Product niet ontvangen

Ik heb een bestelling gedaan maar mis nog 1 product nog niks ontvangen of gehoord dat vind ik wel erg jammer

Wij hebben naar deze klant meerdere e-mails gestuurd. En hier helaas geen reactie op gekregen. Bij telefonisch contact werd er opgehangen. Op ons controle formulier is te zien dat alle artikelen zijn ingepakt en verstuurd naar deze klant. De dag erna heeft de klant zelfs nog een nieuwe bestelling geplaatst. Aangezien deze review een maand na het bestellen is verstuurd denken wij dat mevrouw zich heeft vergist bij het plaatsen van deze review en dat het voor een ander bedrijf was bedoeld.

Snelle levering, eerlijke prijs en prima kwaliteit.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag.

Prima!!

Snelle en goede service!

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Graag tot ziens in onze webwinkel.

Goede producten, snel geleverd. Positieve ervaring

De afspraken zoals vermeld op website worden nagekomen. En producten voldoen aan gewenste eisen en de omschrijving website.

Dank u voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst nog vragen, opmerkingen hebben of iets missen in de webwinkel dan horen wij het graag.

Fijne bakshop

Fijne bakshop met ruim assortiment en snelle service.

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Graag tot ziens!

Goed!

Goed, snelle levering

Good selection

Quick delivery

Het personeel denkt met je mee, is klantgericht. Ben erg blij met het ruime aanbod en de supersnelle levering. Ik heb geen verbeterpunt. Na een aantal webshops is dit nu wel mijn winkel ‘to go’!!

Prima bakgoed

Een paar uitdrukvormpjes besteld. Deze bevallen prima en werken goed.

Goede producten

Alle bestelde producten naar wens geleverd

Snel en goed advies

Snel geleverd (op te halen) en heel flexibel. Goed advies en groot assortiment.

Hele goede ervaring snelle levering en alles netjes verpakt. Echt een aanrader!

Goed goedkoop maar niet alles wat ik zocht voldoende op voorraad

Maar verder prima

Juiste produkten en snelle levering!

Bakgoed had precies wat ik zocht en leverde meteen de volgende dag, fijn!!

Lijm niet goed

De eetbare lijm is niet gied Lijmt beslist niet goed Eetbare oogjes gelijmd op tomaatjes Rupsjes gemaakts n druifjes en tomaatje

Wij hebben contact opgenomen met deze klant. De lijm welke is gekocht is niet geschikt voor het plakken op tomaatjes. Dit staat ook in de omschrijving van het product aangegeven. Helaas heeft mevrouw een uitleg gevolgd van een andere website welke niet klopt. Op onze eigen website staat een uitleg voor het maken van een fruitrups welke is uitgetest door onze eigen team. Deze is hier te vinden: https://www.bakgoed.nl/fruitrups/

Snelle verzending

Fijne website, snelle verzending.

Zeer snelle servixe

Ik hen een aantal cupcake dozen besteld en via een afgiftepunt llaten bezorgen. Pakket kwam op tijd aan en ben super tevreden over de service.

Lekker vlot, geen poespas

Gewoon makkelijk bestellen, duidelijk en vlot.

geweldig

alles keuring en snel geleverd. Fijn dat het gratis bezorging is bij een bestelling van €25

Snelle service met een volledig aanbod.

Voor de tweede keer bij Bakgoed besteld. Voornamelijk omdat de eerste keer zo goed beviel, het minimale bestelbedrag voor gratis verzending laag is in vergelijking met andere webshops en het assortiment heel breed is. Kortom; meer dan tevreden!

Voor de 1e keer wat besteld, volgende dag geleverd!!! Prima

Zie hierboven

goed spul voor lekker ijs.

het gaat altijd goed maar de laatste keer hebben we zeker 14 dagen zonder ijs gezeten maar het was het wachten weer waard.

Alles wat je nodig hebt en supersnel af te halen

Hele fijne hulp telefonisch en goede tips bij het afhalen van de spullen. Ik had het snel nodig dus ik wilde geen dag wachten, dit was geen probleem want binnen een half uur stond de order al klaar. Kindvriendelijk speelhoekje met keukentje en een super vriendelijke vrouw die al je vragen beantwoord.

makkelijk afhalen, goed advies

Fijn dat er eindelijk een bakwinkel is met een aardig assortiment waar ik regelmatig in de buurt kom zodat ik de bestelling op kan halen. Dat scheelt in de verzendkosten! En goed advies gekregen over welke kleurstof ik moest gebruiken. Ik hoop nog eens terug te komen!