Probleemloze en snelle levering

Op de levering was niks aan te merken.

Goede service en goede producten

Ik word altijd goed geholpen voor Bakgoed, ook toen er problemen waren met de bezorger werd er zo een nieuw pakket gestuurd! De bestellingen kloppen altijd en zijn van goede kwaliteit! Altijd nog een extra zakje om de mixen heen. Goede prijs kwaliteit, gratis verzenden al bij een laag bedrag! Kortom, fijne webshop/winkel!!

Snelle levering en perfecte goederen

Topgoederen, kinderen hebben er met veel plezier mee gebakken

Snel geleverd prima producten!

Snel geleverd prima producten

Super fijn geholpen en mensen die meedenken

Een hele goeie ervaring qua service en snelle levering

Ik ben fan van bakgoed

Super handig dat je de producten zelf kan afhalen bij de magazijn. Juist op de momenten wanneer je dringend een oplossing moet bedenken.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst nog vragen of verbeterpunten hebben dan horen wij dit graag. Graag tot ziens!

Supersnelle levering van goede spullen

Ik bestelde donderdagmiddag, vrijdagochtend was het er al. De sloffenring was heel netjes met luchtelementen verpakt zodat hij niet zo verbuigen.

Dank u voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles op tijd en goed bij u is aangekomen. Graag tot ziens!

Goede site

Produkten zijn lekker

Dank u voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag.

De bestelling was snel geleverd en alles netjes verpakt. Ook tip erbij hoe je het fondant en marsepein bij warmte kan gebruiken.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is. Mocht u in de toekomst nog vragen of verbeterpunten hebben dan horen wij dit graag.

goed en snel

Je plaatst je bestelling en de volgende dag al in huis

Snelle levering en artikels zoals ik gewend ben

Snelle levering en artikels zoals ik gewend ben

Al jaren vaste klant en net als altijd top.

Altijd snel geleverd en prima producten.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de producten. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

IJs poeder

Had 2 soorten ijs poeder besteld, Madame LouLou en Patidess beide erg lekker hoewel de chocolade wat mat is in smaak, had een wat vollere chocoladesmaak verwacht.

Snelle levering. Opgehaald in de winkel, goed geholpen. Vriendelijke mensen.

Alles is supersnel bezorgd, en het ziet er goed uit

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

Super snel service

Super snel service

Heel attente, en snelle service

Ik maak in Augustus een trouw taart voor familie, ik moest daarbij een redelijke hoeveelheid fondant bestellen - snelle service, snelle levering, en ook een super attente briefje erbij over werken met fondant in hoge temperaturen!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

Snelle levering en producten waren allemaal goed 👌🏻

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de producten naar wens zijn. Mocht u in de toekomst nog vragen of verbeterpunten hebben dan horen wij dit graag.

Goede service. Zeer goed verpakt, ook de artikelen. Snelle levering en vanaf 25 euro gratis verzending. Super

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Mocht u in de toekomst nog vragen of verbeterpunten hebben dan horen wij dit graag.

Kon mijn bestelling bijna meteen ophalen!

In een taartcrisis had ik ineens extra ingredienten nodig. Ik deed mijn bestelling om 9:41 en hij stond klaar om 9:44! Daardoor kon ik mijn crisis zo snel mogelijk oplossen! Echt fantastisch

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat wij u snel konden helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen of verbeterpunten hebben dan horen wij dit graag. Graag tot ziens!

Zeer goed snelle levering.

Iets vergeten te bestellen geen probleem wordt opgelost super.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Mocht u in de toekomst nog vragen of verbeterpunten hebben dan horen wij dit graag.

Prima winkel!

Alles op voorraad wat ik nodig had, en zeer snel geleverd! Helemaal super!

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Mocht u in de toekomst nog vragen of verbeterpunten hebben dan horen wij dit graag.

Dankbaar dat alles snel en goed is geleverd

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag. Graag tot ziens!

Alles perfect in orde en snelle levering.

Niets op aan te merken

Duidelijke pagina, snelle verzending en goede kwaliteit producten

Over Bakgoed