continue bezig de beste producten voor uw te selecteren tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij zijn al onze collega’s echte dierenliefhebbers en beschikken zij over alle nodige kennis van de producten. Dit resulteert in een vakbekwame klantenservice waarmee u met al uw vragen terecht kunt. De daarop snelle verwerking van uw bestelling in ons systeem zorgt ervoor dat uw bestelling de dag erna al bij u wordt aangeboden. Naast ons online aanbod beschikken wij ook over een zeer ruime winkel van maar liefst 2500m2 groot. Hier kunt u ons gehele assortiment bekijken tijdens onze openingstijden. Ook hiervoor geldt dat er altijd een vakbekwame medewerker voor u beschikbaar voor indien gewenst advies op maat.