Goede regentonen

De levering van de regentonnen was op afspraak en werd die dag ook geleverd. Prima service!

Snelle en goede service

Ik had een aantal vragen over regentonnen. De klantenservice regeerde binnen een paar uur. Zelfs na enkele vervolgvragen. Er fijn dat er zo snel gereageerd wordt. Daarom ook bij deze webshop besteld. Ook nadat er bij de installatie iets was afgebroken deden ze niet moeilijk en zorgde ervoor dat het onderdeel snel geleverd werd. Maandag reactie op de (late) mail op vrijdag. Dinsdag het nieuwe onderdeel al in huis.

Duidelijke website, snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke website, en een zeer snelle levering! Alles ging makkelijk en soepel. Het product is ook naar wens, dus zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tijdige en een prima levering en bovendien een uitstekende after sale

Op 5 mei jl. heb ik o.a. een regenton Vaso en een vulautomaat SPEEDY besteld. Door omstandigheden is de regenton Vaso met bijbehorende artikelen pas op 8 juli jl. geïnstalleerd. Nu bleek dat de flexibele buis geen rozet had die in de regenpijpadapter geklikt moest worden. Althans was geleverd zonder klikrozet. Binnen 4 dagen werd het ontbrekende onderdeel nageleverd. Kijk, dat is pas service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed materiaal en zeer snel geleverd.

Ik werd wel verrast door het tijdstip van levering. Kwart voor acht 's ochtends. Het aankondigingsmailtje was om kwart over 1 's nachts verstuurd en ik had mijn mail nog niet gecheckt.

snelle levering!

snel en netjes geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn ervaring is op alle gebied zeer goed!

Mijn ervaring is op alle gebied zeer goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte en snelle levering !

Mooie grote kuip van 1.10 die nu dienst doet als onverwoestbaar bad voor onze Duitse Herder ! Super snel geleverd met de vrachtwagen .

snelle levering alles oke

snelle levering alles oke

Prima product snelle levering

Prima product voor redelijke prijs zou alleen als brievenbuspakket verzonden kunnen worden dat scheelt porto

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en volgen verwachting geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte en snelle levering!

Correcte en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijk correcte telefonisten super snelle levering van de grootste boomkuip!

Zeer behulpzaam aan de telefoon met duidelijke uitleg . s`Middags bestelt en de volgende morgen al geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tel.gesprek over omruilen van Roto regenton verliep bewonderenswaardig vlot en adequaat

Download retour formulier waren enige vragen bij(b.v. “Klantnummer opgave: deze was nergens vermeld in e-mailberichten: bleek ook niet meer ingevuld te hoeven worden). In gesprek werd direct afspraak gemaakt voor ophaalservice (volgende dag !) En inderdaad om 8.45 was de transportwagen van “Brouwer”) bij mij (Leeuwarden). Ook de de chauffeur was bijzonder ‘klantvriendelijk’ en ter zake bekwaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zie boven ‼️ Alle NVT-items positief NV

NVT

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zoals verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

• Personeel

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goedkoper dan de rest van Nederland en snelle levering.!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Personeel

Over Tuinartikelen.nu

Tuinartikelen.nu is sinds 2011 actief op het gebied van de online verkoop van tuinartikelen. Tuinartikelen heeft jarenlange ervaring met verschillende tuinspullen, zoals regentonnen, snoeischaren, vogelhuisjes, compostvaten, bloembakken, ongediertebestrijding en nog veel meer.

Filter op Taal