grandioos

keurig geholpen na dat ik zelf een fout maakte met betalen

Top kwaliteit

Bestelling is zo als verwacht. Netjes geleverd.

Binnen 2;werkdagen netjes afgeleverd.

Alle afspraken goed nagekomen .

snel en goed

snelle service, goede artikelen

Zeer efficiënte en vlugge service!

Het bestelde artikel werd de volgende dag al geleverd!! Sneller kan niet!

Veel keuzes

Mooie site, vele mooie producten en snelle bezorging

UItstekende service

Fabricagefout regenton; Volgende dag reeds nieuwe ontvangen.

Snelle, goede en vriendelijke service!

2 regentonnen op zicht besteld, die vlot geleverd werden. Omdat de ene niet beviel en de ander een verkleuring had opgebeld. Kon dezelfde dag beide tonnen retourneren in Wilnis en kreeg een nieuwe zonder verkleuring mee. Het geld voor de niet afgenomen ton werd direct terug gestort. Kortom: vlot, adequaat, vriendelijk.

Super, mijn bestelling kwam de volgende dag al, terwijl er 2-3 dagen voor stond.

Helemaal goed

De regenton was precies zoals verwacht. Goede informatie over de levering en ruim binnen tijdsbestek geleverd

Geweldig wat een service.

Geweldig wat een service, het item wat ik besteld had, was ietwat uit het model. Na enkele mails gewisseld te hebben had ik binnen 4 dagen een nieuw exemplaar in huis. Mijn waardering hiervoor is een dikke 10 plus. Met vriendelijke dank en goed voor de mond op mond reclame. Fred.

Naar wens

Vlugge en correcte levering Artikel zoals verwacht

Snelle levering en afhandeling van de order. Alleen onhandig dat overal ( 20) stuks er etiketten op vastgelijmd zaten die er erg moeilijk afgingen , ca half uur werk.

mooie regenton

Mooie robuuste regenton die stevig staat. Kraantje is apart bijgevoegd, is makkelijk te monteren. Gekocht om gewisseld aquariumwater in op te slaan, dus niet aangesloten op regenafvoer. Inhoud is dan wel 275 liter, maar omdat kraan hoog zit kun je niet tot op bodem leeg krijgen, dus van de te benutten inhoud kan daarom wel zo'n 25% van die 275 worden afgehaald. Wel snelle en correcte levering.

goede kwaliteit

levering was snel en perfect, goede kwaliteit materiaal!

nette levering duidelijke site

duidelijke site

zeer klantvriendelijk, bezorging beetje problematisch

Los van de zeer klantvriendelijke bejegening was de bezorging niet vlekkeloos. Ondanks het nadrukkelijk doorgeven van mogelijke problemen wat betreft bezorgen (adres vaak niet bekend bij navigatiesysteem, klein bosweggetje waar geen grote vrachtwagens kunnen komen) werden dat precies de bezorgproblemen. De chauffeur was 'not amused' en wij als klant evenmin. Het is wel goedgekomen.

Uitgebreid assortiment

De website en de levering van het product zijn prima, de productomschrijving kan duidelijker

De website en de levering van het product zijn prima. De omschrijving van het product had echter beter gekund. We hebben een regenton gekocht: Slim Beige 300 liter. De ton heeft inderdaad een inhoud van 300 liter, bruto dan te verstaan. Bij levering bleek dat de tapkraan hoog in de ton zit, waardoor zo'n 70 liter water niet bruikbaar is. Anders gezegd, er moet 70 liter water in de ton zitten voordat er überhaupt water getapt kan worden. Daarnaast bleek er aan de bovenkant van de ton (waar het regenwater de ton instroomt) loze ruimte te zitten van zo'n 10 liter (één gieter). We dachten een ton van 300 liter te hebben gekocht, in feite is dat dus een ton van 220-230 liter. Dat is dus een verlies van een kwart (25%). Ik moet zeggen dat ik me hierdoor toch enigszins bedrogen voel. Ik beschouw dit als een grove designfout van de ton. Tuinartikelen.nl kan hier niks aan doen, maar dit had beter op de site vermeld moeten worden. Als ik naar een winkel was gegaan had dat zelf kunnen zien.

Snelle accurate levering!

Gisteren besteld vandaag geleverd!

Snel geleverd en goede service achteraf.

Producten snel geleverd. Product was beschadigd, maar is snel en goed opgelost door tuinartikelen.nu

uitstekend

Goed op de hoogte gehouden

De firma toonde zich zeer betrokken toen het bestelde niet op tijd werd geleverd, en reageerde goed op mails

Over Tuinartikelen.nu

Tuinartikelen.nu is sinds 2011 actief op het gebied van de online verkoop van tuinartikelen. Tuinartikelen heeft jarenlange ervaring met verschillende tuinspullen, zoals regentonnen, snoeischaren, vogelhuisjes, compostvaten, bloembakken, ongediertebestrijding en nog veel meer.