Ok

• Beschrijf uw aankoop: Snelle levering

Snel levering

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Uitstekende service and communicatie inzake de bestelling.

Prima afhandeling van de order inclusief een retourformulier in geval een van het bestelde niet goed is. Kortom, een keurige webhandelaar

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers

Netjes geleverd, alles volgens verwachting

De juiste bladen eenvoudig te vinden via de site, top

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Geen negatieve op of aanmerkingen.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser

Snel geleverd, goede kwaliteit en makkelijk te monteren

• Beschrijf uw aankoop: Makkelijk, snelle levering en goede kwaliteit

Snel en gemakkelijk

Bestellen was gemakkelijk en artikels werden vlot geleverd. Geen grote kunst maar prima en betrouwbaar. Prijzen kunnen beter.

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers MG ZS EV

Goed geadviseerd Denken mee wat de beste ruitenwisser waren Ze zijn top Eindelijk die vervelende piep weg

• Beschrijf uw aankoop: Bosch Aero Twin

Mijn oude BMW 318i Touring had een nieuw ruitenwissertje nodig achter. Voor € 18,- prima alternatief van Bosch. Scheelt een paar duiten bij BMW.

• Beschrijf uw aankoop: Prima levering en kwaliteit

Snelle levering en goed product

Het staat al in de titel. De levering was snel en correct. Het is een goed product. Een aanrader voor iedereen.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisserset Ford Mustang

Mooi mooi mooi spul.

In 1 woord: geweldig!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers Mazda MX5 10th anniversary

Netjes en goede levering van producten

Nette en goede levering van de juiste producten.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers ID.4

Goede website, snelle levering

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Ik had de wissers snel binnen en gelijk gemonteerd ze zijn perfect.

• Beschrijf uw aankoop: Prima product.

Ruime keus snelle levering. Misschien een fractie duurder dan sommigen andere leveranciers maar door gratis verzendkosten wordt dit weer tenietgedaan.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Prima service en product!

Ik was op zoek naar goede ruitenwissers en een betrouwbare leverancier. De reviews die ik las, waren positief en daarom heb ik hier de ruitenwissers besteld. En alles bleek in de praktijk ook heel goed: snelle levering van de mooie ruitenwissers, die hun werk inmiddels heel goed doen!

Prima geregeld

Bestelling is prima geregeld Ga zo door!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Vlot geleverd

Donderdag besteld, vrijdag geleverd, prima dus. De Bosch Aerotwin zijn prima ruiterwissers. Eenvoudig te monteren en werken geruisloos en streeploos.

Zijn prima

Wat ze moeten doen doe ze, geweldig

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser Lexi’s

Kreeg goed advies. Juiste type ruitenwisser voor mijn auto.

Zelfde merk en goedkoper dan bij de dealer.

• Beschrijf uw aankoop: Set Bosch ruitenwissers

Goed product

Eenvoudig te monteren, werkt goed. Post.nl is langzaam met levering, 2 dagen later dan toegezegd.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Achterruit wisser keurig geleverd.

De bestelling kwam iets later dan verwacht. Heeft ook met PostNl te maken denk ik.

• Beschrijf uw aankoop: Achterruitwisser

Ruitenwisser

Type ruitenwisser dmv kenteken opgevraagd maar toch de verkeerde geleverd

• Beschrijf uw aankoop: Ruiten wisser type via kenteken opgevraagd maar toe verkeerde geleverd

Goedemorgen, Bedankt voor uw bestelling en beoordeling! Voor een Peugeot 3008 zijn er 2 achterwissers geschikt. De goedkoopste is 23 cm en de duurdere is 28 cm, beide worden in de zoekresultaten getoond. Wat de juiste wisser is via een kenteken helaas niet te achterhalen. Waarschijnlijk omdat dat afhangt van de opties van uw auto. Daarom tonen we beide achterwissers in het zoekresultaat. Zodra we uw achterwisser retour ontvangen hebben zullen we de andere achterwisser (28 cm) naar u toesturen. Met vriendelijke groet, www.nieuweruitenwissers.nl

Goede keus en een snelle levering.

Gemakkelijk uit te zoeken, veel keus en en snelle levering, alles heel correct.

• Beschrijf uw aankoop: Een nieuwe achterruit ruitenwisser.

Reageren nergens op.

We hebben 2x gemaild om te vragen of er één of twee ruitenwissers in de verpakking zit. Helaas geen reactie. Aangezien dezelfde ruiterwissers per stuk overal voor de helft aangeboden worden, en omdat in het plaatje twee stuks zichtbaar zijn, en in de vraag en antwoorden staat dat als je model auto twee ruitenwissers heeft, er twee in de verpakking zullen zitten. Nu ontvangen, en er zit maar één stuk in de verpakking. Vervolgens wil ik even bellen aangezien er op mail geen reactie komt om een nazending te vragen ofwel een gratis retour, echter geen telefoonnummer op de website. Dus daarom nu maar via deze weg aangezien we dit snel willen oplossen. Graag reactie. Eén stuks nasturen is prima. Bestelling: #1000040619

• Beschrijf uw aankoop: Ruiterwissers Bosch

Goedemorgen, Bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Het spijt ons om via een beoordeling te moeten horen dat u niet tevreden bent. Blijkbaar had u vooraf al twijfels en is het ons niet gelukt om die te beantwoorden. O.b.v. het mailadres wat u bij de bestelling heeft doorgegeven zien wij geen vraag van u. Mogelijk heeft u een verkeerd mailadres van gebruikt? Wij nemen contact met u op om dit verder af te handelen. Met vriendelijke groet, www.nieuweruitenwissers.nl

Over nieuweruitenwissers.nl

Bosch Aerotwin ruitenwissers voor uw auto koopt u eenvoudig online in onze gespecialiseerde webwinkel. Naast ruitenwissers voor de voorruit kunt u hier ook de bijbehorende Bosch achterwissers, ruitenwisserbladen en ruitenwisserrubbers bestellen. Alles met gratis verzending! Bovendien ontvangt u bij aankoop van elke tweede ruitenwisser € 5,- korting op uw gehele bestelling. Zo kunt u bijvoorbeeld voordelig een achterruitwisser erbij bestellen! Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, autopoets producten en vele andere auto onderdelen! Kijk gerust rond in onze webshop!